♨️اولین مقایسه مدارس
🔻فرزندم در مدارس ایران درس بخواند یا خارج از کشور؟
خب همیشه این حرف هست که در ایران ضعف در مدارس زیاد هست. نه درست عربی یاد میگیرند نه انگلیسی. معلمها فلانطور هستند. فساد در برخی مدارس بین بچهها بیداد میکند... اعتقادات بچهها فلان شده. انگیزه و هدفی بچهها ندارند. برخی هم که خوب درس میخوانند، فقط میخوانند که خارج بروند...
اگر حتی صد در صد این موارد را بپذیریم میخواهم از مدارس فرانسه و هلند برایتان بگویم. که البته موارد مشابهش در برخی کشورها بدتر هم هست...
سالیان سال است که بچهها حواشی روابط جنسی با هم دارند، چون مدارس مختلط است. خود این کشورها بارها در این خصوص فیلم ساختهاند. حتی تا رسیدن به بارداریهای ناخواسته و سقط جنینهای مکرر. و بر اساس تبلیغات جدید این روابط به همجنسها کشیده شده که شرم شرحش را دارم...
مصرف مواد الکلی و اوردُز کردن بچهها و در کما رفتنشان که قبلاً مطالبش را مستند در کانال گذاشتم و بازنشر خواهم داد.
استفاده از مواد مخدر که به قدری رایج و زیاد شده که به بچهها پیشنهاد سیگار داده میشود که حداقل سمت مواد نروند که حریف نمیشوند و به راحتی مقابل برخی مدارس خرید و فروش می شود. در هلند که از سن قانونی با کارت شناسایی ماهانه سهمیه به جوان مواد داده میشود. حتی در ایام کرونا این مراکز باز بود. چون اگر مواد به موقع به این افراد نرسد شاید آسیب به خود و جامعه بیشتر شود.
از این بدتر سیستماتیک بودن برخی آموزشها توسط دبیران و کادر مدارس که قانون است! مانند مبحث همجنسگرایی، تنوع جنسیت که بچهها با آموزشها دچار بحران هویت و جنسیت میشوند و برخی میگویند ما دیگه نمیدونیم چی هستیم یا آموزش خودارضایی و...
هم متن کتاب است و هم فیلم و تصویر نمایش داده میشود. خوب است بدانید بسیاری والدین از برخی آموزشها در مدارس بیخبر هستند و وقتی خبردار میشوند شوک میشوند.
حذف دین از آموزشها، تحریف تاریخ کشورها به نفع استعمار و آموزشهای خود خواسته در جهت بیاعتقادی بچهها. آموزش سواد رسانه بر خلاف حقایق و نشر اخبار دروغ درباره کشورهایی مثل ایران و چین که بعدا دربارهاش بیشتر خواهم گفت.
بیانگیزه بودن دانش آموزان و آمار خودکشی قابل توجه. تا جایی که در هلند ترجیح داده شد در ایام کرونا مدارس باز باشد چون بچهها کرونا بگیرند بهتر تشخیص داده شد تا اینکه در خانه بمانند و از فشار عصبی و تنهایی و بیکاری به خودشان آسیب بزنند...
علاقهمند نبودن بسیاری از دانشآموزان به یادگرفتن زبان انگلیسی در فرانسه و بعد از این همه آموزش، عدم تسلط یا حتی صحبت کردن به زبان انگلیسی تا سطح دانشگاه. که خودم شاهد بودم و تجربه کردم.
علاقهمندی به سفر به خارج. مثلا برای فرانسویها سفر به کانادا با این استدلال که آنجا مردم کمتر غر میزنند یا کمتر خرابکاری سگ روی زمین است و با پا روی آن میروند...
برای همه این موارد سند هست. و به مرور نشر میدهم و البته قبل این هم دربارهاش مطلب منتشر کردهام. مطالبی که برایش وقت گذاشتهام. از خود مثلا فرانسویها سوال کردهام یا با آنها همکلاس بودهام یا سایتهای خبریشان را مستند مطالعه کردهام.
حالا نام ایران و به شکل نمونه این دو کشور را حذف کنید و بگویید دوست دارید فرزندتان در کدام مدرسه تحصیل کند و رشد کند و آموزش ببیند.
ایرانی که پر از مدارسی است که دانش آموزان تا سطح دانشگاه آموزش میبینند. المپیادهای متنوع که هر سال طلای جهانی هم کسب میکنند. مهارتهای متنوعی یاد میگیرند و اعتماد به نفسی تا حد کارآفرینی دارند. برخی مدارسی که دانش آموزان معتقدی در آن تربیت میشوند. عالیترین دورههای معرفتی را میگذرانند. انگیزههای قوی و عمیق با افق جهانی پیدا میکنند. طهارت و سلامت خود را حفظ میکنند. بر اعتقاداتات خود کار میکنند. معلمان و مدیرانی دارند که از از صمیم قلب برای سعادت بچهها تلاش میکنند...
یعنی میخواهم بگویم این مدارس هم به وفور وجود دارد. اما خب ماهواره و کانالهای هدفمند هرگز این اخبار را نشر نمیدهند و فقط نقطه ضعفها را درشت و تکرار میکنند...
این سادهترین نوع مقایسه بود که به شکل نمونه چند فیلم مستند از حال بد والدین این کشورها ارسال میکنم و پیشاپیش عذرخواهی میکنم. اگر راه دارد بچهها نبینند...
با بررسی اصولی میشود نظر داد که کدام کشور از بین تمامی کشورهای جهان، در خصوص وضع و آینده #مدارس به سمت مدینه فاضله شدن در حرکت است یا همین حالا هم به مدینه فاضله در کل جهان نزدیکتر است...
🌱مشاهدات، تجارب و یادداشتهای یک ایرانی 🇮🇷 از فرانسه، هلند و ایران
@ninfrance
♨️بزرگترین کانال خبری طلاب
♨️ @khabarehowzeh
🦋مقام معظم رهبری: نهجالبلاغه عامل اصلی حل همهی مشکلات است
🦋مادران گرامی
🦋دانشجوها و طلاب فرهیخته
🦋دختران عزیز جوان و نوجوان
❣با بیان جذاب، شیوا و ساده
📖خطبهها
📜نامهها
💌کلمات قصار نهجالبلاغه را
🎙با توضیحات صوتی
🦋استاد نهجالبلاغه بانوان
✍یاد بگیرید
📖نهج البلاغه کتاب زندگی عصر مدرن👌
❣📖❣📖❣
https://eitaa.com/joinchat/495910938Cc33a81962b
🌹منتظر حضور شما عزیزان هستیم🙏
🔻حضرت علی علیه السلام:
طاعة اللّه سبحانه لا يجوزها الا من بذل الجد و استفرغ الجهد
به طاعت خدای سبحان دست نیابد مگر کسی که تلاش کند و نهایت کوشش خود را به کار گیرد
📗شرح آقا جمال الدین خوانساری بر غررالحکم ج ۷ ، ص ۲۱۹
🌸 رهبرانقلاب- امروز: معلمان، سربازان گمنام اسلام
🔺 «اولین مطلبی که در باب معلم باید بنده امروز عرض بکنم، سپاس از جامعهی معلمان است؛ این سربازان گمنام نظام اسلامی و اسلام و مسلمین که در اطراف کشور در دورترین نقاط کشور بیسروصدا مشغول کارند، مشغول مجاهدتند. با سختیها، با مشکلات فراوان دارند کار میکنند. درواقع فرزندان ملّت را این جامعهی معلّمین دارند تربیت میکنند و آنها را برای آیندهی روشنی آماده میکنند. معلّم در واقع معمار آیندهی کشور است. امروز شما دارید فردای کشور را میسازید.»
🔆 ۱۴۰۲/۲/۱۲
♨️بزرگترین کانال خبری طلاب
♨️ @khabarehowzeh
🔻مستند تلویزیونی نبراس سیری در تاریخ حوزه های علمیه از گذشته تا به حال به مناسبت صد سالگی حوزهی علمیه قم
🔻تهیه کننده سیدشهاب لاجوردی
♨️در این برنامه برای اولین بار فیلم گوشه هایی از تدریس بحث غنای رهبر انقلاب نشان داده میشود
🔻نبراس به معنای چراغ هدایت است و این مستند به دنبال این بوده تا به مناسبت گرامیداشت یکصدمین سال تأسیس حوزه علمیه قم، هدایتگری علمای شیعه را در عصر غیبت حضرت ولی عصر (عج) نسبت به جامعه شیعه برای مخاطبان بیان کند؛ و روشن کند واقعاً کارکرد و نقش علما به عنوان جانشینان انبیا و ائمه ع در ارتباط با مردم چه بوده و اکنون به چه صورت است و برای حفظ این جایگاه چه باید کرد.
🔻در این مستند ۱۴ قسمتی که تولید آن یکسال طول کشیده طی ۶ قسمت به جریانشناسی فعالیتها، خدمات و اقدامات علمای شیعه در عرصه
تعلیم و تربیت
خدمات اجتماعی
سیره اقتصادی
و سیره سیاسی آنان از عصر غیبت تا پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته و سپس به آسیبشناسی این فعالیتها در عصر حاضر وارد شده و با توجه به آن پیشنهادات اصلاحی را مطرح کرده است.
🔻به تناسب بحث از سیره سیاسی علما، طی دو قسمت به بررسی فرازهایی از منشور روحانیت حضرت امام خمینی(ره) و گوشههایی از خون دلی که آن امام عزیز خوردند را بازگو و شرح داده است.
🔻از آنجا که ایشان تأکید فراوانی بر مسئله فقه حکومتی داشتند، طی ۶ قسمت گفتگوهایی با کارشناسان و اساتید این حوزه داشته و به این مباحث پرداخته است:
1⃣مفهومشناسی فقه حکومتی
2⃣بررسی داستان فقه حکومتی در ایران
3⃣فقه حکومتی و مصلحت
4⃣فقه حکومتی و قانون
5⃣فقه حکومتی و غنا و موسیقی.
لینک برنامه ها در تلوبیون
1⃣ نبراس
🔻تعلیم و تربیت
http://www.telewebion.com/episode/0x626bb6b
2⃣ نبراس
🔻تعلیم و تربیت
http://www.telewebion.com/episode/0x62a3b26
3⃣ نبراس
🔻خدمات اجتماعی روحانیت
http://www.telewebion.com/episode/0x62a5741
4⃣ نبراس
🔻خدمات اقتصادی علمای شیعه
http://www.telewebion.com/episode/0x62aa114
5⃣ نبراس
🔻خدمات اقتصادی علمای شیعه
http://www.telewebion.com/episode/0x62aba50
6⃣ نبراس
🔻خدمات سیاسی علمای شیعه
http://www.telewebion.com/episode/0x62ad39f
7⃣ نبراس
🔻منشور روحانیت
http://www.telewebion.com/episode/0x62b0025
8⃣ نبراس
🔻منشور روحانیت
http://www.telewebion.com/episode/0x62b2f5b
9⃣ نبراس
🔻مفهوم شناسی فقه حکومتی
http://www.telewebion.com/episode/0x62b3b33
0⃣1⃣ نبراس
🔻فقه حکومتی در جمهوری اسلامی
http://www.telewebion.com/episode/0x62b5519
1⃣1⃣ نبراس
🔻فقه حکومتی و مصلحت
http://www.telewebion.com/episode/0x62b89f9
2⃣1⃣ نبراس
🔻فقه حکومتی و قانون
http://www.telewebion.com/episode/0x62b91d8
3⃣1⃣ نبراس
🔻فقه حکومتی و موسیقی
http://www.telewebion.com/episode/0x6418c8f
4⃣1⃣ نبراس
🔻فقه حکومتی و موسیقی
https://telewebion.com/episode/0x646146f
🔻کارشناسان این برنامه
حجت الاسلام دکتر مهدی ابوطالبی
مسعود امامی
حجت الاسلام عبدالرضا ایزدپناه
حجت الاسلام دکتر سیدسجاد ایزدهی
دکتر سیداحمد حبیب نژاد
دکتر محمود حکمت نیا
حجتالاسلام محمد رحمانی
حجتالاسلامدکتر
سیدمحمدمهدیرفیعپور
حجتالاسلام دکتر احمد رادار
حجتالاسلام سلمان رئوفی
حجتالاسلامدکتر سیدکاظم سیدباقری
دکتر علی شیرخدایی
حجتالاسلام سعید صلحمیرزایی
حجتالاسلام دکتر مهدی گرامیپور
حجتالاسلامدکتر سیدعباس لاجوردی
حجتالاسلام دکتر نجف لک زایی
حجتالاسلام رضا مختاری
حجتالاسلامدکتر ابوذر مظاهری
حجتالاسلامدکتر ابوالقاسم مقیمی حاجی
حجتالاسلامدکتر حنیف نصراللهی نسب
♨️بزرگترین کانال خبری طلاب
♨️ @khabarehowzeh
♨️نگاهی به وضعیت انتخابات و دموکراسی در ترکیه؛ انتخابات واقعا آزاد و فضای سیاسی واقعا باز!
مصاحبه با مسعود صدرمحمدی
✂️برشهایی از متن:
📮وقتی اپوزیسیون، اپوزیسیون قدرتمندی باشد و انتخابات هم انتخابات سالمی باشند، رسانهها هم به مثابه ابزار این فضا، قدرتمند خواهند بود. ترکیه از دهه 80 به بعد از نظر رسانههای صوتی و تصویری و پیش از آن هم از نظر مطبوعات جامعه رسانهای قوی چه از نظر حجم تولیدات و چه از نظر تنوع گفتمانی داشته است.
📮نتیجهای که از صندوق بیرون میآید، تقریبا با اراده ملت تطابق دارد. از همین روست که حاکمیت فرادولتی برای متوقف کردن اراده ملی دست به کودتا میزند؛ یعنی همین که ارتش نمیتواند از خلال انتخابات نظر خود را تحمیل کند و درنتیجه از طریق کودتا این کار را میکند خود حاکی از آن است که تا حد قابل توجهی انتخاباتها از سلامت برخوردار بودهاند. پس انتخابات صوری و ظاهری نبوده و واقعا نوعی کارزار ایدئولوژیک و کشمکش کارکردی بین احزاب وجود داشت.
📮با توجه به اینکه فضای گفتمانی و ایدئولوژیکی از دوران چند حزبی فضای بازی بوده است، سواد سیاسی و فعالیتهای سیاسی مردم ترکیه در سطح قابل اعتنائی است. یعنی ایدئولوژیهای مختلف توانستند علاوه بر طبقه نخبگانی بدنه مردمی را هم جذب کنند. این بدنه مردمی خود را در قالب تشکیلات مردمنهاد سازماندهی کرده است. بیشترین استفاده و بهره از این فضای آزاد و تشکیلات را هم جریان اسلامگرا برد.
🖇برای مطالعه متن کامل اینجا کلیک کنید
♨️بزرگترین کانال خبری طلاب
♨️ @khabarehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️خدمات طلاب و مظلومیت آنان
🔻سبب مظلومیت؛ اشرافیت و تبعیض بعضی مسئولین و معمّمین غربزده
✍کلیپهای ساده رسانهای تولید پیجهای مذهبی، کلیپی که رسانه های حوزوی با بودجه های آنچنانی درست نمیکنند و اساسا معلوم نیست چه میکنند.
♨️بزرگترین کانال خبری طلاب
♨️ @khabarehowzeh
♨️جمعآوری مزاحمین نوامیس از بوستانهای قم
🔻بر اساس گزارش رسیده مردمی مبنی بر مزاحمت های شبانه ارازل و اوباش در سطح بوستان های منطقه شهرک قدس و اطراف سالاریه ، موضوع در دستور کار شبکه امنیت قرار گرفت و با هماهنگی تیم های ویژه ضابطین بسیج اقدامات ذیل صورت پذیرفت.
۱- دستگیری ۱ نفر در شهرک قدس بوستان باغبان و کشف یک پک گل
۲- دستگیری۳ نفر در منطقه سالاریه و کشف دو پک گل
۳- دستگیری ۲ نفر در خ ۴۵ متری صدوق: شرب خمر و انجام دادن حرکات مارپیچ با خودروی پژو پارس
۴- دستگیری ۳ نفر و توقیف خودرو تیگو۵ و موتور در بوستان نرگس: کشف دو پک گل و سلاح سرد
۵- کشف دو موتور سیکلت فاقد پلاک
۶- دستگیری ۱ نفر عامل فساد و مزاحم نوامیس در منطقه انسجام بوستان نقش جهان
۷- دستگیری ۱ نفر در خ ۴۵ متری صدوق خ یاسمن و کشف ۴ گرم هرویین
♨️بزرگترین کانال خبری طلاب
♨️ @khabarehowzeh
♨️دولت سیزدهم و خسارات خلاء گفتمانی
✍یاسر جبرائیلی
معمولا دولت ها به گفتمانشان شناخته میشوند. اما رواج عبارت «دولت سیزدهم» در ارجاعات به دولت در رسانهها، نشان میدهد آقای رئیسی نتوانسته خود را پرچمدار یک گفتمان به جامعه معرفی کند.
یکی از دلایل اینکه این دولت از همان آغاز کار زیر ضرب رفت، همین خلا گفتمانی است.
گفتمان، قدرت نرم ایجاد میکند. دولت فاقد گفتمان، از قدرت نرم محروم است و لذا در عرصه جنگ نرم، اولا توان حمله ندارد، ثانیا در برابر حملات نرم بی سلاح و سپر است.
گفتمان است که در قول و فعل کارگزاران، در رویکرد و عملکرد آنان، انسجام ایجاد میکند. گفتمان، عینک آسیبشناسانهای است که دولت به چشم میزند، مشکلات را از زاویه این گفتمان میبیند و از همین زاویه راهکارش را ارائه میدهد و اجرا میکند.
دولت فاقد گفتمان به شهرداری تقلیل پیدا میکند و این، یکی از جدیترین خطراتی است که دولت سیزدهم را تهدید میکند.
دولتی که ناکارآمدی گفتمانش عیان شود، گرفتار رکود می شود، اما دولت فاقد گفتمان، گرفتار روزمرگی میشود و خسارت این روزمرگی از رکود بیشتر است؛ چه، رکود با یک موفقیت گفتمانی -ولو کوچک- یا ناکامی گفتمان رقیب، شکسته میشود، اما بدون گفتمان از روزمرگی نمیتوان خلاص شد.
گفتمان یک شاخص برای انتخاب و ارزیابی مدیران نیز هست. در خلاء گفتمان، تیم دولت با بازیکنان قرضی از تیمهای دیگر شکل میگیرد و روشن نیست این تیم، به کدام اصول باید متعهد باشد و بر اساس کدام معیارها ارزیابی میشود. در خلاء گفتمان، خطای قابل اغماض مدیریتی ممکن است گناه نبخشودنی تلقی شده و منجر به برکناری مدیر شود، اما انحراف رویکردی اساسا به چشم نیاید. دولت حتی وقتی پیامی به کشور خارجی میدهید باید محور آن، گفتمانش باشد.
باید این خلا گفتمانی برطرف شود. اگر تلقی این است که «مردمی بودن» گفتمان دولت است، این سوال مطرح است که آیا اساسا مردمی بودن میتواند گفتمان باشد؟ گفتمان، یک دال مرکزی دارد که در حوزه ها و عرصه های مختلف تجلی و امتداد پیدا می کند. بر مبنای گفتمان می شود یک کلان پروژه تعریف کرد و پیش برد و پیشرفتش را سنجید. بر مبنای این کلان پروژه است که در سطوح میانی، پروژههای خردتر تعریف میشود. آیا «مردمی بودن» این ظرفیت را دارد که برای مثال در حوزه مالیات، در سیاست خارجی، در آموزش و پرورش، در بهداشت و درمان، در کشاورزی و... تجلی و امتداد پیدا کند؟ آیا میتوان مسائل این حوزهها را از زاویه «مردمی نبودن» آسیبشناسی کرد و از زاویه «مردمی شدن» برایشان راهکار ارائه داد؟ پاسخ بلاتردید خیر است، چون این مفهوم اساسا چنان عمقی ندارد؛ هرچند میتواند یکی از اجزاء و امتدادهای یک گفتمان باشد.
اما راهکار، تمرکز و تکیه بر روی عدالت به عنوان گفتمان دولت سیزدهم است که هم واجد مشخصات فوق است و هم با شخصیت آقای رئیسی تناسب و همخوانی دارد.
گفتمان عدالت نباید به لفظ عدالت محدود شده و تقلیل یابد. با صرف تکرار کلمه عدالت، گفتمان ایجاد نمی شود. مراکز فکری و دانشگاهی کشور و مشخصا مراکز فکری در دولت باید بسیج شوند و درباره عدالت ادبیات تولید کنند. رئیس جمهور درباره هر موضوعی و در هر زمان و مکانی صحبت و سخنرانی دارد، باید بتواند اولا بیعدالتیهای منجر به وضع موجود را بیان کند، ثانیا وضع مطلوب را از منظر عدالت توصیف کند، ثالثا اقدامات عادلانهای که دولت میخواهد برای گذار از وضع موجود به وضع مطلوب انجام دهد را شرح دهد. این اقدامات، همان پروژههای خُرد هستند که ذیل کلان پروژه عدالت، تعریف میشوند و باید نظام رصد و پایش و ارزیابی و گزارشدهی برایشان ایجاد شود.
هرچقدر ادبیات رئیس جمهور در این سه مرحله، اختصاصی و بدیع و دارای کلیدواژههای منحصر بفرد باشد، موفقتر خواهد بود؛ و البته بزرگترین تهدید برای گفتمان، این است که به ادبیاتهای وام گرفته شده از منابع دیگر، یا به اقدامات معمول و رایج، بخواهیم رنگ گفتمان خودمان را بزنیم.
دولت زمانی توانسته پرچم گفتمان عدالت را بلند کند که مخالفان اقدامات دولت را بتوان مخالفان عدالت توصیف کرد.
باید در پایان چهار سال اول دولت، کتاب عدالت آقای رئیسی برگرفته از مجموعه سخنرانیهای این چهار سال منتشر شود. همچنین دولت در پایان چهار سال باید بتواند گزارش دهد که چگونه با برقراری عدالت مشکلات را برطرف کرده است. آیا با نظر به کارنامه دوساله، چنین چشماندازی میتوان متصور شد؟
@syjebraily
♨️بزرگترین کانال خبری طلاب
♨️ @khabarehowzeh
🔻قال امیرالمومنین علیه السلام:
أَکْرِمْ ضَیْفَکَ وَ إِنْ کَانَ حَقِیراً وَ قُمْ عَنْ مَجْلِسِکَ لِأَبِیکَ وَ مُعَلِّمِکَ وَ إِنْ [لَوْ] کُنْتَ أَمِیراً
میهمانت راگرامی دار هرچند حقیر و کوچک باشد، و از جای خود به احترام پدر و استاد خود برخیز، هرچند فرمانروا وامیرباشی.
📗غرر الحکم و درر الکلم
⭕️آمریکا با ایران قوی مخالف است
🔹 #آمریکا با #ایران_قوی مخالف است، با ایران مستقل مخالف است. همهی بحث آنها، همهی دعوای آنها سر جمهوری اسلامی نیست؛ البتّه با جمهوری اسلامی بشدّت و عمیقاً دشمنند، در این شکّی نیست، امّا بدون جمهوری اسلامی هم با ایرانی که قوی باشد مخالفند، با ایرانی که مستقل باشد مخالفند. آنها ایران دوران پهلوی را دوست دارند: گاو شیرده و مطیع اوامر آنها که شاه مملکت برای یک تصمیم، ناچار بشود سفیر انگلیس یا سفیر آمریکا را بخواهد و از او کسب تکلیف بکند! این ننگ را ملّت ایران چگونه میتواند تحمّل بکند؟ آنها این را میخواهند؛ با ایران مخالفند.
بیانات مقام معظم رهبری در مراسم دانشآموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
♨️بزرگترین کانال خبری طلاب
♨️ @khabarehowzeh
11.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥صحبتهای اورخان محمداف برای مردم آذربایجان پیرامون اتفاقات اخیر و خبر بازداشت ایشان و توحید ابراهیمی
اورخان محمداف:
🔹شیعیان عزیز نباید شخصیت پرست باشیم، این مسائل نباید شما را سرگردان کند، حتی اگر ما محکوم میشدیم، شما نباید ذرهای نسبت به ولایت و جمهوری اسلامی و اعتقادات خود دچار بدبینی و سستی شوید.
🔹در حوادث محکم و استوار باشید و برای امتحانات بزرگتر خود را آماده کنید و نگران ما نباشید که ما با قدرت این راه را ادامه خواهیم داد و خداوند از این امتحان، مقاومت را سربلند بیرون آورد و جز اتهامات ساختگی حکومت آذربایجان هیچ اتهامی متوجه ما نبود.
🔹این امتحانی بود که خداوند آن را سبب و برکات زیادی برای مقاومت قرار داد. مواظب باشید هدف اصلی دشمن ایجاد تفرقه و ناامیدی بین جبهه حق میباشد.
♨️بزرگترین کانال خبری طلاب
♨️ @khabarehowzeh
♨️شکایت علی شمخانی از حمید رسایی!
🔻در پی انتقاد مدیرمسئول ۹دی از عملکرد شورای عالی امنیت ملی صورت گرفت
🔹 به دنبال انتقادات صریح و مستند حمید رسایی از عملکرد دبیر شورای عالی امنیت ملی که از مدیران مورد اعتماد و باقیمانده دوره حسن روحانی در دولت آقای رییسی است، معاونت حقوقی این دبیرخانه به دلایل واهی از رسایی شکایت کرد.
🔹در متن شکواییه این دبیرخانه با اشاره به یکی از یادداشتهای هفتهنامه ۹دی و یکی از توییتهای حمید رسایی، از اینکه علیرضا اکبری، جاسوس انگلیس به عنوان معاون وزیر دفاع معرفی شده، شکایت صورت گرفته است! این در حالی است که اولا مگر دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، وکیل مدافع وزارت دفاع است! اگر در این ادعا اشکالی است وزارت دفاع باید شکایت میکرد.
🔹ثانیا در صوتی که از علیرضا اکبری منتشر شده، وی خودش را به عنوان معاون آقای شمخانی در وزارت دفاع معرفی میکند. مضافا اینکه وی بارها در رسانهها با این عنوان گفتگو کرده است. مواضع علیرضا اکبری در دولت حسن روحانی بارها و بارها در روزنامه دولتی ایران به عنوان معاون وزیر دفاع تیتر شده است! در دهه ۸۰ نیز بارها در رسانهها به عنوان معاون وزیر دفاع معرفی میشود، چرا آقای شمخانی و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، در آن مواقع این عنوان را تکذیب نکردند یا از این رسانهها شکایت نکردند؟!
🔹ثالثا مطابق بررسیهای صورت گرفته، علیرضا اکبری در دوره وزارت آقای شمخانی، از جمله افراد بسیار نزدیک و تاثیرگذار به وی بوده و در جایگاه رییس دفتر مطالعات دفاعی، عضو شورای معاونین آقای شمخانی بوده است.
🔹رابعا در گزارش پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران که توسط وزارت اطلاعات تهیه و در اختیار سیما قرار گرفته، علیرضا اکبری به عنوان معاون وزیر دفاع معرفی میشود و این گزارش بارها و بارها از شبکههای خبری سیما و رسانههای دیگر پخش و به اطلاع عموم رسیده است.
🔹خامسا در حالی که رسانههای متعدد مجازی و مکتوب و در راس آنها صدا و سیما علیرضا اکبری را به عنوان معاون وزیر دفاع معرفی کردهاند، چرا دبیرخانه فقط از اینجانب شکایت کرده است؟! همین نکته دلالت بر این دارد که دلیل اصلی شکایت از رسایی، انتقادات صریح وی از شمخانی میباشد و موضوع علیرضا اکبری بهانهای بیش نیست.
🔹رسایی در چند ماه گذشته به دلیل عملکرد ضعیف شمخانی بویژه در اغتشاشات نیمه دوم سال ۱۴۰۱، انتقادات جدیای نسبت به عملکرد ضعیف وی وارد کرد. برای افکار عمومی نیز سؤال است که چرا آقای رییسی در تغییر این چهره مورد وثوق حسن روحانی و محمد خاتمی تعلل میکند.
🔹شمخانی با برنامهریزیهای صورت گرفته در اسفند سال گذشته (که عمدتا از بیرون دولت هدایت میشد) طی چند سفر خارجی تلاش کرد تا وجهه خود را بازسازی کند اما وقتی در سفر به امارات و در دیدار با مقامات عالی امارات، فرزندش که از جمله تاجران بینالمللی است، حضور داشت و این موضوع توسط رسایی افشا شد، مجددا موجی از انتقادات متوجه وی شد.
♨️بزرگترین کانال خبری طلاب
♨️ @khabarehowzeh