eitaa logo
خبر فوری
5.4هزار دنبال‌کننده
17.5هزار عکس
11.1هزار ویدیو
7 فایل
بروزترین اخبار ایران وجهان
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله مقاومت به تل‌آویو ▪️موشک‌ها به فرودگاه بن‌گوریون هم رسید 🔹گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که در پاسخ به کشتار غیرنظامیان در غزه، شهر اشغالی تل آویو را هدف حمله موشکی قرار داده است. 🔹در پی حمله موشکی گسترده قسام به تل آویو، آژیر خطر در بخش‌های وسیعی از اراضی اشغالی از جنوب تا مرکز و شمال به صدا درآمده است. 🔹منابع عبری زبان اعلام کردند که موشک‌های قسام به ریشون لتسیون و فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون رسیده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرار صهیونیست‌ها پس از موشک‌باران تل‌آویو 🔹منابع عبری‌زبان اعلام کردند که حداقل ۱۱ موشک از غزه به سمت گوش دان در اطراف تل‌آویو شلیک شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این‌ها یک عدد نیستند! 🔹 تا تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۳، ۱۳ هزار رویای زندگی در خاموش شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 معاون حقوقی رییس جمهور: ۹ نفر قاضی به اختلافات ما با آمریکا رسیدگی می کنند 🔹از اول انقلاب تا کنون ما  ۳ میلیارد  و ۸۰۰ میلیون دلار آمریکا را محکوم کرده‌ایم و آمریکا نیز ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار مارا محکوم کرده است.
👈 مدارس مشهد فردا تعطیل است 🔸فرماندار مشهد: فردا سه شنبه ٣٠ آبان، کلیه فعالیت‌های آموزشی تمامی مراکز آموزشی  نواحی هفت‌گانه مشهد، تبادکان، احمدآباد و رضویه در نوبت صبح به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد برگزار خواهد شد. 🔹برای تعطیلی شیفت عصر، فردا تصمیم‌گیری خواهد شد.
سرگز لرزید 🔺️ زلزله ۴.۳ ریشتری سرگز در استان هرمزگان را لرزاند. 🔺️ این زلزله در عمق ۱۹ کیلومتری زمین رخ داده است. 🔺 تاکنون گزارشی از خسارت‌های احتمالی اطلاع رسانی نشده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حملات مداوم ارتش اسرائیل به برج‌های شیخ زاید و اطراف بیمارستان اندونزی غزه
انهدام ۶۰ خودروی نظامی اسرائیل در ۷۲ ساعت گذشته سخنگوی گردان‌های القسام: 🔹طی ۷۲ ساعت گذشته، ۶۰ خودروی زره پوش و نظامی ارتش صهیونیستی از جمله ۱۰ نفربر را منهدم کردیم. 🔹همچنان درگیری‌های شدید با نیروهای دشمن در چند محور در نوار غزه ادامه دارد. 🔹مجاهدان ما طی سه روز اخیر چندین عملیات منحصر به فرد در سه روز گذشته اجرا کردند و تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست را به قتل رسانده و زخمی کردند.
شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۶۱ نفر رسید 🔹آلاء طاهر خبرنگار فلسطینی ساکن غزه در پی بمباران خانه‌اش توسط هواپیماهای اسرائیلی به شهادت رسید. 🔹با شهادت این خبرنگار، شمار شهدای خبرنگار در غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه به ۶۱ نفر افزایش یافت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گزارش میدانی از بمباران شدید شهرک مسکونی «کفرکلا» توسط رژیم صهیونیستی ▪️گزارش خبرنگار میدانی تسنیم از مرز لبنان و سرزمین‌های اشغالی 🔹خبرنگار تسنیم با حضور در شهرک مرزی «کفر کلا» واقع در جنوب لبنان، بمباران شدید این شهرک مسکونی توسط ارتش رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد. 🔹شدت این بمباران، بی‌سابقه است. در روزهای گذشته این شهرک و دیگر مناطق مسکونی مرزی، طی شبانه‌روز دو یا سه بار هدف حملات صهیونیست‌ها قرار می‌گرفتند؛ اما این بار شهرک کفر کلا طی بیش از دو ساعت زیر آتش سنگین سرتاسری توپخانه‌ها و بمب‌افکن‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت. 🔹این بمباران به قدری شدید است که خبرنگار تسنیم در مواردی مجبور است در نقاط امن، سنگرگیری کند! 🔹در این شهرک مرزی، هیچ نظامی لبنانی حضور ندارد. تنها خبرنگاران و بخشی از شهروندان جنوبی حضور دارند؛ اما رژیم صهیونیستی آن را زیر آتش سنگین قرار داده است. 🔹سیاست بمباران مناطق مسکونی که از زمان تشکیل این رژیم همواره در دستور کار سران این رژیم قرار دارد هدف از آن کوچ اجباری مردم اما با وجود بمباران‌های شدید مردم جنوب لبنان همچنان در منازل خود حضور دارند . 🔹هر چند حملات مقاومت اسلامی اغلب پایگاه‌های نظامی و سربازان دشمن را هدف قرار می‌دهد اما رژیم صهیونیستی در جنایتی آشکار منازل مسکونی مردم جنوب لبنان را مورد حملات سنگین قرار می‌دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بن‌بست مذاکرات آزادی اسرا با کارشکنی نتانیاهو 🔹نماینده جنبش حماس در ایران درباره خبری که به نقل از کاخ سفید منتشر شد و در آن از نزدیک شدن به توافق آزادی اسرا خبر داده بودند مطرح کرد که به دلیل مواضع تلخ و غیر منطقی نتانیاهو و دولتش مذاکرات به جایی نرسیده است‌.
۲۹ آبان الی ۵ آذر، بر تمامی دلاوران بسیجی گرامیباد.🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دروغِ بزرگ رهبر اپوزیسیون و دروغِ بزرگ ترِ میانه روی در اسرائیل 🔹🖊حسین جابری انصاری، معاون پیشین وزارت خارجه 🔹یائیر لاپید، نخست وزیر سابق و رهبر فعلی اپوزیسیون اسرائیل در گفتگو با شبکه اسکای نیوز به دوربین خیره شده و با افتخار می گوید: "بله، ما ۱۲ هزار فلسطینی را در کُشتیم، ولی اکثر آنها از حماس و تروریست بودند." 🔹از مجموع ۱۳۳۰۰ شهید غزه، ۵۶۰۰ کودک و ۳۵۵۰ نفر زن بوده اند. 🔹می گویند دروغ را آن قدر بزرگ بگویید که کسی باور نکند، دروغ است. صهیونیست ها علاوه بر اِعمال سیاست تروریسم دولتی و کشتار و نسل کُشی، خدایگان دروغ و فریب کاری هستند. آنها که از امکان پیشبرد تئوری صلح و دو دولت با به اصطلاح جریان میانه رو اسرائیل می گویند، خوب به منطق رهبر اپوزیسیون این رژیم بنگرند. 🔹ترجمان ساده سخن یائیر لاپید، سیاستمداری که بر بنیان سیاست مبتنی بر اشغال و تروریسم نهادینه و دولتی اسرائیل و نقض حقوق بدیهی و طبیعی ملت فلسطین، رشد کرده و سیاست ورزی می کند این است: اکثریت ملت از کودک و زن و مرد، تروریست هستند. همین قدر وقیح، همین قدر دروغگو، همین قدر میانه رو!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویری از حمله پهپادهای حزب الله به شهر کریات اشمونا در سرزمین های اشغالی
السودانی نخست وزیر عراق خطاب به سفیر آمریکا: تجاوزات اسرائیلی ها به غزه باید متوقف شود، دالان های امن باز شود، کمک ها باید وارد شوند و حقوق فلسطینی ها برای زندگی با عزت و امنیت باید تضمین شود.
کاخ سفید: به نفع اسرائیل نیست که جبهه جنگ در شمال را باز کند 🔹سخنگوی کاخ سفید تأکید کرد که به نفع رژیم صهیونیستی نیست که جبهه جنگ در شمال با حزب‌الله لبنان را باز کند.
امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: عملیات یک تصمیم کاملاً فلسطینی بود؛ ما در جریان نبودیم/ تجاوزی از سوی حماس صورت نگرفته است 🔹 ما هیچ نیت و برنامه‌ای برای رسیدن به بمب هسته‌ای نداریم/ مسئولیت تصمیماتی که انصارالله در یمن می‌گیرد متوجه خودشان است 🔹امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران به شبکه سی بی اس نیوز گفت: از ابتدای این بحران ما گفتیم که به دنبال گسترش دامنه جنگ نیستیم. البته آمریکا هم بارها اعلام کرده که به دنبال گسترش دامنه جنگ نیست. اما برخلاف این اظهارات ، ما شاهد هستیم که آمریکا شدت جنگ را از طریق کمک‌های گسترده خود به رژیم اسرائیل افزایش داده است. حوثی‌ها شورشی نیستند بلکه یک بخش مهم از جامعه و نظام سیاسی کنونی کشور یمن هستند. یمن سیاست های خاص خود را دارد. آن ها در چارچوب مصالح خود تصمیم گیری و اقدام می کنند. البته آن ها به صراحت اعلام کردند که نسبت به نسل کشی در بی تفاوت نخواهند بود.
جنبش نجبای عراق از جدیدترین سلاح دریایی انتحاری خود رونمایی کرد 🔹 جنبش نُجبای عراق روز دوشنبه برای نخستین‌بار و در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه از عملیاتی شدن شناور بی‌سرنشین نظامی (شهپاد) خود با برد ۵۰۰ کیلومتری خبر داد.
میکی زوهر وزیر فرهنگ و ورزش اسرائیل با نگارش نامه ای خطاب به موشه آربل، وزیر کشور اسرائیل خواستار سلب تابعیت اسرائیلی «عطا جابر»، بازیکن تیم ملی فوتبال فلسطین شد. 🔹عطا جابر کاپیتان سابق تیم ملی جوانان اسرائیل اخیرا با تغییر تابعیت خود به عضویت تیم ملی فلسطین درآمد و در جریان دیدار با تیم ملی امارات با پوشیدن کوفیه فلسطینی به احترام زنان و کودکان کشته شده در غزه یک دقیقه سکوت کرد. 🔹این در شرایطی است که جابر همچنان تابعیت اسرائیلی خود را حفظ کرده است.
بسته نظامی ۱۰۰ میلیون دلاری آمریکا برای اوکراین 🔹لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، روز دوشنبه یک بسته کمکی ۱۰۰ میلیون دلاری جدید به اوکراین اختصاص داد که شامل مهمات دفاع هوایی و سلاح‌های ضد تانک است./ایرنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آخرین ویدیوی خبرنگار فلسطینی قبل از شهادت... 🔹آیات الخضور خبرنگار فلسطینی که ساعاتی قبل در حملات اسرائیل به بیت لاهیا در شمال نوار غزه به شهادت رسید، در آخرین ویدیویی که دقایقی قبل از شهادت منتشر کرده می‌گوید: 🔹احتمال دارد این آخرین ویدیوی من باشد. اوضاع در بیت لاهیا بسیار فاجعه‌بار است، هواپیماهای اسرائیلی این منطقه را با بمب‌های ممنوعه فسفری هدف قرار می‌دهند. ان‌شاءالله خداوند ما را مورد لطف و رحمت خود قرار دهد...
🚨 زمین لرزه ۴.۷ ریشتری زاهدان را لرزاند 🔸مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۷ریشتری در شهرستان زاهدان به وقوع پیوست 🔸مجید محبی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: براساس گزارش مرکز لرزه‌نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه در عمق ۱۰کیلومتری رخ داد. تیم های ارزیاب به مناطق مختلف زاهدان اعزام شدند.
🔺وزارت خارجه آمریکا: ۶ آمریکایی از هفتم اکتبر کشته شدند که ۵ نفر از آنها نظامیانی بودند که در ارتش اسرائیل خدمت می‌کردند.
بیانیه مقاومت اسلامی در عراق بسم الله الرحمن الرحيم أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ صدق الله العلي العظيم مجاهدین مقاومت اسلامی عراق در پاسخ به جنایات دشمن علیه مردم ما در غزه، پایگاه اشغالگران آمریکایی «عین الاسد» در غرب عراق را با پهپاد هدف قرار دادند و مستقیماً به هدف اصابت کردند. (پیروزی تنها از جانب خداست، همانا خداوند توانا و حکیم است)