eitaa logo
بیداری طلاب
59.4هزار دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
3.7هزار ویدیو
87 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️نقد حرکتهای اخیر ضدانقلابی در حوزه ۱ ✍️ شیخ فرهاد فتحی یکی از طلاب که مدتی در حوزه سروصدا کرده بود و دم از تحول حوزه و مطالبات رهبری می‌زد، طولی نکشید که از طرف بدنهٔ حوزوی طرد شد و همه فهمیدند که ایشان خواسته یا ناخواسته، به بزرگان و استوانه‌های علمی حمله می‌کند و گویا تحوّلی در کار نیست. دلیل مُدّعای بنده این‌است‌که اگر ایشان دغدغه دین و حوزه و نظام و رهبری را داشتند، در یک‌سال اخیر که رکیک‌ترین فحش‌ها را به دین و رهبری نظام دادند، ایشان سکوت نمی‌کردند. اما حالا پس‌از یک‌سال سکوت، به بهانه دفاع از استاد علیدوست، یادداشتی را منتشر کرده است و گرچه مثل سابق کسی به یادداشت او اعتنا نمی‌کند؛ ولی بخاطر اهمیت موضوعی که بدان پرداخته شده، مطالبی را عرض می‌کنم: مُدّعای یادداشت آن آقا این‌است که “مردم حس می‌کنند جمهوری اسلامی به‌جای مبارزه با فساد، راه آسان‌تر که توجیه‌کردن است را انتخاب کرده است” و این را مستند به أمری وجدانی، آن‌هم نه وجدان خودش، بل‌که «وجدان اجتماعی» می‌کند و می‌گوید “وجدان اجتماعی، معیار داوری میان حکومت علوی و جمهوری اسلامی است و باور وجدان جامعه ایرانی، بر نبود مبارزه با فساد است؛ ولی باور مردم در حکومت علوی چنین نبود و بعد می‌گوید صیانت و مراقبت از جمهوری اسلامی، رسالت همه ماست و نقد عالمانه و دلسوزانه، راه‌کار آن است.” خب سؤال: ملاک در نگاه تشیع، مطابقت اعمال ما با ثقلین است؛ اما بر فرض که «وجدان اجتماعی» ملاک و معیارِ سنجش حقیقت باشد که نیست اگر همه مردم بگویند “نماز واجب نیست”، نماز در حقیقت واجب است؛ ولی با پذیرش مقدمهٔ غلط عرض می‌کنم: {اولا} چگونه این «وجدان عمومی» را در حکومت علوی و حکومت فعلی به‌دست آورده‌اید؟! متد(روش) علمی شما در سنجش «وجدان عمومی» چیست؟ به‌عبارت دیگر با کدام نظرسنجیِ علمی ادعا می‌کنید که مردم چنان حسّی دارند و اگر این حس را دارند، مقصر را هم اصل حکومت می‌دانند؛ نه مسئولین و دستگاه‌های مختلف؟! {ثانیا} اگر «وجدان عمومی» ملاک سنجش باشد که گفتیم نیست آیا وجدان عمومی مردمِ زمان حضرت علی، نگاه‌شان به امام، مثبت بود؟! یا رسانه‌های معاویه کاری کرده‌بودند که حضرت را بی‌نماز می‌دانستند؟ در جنگ صفین، شخصی از لشکر معاویه به‌سمت سپاه امام حمله کرد و یکی‌از دلایل شرکت خود در نبرد با امام علی‹علیه‌السلام› را، بی‌نماز بودن امام‹علیه‌السلام› و یارانش بیان ‌کرد‌ «…فَإِنِّی أُقَاتِلُکُمْ لِأَنَّ صَاحِبَکُمْ لَا یُصَلِّی کَمَا ذُکِرَ لِی وَ أَنَّکُمْ لَا تُصَلُّون‏…». وجدان اجتماعی، به‌قدری علیه حضرت بود که هنوز ۱.۵ قرن پس‌از شهادت او، وقتی احمدبن‌حنبل در اصول‌السنه او را چهارمین خلیفه معرفی می‌کند که از آن به نظریه تربیع یاد می‌شود و می‌گوید “اگر کسی علی را چهارمین خلیفه بداند هم مسلمان است”، به احمد حمله می‌کنند! ببینید! وجدان عمومی در سال ۲۰۰، او را خلیفه چهارم هم نمی‌داند، چه رسد این‌که خلیفهٔ بلافصل و امام عدل و فسادستیز بداند! وجدان عمومی در سال ۶۱، پسرش را به‌خاطر بغض علی شهید می‌کنند و در شام، بلایی بر سر دخترش آوردند که تاریخ از نوشتنش شرم می‌کند و همه این‌ها به‌خاطر این بود که وجدان عمومی، بر علیه حضرت امیر ‹علیه‌السلام› بود. اگر به تعبیر سیوطی و زمخشری، رسانه‌های معاویه در قالب ‹۷۰›هزار منبر می‌تواند کاری کند که وجدان عمومی، علی را بی‌نماز بداند و مردم به‌خاطر بغض او، پسرش را به آن‌صورتِ عجیب شهید کنند، طبعاً امروز با رسانه‌های متکثر، از منبر تا مجازی، با شیوه‌های مختلف، با هزاران تریبون، به‌راحتی می‌تواند کاری کند که شما هم که ادعای تحلیل و فضل دارید، فکر کنید در این ۴۴سال، با هیچ فسادی برخورد نشده است؛ درحالی‌که با تمام نقدهایی که وارد است، مبارزه با فساد و‌ مفسد هم قابل توجه است. 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
♨️نقد حرکتهای اخیر ضدانقلابی در حوزه ۲ ✍شیخ فرهاد فتحی و اما مدّعی شدید “باید از جمهوری اسلامی دفاع کنیم”؛ سؤال این‌است که دقیقاً در یک‌سال اخیر که همه دشمنان علیه نظام متحد شدند و جنگ احزاب معاصر را شکل دادند شما چه نقشی در دفاع از نظام داشتید؟ یک خط روشنگری کردید؟ یک دقیقه صحبت کردید؟ دفاع از نظام نشانه‌هایی دارد که متاسفانه ما در یک‌سال اخیر در امثال شما ندیدیم و الآن شمایی که یک‌سال در خواب بودید گویا یک‌دفعه بیدار شدید و به فکر فساد، وجدان اجتماعی و دفاع از نظام افتادید؟! بارها عرض شد که افعال «امام معصوم» قابل قیاس با «فقیه عادل» نیست؛ ولی اجازه هم نمی‌دهیم حقیقت وارونه شود. اولاً در این نظام، با فسادهای مختلف، چه برادر رئیس‌جمهور و چه بسیاری شخصیت‌های مهم، برخورد شده است. ثانیاً جاهایی که برخورد نشده، ربطی به اصل نظام و رهبری ندارد و مشکل از دستگاه‌ها و مسئولین است. ثالثاً اگر وجدان اجتماعی، مطلبی را غلط فهمید، من‌وشما باید مطلب را به‌درستی برای مردم تبیین کنیم، نه‌این‌که خودمان هم گرفتار جوّ مسموم رسانه‌ای علیه نظام شویم. رسانه‌ها می‌گویند نظام با فساد برخورد نمی‌کند که عرض شد بارها برخورد شده است و می‌شود و البته خیلی جاها (که در مجموع درصد کمی است) هم برخورد نشده است؛ اما این‌که بگوییم “نظام قصد مبارزه ندارد”، این دروغ است! چون در جاهای مختلف این کار را کرده و اتفاقا دنبال مبارزه با فساد بوده‌است، بنابراین هرجایی که برخورد نشده، ربطی به نظام ندارد؛ بلکه افرادی در سیستم، کارشکنی می‌کنند تا مردم نسبت به نظام بدبین شوند. امیدوارم ما طلاب، حقیقت را تبیین کنیم، نه‌این‌که خودمان هم مرعوب فضای رسانه‌ای دشمن شویم. یاعلی… 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
♨️روی عکس بزنید و‌کاملشو ببینید☝️ خب حتما شما هم شنیدید که فساد چای دبش را داماد رهبری انجام داده است؟ خب این دروغ از کجا شروع شد؟ این توییت را امیر فرشاد ابراهیمی یک هفته قبل منتشر کرد، او در ایران محاکمه شد و نهایتا به خارج پناهنده و تبدیل به ضد انقلاب شد ، اینکه این شخص کیست و چه سابقه ی خرابی دارد بماند ولی این دروغ از طریق این فرد شروع شد و سرحلقه ی این دروغ این شخص بود. به قدری این شخص دروغگو هست که فخراور که سلطان چاخان بین برانداز است به ایشون میگه کمتر خالی ببند😂 خب پاراگراف اول که فقط یک ادعا است و ما باید عادت کنیم هیچ حرفی را بدون سند قبول نکنیم وگرنه منم میگم حلقه های درون سازمان منافقین ایشون رو اجیر کردند، ادعا که کاری نداره‌‌. خب قسمت دوم بخوانید؛ ایشون میگه ارز ۴۲۰۰ گرفته و ۵۰ فروخته و یک عکس هم گذاشته میگه داماد آقاست، مثل خسن و خسین سه دخترای مغاویه است که همش غلطه، این عکس اصلا پسر آقای گلپایگانی نیست و پسر ایشان معمم هستند، دلار هم زمانی که ارز دولتی ۴۲۰۰ بود ۵۰ هزارتومان نبود😄 ولی همین توییت دوهزار و دویست نفر لایک کردند، یعنی سواد رسانه نیست ، عقل هم نیست. ما هم در مورد چای دبش مطالبه داریم ولی اینکه جریان ضدانقلاب بعد از رسوایی های اخیر تلاش میکند بدون ارائه سند هرچیزی را به رهبری نسبت دهند روش نخ نمایی است که بارها شکست خورده است. 🔻شیخ 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
📌بمناسبت ایام شهادت خانم حضرت زهرا (س) وششمین سالگردشهادت شهید محمد حسین حدادیان وسه پرسنل مظلوم فراجا 📌ایستگاه صلواتی فرهنگی در محل "قتلگاه" شهدای خیابان پاسداران. از روز جمعه الی شنبه ازساعت 17الی21 وروزیکشنبه شهادت خانم حضرت زهرا (س) از ساعت10صبح الی15 برگزار میگردد 📌شهید محمد حسین حدادیان و سه پرسنل مظلوم فراجا شب شهادت خانم حضرت زهرا سلام الله علیها یکم اسفند ۹۶ توسط فرقه ضاله صوفیه (دراویش گنابادی) در خیابان پاسداران تهران توسط اعضای این فرقه‌ داعشی صفت به شهادت رسیدند و بیش از ۸۰ نفر مجروح گردیدند. https://eitaa.com/joinchat/2122383386C93164d6ab3 @shahidhadadian74
🟩برای‌ تبلیغات‌ در‌ بزرگترین‌‌ ⬜️کانال‌خبری‌تحلیلی‌حوزه‌با 🟥۷۵۰۰۰جمعیت‌روی‌‌کلمه‌‌تبلیغات‌ بزنید ❌تبلیغات‌ ۱۰صبح‌‌تمام‌خواهد‌‌شد
خلط پشت حلق یا بلغم این عارضه و خلط پشت حلق همون دلیل سفیدی زبان، کمکاری تیرویید نفخ معده،سردی پروستات، سردی روده و یبوست شدید، درد مفاصل، دیابت ، حتی کبدچرب😱 و بزرگی شکم و سردی رحم هست.یعنی با رفع این خلط کل مشکلات بدن ازبین میره، فرم زیر رو پر کنید بهتون کمک میکنم رفعش کنید 👇👇👇👇👇 https://formafzar.com/form/kwyl0 https://formafzar.com/form/kwyl0
هدایت شده از بیداری طلاب
⚡️آف آخر هفته روسری دل آرا شروع شد😍 شال مجلسی کپرا فقط ۱۸۸ فقط ببین مدلهاشو شال بافت طرحدار مگه داریم انقد؟😱 😳😳فقط ۶۸/۰۰۰ تومن😱❌ برای آخرین بار با این قیمت شارژ شد ✅️شال و روسری یلدایی قیمت بینظیر ✅️روسری نخی ژاکارد فقط ۱۳۸ تومن ✅️شال مخمل فقط ۸۸ تومن ✅️شال پلیسه فقط ۸۸تومن و... کلییییی کارهای دیگه با قیمت باورنکردنی😍 …..فقط امروز و فردا فرصت داری😲... بیا تو کانالم از این تخفیفات واقعی استفاده کن 🛍️ثبت سفارش بصورت آنلاین همشهری ها حضوری هم میتونید تشریف بیارین😉 🛒آدرس:بلوار صدوقی(زنبیل آباد)نبش کوچه ۱۶ فروشگاه دل آرا ♨️منتظر حضور گرمتون هستیم ساعت کاری فروشگاه ۱۱صبح تا ۱۴ و ۱۶:۳۰ عصر تا ۲۳ میزبان شما عزیزان هستیم❤️ 🛍 سوالی داشتی اینجا بپرس👇👇 👩🏻‍💻 @delarascarfadmin …. پست رو بفرست برای دوستات از تخفیف استفاده کنن🥰 ☎️تلفن تماس: ۰۹۳۸۹۷۱۰۱۲۱ 🌐لینک کانال https://eitaa.com/joinchat/3630039042Ce1d45b4823
♨️سیر ایجاد تذبذب در یک استاد جوان حوزوی 🔻یکی از شاگردان سابق قسمت اول بنده از ابتدای دهه نود وارد مؤسسه‌ای شدم که با نام و شعار تمدن‌سازی خود را معرفی می‌کرد و داعیه فقاهت و تمدن‌سازی داشت؛ بسیار ایده‌آل‌گرایانه در اندیشه پرورش مجتهد تمدنی -نه مجتهد صرفا احکام فردی- طی ۵ یا نهایت ۶ سال بود؛ در مذمت علمای سلف و کوتاهی ایشان در مبارزه با طاغوت -طی سالیان متمادی مخصوصا دو قرن اخیر- سخن‌فرسایی می‌کرد؛ کتب فقهی و اصولی رایج را مصداق تضییع عمر طلبه می‌دانست و با اینکه بسیار در مؤسسه گفته می‌شد کلاسهای متداول فقهی-اصولی را هم ببینید و با دروس خود مقایسه کنید، اما آنچنان جو منفی نسبت به دروس و اساتید حوزه در آن مؤسسه بود که کمتر کسی رغبت حضور در دروس مرسوم را داشت. اکثر طلابی که جذب مؤسسه می‌شدند با این نگاه وارد می‌شدند که اینجا داعیه تحول مطلوب حوزوی که مد نظر امامین انقلاب هست را دارد؛ اصلا تبلیغات مؤسسه بر همین مبنا و منوال بود. مدیر مؤسسه جوانی حوزوی و خوشفکر و تا حدی تیزهوش بود که خالصانه و مجاهدانه می‌خواست به اهداف خویش برسد؛ اما برخی ویژگی‌های شخصیتی باعث شد آرام‌آرام طلابی که گرد او جمع آمده بودند یکی‌یکی و بعدتر گروه‌گروه از اطراف وی متفرق شوند و او را با اندیشه‌های خویش تنها بگذارند. این ویژگی‌ها بر اساس شناخت چندساله از ایشان که مورد تأیید دیگر دوستانم نیز هست عبارتند از: 1⃣ عجول‌بودن بر اساس روحیه پردغدغه‌ای که می‌خواست به انقلاب خدمت کند، سرمایه‌ها و فرصت‌های زیادی را تلف‌شده می‌دید و تحمل ازدست‌رفتن بیش از اینِ فرصت‌ها را نداشت. می‌خواست هرچه زودتر حوزه متحول شود، نظامات فقهی اصولی طراحی شود، علوم انسانی اسلامی شود و حتی یک روز هم بعد از این ۴۰ سال تلف نشود؛ ولی این حلم را نداشت که حتی علوم انسانی مسموم و پرمفسده‌ی غرب آرام‌آرام و به تدریج طی چهارصدسال شکل گرفت؛ نه دفعتا و دستوری. 2⃣ ضعف در مبانی از همان ابتدا ایشان شبهات متعددی به رهبری و انقلاب و نظام داشت؛ شبهاتی که با مطالعه برخی کتب سودار و مستندهایی مثل بی‌بی‌سی و بعدها همنشینی با امثال مهدی نصیری و ... روزبروز تقویت و ریشه‌دارتر هم شد. اما در دوگانگی بین انقلابی‌ماندن یا مغلوب شبهات شدن، آن روز چهره انقلابی وی غلبه داشت و امروز بعکس.... 3⃣ ورود در مسائل متنوع سیاسی مسائل سیاسی را بسیار بسیط و خطی می‌دید و تحلیل می‌کرد، همین باعث می‌شد با توهم فهم مسائل سیاسی، به تحلیل وقایع بپردازد؛ و با انضمام روحیه عجولانه‌ای که داشت درنتیجه در مسائل و وقایع گوناگون سیاسی اجتماعی ابراز نظر یا انتشار بیانیه‌های سیاسی داشت. 4⃣ عدم انتقاد‌پذیری شاگردان حلقه اول او که در کارهای فکری و اجرایی مؤسسه به او کمک می‌کردند، بزرگترین و بهترین حامیان دلسوز وی بودند؛ که اتفاقا همان‌ها زمینه‌های مطرح‌شدن وی در قم و تهران و فضای مجازی را مطرح کردند و فضا را مهیا ساختند برای تبدیل‌شدن او به یک چهره علمی رسانه‌ای حوزوی. غالبا همین حلقه نزدیک وی مانع انتشار بسیاری از واکنش‌های «عجولانه، احساسی، رنگارنگ سیاسی، عدالتخواهانه‌ و در عین حال ناپخته یا غیرمربوط به وظیفه او» بودند. کم‌کم وزن انتقادات از وی که بین همین حلقه شاگردانش بالاتر گرفت و شنیدن این حرف برای ایشان سنگین بود که: «شما اصلا شناخت دقیق و درستی از فضای پیچیده سیاسی ندارید و جریان‌های سیاسی اجتماعی را خیلی بسیط و سطحی می‌بینید و از عمق و پیچیدگی آنها بهره‌ای ندارید و مطالعه‌ای هم نداشته‌اید» بر همین اساس عذر افراد دلسوز و نزدیک خود را خواست؛ برای اینکه به تعبیر خودش دیگر با این حرف‌ها (انتقادات) تحقیر نشود. 5⃣ روحیه فردی و تشکیلات‌گریز انضمام موارد فوق باعث شد تا این روحیه در وی جلوه کند که ایشان در مؤسسه و اقداماتِ حوزوی-اجتماعی و سیاسی خویش صرفا می‌خواهد فکر و سلیقه‌ی خودش حاکم باشد و دیگران فقط اجراکننده‌ی افکار و عقاید وی باشند؛ همین امر هم روز بروز وی را بین دوست‌دارانش منزوی‌تر کرد تا جایی که بازوان قوی خویش را برای همیشه از دست داد! 6⃣ نخبگی نارِس وی خود را نخبه می‌دید؛ هوش بدی هم نداشت؛ اما آفت مهمی که مبتلابه نخبگان هست و در بسیاری از نخبگان -اگر علاج نکنند- محسوس است این است که چیزی که می‌فهمند را خیال می‌کنند حرف آخر و حقِ مطلق است. همین هم منجر به بروز آفات دیگری در فرد می‌شود... 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
♨️سیر ایجاد تذبذب در یک مدرّس جوان حوزوی 🔻یکی از شاگردان سابق قسمت دوم 7⃣ استادنداشتن اگر نگاهی به زندگی خودنوشت ایشان -که تا این لحظه به تیغ حذف و سانسور ایشان مبتلا نشده است- بیاندازید؛ در کل حیات تحصیلیِ خویش استاد حاذق و قابلی نداشته است. شش سال مقدمات را در کمتر از دو سال خوانده است و دروس سطح را هم به نحوی دیگر... اینجاست که ترکیب نخبگی و حس فهمیدن همه‌چیز و عجول‌بودن موجب احساس استغناء در افراد می‌شود؛ مخصوصا وقتی که مطالعه دروس مرسوم آن هم به شکل رایج را عبث و مصداق اتلاف عمر بدانی. در صورتی که اگر استاد و بزرگتری برای خود قائل بود، حتما در بسیاری از لغزش‌های فکری و اجتماعی یا هجوم شبهاتی که بر وی عارض شد دستش را می‌گرفت و از این مهلکه شوم نجاتش می‌داد؛ هرچند امیدوارم هنوز هم که هنوز است متوجه اشتباهاتش شود و بیش از این خود را و آینده خویش را تباه نسازد. 8⃣ خود بزرگ‌بینی گاه برخی طلاب دلسوز به وی توصیه می‌کردند در اوان جوانی محاسن بسیار بلند علمایی نگذارد یا مرتبه خاصی برای خود قائل نباشد؛ اما نمی‌پذیرفت. برای مثال از این ناراحت می‌شد که چرا اساتید مطرح حوزه حاضر به مناظره با وی نمی‌شوند؛ اما اگر فردی از اساتید گمنام یا معمولیِ سطوح عالی می‌خواست با وی مناظره کند، نمی‌پذیرفت و خود را خیلی بالاتر از اساتید سطوح عالی می‌دانست؛ با این توجیه که چند کتاب تألیف کرده است پس بسیار برتر از اساتید معمولی است. برای مثال یکی از اساتید مطرح کفایه قبول کرده بود با ایشان مناظره کند، به شرط اینکه فرد سومی از بین حوزویان را به عنوان داور مناظره قرار دهند، داور هم هرکسی به میل خودشان قبول داشتند باشد، اما ایشان هیچ‌کسی را درون حوزه و بیرون از مؤسسه‌اش اصلا قبول نداشت!! 9⃣ امید به حمایت‌های خاص باتوجه به شعارها و تألیفاتی که داشت بسیار امیدوار بود مورد حمایت‌های خاص مادی و معنوی رهبری قرار بگیرد. حتی برای انتخابات خبرگان در سال ۹۴ کاندید شد و امید داشت بگونه‌ای اجتهاد وی تأیید شود؛ چرا که به امتحان اجتهاد نمی‌خواست تن بدهد و تا آخر هم تن نداد. حال آنکه وی اخیرا مطلبی منتشر کرد و با عوام‌فریبی عدم حضورش در انتخابات خبرگان را این عنوان کرد که فرایند انتخابات خبرگان کانالیزه است و دست‌پرورده‌ها فقط انتخاب می‌شوند!! عجیب اینکه کسی که خودش می‌خواست کانالیزه وارد شود و نتوانست، چنین تهمت ناروایی را به نظام اسلامی می‌زند! با کدام حجت شرعی؟!! 🔟 بی‌تجربگی و خامی همه موارد فوق، در کنار بی‌تجربگی و خامی در مسائل اجرایی و مطالبه‌گری‌های حوزوی اجتماعی، برخی مشکلات شخصی، به همراه طرد دوستان دلسوز، کم‌کم هویتی جدید را از وی در حوزه بروز داد؛ آن هم بود؛ چیزی که به شدت از جانب امامین حوزه نهی شده بود. تحریم انتخابات مجمع نمایندگان، تحریم امتحانات مرکز مدیریت، بی‌حرمتی نسبت به برخی بزرگان حوزه و بی‌حرمتی به حوزه و تمثیل آن به پیرزن و بسیاری موارد دیگر که در ادبیات جدید وی عیان شد، شاهدی بر چهره جدید رادیکال وی بود. چهره‌ای که فکر می‌کرد مرجعیت اجتماعی بین طلاب پیدا کرده و با اهرم تحریم‌هایی که إعمال کرد، حوزه را فلج خواهد ساخت تا به خواست او تن دهد؛ اما خیلی زود عیان شد وی مورد اعتنای بدنه حوزوی نیست و در طراحی حرکات اجتماعی بسیار خام و بی‌تجربه‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کند. جالب و عجیب اینکه یک روز در گعده خصوصی دوستان مؤسسه، یکی از رفقا پیش‌بینی‌ای با این مضمون داشت که: «ایشان اگر به تهران برود و عظمت مدرنیته را ببیند خودش را خواهد باخت!» پیش‌بینی‌ای که خیلی زود محقق شد و ایشان از یک مصلح حوزوی تبدیل به چهره‌ای رادیکال و آرام‌آرام غیرانقلابی شد. همه این موارد که در روحیات و عملکرد وی به مرور بروز کرد باعث شد همه طلابی که با دغدغه‌های ولایی و انقلابی گرد او جمع شده بودند به مرور او را با توهمات و تخیلات و شبهات و انگاره‌هایش تنها گذاشتند؛ گرچه ریشه‌های خالصانه و دغدغه‌مندی در او بسیار دیده می‌شد، اما اینها کافی نبود؛ چراکه به این سادگی کسی در این تراز خامی و ضعف مبانی، صلاحیت ورود به عرصه‌های اجتماعی -آن هم به عنوان مصلح و راهبر- را ندارد. 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️ مشکلات آقایان زمینه ساز 70 درصد طلاق ها‼️📢 درمان قطعی و ریشه ای تمامی اختلالات آقایان،دیابت،اعتیاد و... ✅برترین و پراعتبارترین حکیم تخصصی کانال ایتا در حوزه ی مشکلات آقایان و مشکلات غیر... (حکیم جعفری) ✅دارای پشتیبانی 24 ساعته ✅دارای تاییده سازمان غذا و دارو و سیب سلامت🍏 https://eitaa.com/joinchat/3954180466C597a90e5ec 📞۰۹۹٢٢۸۵۸۵۲۰ حکیم جعفری @hakim_adine ✅جهت درمان اختلالات آقایان و مشاوره فرم زیر را پر کنید👇🏻 https://formafzar.com/form/exgar ✅جهت درمان دیابت 👇🏻: https://formafzar.com/form/vmych
11.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺تمجید ویژه بهرام مشیری یکی از سران مخالفین اسلام و انقلاب، از دستاوردهای شگفت انگیز حکومت جمهوری اسلامی ایران: ۱. آمریکا با تمام قدرت نظامی اش، به شدت از آخوندها میترسد و رویکرد سید علی خامنه ای در قبال آنها کاملا درست و موفقیت آمیز بوده. ۲. دستاوردهای آخوندها در پیشرفت علم، فناوری، اتمی، راه سازی و غیره به حدی زیاد است که چهره ایران زمین دگرگون شده و باید قدردان آنها باشیم. ۳. روحانیون صد برابر رضا شاه پهلوی به ایران زمین خدمت کردند، چرا اینا رو نمیگیم و فقط توهین میکنیم 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب
💠 به مناسبت ایام فاطمیه، برنامه ماجرا با موضوع «ماجرای نهضت فاطمی(س)» در پنج قسمت پخش خواهد شد. 🔹عناوین و میهمانان هر قسمت عبارتند از: ۱. نعمت‌الله صفری فروشانی با موضوع: «ماجرای فدک» ۲. سید محمد طباطبایی یزدی با موضوع: «از غدیر تا شهادت» ۳.محمد الله اکبری با موضوع: «رنج‌های روحی حضرت فاطمه زهرا(س)» ۴. محمدرضا جباری با موضوع: «سیره اجتماعی حضرت فاطمه زهرا(س)» ۵. اصغر منتظر القائم با موضوع: «گامهای مبارزاتی حضرت فاطمه زهرا(س)» 🔸 همچنین در این ویژه‌برنامه، بیانات آیت‌الله حسین غیب‌غلامی در قالب میان‌برنامه در پنج قسمت پخش خواهد شد. ⏰📆 «ماجرای نهضت فاطمی»، شنبه ۲۵ آذر لغایت چهارشنبه ۲۹ آذر حوالی ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه ۴ سیما خواهد رفت. 🔻🔻عضو شوید🔻🔻 ♨️بزرگترین‌کانال‌خبری‌تحلیلی‌طلاب