eitaa logo
خبر فوری
6هزار دنبال‌کننده
29.6هزار عکس
15هزار ویدیو
2 فایل
✅ خبر فوری ✅ اخبار جهان وایران . . . . .
مشاهده در ایتا
دانلود
قرآن رو سوزوندن و فقط این آیه موند: تا حق را محقق و پايدار كند و باطل را محو و نابود سازد هر چند بدكاران خوششان نيايد. -حق از بین رفتنی نیست... در این روزهای سخت بسیار بخوانید
🔸️ترافیک در بزرگراه امام علی(ع) به دلیل سقوط درخت‌ 🔹️رئيس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ: دقایقی پیش در محدوده بزرگراه امام علی (ع) به جنوب_شعبانلو یک اصله درخت سقوط کرده است. 🔹یک لاین از این مسیر یعنی ورودی خیابان شعبانلو مسدود شده و باعث بوجود آمدن اختلال حرکت در این مسیر شده است. .
🔴قطعنامه شورای امنیت درباره آتش بس فوری در غزه با اکثریت آرا به تصویب رسید 🔹️شورای امنیت سازمان ملل با ۱۴ رای موافق و رای ممتنع آمریکا، قطعنامه پیشنهادی درباره غزه را به تصویب رساند.آمریکا این قطعنامه را وتو نکرد!
🔴کربی: ما به قطعنامه رای مثبت ندادیم و صرفا از رای دادن خودداری کردیم زیرا نسخه نهایی شامل محکومیت حماس نمی شود سخنگوی کاخ سفید: 🔸رای ممتنع ما به قطعنامه شورای امنیت نشان دهنده تغییر در سیاست ما نیست 🔸ما در حال رفع شکاف ها در مذاکرات تبادل اسرا هستیم، اما هنوز به توافق نرسیده ایم 🔸نمی‌دانم هیئت اسرائیلی به واشنگتن می‌آید یا خیر، این سوالی است که باید اسرائیلی‌ها پاسخ دهند. 🔸اگر اسرائیلی‌ها تصمیم بگیرند به دلیل رای شورای امنیت به واشنگتن نیایند، ما به برقراری ارتباط با آنها ادامه خواهیم داد تا دیدگاه‌های خود را اعلام کنیم.
🔸دیدار شاعران با رهبر انقلاب 🔹در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند. 🔹این دیدار که پیش از اذان مغرب آغاز شد، ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو کردند. سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند. 🔹در ادامه این دیدار، که در حال برگزاری است، شعرای جوان و پیشکسوت در وصف امام حسن مجتبی (ع) و موضوعات دیگر به شعرخوانی پرداختند.
استقبال حماس از قطعنامه شورای امنیت جنبش حماس: 🔹ما از درخواست امروز شورای امنیت سازمان ملل برای آتش بس فوری در غزه استقبال می‌کنیم. 🔹بر ضرورت دستیابی به آتش‌بس دائمی که منجر به خروج تمامی نیروهای صهیونیست از نوار غزه و بازگشت آوارگان به خانه هایی که از آن خارج شده اند، تاکید می‌کنیم. 🔹ما بر آمادگی خود برای تبادل فوری زندانیان که منجر به آزادی زندانیان هر دو طرف می‌شود، تاکید می‌کنیم. 🔹بر اهمیت آزادی تردد شهروندان فلسطینی و دسترسی به تمام نیازهای بشردوستانه برای همه ساکنان در تمام مناطق نوار غزه تاکید می‌کنیم. 🔹ما از شورای امنیت می خواهیم که اشغالگران را تحت فشار بگذارد تا به آتش بس پایبند باشند و جنگ نسل‌کشی و پاکسازی قومی علیه مردم ما را متوقف کنند. 🔹ما بر حق مردم خود برای ایجاد کشور مستقل و مستقل با پایتختی قدس و حق بازگشت و تعیین سرنوشت بر اساس قطعنامه های بین المللی تاکید می‌کنیم. 🔹از تلاش‌های برادرانمان در الجزایر و همه کشورهای عضو شورای امنیت که از مردم ما حمایت می‌کنند و برای توقف تجاوز تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنیم.
بازداشت فرد‌ هتاک به مقدسات در کرج 🔹متهم سرین کرتیس، فرد هتاک به مقدسات، که در ویدیوهایی که از خود منتشر می‌کرد خود را شاهزاده سرین خطاب می‌کرد با پیگیری ضابط قضایی در استان البرز شناسایی و دستگیر شد. 🔹متهم پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت پس از معرفی به زندان، جهت ادامه تحقیقات در اختیار ضابط قرار گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بقیه‌الله؛ عید ما دلشدگان لحظه دیدار شماست سال ما، ساعت تحویل خودش را دارد 🔹لحظاتی از شعرخوانی آقای محمدعلی مجاهدی در دیدار امشب جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با رهبر انقلاب در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام
🔸️دبیرکل سازمان ملل: قطعنامه جدید شورای امنیت درخصوص غزه باید اجرایی شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شعرخوانی علی انسانی در دیدار جمعی از شاعران با رهبر انقلاب
پوتین: حمله مسکو بخشی از اقدامات اوکراین است رئیس‌جمهور روسیه: 🔹حمله تروریستی در مسکو نیز بخشی از حملات رژیم کی‌یف علیه روسیه است. 🔹ما می‌دانیم چه کسی این جنایت را مرتکب شده است، اکنون می‌خواهیم بدانیم چه کسی دستور آن را صادر کرده است. 🔹این حمله یک اقدام ارعاب‌آمیز بود. آنچه ما به آن علاقه داریم این است که چه کسی از این حمله سود می‌برد؟
♦️ 🔹رئیس پلیس راه شرق استان تهران: هراز به سوی تهران یکطرفه شد. 🔹واشنگتن: قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه الزام آور نیست. 🔹رئیس پلیس فتا تهران: به هیچ عنوان بر روی لینک‌هایی که از منابع ناشناس برای ما در هر بستری و یا شبکه اجتماعی ارسال شده‌اند کلیک نکنند. 🔹ایالات متحده در اقدامی مشترک با انگلیس از اعمال تحریم‌هایی علیه یک شرکت و ۲ فرد در ارتباط چین به بهانه حملات سایبری علیه هر ۲ کشور خبر داد.
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام سجاد(ع): در شگفتم از کسی که از غذا می‌پرهیزد تا گرفتار زیان آن نشود؛ ولی از گناه پرهیز نمی‌کند تا گرفتار ننگ و عار آن نگردد. امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ماه ۱۵ رمضان ۱۴۴۵ ۲۶ مارس ۲۰۲۴
🔸 دعای روز پانزدهم ماه مبارک رمضان | سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ .
🔸️فعالیت سامانه بارشی در شمال شرق کشور 🔹️فعالیت سامانه بارشی در خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان‌، گلستان، ارتفاعات شرقی البرز و هرمزگان می‌باشد و به تدریج از کشور خارج می‌شود. 🔹️در استان‌های واقع در شمال غرب کشور بارش و وزش باد رخ خواهد .
🔸️ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال 🔹️رئیس پلیس راه البرز: بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل‌ ۱۸ تا شهرستانک و انتهای تونل البرز سنگین است. 🔹️ به منظور تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه ، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا شده است .
حمله اسرائیل به منزل آوارگان در رفح با ۱۵ شهید 🔹در حمله هوایی رژيم صهیونیستی به منازل آوارگان فلسطینی در شمال رفح واقع در جنوب نوار غزه ۱۵ نفر شهید شدند که ۴ نفر از آنها کودک هستند.  .
🔸️هشدار به رانندگان در معابر خلوت تهران 🔹️معاون اجتماعی پلیس راهور تهران: به تمام رانندگان توصیه می کنیم حتی با وجود خلوتی معابر، حتما با سرعت مجاز و مطمئنه حرکت کنند و وسوسه نشوند. 🔹توقف در بزرگراه‌ها ممنوع است. 🔹رانندگان به جای دنده عقب رفتن از خروجی‌های بعدی استفاده کنند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تکذیب لو رفتن سوالات امتحانات نهایی 🔹وزیر آموزش و پرورش: لو رفتن سوالات امتحانات نهایی شایعه است .
جمع‌آوری پل حافظ در تهران منتفی شد سرپرست سازمان عمران شهرداری تهران: 🔹با بررسی‌های صورت گرفته پل حافظ جمع آوری نخواهد شد. 🔹️طبق تصمیم گرفته شده این پل مقاوم سازی می‌شود و تا حدود ۴۰ سال دیگر هم در برابر لرزه مقاوم خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرو ریختن پل رانسیس اسکات در آمریکا 🔹️در پی برخورد یک کشتی باری به پایه پل فرانسیس اسکات واقع در ایالت مریلند آمریکا، بخشی از این پل فروریخت. 🔹️به گزارش پلیس محلی مریلند، احتمالاً تعدادی از شهروندان آمریکایی در رودخانه افتاده‌اند.
🔸امروز، از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری شود/ ظرفیت مناسب پارکینگ‌ها در هر چهار طرف ورزشگاه 🔹جانشین پلیس راهور تهران بزرگ: با توجه به برگزاری مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها (ع) در شهر تهران و همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، امروز در ورزشگاه آزادی، پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی جهت تسریع در رفت و آمد شهروندان به مراسم با هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط در نظر گرفته است.
🔸️اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در اردیبهشت‌ 🔹️معاون منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی: پرداخت‌های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد. 🔹سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال جدید افزایش یافته و نیمی از هزینه‌های بیمه تکمیلی افراد را سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.