eitaa logo
اُنس با روایات اهل بیت (علیهم السلام)
136 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
1.7هزار ویدیو
111 فایل
در این کانال مطالبی پیرامون روایات اهل بیت علیهم السلام، یا پیرامون خود اهل بیت علیهم السلام و یا مطالبی پیرامون شیعیان ، ارائه میشود. البته گاهی مطالبی جنبی و غیر مرتبط نیز ارسال می‌شود
مشاهده در ایتا
دانلود
🔅امیرالمؤمنین علیه‌السلام: 💠 ارضَ مِنَ الرِّزقِ بِما قُسِمَ لَكَ تَعِش غَنِيّا؛ ❇️ به روزى‌اى كه قسمتت گشته راضى باش تا توانگرانه زندگى كنى. 📚 غررالحكم، حدیث ۲۳۳۲ #️⃣
🌄دنبال هیچ... ✏️کسانی که حرکتی ندارند مجبورند با تنوع‌ها خودشان را مشغول کنند. 📄 برشی از کتاب 📚 حرکت #️⃣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📷به این عکس‌ها خیره شو،خیره شو... 🇮🇷گلچینی از تصاویر شهدای مدافع امنیت درایام‌اغتشاشات۱۴٠۱(فتنه؛زن.زندگی.آزادی) ✍🏻چقدر در رسانه ضعیف‌هستیم که‌نتوانستیم مظلومیت این‌شهدا و خباثت‌زامبیهای مقابلشان را به درستی تبیین کنیم... اما در نقطه مقابل ببینید که چگونه رسانه‌ های معاند میتوانند روی‌اعدام‌یک‌محارب،پروپاگاندا به‌راه‌بیاندازند و به‌راحتی‌جای و را عوض کنند و تغییر بدهند... 🚩
اعتراف ولی الله دهلوی (عالم سرشناس و متعصب اهل سنت) به عصمت امیرالمؤمنین علیه السلام یکی از مسائل اختلافی شیعه و مخالفین شیعه، مسأله عصمت ائمه علیهم السلام است. در خصوص این عقیده قابل اثبات از قرآن و روایات، شیعیان گاهی متهم به غلو می‌شوند اما ولی الله دهلوی اینگونه به عصمت امیرالمؤمنین علیه السلام اعتراف می‌کند: واذا تمت العصمة کانت افاعیله کلها حقة لا أقول إنها تطابق الحق بل هی الحق بعینها بل الحق امر ینعکس من تلک الأفاعیل کالضوء من الشمس والیه أشار رسول الله صلى الله علیه وسلم حیث دعا الله تعالى لعلی اللهم ادر الحق معه حیث دار ولم یقل ادره حیث دار الحق. زمانی که عصمت به حد تمام و کمال برسد، افعال انسان تماما حق است. من نمی‌گویم اعمال انسان در این حالت مطابق حق است بلکه می‌گویم عین حق است. بلکه حق امر است که از آن افعال منعکس می‌گردد مانند ساطع شدن نور از خورشید و رسول خدا (صلی الله علیه و آله) آن گاه که به درگاه خداوند برای علی دعا کرد و فرمود "خداوندا حق را با او هر جا که بود قرار ده" به این مطلب اشاره کرد و پیامبر (صلی الله علیه و آله) نفرمود "هرجا که حق بود علی را در آن جا قرار ده". 📚 الدهلوی، التفهیمات الإلهیة، ج۲ ص۲۲