eitaa logo
خبر فوری
5.4هزار دنبال‌کننده
17.5هزار عکس
11.1هزار ویدیو
7 فایل
بروزترین اخبار ایران وجهان
مشاهده در ایتا
دانلود
📰 | دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ .
🔴رگبار پراکنده و رعدوبرق در مناطق شمالی کشور ⛈امروز در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، برخی نقاط استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز و خراسان شمالی در بعضی ساعات افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. ⛈امروز و فردا در فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید و در نقاط مستعد گردوخاک روی می‌دهد. .
♦️صدور حکم اعدام برای مردی که به کودک ۸ساله تجاوز کرد روزنامه ایران نوشت: 🔹چهارم خرداد امسال مرد جوانی با مراجعه به کلانتری قلعه‌نو از کارگر یک دامداری در اطراف منطقه شکایت کرد: من و همسر و پسر ۸ ساله‌ام در منطقه قلعه نو زندگی می‌کنیم.چند ساعت قبل پسرم شهاب با دوستانش برای بازی به حوالی گل تپه رفته بود اما وقتی به خانه برگشت سر و وضع به هم ریخته‌ای داشت و حالش خیلی بد بود و بشدت گریه می‌کرد. هر چه می‌پرسیدیم چه اتفاقی افتاده حرفی نمی‌زد اما آنقدر من و مادرش پیگیر شدیم تا بالاخره سکوتش را شکست و گفت مرد جوانی که در دامداری کار می‌کند او را آزار داده است. 🔹متهم در دادگاه اتهامش را رد کرد و گفت: من شهاب را آزار نداده‌ام. او هر روز با دوستانش به نزدیکی دامداری می‌آید شاید یکی از دوستانش او را آزار داده است. 🔹در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده، مرد شرور را به اعدام محکوم کردند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️رگبار پراکنده و رعدوبرق در مناطق شمالی کشور 🔹امروز در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، برخی نقاط استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز و خراسان شمالی افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. .
🔈صداهای انفجار در نیروگاه هسته‌ای زاپوروژیه ▫️کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارشی اعلام کردند که صداهای انفجار در نیروگاه هسته‌ای زاپوروژیه شنیده شده و دود تیره در بخش شمالی این نیروگاه هسته‌ای مشاهده شده است. ▫️این کارشناسان خاطر نشان ساختند که حملات به نیروگاه اتمی زاپوروژیه از نوع حمله پهپادی به سیستم‌های خنک‌کننده تاسیسات این نیروگاه بوده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔈اعزام موکب داران اصفهان برای خدمت رسانی به زائران اربعین ▫️حدود ۷۰ موکب از استان اصفهان در شهرهای نجف، کربلا، سامرا و کاظمین به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند. .
🔴 فرمانده کل انتظامی کشور: تا به امروز بیش از یک میلیون و هفتصد هزار گذرنامه صادر شده‌است 🔹از این تعداد ۷۵۰ هزار جلد گذرنامه زیارتی بوده و بقیه گذرنامه عادی است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درباره سقوط هلی کوپتر : این ماجرا برای من قابل قبول نیست؛ حتماً گیری در کار است و بدتر این که ۱۸ ساعت بعد پیدایشان کردند! این سخنان که قبل از انتخابات ریاست جمهوری بیان شده، اکنون در فضای مجازی وایرال شده است. .
🔴 سخنگوی فراجا: تردد با گذرنامه‌های با اعتبار کمتر از ۶ ماه برای سفر به عراق مجاز شد و این تسهیلات تنها مخصوص ایام اربعین است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 آتش‌سوزی بخشی از بیمارستان نوشهر 🔹رئیس سازمان آتش نشانی نوشهر:بامداد امروز به دلیل اتصال برق در بیمارستان شهید بهشتی نوشهر تجهیزات طبقه دوم این بیمارستان به ویژه آی سی یو در آتش سوخت. 🔹این حادثه خسارت جانی یا مصدوم نداشت. .
🔰 دلار ۵۹,۸۰۰ - یورو ۶۵,۳۰۰ 🔰 تتر ۶۰,۴۵۰ - درهم ۱۶,۲۶۰ 🔰 سکه امامی ۴۱,۶۰۰,۰۰۰ 🚨نرخ فوری ارز💵،خودرو🚙و اخبار اقتصادی💰 🕗 ساعت ۰۹:۳۰ 📅 دوشنبه مورخ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ 💵 نرخ‌ها به تومان در بازار تهران می‌باشد ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. غریب بن غریب شهر دلگیر مدینه🌴 . شهادت امام حسن مجتبی علیه سلام جد بزرگوارم بر شما دوستان تسلیت باد 🖤🖤 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تصویربرداری هوایی از انبوه جمعیت، در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی، ناحیه سوق شیوخ استان ذی قار عراق، امروز صبح .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔴 لحظۀ حملۀ موشکیِ ارتش اسرائیل به شیخ رضوان غزه 🔹منابع محلی فلسطین می‌گویند در حملهٔ ارتش صهیونیستی به محلهٔ شیخ رضوان، یک خانه هدف قرار گرفته که منجر به شهادت یک فلسطینی و جراحت چند تن دیگر شده است. .
🔴توضیحات جدید ظریف درباره استعفایش؛ ماجرای تابعیت فرزندان است؟ محمد جواد : 🔹پیام دیشب بنده به‌معنای پشیمانی و یا ناامیدی از دکتر پزشکیان عزیز و یا مخالفت با واقع‌گرایی نیست؛ بلکه به معنای تردید در مفید بودن خودم در معاونت راهبردی است. 🔹البته برخی مردودین از جانب مردم، با تفسیر عجیبی از قانون مصوب ۱۴۰۱، اشتغال بنده در مشاغل حساس را به بهانه‌ای برای فشار بر دولت چهاردهم تبدیل کرده‌بودند. بنده نیز برای جلوگیری از هرگونه شائبه یا بهانه برای کارشکنی در کار دولت دکتر پزشکیان عزیز، هفته گذشته طی نامه‌ای از معاونت راهبردی رئیس جمهور انصراف داده بودم. با توجه به برخی فضاسازی‌ها لازم است یادآوری کنم که: 🔹۱)برغم تولد فرزندانم حدود ۴۰ سال قبل و در دوران تحصیل (و نه مأموریت) در آمریکا و قوانین خاک محور آمریکا برای تابعیت قهری، به لطف خدا بنده، همسر و فرزندانم ساکن ایران‌ عزیز هستیم و یک متر مسکن در خارج از ایران در تملک و یا حتی اجاره خود نداریم. خودم هم تحت دو تحریم آمریکا (ذیل تحریم رهبری) و یک تحریم کانادا قرار دارم و خود و همسرم حتی امکان سفر توریستی به ایالات متحده، کانادا و برخی کشورهای دیگر را نداریم. 🔹۲)هیچ نهاد نظارتی مخالفتی با معاونت بنده اعلام نکرده است. 🔹۳)دکتر بزرگوار با شجاعت و صراحت اصرار بر ادامه کار بنده داشته‌اند. 🔹۴)این بهانه برای دیگران که فرزندانشان تابعیت مضاعف اکتسابی (ونه قهری) همراه با اقامت در خارج از کشور دارند، بیش از بنده قابل بهره‌برداری است.
🔹آنچه باعث گزارش دیشب شد، تردید در مفید بودنم در معاونت راهبردی بود و آن بهانه سیاسی، دلیل بازگشت به دانشگاه نبود و تنها مزید بر علت بود. 🔹هنوز به تمام آنچه در مورد ایشان در دوران انتخابات گفتم باور دارم. با تمام توان از دانشگاه برای ایران در خدمت شما و ایشان خواهم بود و از همه ایرانیان میهن پرست و توسعه‌خواه تقاضا دارم که بر پشتیبانی خود از ایشان بیفزایند و ایشان و دولتشان را تنها نگذارند. .