eitaa logo
کتاب‌رسان نایین | ketabresan
51 دنبال‌کننده
87 عکس
9 ویدیو
8 فایل
📚 انتشارات لوح محلی برای معرفی و فروش کتاب های مفید #هر_کتابی_داستانی_دارد شاید کتاب بعدی داستان زندگی‌ات را تغییر دهد... 🔍پل ارتباط @aliaskari13
مشاهده در ایتا
دانلود
معرفی کتاب : دخترانه های در گوشی مهارت افزایی دختران دانشجو اگر دختر دانشجو هستید و مایلید از مهارت‌های زندگی دانشجویی بیشتر بدانید یا پدر و مادری هستید که دوران دانشجویی دخترتان برای شما دغدغه شده است، مطالعۀ این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم @ketabresan_ir
در عنوان این کتاب می خوانیم : کار از یک دخترانۀ دورهمی شروع شد؛ یک دورهمی دخترانۀ پسا دانشجویی! یکی یکی از تجربه‌های دوران دانشجویی گفتیم، نوشتیم و برای هم خواندیم؛ خندیدیم، حسرت خوردیم، بغض کردیم و... تا شما فقط بخندید؛ بی بغض، بی حسرت و بی شکست... این هم از بد اقبالی ما دهۀ شصتی‌هاست؛ زمان ما که از این تجربه‌های هلو و ساندویچی خبری نبود. با این حال برای شما "امیدوارانه" نوشتیم تا به جانتان بنشیند و به کارتان بیاید. این کتاب اگر برای شما مجموعه‌ای از داستانک‌های مختلف است، برای ما خاطره است و ماحصل عمرمان. به‌ قول‌ معروف یهویی کتاب را نخوانید، آن را مزه مزه کنید و با خاطرات و حرف‌های درگوشی و یواشکی‌اش زمان بخرید و جان بگیرید. این کتاب حاصل حرف‌ها و خاطراتی است که از جانمان کاسته تا بر ذهن و قلممان جاری شود، با این "دخترانه‌های درگوشی" مهربان باشید که حاصل " آه"های زندگی دانشجویی ماست. زندگی دانشجویی و غیر دانشجویی‌تان بی آه... @ketabresan_ir
معرفی کتاب: پایی که جا ماند یادداشت‌های نوشته شده روی است که در داخل یک مخفی شده بود تا از زندان‌های مخفی عراق، به بیرون راه یابد. این کتاب، خاطرات ۸۱۱ روز یک آزاده ایرانی است که مخاطب را می‌کند تا از اشک‌ها و لبخندهای سربلند ایرانی بشنود. در تقریظ خود بر این کتاب، می‌فرمایند "تاکنون هیچ کتابی نخوانده و هیچ سخنی نشنیده‌ام که صحنه‌های اسارت مردان ما در چنگال نامردمان بعثی عراق را، آنچنان که در این کتاب است به تصویر کشیده باشد." @ketabresan_ir ، راوی و نویسنده این اثر ، چند هفته مانده به پایان ، با پای قطع شده و بدنی پر از تیر و ترکش، به اسارت درمی‌آید. روایت‌های این کتاب از های زندان‌‌های عراق، خواننده است. @ketabresan_ir
نویسنده اثر خود را به ، شکنجه‌گری که از هیچ فرصتی برای آزار و اذیت او غافل نمی‌ماند تقدیم کرده؛ شکنجه‌گری که او را مجبور به دویدن بر روی یک پا می‌کند، او را مجبور به ساعت‌ها خیره شدن به می‌کند و برای بیرون کشیدن اطلاعات از ناصر، با کابل به جان او می‌افتد. 📚 این اثر را به چاپ رسانده است. @ketabresan_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق تسلیت باد. سه توصیه شنیدنی از امام صادق(ع) در برخورد با سختی و گرفتاری ها @ketabresan_ir
قرآن کریم ۹ آرزویی که انسان بعد از مرگ می کند را بیان فرموده است : ۱- *يَا لَيْتَنِي كُنْتُ تُرَابًا* ﺍی ﮐﺎﺵ خاک می بودم ‏. (ﺳﻮﺭة النبأ‏ء 40) ۲- *يَا لَيْتَنِي قَدَّمْتُ لِحَيَاتِي* ﺍی ﮐﺎﺵ برای آخرت خود چیزی پیش می فرستادم. ‏( ﺳﻮﺭﺓ ﺍﻟﻔﺠﺮ 24 ‏) ۳- *يَا لَيْتَنِي لَمْ أُوتَ كِتَابِيَهْ* ﺍی ﮐﺎﺵ نامه اعمالم به من داده نمی شد. ‏(ﺳﻮﺭﺓ ﺍﻟﺤﺎﻗﺔ 25) ۴- *يَا وَيْلَتَىٰ لَيْتَنِي لَمْ أَتَّخِذْ فُلَانًا خَلِيلًا* ﺍی ﮐﺎﺵ فلان انسان را به دوستی نمی گرفتم. ‏(ﺳﻮﺭﺓ ﺍﻟﻔﺮﻗﺎﻥ 28 ) ۵- *يَا لَيْتَنَا أَطَعْنَا اللَّهَ وَأَطَعْنَا الرَّسُولَا* ﺍی ﮐﺎﺵ از الله و رسولش صلی الله علیه و علی آله و سلم فرمانبرداری می کردیم. ‏(ﺳﻮﺭﺓ ﺍﻷﺣﺰﺍﺏ 66) ۶- *يَا لَيْتَنِي اتَّخَذْتُ مَعَ الرَّسُولِ سَبِيلًا* ﺍی ﮐﺎﺵ راه و روش رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم را دنبال می کردم . ‏(ﺳﻮﺭﺓ ﺍﻟﻔﺮﻗﺎﻥ 27) ۷- *يَا لَيْتَنِي كُنتُ مَعَهُمْ فَأَفُوزَ فَوْزًا عَظِيمًا* ﺍی ﮐﺎﺵ من هم با آنها می بودم حال کامیابی بزرگ حاصل می کردم. ‏(ﺳﻮﺭﺓ ﺍﻟﻨﺴﺎﺀ 73‏) ۸- *يَا لَيْتَنِي لَمْ أُشْرِكْ بِرَبِّي أَحَدًا* ﺍی ﮐﺎﺵ با رب خود کسی را شریک نمی گرفتم. ‏(ﺳﻮﺭﺓ ﺍﻟﻜﻬﻒ 42) ۹- *يَا لَيْتَنَا نُرَدُّ وَلَا نُكَذِّبَ بِآيَاتِ رَبِّنَا وَنَكُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِين*َ ﺍی ﮐﺎﺵ راهی پیدا شود که دوباره به دنیا برگردیم و نشانی های رب خود را انکار نکنیم و جزو مومنین شویم. ‏(ﺳﻮﺭﺓ ﺍﻷﻧﻌﺎﻡ 27) این ها آرزوهایی‌اند که بعد از مرگ برآورده شدن‌شان ناممکن است. پس کوشش نماییم که تا در دنیا هستیم خود را اصلاح نماییم *تـا در آخـرت از نـادمـیـن نـبـاشـیــم* 🍁 ««شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت تسلیت باد»» @ketabresan_ir
معرفی کتاب: لایک ممنوع ⛔⛔⛔ این کتاب با هدف معرفی زودباوری در فضای مجازی و معرفی راهکارهای رهایی از آن به نگارش درآمده است. با توجه به اینکه اساس کتاب بر مفهوم زودباوری بنا شده است، در فصول ابتدایی این امر به صورت مستقل مورد بررسی قرار گرفته است و هر چه از فصول ابتدایی دورتر می شویم این مفهوم بیشتر با مفهوم فضای مجازی و ابعاد آن ترکیب می گردد. در نوشتار کتاب تلاش شده تا به وفور از مثال های متنوع استفاده شود تا مفهوم به سرعت به مخاطب منتقل گردد، همچنین اساس ساختار کتاب بر پایه بخش ها و قسمت های متنوع پایه ریزی شده است. @ketabresan_ir
💚 رسول خدا (ص)؛ 『خانه‌ایی نیست که در آن دخـتــران باشند مگر اینکه هر روز بر آن خانه دوازده برکت و رحمت از آسمان نازل می‌شود و زیارت فرشتگان از این خانه قطع نمی‌گردد و فرشته‌ها برای پدرشان هر روز وشب عبادت یک سال را می‌نویسند』 📚 منابع فقه شیعه، ج ۲٦، ص ٦۵۱ @ketabresan_ir
مکانیک کوچولو. این بازی باعث می شود قدرت تخیل کودکان بالا رود هر چه در ذهن تجسم می کنند را بسازند. در این بازی کودکان می توانند با استفاده از دفترچه راهنما شئ هایی که دوست دارنند را بسازند و خود را سرگرم کنند. داخل این بسته دارای 111 قطعه است که با قرار دادن آن کنار هم می توان 20 طرح را ساخت. این بازی مناسب برای سنین +3 @ketabresan_ir
دو نفری که در این عکس می بینید☝️☝️ ایوان فرناندز دونده ی اهل اسپانیا و آبل موتای دونده ی اهل کنیا هستند. موضوع مربوط به هشت سال پیش می شود. دونده ی کنیایی نفر اول است و تا خط پایان ده متر فاصله دارد که با خیال اینکه از خط پایان عبور کرده، می ایستد. فرناندز که نفر دوم و پشت سر او بوده متوجه اشتباه او می شود، ابتدا به او اشاره می کند که خط پایان آنجاست! وقتی می بیند که او متوجه زبان او نمی شود، حریف را هل می دهد و پشت سر او می دود. موتای به عنوان نفر اول از خط عبور می کند و فرناندز دوم. همه اینها طی چند ثانیه اتفاق می افتد. خبرنگار از فرناندز می پرسد که "برای چه این کار را کردی؟" پاسخ می دهد "رویای من این است که روزی همه ما اینچنین زندگی اجتماعی ای داشته باشیم." خبرنگار قانع نمی شود: "ولی چرا اجازه دادی دونده ی کنیایی اول شود؟" ایوان می گوید "من که اجازه ندادم! او خودش داشت اول می شد." خبرنگار اصرار دارد که "اما تو می توانستی اول شوی." ایوان نگاهی به او می اندازد و می گوید "درست. اما حاصل ان پیروزی چه بود؟ آن مدال چه افتخاری برای من داشت؟ مادرم چه فکری در مورد من می کرد؟" اولین عکس العملم از خواندن این گزارش اشک بود. گریه ی زیاد! نمی دانم برای چه و از کجا. بعدش فکر کردم که با پرسش ها، انتظارات، آفرین ها و اخم ها چه ارزش هایی را به ناخودآگاه فرزندانم منتقل می کنم؟ جایی دیدم که نوشته بود که "روش ها و ابزارهای درستِ بردن را به بچه هایمان بیاموزیم." خیلی به هنر مادر ایوان فکر می کنم. به رویایی که در وجود فرزندش پرورانده و به رابطه ی عمیقی که با او ساخته. @ketabresan_ir