eitaa logo
خبر فوری
5.4هزار دنبال‌کننده
17.5هزار عکس
11.1هزار ویدیو
7 فایل
بروزترین اخبار ایران وجهان
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴جو پایدار در اکثر مناطق کشور 🔹از امروز تا سه‌شنبه جو پایداری در اکثر مناطق کشور مستقر خواهد شد. 🔹فردا در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال خراسان رضوی بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است. .
♦️رئیس‌جمهور منتخب و رئیس قوه قضاییه در کنار رهبر انقلاب در اولین شب عزاداری ایام محرمِ حسینیه امام خمینی(ره) .
ورود این ۵ دسته مدیران به دولت پزشکیان ممنوع می‌شود؟ 🔹مسعود پزشکیان برای چینش کابینه‌اش، معیارهایی را معرفی کرده، اما فراتر از آن به نظر می رسد باید راه را بر ۵ دسته از مدیران سمّی ببندد. .
♦️ 🔹پزشکیان: چین و روسیه دوستان روزهای سخت ما بودند و همکاری با آن‌ها در اولویت است 🔹مصر همکاری با رژیم صهیونیستی درباره نظارت الکترونیکی بر مرزها را تکذیب کرد. 🔹ترامپ: شکست «کاملا هریس» از «بایدن» راحت‌تر و ساده‌تر است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آخرین وضعیت شرایط آب و هوای کشور/ جو پایدار در اکثر مناطق کشور 🔹از امروز تا سه‌شنبه جو پایداری در اکثر مناطق کشور مستقر خواهد شد. 🔹فردا در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال خراسان رضوی بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است. .
🔴بایدن: در انتخابات می‌مانم و حتماً پیروز می‌شوم 🔹درحالی‌که فشارها برای کناره‌گیری بایدن از نامزدی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به‌شدت افزایش یافته، او دوباره تأکید کرد که از انتخابات کناره‌گیری نخواهد کرد و در انتخابات هم پیروز خواهد شد. 🔹بسیاری از حامیان مالی کارزار انتخاباتی حزب دموکرات هم گفته‌اند که اگر بایدن کناره‌گیری نکند، حمایت‌های مالی خود را متوقف خواهند کرد. 🔹رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به این فشارها گفت: آن‌ها می‌گویند که کارزار انتخاباتی من در حال فروپاشی است؛ اما من نامزد حزب دموکرات هستم. .
🔴افزایش مبالغ جرائم رانندگی از امروز ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود .
🔴شاخص آلودگی هوای پایتخت در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول قرار دارد .
اینزاگی: مدت زیادی بود به دنبال طارمی بودیم سرمربی اینتر: 🔹طارمی، زیلینسکی و مارتینز هر سه خرید‌های خیلی خوبی هستند. 🔹طارمی بازیکن بسیار خوب و با سبک بازی ما سازگار است. 🔹بازی‌های طارمی در لیگ قهرمانان ما را تحت‌تاثیر قرار داد و مدت زیادی بود که به دنبال جذبش بودیم. .
⬅️ یک سوم مدارس استان تهران فرسوده هستند معاون تجهیز مدارس استان تهران: 🔹حدود ۳۰ درصد مدارس استان تهران فرسوده‌اند و به ناچار کلاس‌های پر تراکم را شاهد هستیم. 🔹مشارکت‌های مردمی می‌تواند به شکل‌های مختلفی بر رونق مدرسه سازی اثر بگذارد. 🔹سال گذشته آورده ۱۰۰۰ میلیارد تومانی را در حوزه خیران شاهد بودیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رئیس جمهور منتخب خطاب به اسرائیل: اگر مردی با مردان بجنگ به زن و بچه‌ها چه کار داری؟ 🔹سخنرانی پزشکیان در هیئت خانگی:وقتی حضرت، علی اصغر را جلوی لشکر دشمن آورد رو به دشمن گفت شما با من دشمنی دارید با این بچه چکار دارید. جوابش چه بود؟ تیر سه شعبه به گلوی علی اصغر. دقیقاً همین کاری که امروز اسرائیل دارد با زن و بچه‌ی فلسطینی در غزه می‌کند. .
🔴 ممنوعیت تردد کامیون‌ها در تهران تا ساعت ۲۴ 🔹جانشین پلیس راهور تهران: محدودیت تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در روزهای گذشته تا ساعت ۲۲ بود ولی از امشب تا شب عاشورا به ساعت ۲۴ تغییر کرد. .
🔴مرحله جدید دهک‌بندی خانوارها از شهریور 🔹️رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان: یارانه‌بگیران فعلی براساس آخرین به‌روزرسانی دهک‌ها، یارانه خود را دریافت می‌کنند. 🔹افرادی که پیش از شهریور نسبت به دهک‌بندی‌ها اعتراض کرده‌اند، بعد از بررسی مرکز مطالعات، دهک‌بندی آن‌ها در مرحله جدید به روزرسانی تغییر می‌کند. .
🔴کره‌شمالی: ناتو جدی‌ترین تهدید برای جهان است 🔹وزارت خارجه کره‌شمالی اعلام کرد که این کشور سند ناتو را به‌دلیل آسیب زدن به حقوق قانونی کشورهای مستقل و تشویق به جنگ سرد جدید و رویارویی نظامی محکوم می‎کند. 🔹️بیانیه ناتو نشان می‌دهد که چگونه این ائتلاف به ابزار تقابلی آمریکا در جهان و جدی‌ترین تهدید برای صلح و امنیت جهانی تبدیل شده است. .
🔴 آرژانتین حماس را به‌عنوان گروه تروریستی معرفی کرد 🔹در ادامه اقدامات رئیس‌جمهور آرژانتین در حمایت از رژیم‌صهیونیستی، دفتر ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد: گروه حماس توسط دولت آرژانتین به‌عنوان سازمان بین‌المللی تروریستی اعلام شده است. 🔹رئیس‌جمهور این کشور همچنین دستور داد که اموال و دارایی‌های این گروه فلسطینی مسدود شود. .
🔴رئیس مرکز ارزشیابی آموزش و پرورش از اعلام نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم از ساعت ۱۴ امروز ۲۳ تیر ماه خبر داد .
🔴تعطیلی شنبه‌ها منتفی نشده است «پاپی‌زاده» عضو هیئت رئیسه مجلس: 🔹تعطیلی شنبه‌ها منتفی نشده است. 🔹با توجه به اینکه هنوز ظرفیت کمیسیون اجتماعی تکمیل نشده و اعضای هیئت رئیسه آن هم مشخص نشده است به محض تشکیل کمیسیون اجتماعی ایرادات هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره لایحه مذکور به کمیسیون اجتماعی ارجاع می‌شود تا مورد واکاوی قرار گیرد. .
🔴یک سوم مدارس استان تهران فرسوده هستند 🔹️معاون تجهیز مدارس استان تهران: حدود ۳۰ درصد مدارس استان تهران فرسوده‌اند و به ناچار شاهد برپایی کلاس‌های پرتراکم هستیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تمایل جدی دولت به واگذاری مدیریت خودروسازان 🔹وزیر صمت در جلسه شورای عالی بورس: وزارت صمت تمایل دارد صندلی‌های مدیریت دولت را در خودروسازی ها با رعایت صرفه و صلاح دولت و شرکت‌ها واگذار کند. .
🔴 ترفند انتشار لیست کابینه برای حضور در دولت 🔹احمد شریف، عضو جبهه اصلاحات: گمانه‌زنی‌هایی که درباره کابینه دولت آقای پزشکیان در فضای مجازی صورت می‌گیرد و لیست‌هایی که منتشر می‌شود هیچ کدام واقعی نیستند و بعضاً برخی افراد که می‌خواهند خود را به عنوان گزینه کابینه مطرح کنند چند شخص مشهور را کنار خود می‌چینند و به عنوان لیست کابینه دولت چهاردهم منتشر می‌کنند، لذا این اخبار بیشتر جعلی هستند تا اینکه واقعی باشند. 🔹تا آنجایی که بنده اطلاع دارم کمیته‌هایی که در کارگروه‌های آقای پزشکیان در حال بررسی صلاحیت گزینه‌های کابینه هستند هنوز وارد مصادیق نشده‌اند و درباره شاخص‌ها در حال بررسی هستند. .
🔴افزایش تعداد متقاضیان در صف وام ازدواج جوانان 🔹مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی جوانان وزارت ورزش و جوانان: تعداد متقاضیان در صف برای وام ازدواج جوانان افزایش پیدا کرده است. 🔹بدلیل عدم همکاری برخی از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مشکل وام ازدواج جوانان همچنان پابرجا است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴پیکر بازیکن ملوان در رودخانه گرمابدشت پیدا شد ⚽️ به گفته رئیس جمعیت هلال احمر رودسر، جسد «امیر باذکاوت» جوان ۲۱ ساله لنگرودی که سابقه بازی در تیم ملوان را نیز داشت و عصر دیروز در رودخانه گرمابدشت اشکورات رحیم آباد رودسر غرق شده بود ظهر امروز پیدا شد. .