eitaa logo
بیداری طلاب
59هزار دنبال‌کننده
8.5هزار عکس
3.8هزار ویدیو
87 فایل
🔻قال عیسی علیه السلام کونوا نقّاد الکلام 🔻پایگاه مستقل خبری تحلیلی بیداری طلاب 🔻نشر نظرات تاییدشان نیست 🔁راه ارتباطی https://eitaa.com/hhh111 سوابق و شرایط تبلیغات https://eitaa.com/t_khabar 👈 👈سفارش تبلیغ https://eitaa.com/hhh111
مشاهده در ایتا
دانلود
41.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نطق انتخاباتی حجت‌الاسلام والمسلمین پخش‌شده از شبکه تهران ✅حجت‌الاسلام والمسلمین نامزد ششمین دوره مجلس استان کد انتخاباتی: ۱۹۱ مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم -استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم - مدیر دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب (مدّظلّه‌العالی) در قم -پژوهشگر فقه سیاست و اندیشه امامین انقلاب - مؤلف کتاب فلسطین و کتب جهاد تبیین و اندیشه مقاومت و انقلابی تراز و بانوی تراز 🌐 solhmirzaei.ir 🆔 @hamim1 @hamim1
آیت‌الله جوادی‌آملی: باید در انتخابات حضور فعال داشت 🔹در همۀ مناسبت‌ها و عناوینی که در استقلال، امنیت و بزرگیِ این ممکلت دخیل‌اند مثل انتخابات و غیر انتخابات حضور فعال داشته باشیم. 🔹این نکته را بدانیم که ما مردمان ایران، مردمان بزرگی هستیم، شناسنامه داریم، تاریخ و جغرافیا داریم؛ این وکلا و مسئولان ما باید بدانند که این‌گونه اداره‌کردن‌ها با گرانی، در شأن ملت ما نیست و نباید ملت این‌قدر رنج بکشند. 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
۲ مولوی اهل سنت سیستان راهیِ مجلس خبرگان شدند 🔹مولوی علی احمد سلامی و مولوی عبدالرحمن عارفی با کسب بیشترین آرا از سوی مردم به‌عنوان نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند. 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
11.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️سوءقصد به امام جمعه موقت شهرستان میبد 🔻دیروز فردی باانگیزه نامعلوم با یک شیء تیز به امام جمعه موقت میبد، شیخ علیرضا حسنی حمله کرد که با دخالت نمازگزاران این سوءقصد ناکام ماند. فرد حمله کننده دستگیر شد. 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
🔻وقتی خواندن کتب دینی از دید یک قاضی، مجازات محسوب می شود؛ 🔻حکمی برای اصلاح یا افزایش فاصله ها؟! 🔻واکنش نوه شهید مطهری به مجازات شروین حاجی پور ▫️بعد از انتشار حکم محکومیت شروین حاجی پور، حسین مطهری، فرزند محمد مطهری و نوه علامه شهید مرتضی مطهری در مورد بخشی از حکم شروین حاجی پور، پیشنهاد همکاری داده است! حسین مطهری: 🔹من کاری در برابر این حکم از دستم برنمی‌آید جز اینکه می‌توانم نوشتن خلاصه دو کتاب «نظام حقوق زن در اسلام» اثر شهید مطهری و «زن در آئینه جلال و جمال» نوشته حضرت آیت‌الله جوادی آملی را برای آقای حاجی پور به عهده بگیرم تا روزی که خوندن کتاب شهید مطهری مجازات تلقی نشود.» ✍گفتنی است شروین حاجی پور در این حکم به ۸ ماه حبس به اتهام تبلیغ علیه نظام، ۳ سال حبس به اتهام تحریک مردم به اغتشاشات و ۲ سال ممنوع الخروجی از کشور محکوم شده است. مضاف بر طبق این حکم او باید دوکتاب از آیت الله جوادی آملی و شهید مطهری را خلاصه نویسی کند و علیه آمریکا موسیقی بسازد و... 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
🔺 در ستایش حلقه های میانی؛ آرای فداکار؛ دستاورد انتخابات! محسن مهدیان: ▫️یکم... ما سه دسته آرا داریم. رای عادی که یک رای دارد و به نفع نامزد مورد علاقه خود به صندوق می اندازد. رای پرقدرت که تبلیغ می کند تا دیگران نیز به نامزد مورد علاقه او رای دهند. اما دسته سوم آرای فداکار است. آرای فداکار، آرائی هستند که بجز نامزد مورد علاقه شان، تلاش می کنند مردم را فارغ از هر جهت گیری پای صندوق بیاورند و دعوت به مشارکت کنند. 🔹این دوره آرای فداکار بسیار برجسته و چشمگیر بودند و این یک بلوغ قابل اعتنا در سپهر سیاسی کشور است...این دستاورد را نباید دستکم گرفت. اما چرا این دستاورد اهمیت دارد؟ ... ➕ علی مهدیان: آیا می توان گفت ما حزب اللهی ها هراسی از آگاهی مردم و انتخابشان نداریم؟! 🌐 https://eitaa.com/sedayehowzeh/40214 ... ▫️دوم. واقعیت اینست که ما در یک جنگ صدای تمام عیار قرار داریم. جنگ صدا جنگ در عصر شبکه هاست. جامعه امروز مثل کندوی عسل تبدیل به شبکه هایی شده است که این شبکه ها الزاما بهم متصل نیست و راه ندارد. مثل اتاق های یک ساختمان بزرگ که ساکنان هر اتاق از اتاق مجاور خود بی اطلاع هستند. این جامعه شبکه ای دارای فوائد و مضراتی است که از حوصله این متن خارج است. اینکه چطور از یک جامعه تخت و بی مانع به یک جامعه شبکه ای رسیدیم نیز قابل بحث است و بماند بعد. اجمالا اینکه جامعه شبکه ای محصول رسانه های اجتماعی و شبکه های نوین و جامعه پلتفرمی است. 🔹اما مساله اصلی اینجاست که در این جامعه شبکه ای، جنگ صدا رخ می دهد و اساسا صدا به سادگی در بین اتاق ها نمی چرخد. اینطور نیست که یک صدای بلند در همه اتاق ها پخش شود و به گوش همه مردم برسد. از سوئی دیگر صدای دشمن با تمام قوا و با خرده رسانه هایی از جنس خبری و سرگرمی و سبک زندگی و غیره پای خود را به این شبکه ها رساندند. 🔹واقعیت امروز جامعه را باید با این جنگ صدا در جامعه شبکه ای دید. ثمره چنین جامعه ای اینست که اساسا صدا به صدا نمی رسد و بخش قابل اعتنایی از جامعه صدای رسانه های مرجع و مسوولین و حاکمیت را دریافت نمی کنند که بخواهند نسبت بدان واکنش نشان دهند. آنهم در شرایطی که صداهای مزاحم دشمن وجود دارد. گذشت زمانی که رسانه ملی یک حرف را می توانست تا دل روستاها و قلب کویر و پشت کوه ها برساند. امروز رسانه ملی نیز انحصارش شکسته شده است و او هم یک صداست میان انبوهی از صداهای دیگر. ▫️سوم...در جامعه شبکه ای همه باید رسانه شوند. همه باید بلند شوند. قیام کنند. شهروند رسانه ها باید تبدیل شوند به رسانه های متعهد و مسوولیت پذیر نسبت به دیگر شهروندان پیرامونی خود که یک شبکه را تشکیل می دهند. 🔹اگر چنین اتفاقی رخ دهد انتظار می رود جامعه حرکت و رشد کند. به تعبیر ساده تر رشد جامعه در رشد حلقه های رسانه ای - میانی است که نقش رسانه های خرد را بازی می کنند و صدای حق را به دل شبکه ها می رسانند. ▫️چهارم. از این جهت بزرگترین ثمره این انتخابات رشد رسانه های خردی است که احساس مسوولیت در قبال جامعه خود کردند و با بلوغ سیاسی خود رابه مردم رساندند تا پیام مشارکت را به آنها برسانند... آینده تاریخ را همین رسانه های خرد می سازند. همین شهروند رسانه ها. 🔹همین حلقه های میانی که باید قیام کنند تا مردم بلند شوند. راهی نیز جز این نیست. یک راه پیش روست؛ اینکه هرکس هرجا نشسته است بایستد و تمام. متن کامل: 🌐 https://v-o-h.ir/?p=44432 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
♨️ماهیت خلافت عثمانی و نابودگرانش: (روایت محمد رشید رضا) ✍عدنان فلاحی علی رغم گذر یک قرن از زوال امپراتوری عثمانی و تاسیس جمهوری ترکیه، همچنان نوستالژی خلافت عثمانی و مویه‌کردنِ بر زوال آن، در میان طیف‌های گسترده‌ای از علما به شکل پیدا و پنهان وجود دارد؛ هرچند که امروزه در خاستگاه اصلی عثمانی یعنی ترکیه، هیچ‌کدام از نیروهای موثر حاضر در سپهر سیاسی ترکیه ـ از تمام دسته‌ها و گرایش‌ها ـ چنین دغدغه‌ای ندارند و بیش از پیش سودای حفظ استقلال جمهوری ترکیه، تمامیت ارضی، توسعه‌ی اقتصادی و افزایش قدرت نرم و سخت آن را در سر می‌پرورانند. 🔹اما این نوستالژی بر چند روایت تاریخی بنا شده و با فرو ریختن این روایات، کل این نوستالژی نیز از هم خواهد پاشید. این روایت‌های تاریخی را می‌توان ذیل دو کلان‌روایت خلاصه کرد: ۱)  دولت عثمانی یک دولت مقتدرِ اسلامی، برپاکننده‌ی شریعت، و حامی منافع تمام امت مسلمین بود. ۲)  نابودی و اضمحلال این دولت، محصول توطئه‌ خارجی و عناصر خائن داخلی ـ و در رأس آنها مصطفی کمال اتاتورک (پدر و بنیانگذار جمهوری ترکیه) ـ بود.    اما مراجعه به اسناد و شواهد متقن تاریخی و گذر از مشهورات و متخیلاتی که نسل اندر نسل، برسازنده‌ی این نوستالژی بوده‌اند، این دو روایت را به شدت تضعیف می‌کند. برای مثال شواهد مکتوبی از داخل و خارج دربار عثمانی نشان می‌دهد که روند انحطاط و نابودی عثمانی یک قرن پیش از تولد اتاتورک آغاز شده بود. در اینجا می‌توان به گزارش رشید پاشا وزیر سلطان عبدالحمید اشاره کرد که درسال ۱۸۳۹، درباره‌ی ضرورت اصلاحات جدی در سازوکار عثمانی می‌گوید:   "خلال 150سال گذشته، سلسله‌ای از حوادث و علل مختلف باعث فراموشی شرایع مقدس و سازوکارهای برآمده از آن شد؛ فلذا قدرت و شکوفایی پیشین، به ضعف و فقر بدل شد".    بنابراین وزیر عثمانی در اوایل قرن نوزدهم معترف است که روند زوال امپراتوری دستکم از ۱۵۰ سال پیش آغاز و شریعت هم به فراموشی رفته است! در واقع رشید پاشا اعتراف می‌کند که دو قرن قبل از ظهور آتاتورک، شریعت از امپراتوری رخت بربسته بود و احتمالا جز نامی بی‌محتوا چیزی از آن باقی نمانده بود. صدالبته این نکته هم از بدیهیات تاریخی است که آتاتورک خود از افسران عثمانی بود که به دلیل مقاومت جانانه‌اش در جنگ گالیپولی1915 علیه نیروهای انگلیسی، به سرعت مدارج شهرت را طی کرد. دلیل طغیان او علیه خلیفه‌ عثمانی پس از پایان جنگ جهانی اول نیز مخالفت آتاتورک با صلح تحمیلی متفقین بود. آتاتورک ـ فارغ از خشونت‌هایی که برای تأسیس جمهوری مرتکب شد ـ در جنگ‌هایی که بعدا به جنگ استقلال ترکیه مشهور شد، علیه نیروهای نظامیِ غربی‌ که خاک ترکیه‌کنونی را اشغال کرده بودند وارد نبردی سخت شد و توانست نیروهای انگلیسی، ایتالیایی، یونانی و فرانسوی را از ترکیه بیرون راند. حتی دیدگاه وی درباره‌ی دیانت هم قابل مناقشه است. برای مثال او در یکی از سخنرانی‌هایش در سال1923 گفته است: "ملت ما دو مزیت بزرگ در دل خود دارد: دین و زبان. هیچ نیرویی نمی‌تواند این دو را از قلب و ذهن ملت ما بیرون کند و مهم‌تر از همه‌‌ اینها، بازخوانی منازعات خونین بین امارات عثمانی و جنبش موسوم به وهابیت (برآمده از ائتلاف سیاسی بین محمد بن سعود و محمد بن عبدالوهاب در قرن هجدهم در منطقه نجد) نیز مخل این نوستالژی خواهد بود. در اینجا می‌توان به شیخ سید محمد رشید رضا بزرگ‌ترین احیاگر مکتب سلفیت در آغاز قرن بیستم ارجاع داد. رشید رضا درباره‌ی جنبش وهابیت و منازعه‌ آن با خلافت عثمانی می‌نویسد:    "ما در ایام کودکی، اخبار وهابیت را از رساله‌ زینی دحلان [از فقهای مکه] می‌شنیدیم و این اخبار را به پیروی از مشایخ و پدران‌مان تأیید می‌کردیم. و تایید می‌کردیم که دولت عثمانی حامی دین است و به همین سبب با وهابیت جنگیده و شوکت‌شان را در هم شکسته است. من حقیقت این طایفه [وهابیت] را نمی‌دانستم تا وقتی که به مصر هجرت کردم و از تاریخ الجبرتی و تاریخ الاستقصاء اطلاع یافتم و دانستم که وهابیون ـ و نه کسانی [= عثمانی‌ها] که با آنها می‌جنگیدند ـ بر هدایت اسلام بودند... و همانا دولت عثمانی فقط به سبب ترس از نوزایی پادشاهی عرب و بازگشت خلافت اسلامی به شیوه‌ی اولیه‌اش، با وهابیت جنگید. 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
40.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅اگر روزی در قاعده "نگه‌داشتن موفقیت، سخت‌تر از رسیدن به آن است" شک‌ کردید، حتماً به صورت رندم، چند صفحه از تاریخ رسانه را ورق بزنید. 🔺چهل سال قبل که جانسون، مشاور عالیرتبه کادیلاک، تصمیم به ایجاد اولین کانال مسیحی گرفت، تاجرها به او گفتند: "انجامش بده، ولی بدان که رسماً داری پولت را -حتی برای تقویت مذهب- دور میریزی‌." و کشیش‌‌ها برایش نوشتند: "چرا اصرار داری که ساختار تبلیغی هزار و چند ساله کلیسا را به هم بریزی؟" ✅جانسون امّا گوشش به این حرف‌ها بدهکار نبود و با فهمی دقیق از دغدغه‌های مخاطب مذهبی، اسکای‌انجل را راه انداخت؛ هم به پول رسید و هم به مدت سی سال، میلیون‌ها نفر را پای آموزه‌های مسیحیت نشاند‌. 🔺نهایتاً چه چیز ثمره عمر جانسون را به شکست رساند؟ به سراغ یک‌ شکست‌ می‌رویم تا یادمان باشد که بازی رسانه، بیرحم‌تر از آن است که حتی به سرمایه‌های میلیاردی و کارآفرینان اجازه خطا دهد‌. 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
🔻رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری درباره انتخابات: تشکیل هر مجلس جدید، حامل امیدهای جدید است و برای کشور یک سرمایه با ارزش و مورد استفاده است. مثل یک خونی در رگ‌های مجموعه سیاسی و اجتماعی کشور جاری میشود 📩 رهبر انقلاب: ماه شعبان ماه بشارتهاست، ماه شادیهاست، ماه تطهیر دلها و نورانی کردن دلهاست با استغفار، با دعا، با مناجات. ماه آماده شدن برای ورود در برکات بی‌نهایت و بی‌پایان ماه مبارک رمضان است. ✏️باید عرض کنیم اللهم ان لم تکن غفرت لنا فی ما مضی من شهر شعبان فاغفر لنا فی ما بقی منه ان‌شاءالله. از این چند روزی که باقی مانده خداوند کمک کند و استفاده کنیم، شاید ان‌شاءالله خدای متعال تفضلی بکند به ما. 🔻مجلس خبرگان در انتخاب خود، هیچگاه از اصول ثابت جمهوری اسلامی غفلت نکند 🔻ما با دولتها و ملتها به خودی خود هیچ معارضه‌ای نداریم، ما با ظلم و استکبار و تجاوز مخالفیم؛ با حوادثی که امروز شما دارید درغزّه مشاهده میکنید مخالفیم 🔻مقابله‌ی جمهوری اسلامی با آن کسانی که با آنها مقابله دارد مقابله‌ی با ظلم است، مقابله‌ی با استکبار است، مقابله‌ی با تجاوز است، سؤال نشود که چرا شما با فلان کشور اظهارمخالفت میکنید ما با دولتها، با کشورها، با ملتها به خودی خود هیچ معارضه‌ای نداریم ما با ظلم مخالفیم، با استکبار مخالفیم، با تجاوز مخالفیم، با آن حوادثی که امروز شما دارید درغزّه مشاهده میکنید مخالفیم. ♨️یک ملّتی، صاحب سرزمینی، در خانه‌ی خود، در سرزمین خود مورد یک چنین ظلم بزرگی قرارمیگیرند؛ زنشان، کودک ‌شان، خانواده‌شان، خانه‌شان، زیرساخت‌شان، دارایی‌شان با بی‌رحمی تمام، با سنگدلی تمام نابود میشود از بین میرود، و کشورهایی تماشا میکنند، نه فقط معارضه نمی‌کنند، ممانعت نمی‌کنند، بلکه حتی کمک میکنند. آمریکا کمک میکند، انگلیس کمک میکند، بعضی کشورهای دیگرِ اروپایی کمک میکنند، کمک می‌کنند. ما حرف‌مان این است. ما با این مخالفیم. 🔻تولد جمهوری اسلامی یک دوجبهه‌گی در دنیا ایجاد کرد؛ جبهه لیبرال دموکراسی و جبهه جمهوری اسلامی 🔻در ذات نظام لیبرال دموکراسی استکبار و تعرض وجود دارد 🔻تولد جمهوری اسلامی یک تأثیر جهانی ایجاد کرد، یک زلزله ایجاد کرد، یک حادثه‌ی جهانی بود. رهبری امام راحل رضوان‌اللّه علیه و همت و شجاعت و فداکاری ملت ایران در سراسر کشور یک حادثه‌ای را به وجود آورد که یک دوجبهه‌گی در دنیا ایجاد کرد. یک جبهه، جبهه‌ی دمکراسی‌های وابسته‌ی به مشی لیبرال دمکراسی. این یک جبهه بود. 🔻یک جبهه هم جبهه‌ی جمهوری مرتبط با دین و با اسلام، بلکه منشأ گرفته‌ی از دین و از اسلام بود. قبل از تشکیل جمهوری اسلامی این دوجبهه‌گی وجود نداشت. 🔻نباید هم تصوّر کرد که این ناسازگاری فقط به خاطر مسئله‌ی پایبندی به دین است. آن جناح دموکراسی رائج غربی احساس کرد که این الگوی جدیدی که مطرح شده است با منافع عمده‌ی او و شاید در نهایت با موجودیّت او معارضه دارد. ✏️ این مخالفت و معارضه‌ی جدّی بخاطر این است که در نظام لیبرال دموکراسی و حکومتها و دولتهایی که براساس آن منطق و آن ممشا به وجود آمدند، در ذات آنها استکبار وجود دارد، تعرّض و تجاوز وجود دارد. ✏️جبهه‌ی مقابل که با تشکیل مردم‌سالاری دینی بوجود آمد مهمترین مسئله‌اش مواجهه‌ی با همین حوادث است؛ یعنی مقابله‌ی با ظلم، مقابله‌ی با استکبار، مقابله‌ی با تعدی، این است. یعنی حکومتی که بر اساس دین، بر اساس اسلام، بوجود می‌آید اساس کارش «لا تَظْلِمُونَ وَ لا تُظْلَمُون»‏ است. طبعاً این مقابله، این ستیزه‌گری دو جانبه بطور قهری بوجود آمده. 🔻باید پرچم مبارزه‌ با استکبار را همیشه و در همه دوره‌ها بلند نگه داریم و آن را هرروز گسترده‌تر کنیم 🔻ما باید پرچم مبارزه‌ی با استکبار را همیشه بلند نگه داریم. مراقب باشیم جمهوری اسلامی در هیچ دوره‌ای اجازه ندهد که این پرچمداریِ مقابله‌ی با استکبار از او گرفته بشود. ما باید پیشگام باشیم، پیش‌قدم باشیم و این پرچم را هر روز گسترده‌تر و برافراشته‌تر کنیم. ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
📩 رهبر انقلاب: چیزی که میتواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند و از کارایی بیاندازد، سخنان اختلاف‌انگیز و ستیزه‌گریهای دشمن‌پسند است 🔻در برخوردها و دسته‌بندی‌های سیاسی از محرمات شرعی اجتناب کنید ✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری: درباره‌ی مجلس شورا هم یک جمله‌ای عرض کنم. خب هر مجلس جدیدی حامل امیدهای جدیدی است. وقتی یک مجلس تازه‌ای تشکیل میشود، امیدهای تازه‌ای هم با آن مجلس مطرح میشود و چشم‌اندازهای جدیدی را میتوانند پیدا کنند. نمایندگان تازه‌ای در مجلس جدید وارد میشوند، در کنار آنها نمایندگان مجربی هم از دوره‌ی قبل یا دوره‌های قبل هستند، این یک ترکیب خیلی خوبی است، مجموعه‌ی خیلی خوبی است. هم در آن ابتکار هست، هم در آن نوآوری هست، هم در آن تجربه هست. از تجربه‌های موفق قبلی استفاده میکنند، ابتکارات جدید هم می‌آورند. خب این یک سرمایه‌ی باارزشی است. ✏️ تشکیل هر مجلس جدیدی برای کشور یک سرمایه‌ی باارزش و مورد استفاده است. باید این را قدر دانست. مثل یک خونی در رگهای مجموعه‌ی سیاسی کشور و اجتماعی کشور جاری میشود و ان‌شاءاللّه اثر میکند. حادثه‌ی شیرینی است. لکن این حادثه‌ی شیرین را میشود تلخ کرد، مثل همه‌ی حقایق شیرین عالم یک چیزهایی هم وجود دارد، عواملی هم وجود دارد که میتواند این شیرینی را از بین ببرد. آن چیزی که میتواند شیرینی مجلس جدید را نابود کند، سخنان اختلاف‌انگیز و دعوا راه انداختنها و ستیزه‌گریهای دشمن‌پسند است. این شیرینی مجلس جدید را این جور چیزها از بین میبرد. 🔻اگر چنانچه این مراعات را نکنند اولین اثرش این است که کام ملت تلخ میشود، فضای سیاسی کشور فضای تلخی میشود در حالی‌که فضای سیاسی با انتخابات و تشکیل مجلس جدید و آمدن افراد جدید و اینها یک فضای با طراوتی است قهراً، این از بین میرود. اثر بعد هم این است که مجلس از کارایی می‌افتد یعنی وقتی که مجلس شورای اسلامی دچار دعوا و ستیزه و مقابله و جبهه‌بندی گوناگون این‌جوری شد از کار اصلی خودش باز می‌ماند. بطور طبیعی دسته‌بندی‌ها و کشمکش‌ها مانع میشود از اینکه اینها به کارشان برسند. یک شاخص عمده‌ی جمهوری اسلامی این است که؛ دست‌اندرکاران جمهوری اسلامی متشرع باشند، متشرع باشند مراعات حرام و حلال و دروغ و غیبت و تهمت این‌ چیزها را بکنند ما همچنانی که در کارهای شخصی خودمان باید مراقبت بکنیم و تقوا پیشه کنیم از محرمات اجتناب بکنیم در محیط سیاسی و در کار سیاسی هم عیناً همین وجود دارد باید از محرمات اجتناب کرد، باید این را در رأس کارها باید قرار داد. ✏️‌در کارهای سیاسی، در برخوردهای سیاسی، در دسته‌بندی‌های سیاسی که قهراً با اختلاف سلیقه نوعی دسته‌بندی وجود دارد باید مراعات تقوی کرد، باید مراعات اجتناب از محرمات شرعی را به جد انسان بایستی داشته باشد این اگر بود ان‌شاءاللّه نتایج کار هم مطلوب خواهد بود خدای متعال هم به کار برکت خواهد داد. ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
28.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری. ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
هدایت شده از 📻 رادیو مناهج 🎧
📣 مژده به همراهان رادیو مناهج 🌀 تشکیل گروه نخبگانی بحث و تبادل نظر درباره پادکست‌های مناهج و بررسی اسناد و منابع پادکست‌ها 🔻 یکی از پیشنهادات و درخواست‌های مخاطبین عزیز این بود که منابع پادکست‌ها بیشتر معرفی شود و بعضا مخاطبین سؤال‌هایی درباره محتوای پادکست‌ها داشتند یا خواستار مطالعات بیشتر در این زمینه‌ها بودند. 🔹 به همین جهت یک گروه نخبگانی برای بحث درباره پادکست‌های مناهج ایجاد شده است که در آن طبق ساعات اعلام شده درباره محتوای پادکست با حضور گوینده و محقق پادکست بحث‌هایی شکل می‌گیرد. 🇨🇺 امشب از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت یک ساعت درباره انقلاب کوبا و منابع آن در «گعده علمی رادیو مناهج» با حضور محقق و گوینده پادکست آقای خادمی بحث و تبادل نظر خواهد شد. ✅ عضو شوید؛ تا از مباحث داغ نشست امشب جا نمانید👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/967639781C3d143bea4b