eitaa logo
خط آخر
4.9هزار دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
4.3هزار ویدیو
1 فایل
ارتباط با خط آخر: @M_Khaate_Akhar اگه دنبال حقیقت هستی اینجا در خط آخر پیداش میکنی
مشاهده در ایتا
دانلود
★ بیشترین گزارش مردمی در خصوص شنیدن صدای هواپیما و شکسته شدن دیوار صوتی مربوط به محدوده ساوه،قم و تهران بود. در یک نگاه اولیه یک مسیر معمولی به نظر میرسد اما اگر به جنبه فنی نگاه کنیم داستان جالب میشود. اگر یک جنگنده با استفاده از نقاط کور راداری خودش را به این منطقه برساند احتمالا تا خود تهران هرجور که بخواهد میرود. این محدوده در چارت همدان و تهران قرار می‌گیرد که هر دو از رده عملیاتی خارج شدند. بدون تهدید در برد نزدیک و با فاصله ای زیاد با دیگر پایگاه های شکاری جهت دفع پرتاپه یا کنسل کردن ماموریت.... برج های دیده بانی کلاسیک و پدافندی کوتاه برد در متد فاینال لاین از حیاتی ترین نیاز های این منطقه هستند. ✅خط آخر @Khaate_Akhar
🔺بر اساس تصاویر ماهواره‌ای، ایران دو مانع بزرگ و بلند ضد موشک کروز در ورودی شمالی مجموعه هسته‌ای اصفهان احداث کرده تا مسیر مستقیم اصابت موشک کروز را مسدود کند. 🔸این موانع تنها در برابر موشک‌های کروز که در ارتفاع پایین و هم‌سطح زمین پرواز می‌کنند می‌توانند اثربخشی داشته باشند. ✅خط آخر @Khaate_Akhar
فیلم منتشر شده از حمله به ساختمان سپند و تصاویر ماهواره ای پ.ن:سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (اختصاری سپند)سازمانی دولتی است که زیرمجموعهٔ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است. ریاست این سازمان برعهده محسن فخری‌زاده تا پیش از ترور وی بود ✅خط آخر @Khaate_Akhar
تصاویر مربوط به هدف قرار دادن شهرک سازمانی شهید چمران ودجا توسط رژیم حرامزاده صهیونیستی و توضیحات وزیر دفاع در خصوص نابودی چهل بلوک سازمانی و شهادت دهها کودک و زن در منازل سازمانی بنا بر ادعای برخی حساب های توئیتری بعضی از منازل متعلق به پرسنل سپند بوده است 1⃣پ.ن ۱عزیزان حاضر در سازمانی های وزارت دفاع و نیروی هوایی ارتش و هوافضای سپاه نیازمند سطح بالای هوشیاری هستند و اماده تخلیه واحد ها در کمترین زمان ممکن رو باید داشته باشند در حد کمتر از پنج دقیقه 2⃣پ.ن؛ یکی از تصاویر مربوط به آسیب وارده به سایت مژده (مقر سابق سپند) ✅خط آخر @Khaate_Akhar
🔶 در ویدئوهای منتشر شده از هواپیما اطفاء حریق هوافضا سپاه در جنگل‌های الیت مازندران چند نکته وجود دارد. 🔹ارتفاع پروازی زیاد سبب می‌شود محموله اطفاء حریق رها شده تا رسیدن به محل حریق بادهایی را در مسیر تجربه می کند، که این موضوع سبب پخش شدن آب شده و نمی‌تواند اثر چشم گیری بر آتش داشته باشد. 🔹 زمان رهاسازی محموله هم زیاد بوده (بیش از ۲۰ یا ۲۵ ثانیه) در حالی که پرنده شاید نتواند در طول آن زمان، وضعیت خود را در ارتفاع کم حفظ کند و همچنین این پرنده بسیار سنگین و تنبل بوده و توانایی انجام مانور در ارتفاع پایین را ندارد. به همین دلیل نمی‌تواند زیاد به سطح زمین نزدیک شود. 🔹 ماموریت اصلی این پرنده اطفاء حریق نبوده و فاقد تجهیزات مناسب برای نشانه روی و ... است. در واقع امکانات اطفاء حریق به صورت کیت به آن متصل می‌شود.(فیلم قسمت کارگو پرنده) 🔹 در این مواقع پرنده تخصصی Be200 بسیار کارآمد است و این محدودیت ها را ندارد، هر چند حجم آب کمتری حمل می کند. ✅خط آخر @Khaate_Akhar