eitaa logo
خبر فوری
5.4هزار دنبال‌کننده
17.5هزار عکس
11.1هزار ویدیو
7 فایل
بروزترین اخبار ایران وجهان
مشاهده در ایتا
دانلود
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام هادی(ع): دنیا بازاری است که گروهی در آن سود برند و دسته‌ای زیان بینند. امروز شنبه ۶ مرداد ماه ۲۱ محرم ۱۴۴۶ ۲۷ ژولای  ۲۰۲۴ .
📰 | شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ .
🔴ماندگاری هوای گرم در کشور تا فردا ☀️سازمان هواشناسی از ماندگاری هوای گرم در کشور تا امروز خبر داد. دمای هوای تهران امروز به ۴۲ درجه بالای صفر افزایش خواهد یافت. 💨امروز در استان‌های اردبیل، گیلان، برخی مناطق مازندران، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️امروز و فردا دما افزایش می‌یابد کارشناس هواشناسی: 🔹برای روز دوشنبه و سه‌شنبه کاهش دما اتفاق می‌افتد. 🔹دیروز بیش از ۲۰۰ شهر و ایستگاه دمای بالای ۴۰ درجه را ثبت کردند. امروز هم همین شرایط اتفاق می‌افتد. 🔹دمای تهران دیشب به ۴۰ درجه رسید. امروز هم به ۴۱ درجه می‌رسد. .
✅ وضعیت کشور به روایت تصویر: .
⬅️ ‏ساعت کار امروز بانک‌ها ۶ تا ۱۰ صبح شورای هماهنگی بانک‌ها: 🔹پیرو اطلاعیه دیشب دولت، ساعت کار تمامی واحدهای ستادی و شعب بانک‌ها در سراسر کشور با توجه به افزایش دمای هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف برق و متعاقب هماهنگی به عمل آمده با ‎بانک مرکزی، امروز از ۶ تا ۱۰ صبح است. .
📣 نظرسنجی وال‌استریت: اختلاف هریس و ترامپ به ۲ درصد رسید روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال: 🔺️اگرچه هنوز ترامپ از هریس جلوتر است اما فاصله این پیشتازی در حال کمتر شدن است. 🔺️نتایج نظرسنجی جدید روزنامه وال استریت ژورنال حاکی از افزایش حمایت از هریس در میان رنگین پوست است. 🔺️نتایج آخرین نظرسنجی وال استریت ژورنال مشخص کرد که ۴۹ درصد از شرکت کنندگان از ترامپ و ۴۷ درصد از هریس حمایت کردند. .
🔰 دلار ۵۸,۷۰۰ - یورو ۶۳,۸۰۰ 🔰 تتر ۵۸,۴۵۰ - درهم ۱۵,۸۴۰ 🔰 سکه امامی ۴۱,۳۰۰,۰۰۰ 🚨نرخ فوری ارز💵،خودرو🚙و اخبار اقتصادی💰 🕗 ساعت ۰۹:۰۰ 📅 شنبه مورخ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ 💵 نرخ‌ها به تومان در بازار تهران می‌باشد ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کنار علقمه بابا چه دیدی 🎙فیلم قدیمی از حاج نریمان پناهی 🏴 .
‌🔴تهران سه‌شنبه برای مراسم تحلیف تعطیل نمی‌شود 🔹معاون امنیتی وزیر کشور: در جلسه شورای امنیت موضوع تعطیلی تهران در روز برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب مورد گفت‌وگو قرار گرفت که قرار شد سه‌شنبه ۹ مرداد تهران تعطیل نباشد. .
🔴تعطیلی کلیه مراکز دولتی و بانک‌ها در روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ 🔹در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 سرپرست وزارت خارجه: بخش زیادی از دارایی های کشورمان در سایر کشورها آزاد شد و مورد استفاده قرار گرفته است .
🔴گرم‌ترین روز تهران ثبت شد 🔹دمای هوا در پایتخت در شبانه روز گذشته برای دومین روز متوالی به ۴۰ درجه سلسیوس بالای صفر رسید و گرم‌ترین روزهای تهران از ابتدای سال تا کنون را رقم زد. 🔹بر اساس اطلاعات و داده مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت گذشته بیشینه دمای هوا در ورامین به ۴۳.۲ درجه سلسیوس رسید و گرم‌ترین شهر استان شد. این بالاترین دمای ثبت شده در این شهر از ابتدای سال تا کنون است که در 48 ساعت اخیر دو بار تکرار شده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تهران ۶ هزار اتوبوس نیاز دارد رئیس شورای شهر تهران: 🔹شرکت‌های داخلی ماهانه ۵۰ دستگاه اتوبوس در قالب خرید داخلی در اختیار ما قرار می‌دهند، اما کافی نیست، تهران ۶ هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد که خرید این میزان اتوبوس نیازمند اعتبار بالایی است. 🔹قیمت هر اتوبوس دیزلی ۷ تا ۸ میلیارد تومان و اتوبوس برقی ۱۲ میلیارد تومان است؛ ‌۸۰ درصد از اعتبارات را باید دولت و ۲۰ درصد را شهرداری‌ها تقبل کند. 🔹برای تأمین ۶۰۰ دستگاه اتوبوس تهران سهم شهرداری‌ را پرداخت کردیم اما هنوز به صورت کامل دریافت نشده و تنها ۱۶۴ دستگاه دریافت شده است. .
🔴مخبر: توسعه راه‌ها در دولت جدید دنبال شود سرپرست ریاست‌جمهوری: 🔹مهم‌ترین بستر توسعه متوازن کشور، راه است و مهم‌ترین ابزار استفاده از موقعیت جغرافیایی کشور بحث راه‌هاست. 🔹ما این نعمت خدادادی را داریم که با ۱۵ کشور همسایه هستیم و در میان ۶۰۰ میلیون همسایگان خود هستیم که مهم‌ترین ابزار استفاده از این ظرفیت راه‌هاست. 🔹امیدواریم این مسیر در دولت جدید نیز طی شود و ما هم به عنوان دولت آماده هستیم که هر پشتیبانی که لازم باشد برای دولت جدید انجام دهیم. 🔹از نقاط مثبت دولت آیت‌الله رئیسی است که در روزهای آخر دولت مثل روز اول تشکیلات دولت در تمام ابعاد خود در حال فعالیت است. .