فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاج آقا حلالمون کن...♥️
#شهید_رئیسی
📷به این عکسها خیره شو،خیره شو...
🇮🇷گلچینی از تصاویر شهدای مدافع امنیت
درایاماغتشاشات۱۴٠۱(فتنه؛زن.زندگی.آزادی)
✍🏻چقدر در رسانه ضعیفهستیم کهنتوانستیم
مظلومیت اینشهدا و خباثتزامبیهای مقابلشان
را به درستی تبیین کنیم...
اما در نقطه مقابل ببینید که چگونه رسانه های
معاند میتوانند رویاعدامیکمحارب،پروپاگاندا
بهراهبیاندازند و بهراحتیجای #جلاد و #شهید
را عوض کنند و تغییر بدهند...
🚩 #جهاد_امر_به_معروف_و_نهی_از_منکر_ادامه_دارد
12.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 عزاداری در روز چهلم (اربعین) عاشورا، چه دلایلی دارد؟
💠 #حجت_الاسلام_والمسلمین_عباسی
#شبکه_جهانی_حضرت_ولیعصر_عج
اعتراف ولی الله دهلوی (عالم سرشناس و متعصب اهل سنت) به عصمت امیرالمؤمنین علیه السلام
یکی از مسائل اختلافی شیعه و مخالفین شیعه، مسأله عصمت ائمه علیهم السلام است. در خصوص این عقیده قابل اثبات از قرآن و روایات، شیعیان گاهی متهم به غلو میشوند اما ولی الله دهلوی اینگونه به عصمت امیرالمؤمنین علیه السلام اعتراف میکند:
واذا تمت العصمة کانت افاعیله کلها حقة لا أقول إنها تطابق الحق بل هی الحق بعینها بل الحق امر ینعکس من تلک الأفاعیل کالضوء من الشمس والیه أشار رسول الله صلى الله علیه وسلم حیث دعا الله تعالى لعلی اللهم ادر الحق معه حیث دار ولم یقل ادره حیث دار الحق.
زمانی که عصمت به حد تمام و کمال برسد، افعال انسان تماما حق است. من نمیگویم اعمال انسان در این حالت مطابق حق است بلکه میگویم عین حق است. بلکه حق امر است که از آن افعال منعکس میگردد مانند ساطع شدن نور از خورشید و رسول خدا (صلی الله علیه و آله) آن گاه که به درگاه خداوند برای علی دعا کرد و فرمود "خداوندا حق را با او هر جا که بود قرار ده" به این مطلب اشاره کرد و پیامبر (صلی الله علیه و آله) نفرمود "هرجا که حق بود علی را در آن جا قرار ده".
📚 الدهلوی، التفهیمات الإلهیة، ج۲ ص۲۲
#شبکه_جهانی_حضرت_ولیعصر_عج
آیت الله سبحانی - 17 مرداد.mp3
50.31M
📻حضرت آیت الله العظمی سبحانی دامت برکاته در مدرسه تابستانی دارالعلم
#جلسه_پنجم
📖جلسه پرسش و پاسخ علمی
⏰چهار شنبه ۱۷ مرداد
🕌صحن مدرسه میرزا جعفر (ره)
(ساختمان شماره یک دانشگاه رضوی)
🔀فهرست میانبر صوت استاد...
✍🏻 مدرسه تابستانی دارالعلم
پس از دو سؤال فلسفی
سؤال کلامی:
زندگی متغیر بشر را چگونه با قوانین ثابت قرآن و حدیث میتوان مدیریت کرد؟
سؤال رجالی:
صدوق تقریباً معاصر کلینی بوده، اما روایتی از او نقل نکرده، چرا؟
فلسفی:
انسان چیست؟
اخلاقی: خاطراتی از مطالعات علما