eitaa logo
خبر فوری
5.4هزار دنبال‌کننده
17.5هزار عکس
11.1هزار ویدیو
7 فایل
بروزترین اخبار ایران وجهان
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️کارشناس هواشناسی: در ۲۴ ساعت آینده در برخی مناطق شمال و جنوب‌شرق کشور بارندگی خواهیم داشت گرما در بیشتر استان‌ها ادامه دارد. دیروز اهواز بالاترین دما را با ۴۸ درجه پشت سر گذاشت. دمای تهران هم به ۳۸ درجه رسید. .
♦️حادثه در شهربازی دریاچه خلیج فارس سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران: 🔹شب گذشته در پی یک حادثه در دستگاه اسکیت u شهربازی دریاچه شهدای خلیج فارس ماموران به محل موردنظر اعزام شدند. 🔹امدادگران در نخستین گام متوجه‌ شدند که ۱۵ زن و مرد به دلیل قفل کردن ترمز این دستگاه تفریحی گرفتار شدند. 🔹ماموران آتش نشانی در گام بعدی در یک عملیات منسجم با استفاده از نردبان هیدرولیکی ۱۵ نفر را نجات دادند و از بروز حادثه‌های احتمالی جلوگیری گردند. .
♦️۳ کشته در سوءقصد مسلحانه در سقز فرمانده انتظامی سقز: 🔹چهارشنبه شب فردی با سلاح به مکانی در شهر سقز وارد و اقدام به تیراندازی کرده که ‌دو نفر به هویت‌هایِ معلوم و نفرِ سوم به هویتِ «شیخِ آزاد» جان باختند. 🔹پیگیری این موضوع و تلاش‌های ویژه برای شناسایی و دستگیریِ قاتل یا قاتلانِ سه نفر سقزی، با دستورِ ویژه فرمانده انتظامی استان کردستان در دستور کار پلیس قرار دارد. 🔹پلیس به سرنخ‌های خوبی در این خصوص دست یافته که ان‌شاء‌الله به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️دیشب؛ وقتی رهبر انقلاب چفیه خود را به یکی از عزاداران مراسم شب دوازدهم محرم اهدا کردند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️۷۲ ثانیه شنیدنی حاج مهدی رسولی در باب اهمیت ولایت فقیه 🔹از نمرود سوال کنی چه کسی نباشه خوشحالی؟ میگفت امان از دست ابراهیم(ع) از فرعون سوال کنی چه کسی نباشه خوشحالی؟ امان از دست موسی(ع) از ابوسفیان ملعون سوال کنی چه کسی نباشه خوشحالی؟ پیغمبر اکرم (ص) از معاویه سوال کنی ؟ علی(ع) از یزید ملعون سوال کنی؟ حسین(ع) امروزاگر از مستکبرین سوال کنی چه کسی نباشه خوشحالی؟ سید علی خامنه ای .
🔸بایدن به کرونا مبتلا شد 🔹رسانه های آمریکایی اعلام کردند «جو بایدن»، رئیس جمهور این کشور، به ویروس «کرونا» مبتلا شده و سخنرانی او در «لاس وگاس» لغو شده است. .
🔴هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس 🔹کیفیت هوای تهران با شاخص ۱۰۳ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد. .
چهل ساله گریه میکنم.mp3
7.02M
چهل ساله گریه میکنم برات شب و روز به یاد لبای خشک تو میسوزم هنوز 🔊 🎙 🏴 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نجات ۱۵ نفر در شهربازی دریاچۀ خلیج فارس‌ 🔹سخنگوی آتش‌نشانی تهران: دیشب در پی یک حادثه در دستگاه اسکیت U شهربازی دریاچۀ خلیج فارس، نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام شدند. ‌ 🔹به‌دلیل قفل کردن ترمز دستگاه، ۱۵ نفر گرفتار شده بودند که آتش‌نشان‌ها با استفاده از نردبان هیدرولیکی آنها را نجات دادند. .
🔴تردد زائران از مرز مهران روان و بدون مشکل است 🔹فرماندار مهران: تردد زائران در مرزهای مهران و زرباطیه عراق روان است. 🔹باتوجه به آغاز موج برگشت زائران در مرز زرباطیه برای ورود به مرز مهران برای ساعتی با کندی مواجه بودیم که با رایزنی های انجام گرفته با فرماندار بدره عراق، تعداد گیت های مرز زرباطیه برای ورود زائران به داخل کشور افزایش یافت. .
🔴کارشناس هواشناسی: احتمال وقوع سیلاب نقطه‌ای و محلی با توجه به رگبارهای پراکنده از امروز تا اواخر وقت شنبه در دامنه‌ها و ارتفاعات مازندران وجود دارد .
50.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 واکنش برخی هییات مذهبی کرج در اعتراض به هتک حرمت روز عاشورا دسته عزاداری خودجوش خواهران و برادران در امسال در یکی از پارک های کرج و دفاع از ♻️ این کلیپ رو تا می تونیم بازنشر کنیم تا نشون بدیم مردم مؤمن و دغدغه مند و هییات مذهبی کرج، چقدر بیدار و در صحنه هستند. و ذره ای از عظمت دینداری و غیرت مردم امام حسینی کرج در کشور دیده شود. .
🔴جریمه جدید دنده عقب در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها 🔹میزان جریمه تخلف «حرکت با دنده عقب در آزادراه ها و بزرگراه ها»، در کلان شهرها، مراکز استان ها، جاده‌های بین شهری، مناطق آزاد تجاری-صنعتی و سایر شهرها ۵۰۰ هزار تومان پیش بینی شده است. 🔹در حالیکه در گذشته مبلغ جریمه این تخلف رانندگی، ۱۵۰ هزار تومان در کلان شهرها و در سایر شهرها ۱۳۵ هزار تومان بود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 عزاداری سومین روز شهادت امام حسین(ع) در همدان و گیلان .
🔴هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری تحت عنوان بسته معیشتی رئیس جمهور منتخب 🔹رئیس مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا: ارسال پیامک مبنی بر طرح بسته حمایتی معیشتی خانوار به نام رئیس جمهور منتخب کلاهبرداری است. 🔹این پیامک حاوی لینک آلوده بوده و از طریق سرشماره شخصی و یا در پیام رسان‌ ها با سوء‌استفاده از نام دوستان و آشنایان برای شهروندان ارسال می‌شود. .
🔴تکذیب دخالت مخبر در عزل و نصب مدیران عامل بانک‌ها دستیار ویژه سرپرست ریاست‌جمهوری: 🔹دکتر ‎مخبر در دوره معاون اولی و نیز سرپرستی ریاست جمهوری، در عزل و نصب مدیران عامل بانک‌ها هیچ دخالتی نداشته‌اند. 🔹در خصوص جابجایی یا ابقای مدیر یک بانک خصوصی نیز که به تازگی شایعاتی مطرح شده، دکتر مخبر مطلقا وی را نمی‌شناسند و اصولا در جریان موضوعات مرتبط با آن بانک نیستند. .
🔴هشدار پلوسی به بایدن: نمی‌توانی ترامپ را شکست دهی 🔹رئیس‌ سابق مجلس نمایندگان آمریکا در تماس تلفنی به بایدن هشدار داده که ادامه حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری نه تنها به پیروزی او منجر نخواهد شد بلکه موقعیت دموکرات‌ها را در انتخابات به خطر می‌اندازد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 هفته آینده، شاید گرم‌ترین هفته سال باشد! 🔹معان توانیر: گنبد حرارتی چند روزی است که در منطقه خاورمیانه مسلط شده و به‌طور میانگین متوسط دما را ۳ درجه بالاتر برده‌است. 🔹روزها بیش از ۷۵ هزار مگاوات و شب‌ها بیش از ۷۰ هزار مگاوات برق مصرف می‌شود. 🔹ساعت ۱۳ تا ۱۸ در پیک روز و ۲۰ تا ۲۳ در پیک شب نیاز به همکاری مردم است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دیدار رئیس‌جمهور منتخب با بازاریان و کسبه تهران 🔹پزشکیان با حضور در مراسم عزاداری دوزادهم محرم بازاریان، بی‌واسطه، دغدغه‌های شماری از کسبه و نمایندگان بازار تهران را شنید. .
🔴اختلاف زن و شوهر بوکانی هفت هکتار مزرعه گندم را به آتش کشاند 🔹مسئول روابط عمومی شهرداری بوکان: روز حادثه که ظهر دوشنبه بود یکی از اهالی روستا متوجه درگیری زوجی جوان شد که داخل خودرویی نشسته بودند. خودروی آنها کنار جاده و مزارع گندم پارک شده بود. زوج جوان با هم جر و بحث می کردند که ناگهان زن جوان، سوئیچ ماشین را به سمت مزارع پرتاب کرد. دقایقی بعد مرد جوان از ماشین پیاده شد و به سمت مزارع رفت تا سوئیچ را بردارد. وی چند دقیقه ای در مزرعه به دنبال سوئیچ می گشت اما به دلیل پوشش گیاهی نتوانست آن را پیدا کند. 🔹زوج جوان سپس در اقدامی عجیب، بنزین در مزرعه ریختند و آنجا را به آتش کشیدند تا علف ها در آتش بسوزند و آنها بتوانند سوئیچ خود را پیدا کنند. در نهایت موفق شدند و پس از پیدا کردن سوئیچ، سوار بر ماشین خود شده و آنجا را ترک کردند. اما شعله های آتش هر لحظه گسترده تر شد و در این شرایط بود که شاهد حادثه از اهالی روستا کمک خواست و با سازمان آتش نشانی تماس گرفت. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 عزاداری سومین روز شهادت امام حسین(ع) در همدان و گیلان .
✅ امام سجاد ‹ع› به ما آموخت با اشک؛ عاشورا ماندگار شد... تسلیت باد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦 صحرای کربلا به وسعت تاریخ است 🔹گرچه حدود ۱۴۰۰ سال از عاشورای سال ۶۱ هجری قمری میگذرد اما هنوز نبرد یاران امام حسین(ع) در جبهه حق با یزیدیان زمان ادامه دارد. .
🔴هشدار تند روسیه درباره استقرار موشک‌های آمریکا در آلمان 🔹معاون وزیر خارجه فدراسیون روسیه: مسکو وقتی بخواهد پاسخ خود به استقرار موشک‌های آمریکایی در آلمان را مشخص کند، از میان طیف وسیعی از گزینه‌ها انتخاب خواهد کرد. .