فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.
🎥⭕️ یمنیها حتی تمرین تیراندازی را هم اینطور انجام میدهند، با هدفهای زنده! جنگیدن با چنین ملتی راحت نیست.
🔰مسافری از گانورا برای بچهها آمد!
🎥 ببینید | تیزر انیمیشن سینمایی "مسافری از گانورا" که هم اکنون در سینماهای سراسر کشور اکران شده است.
🔹«مسافری از گانورا» داستان یک موجود فضایی است که به زمین سفر میکند و با کمک پسری معلول و دوستانش به جستجوی فرمانروای گمشده سیاره گانورا میپردازد تا صلح را به سرزمینشان بازگرداند.
▪️تهیهکننده: سید محمدحسین علمدار
▪️کارگردان: سید احمد علمدار
#سینما
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الهام چرخنده: میدانستم راهی که انتخاب کردهام هزینه دارد
من یک «سلام به فرمانده» گفتم و اینها هزینه دارد و هزینههایش را به جان میخرم، خدا میداند که با التماس همراه حضرت زینب(س) ماندم، این مسیر خار مغیلان هم دارد
13.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰مسافری از گانورا برای بچهها آمد!
🎥 ببینید | تیزر انیمیشن سینمایی "مسافری از گانورا" که هم اکنون در سینماهای سراسر کشور اکران شده است.
🔹«مسافری از گانورا» داستان یک موجود فضایی است که به زمین سفر میکند و با کمک پسری معلول و دوستانش به جستجوی فرمانروای گمشده سیاره گانورا میپردازد تا صلح را به سرزمینشان بازگرداند.
▪️تهیهکننده: سید محمدحسین علمدار
▪️کارگردان: سید احمد علمدار
#سینما
#محتوا
🔵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واقعیت جن و روح در کارتونها حتما مشاهده کنید و به دیگران اطلاع رسانی کنید تا از اهداف شوم دشمن با خبر شویم ...
#استاد_رائفى_پور
#تربیت_کودک
#جن
❌ خواهشا خواهشا خواهشا بچه. هاتون رو بجای تلویزیون.....
استاد مجیدثابتی
8.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#حتماببینیدونشردهید
🛑 زبان ضد استکباری انقلاب ما
#شماصدایشهیدبهشتیرامیشنوید
🆔
11.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑 پشت پرده تولید کوکا کولای آمریکایی در ایران
❌ با دقت تا انتها ببینید و بفرستید برای اونایی که میگن کوکای تولید شده در ایران با کوکای اصلی فرق داره و به هم ربطی ندارن !!!
حامیان رژیم اشغالگر رو بهتر بشناسیم...
(از دقیقه ۲ به بعد رو با دقت بیشتری ببینید)
#انتشار_طوفانی👌
🆔#خبرمهم
@khabar1357
📣پاسخ به شبهات حضور روحانیون در آموزش و پرورش (بخش سوم)
◀️بیش از چهل سال است که آموزش و پرورش در انحصار معلمین است و اجازه ورود متخصصین عرصه تربیت را به این مجموعه نداده اند
◀️از آنجایی که فرزندان ما در طی ۱۲سال ۱۹۸۰۰ ساعت از بهترین بخش عمر خود را در مدرسه میگذراند و از طرفی سن نوجوانی و جوانی مهمترین زمان برای شکل گیری شخصیت تربیتی او است ، ایجاب میکند که مدرسه برای امر تربیت دینی دانش آموزان بیشترین دغدغه را داشته باشد
📎از نظر سرفصلها و مواد آموزشی
📎معلمان توانمند و آگاه
📎مربیان متخصص و متخلق
🚫اما آنچه در این چهل سال شاهد آن بودیم ، عدم توجه به امر مهم تربیت در مدارس است
❌اهمیت دادن بیش از حد به دروس علمی (ریاضی، علوم ، زبان و...) باعث شده که معلمین این دروس از احترام و جایگاه ویژه تری نسبت به دروس معارفی برخوردار باشند و همین مساله باعث شده که نخبه ترها به سمت تدریس این دروس بروند ، البته حق الزحمه تدریسهای خصوصی این دروس هم بسیار بالاتر از دروس معارفی است که بی تاثیر در سوق دادن معلمان به این دروس نبوده .
⛔️در هر صورت جایگاه معلمان تربیتی و معارفی در مدارس تنزل کرده
⛔️از طرفی دانشگاه فرهنگیان چون در طی سالیان متمادی نتوانسته نیاز آ.پ را با معلمان متخصص تربیتی و حتی پاسخگوی سوالات اعتقادی دانش آموزان تامین کند مجبور به جذب از مجاری دیگر شده که آنها تخصص و دغدغه تربیت دینی و پاسخ به شبهات دانش آموزان را ندارند
⁉️حال چه باید کرد ؟
⬅️ناچار باید نیروی تازه نفس ، دغدغه مند، متخصص که قادر به پاسخ به شبهات دانش آموزانی که غرق در فضای مجازی شده اند، وارد میدان شوند
⁉️از کجا ؟
⬅️تنها مجموعه ای که این نیرو را در اختیار دارد ، حوزه علمیه است
✅جوانانی دغدغه مند که در این دوران با انتخاب حوزه ، جهاد میکنند
📎هشت سال با کلاسهای اخلاق و دیدن اساتید ، شخصیت اخلاقی خود را شکل میدهند
📎با گذراندن بیش از ۴۰۰ واحد تخصصی در زمینه ادبیات ، منطق ،فلسفه، تفسیر، عقاید ،و دروس مهارتی لازم از تبلیغ، سخنوری، ارتباط موثر ، پاسخ به شبهات، کلاس داری و... موثر ترین نیروهای موجود هستند که میتوانند این شرایط را تغییر دهند
⚔همیشه عده ای با این سوال، مجموعه های فرهنگی و بالاخص حوزه علمیه و روحانیت را به باد انتقاد گرفته اند که :
⁉️چرا جوانهای ما نسبت به آموزه های اعتقادی، اخلاق، فقهی دین کم توجه شده اند ؟
⬅️پاسخ این سوال را باید در همین قالب موجود تربیت دینی فرزندانمان بیابیم
✅فرزند ما تا ۷ سالگی در اختیار خانواده است و به مدت ۱۲ سال در اختیار مدرسه. حدود ۲۰۰۰۰ ساعت
⛔️در خوشبینانه ترین حالت یک نوجوان در هر سال ۷۰ ساعت و در ۱۲سال ۸۴۰ ساعت در اختیار یک روحانی قرار میگیرد
دهه محرم ، ماه رمضان، ۳۰ مناسبت مهم مذهبی از ولادت و اعیاد و وفیات
یعنی آ.پ ۲۸۰٪ بیشتر فرصت ارتباط با دانش آموز را دارد
⛔️و در بد بینانه ترین حالت یک دانش آموز در طی ۱۲سال حدود ۱۲۰ ساعت در اختیار روحانی است
شب عاشورا و تاسوعا، شبهای قدر و...
با این حساب آ.پ ۱۶۰۰٪ فرصت بیشتری نسبت به روحانیت دارد
⬅️با این تفاوت که دانش آموزان در مدرسه اجباراً حضور دارند و کاملا در اختیار معلم است ولی در مجالس دینی اختیارا حضور دارد و روحانی محترم هیچ تسلطی بر او ندارد
⁉️ممکن است سوال بشود که اگه روحانیت جذابیت داشته باشد باید جوانان را به سمت مسجد بکشاند
◀️اولا همانگونه که فرهنگیان عزیز با مشکل بودجه مواجه هستند ، طلاب هم برای فعالیت در مساجد مشکل بودجه دارند (حتی حق القدم یک امام جماعت برای روزی ۴ساعت فعالیت در مسجد ماهانه به یک میلیون تومان نمیرسد )
◀️ثانیا رقابت با فضای مجازی و رسانه در جذب جوان کار راحتی نیست همانطور که اگر در مدارس استفاده از موبایل آزاد میبود و کلاسها اجباری نمیبود مشخص میشد که چند درصد از جوانان با عشق و شوق در کلاس شرکت میکنند
◀️ثالثا اینهمه هیئات مذهبی ، گروههای جهادی ، اعتکافها، کانونهای فرهنگی ، حلقه های صالحین و...که اکثرا نوجوانان هستند به برکت جذب همین طلاب و روحانیون است که یک نوجوان بدون اجبار ، بدون ممنوعیت استفاده از موبایل ، با عشق و علاقه شرکت میکند
👌یقینا آموزش و پرورش هم با موانع و محدودیتهایی مواجه هست که باید همه کمک کنند تا موانع برطرف شود و اتفاقا طرح تزریق طلاب به آموزش و پرورش یکی از همان طرحهایی است که کمک میکند آموزش و پرورش در رسالت خود که تربیت اسلامی دانش آموزان است موفق شود
✅حوزویان میتوانند به معلمان کمک کنند تا نسلی متخصص و متعهد تربیت شوند
احترام به مقام معلم که این روزها خیلی تنزل پیدا کرده در گرو دیندار شدن دانش آموزان است
✅و احترام به روحانیون نیز در گرو شناخت و ارتباط دانش آموزان با آنهاست که از مزایای این طرح است
⬅️ادامه دارد ...