eitaa logo
خبر آی آر
15.2هزار دنبال‌کننده
14.2هزار عکس
12.2هزار ویدیو
56 فایل
🚨 پایگاه خبری، خبر آی آر مرجع اخبار امنیتی و پلیسی 🔻 اخبار به روز و موثق امنیتی، پلیسی و جبهه مقاومت 🔻 بسته اخبار کوتاه از ایران و جهان 🔻 اخبار فوری و لحظه ای 🔻 تفسیر و تحلیل اخبار و وقایع روز 📌تعرفه تبلیغات 🆔 @tab_timoora ادمین @adminita0
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 | | صبح امروز | تصاویری از داخل بیمارستان الشفاء در زمان حمله صهیونیست‌ها |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏مصطفی جلالی از رد صلاحیت شدنش ناراحته و با هشتگ دولت حداقلی این خشم و ناراحتی خودش رو ابراز کرده توجه شما رو جلب میکنم به ۲ دقیقه از صحبت‌های ایشون از حیث داشتن علم و روحیه‌ی وطن‌پرستی! Amin Mosavi 2
🔷 افزایش ۷۷ درصدی ترانزیت از پایانه مرزی میلک در استان سیستان و بلوچستان در هفت ماهه سال جاری 🔷 مدیر پایانه مرزی میلک از ترانزیت ۲۶۳ هزار و ۵۴۵ تن کالا توسط ۱۱ هزارو ۵۱۶ دستگاه کامیون از طریق پایانه مرزی میلک خبر داد که از رشد ۷۷ درصدی در تناژ نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده است. 🔷مصطفی ضیایی مدیر پایانه مرزی میلک اظهار داشت:بیش از ۴۰۰ هزار تن کالا طی این مدت از طریق این پایانه‌ مرزی جابه جا شده است. 🔷وی گفت:از مجموع کالاهای جابجا شده از طریق پایانه مرزی میلک، ۱۴۰ هزار ۴۶۲ تن صادرات، ۶هزار و ۷۸۷ تن ترانزیت ورودی و ۲۵۶ هزار و ۷۵۸ تن به ترانزیت خروجی اختصاص داشته است. 🔷به گفته مدیر پایانه مرزی میلک روزانه به طور متوسط بیش از ۱۵۰ دستگاه کامیون از پایانه مرزی میلک تردد صورت می گیرد.
🚨متلاشی کردن باند اوباش گری توسط امام زمان (عج) در آذربایجان غربی 🔹با انجام اقدامات رصدی و اطلاعاتی مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی فعالیت گروه اوباش گری، معروف به برادران دالتون که با برپایی دورهمی های شبانه و با حضور اوباش استان اقدام به سرو مشروبات الکلی و قمار در سطح کلان کرده که بعضاً منجر به درگیری و در نهایت سلب آسایش و ایجاد حس ناامنی در مردم منطقه شده بود را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیر کننده تعداد ۱۴ نفر از اوباش حاضر در دورهمی را بازداشت و تحویل مرجع محترم قضایی دادند.
🔥 برتری نظامی اسرائیل کارایی ندارد آموس هرئیل تحلیلگر نظامی روزنامه هاآرتص: اسرائیل در غزه با سه بحران روبروست: برتری نظامی تاکنون در میدان جنگ مشهود نبوده و نتوانسته حماس را تسلیم کند؛ بعد از این هم چنین چیزی قابل تصور نیست. ارتش تقریبا در جنوب غزه که آوارگان به این منطقه سرازیر شدند، حضور و فعالیتی ندارد، اسرائیل باید موضع خود را در مورد این منطقه به ویژه پس از تشدید بحران انسانی با فرا رسیدن فصل زمستان و انتشار بیماری‌های مختلف بدتر، مشخص کند. این جنگ با برتری قاطع حماس آغاز شد و این جنبش سعی دارد تا از این برتری برای امضای دو قرارداد مبادله اسرا بهره ببرد تا آن‌ را به عنوان دو پیروزی راهبردی برای خود ثبت کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌امروز سیاستمداران غربی، رسانه ‌های غربی مبارزین فلسطینی را میگویند تروریست، کسی که از خانه خودش دفاع میکند، از میهن خودش دفاع میکند، تروریست است؟ بی‌شرم‌ها...
🚨 🔺 حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه عین الاسد در الانبار عراق
🔴 گزارش ها حاکی از منفجر کردن انبار دارو و تجهیزات پزشکی توسط ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا است
🔴 |رسانه‌های صهیونیستی: دقایقی قبل نزدیک به ۲۰ موشک از لبنان به سمت مواضع اسرائیل در مرز شلیک شده است.
🔻 جنبش حماس: 🔸ادعای اشغالگران مبنی بر وجود سلاح در بیمارستان الشفا ، دروغی آشکار و اقدامی نمایشی است که هیچ کسی دیگر فریب آن را نمی خورد.
🔴 آخرین وضعیت از جنگ غزه 🔻 نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی پس از تکمیل محاصره، عملیات خود را در بخشی از بیمارستان شفا آغاز کردند. 🔻 اسرائیل از چندین محور به پیشروی های خود ادامه میدهد.
🛑رویترز در به نقل از سه مقام ایرانی : 🔹رهبر ايران در دیدارش با رهبران حماس به آنها اطلاع داده که تهران وارد جنگ با اسرائيل نخواهد شد.
🚀حمله موشکی گسترده از لبنان به الجلیل 🔺رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که حدود 20 موشک از جنوب لبنان به سمت منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.
⚠️70 درصد از ساکنان نوار غزه تا اواخر امروز به دلیل کمبود سوخت در این منطقه، دسترسی به آب سالم را از دست خواهند داد. این موضوع را فیلیپ لازارینی، کمیسر کل آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی در خاور میانه بیان کرد.
🔺لحظاتی قبل بمباران مناطق شرقی خان یونس
|🚨🚨ارتش آمریکا: یمن اولین شلیک هشدار را سمت ناو های ما انجام داد و ما آن را منهدم کردیم. امروز یک پهپاد یمنی به سمت ناوشکن یو‌اس‌اس توماس هادنر شلیک شد که ما آن را منهدم کردیم.
🔴کانال ۱۳عبری:به نظر نیروهای ارتش ما اسیران در جنوب غزه نگهداری میشوند نه شمال غزه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨لحظه انهدام یک بلدوزر ارتش رژیم صهیونیستی توسط مقاومت در غزه با یک بمب قوی
🚨 | پنتاگون: ناوشکن توماس هادنر هنگام عبور از دریای سرخ هدف حمله پهپادی قرار گرفت 🔻یک مقام پنتاگون اعلام کرد که ناوشکن توماس هادنر توانست از خود در برابر حمله پهپادی، هنگام عبور از دریای سرخ دفاع کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 صنعا وارد می‌شود.. 🔥اعلام جنگ یمن علیه کشتی‌های تجاری و نظامی اسرائیل در دریای سرخ و باب المندب
🚨 💢درگیری مسلحانه در سرزمین‌های اشغالی! 🔹رسانه‌های عبری از تیراندازی شدید میان نیروهای امنیتی اسرائیل و مقاومین اردوگاه جنین در ایست و بازرسی نظامی «سالم» خبر می‌دهند!
🔴حمله گسترده صهیونیست‌ها به اردوگاه جبالیا 🔺ارتش رژیم صهیونیستی حملات گسترده‌ای را به اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه آغاز کرده و همزمان با شلیک منور به آسمان این منطقه، حملات توپخانه‌ای اشغالگران به آن نیز ادامه دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨تصاویری از شلیک انبوه راکت های گردان های مقادمت به سمت سرزمین های اشغالی فلسطین
🔴قطر حمله به بیمارستان شفا را محکوم کرد وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد: حمله نیروهای اسرائیلی به بیمارستان شفا در غزه را قویا محکوم می‌کنیم.