eitaa logo
خبر فوری
6هزار دنبال‌کننده
29.6هزار عکس
15هزار ویدیو
2 فایل
✅ خبر فوری ✅ اخبار جهان وایران . . . . .
مشاهده در ایتا
دانلود
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹پیامبر(ص): هر کس شب قدر را احیا بدارد ، تا سال آینده عذاب از او بر داشته می‏شود. امروز یکشنبه ۱۲ فروردین ماه ۲۰ رمضان ۱۴۴۵ ۳۱ مارس ۲۰۲۴ .
🔸دعای روز بیستم ماه مبارک رمضان | یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳
🔸باد و باران در برخی استان‌های‌ کشور 🔹در استان‌های چهارمحال‌ و بختیاری، اصفهان، خوزستان، فارس، کرمان، خراسان شمالی و‌ رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. 🔹در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان، مرکزی، قم، در ساعاتی از روز وزش باد شدید و خیزش گردوغبار پیش‌بینی می‌شود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فردی که خواستار حمله اتمی به غزه بود ادب شد 🔹یک مرد حامی رژیم صهیونیستی در آمریکا، پلاکاردی در دست دارد و روی آن نوشته شده است: «نه به توقف جنگ؛ همین الان غزه را با بمب اتم بزنید». 🔹در این میان مردم جوانی به این درخواست جنون‌آمیز او اعتراض می‌کند و در نهایت، این تقابل به کتک خوردن فرد حامی رژیم صهیونیستی ختم می‌شود
42.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ پست ویژه 👈 شاید باور نکنید ☠ نقش یهود در شهادت امیرالمومنین (علیه السلام) 🤲 اللـهُمَّ الْعَنْ قَتَلَةَ اَميرِالْمُؤمِنينَ ☀️ قاتلین حضرت چه کسانی هستند؟؟ 👌 تحت هیچ شرایطی از دست ندهید 🔻ان شاءالله ظهور بسیار نزدیک است .
🔸رئیس کل دادگستری هرمزگان: یک فروند شناور حامل ۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس کشف و ضبط، و پنج نفر دستگیر شدند .
🔸تمامی عوامل دخیل در ضرب و شتم آمر به معروف اصفهانی دستگیر شدند 🔹سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان: با توجه به حضور برخی متصدیان واحدهای صنفی در جریان ضرب و شتم، آنها نیز دستگیر و واحدهای صنفی مربوطه پلمب شدند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥۴۰ کشته و زخمی بر اثر انفجار یک خودرو در حلب سوریه 🔹 براثر انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در شهر «اعزاز» در شمال استان حلب سوریه تاکنون ۱۰ نفر کشته و ۳۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتقاد شدید خواهر شهید فصیحی از وضعیت برهنگی در مترو تهران 🔻 ما از سران قوا می‌خوایم بیایند وضعیت را از نزدیک ببینند. 🟥 شما نیز ویدئوهای خانواده شهدا را ضبط کنید و برای ما به نشانی @RaheShahid133 ارسال نمایید. .
🔸سرپرست وزارت دادگستری افغانستان: هرگونه فعالیت حزبی جرم است .
🔸مهلت ثبت‌نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ تا ۱۶ فروردین تمدید شد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵 بسیار زیبا و دیدنی درباره ظهور که از ابتدا خلقت تا زمان حال را به شکل زیبایی نشان میدهد. ═┄‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
۱۸ کشته و زخمی در تصادف‌ زنجیره‌ای کرمان مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان: 🔹در تصادف زنجیره‌ای در جاده جیرفت به سربیژن چهار خودرو با یکدیگر برخورد کردند. 🔹در حال حاضر نیروهای هلال احمر در حال امدادرسانی هستند و تاکنون در این حادثه سه نفر در سر صحنه تصادف فوت کردند. 🔹این حادثه ۱۵ مصدوم داشته که ۴ مصدوم درمان سرپایی شدند و مابقی مصدومان به بیمارستان منتقل شدند. .
اقدام عراق در ابطال تابعیت و گذرنامه چند سرکرده گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان ایران 🔹منابع عراقی: پس از ابطال تابعیت و گذرنامه سرکرده گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان ایران مصطفی هجری، دولت عراق تابعیت و گذرنامه تعداد دیگری از سرکردگان این گروهک را ابطال کرد . 🔸گذرنامه و تابعیت ۶ نفر از عناصر اصلی و تاثیرگذار این گروهک تروریستی در عراق باطل شده است که اسامی آنها به این شرح است:۱- محمد نزیف ابراهیم لطیف الله قادری ۲- شهریار اسماعیل ابراهیم۳- ناهید مهران حسام الدین ۴- کاوه رستم فتاح ۵- دارا خالص احمد ۶- طاهر خالد علی .
پاپ خواستار آتش بس فوری در غزه شد 🔹پاپ واتیکان در پیامی بار دیگر خواستار برقراری آتش بس فوری در نوار غزه و مبادله اسیران شد. .
احتمال وقوع سیلاب در ۳ استان 🔹رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی، از احتمال بارندگی‌های شدید در شمال استان‌های فارس و خراسان رضوی و در مناطق مرکزی، ارتفاعات و غرب کرمان خبر داد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کدام تحول فرهنگی سبب وقوع انقلاب اسلامی شد؟ 🔹تحولات فرهنگی در زمان پهلوی چگونه به انقلاب سیاسی انجامید و مردم چگونه به این نتیجه رسیدند که به جمهوری اسلامی رای «آری» بدهند؟ 🔸شهید باهنر از تحولی در مردم جامعه که منجر به انقلاب اسلامی شد، می‌گوید. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تظاهرات حمایت از غزه در کانادا 🔹شهروندان کانادایی با برگزاری تظاهرات در اتاوا ضمن ابراز همبستگی با مردم مظلوم غزه، خواستار توقف فوری جنگ رژیم صهیونیستی و نسل کشی در این منطقه شدند. .
🔴مدیرعامل توانیر از ساخت مرحله نخست ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در ۸ نقطه تهران با ظرفیت حدود هشت مگاوات خبر داد 🔹تعرفه شارژ خودروهای برقی همانند تعرفه مشترکان تجاری با نرخ ۵۴۷ تومان در هر کیلووات محاسبه می شود. .
آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ از ۱۸ فروردین 🔹مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد. 🔸در این طرح «شرط ۲۰۰ هزار تومان حداقل خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان به ازای هر نفر از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است. .
🔴مجید نوری از زندان سوئد آزاد شد 🔹با پیگیری‌های وزیر امور خارجه و معاونت بین الملل قوه قضاییه، مجید نوری لحظاتی پیش از زندان آزاد و تحویل کنسول‌گری ایران شد. 🔹یک منبع اگاه در وزارت خارجه:تلاش‌ها برای آزادی پدر وی که با پرونده جعلی و ساختگی منافقین در بازداشت است ادامه دارد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دستورالعمل سری استاد فاطمی‌نیا برای شب قدر 🔹یک اذا وقع (سوره واقعه) بخوانید 🔹بعد از آن یک قل هو الله (سوره توحید) بخوانید 🔹سپس هفت مرتبه ذکر (یا الله) بگویید 🔹بعد از آن هرچه می‌خواهید بخواهید امشب... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 گفت‌وگو با آمر به معروف اصفهان 🔹‌ماجرای درگیری و کتک‌کاری دیروز اصفهان بر سر حجاب چه بود؟ 🔹‌به خانمها تذکر حجاب دادیم و رعایت کردند. کسبه به من حمله کردند و کتکم زدند. من از کسبه و فحاشی آنها فیلم می‌گرفتم. ۲۰ دقیقه من را کتک می‌زدند و خبری از نیروی انتظامی نبود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 انفجار در اطراف دمشق 🔹‌روزنامه «الوطن» چاپ دمشق گزارش داد که صدای چند انفجار در آسمان حومه شهر دمشق به گوش رسیده و برآورد اولیه حکایت از آن دارد که رژیم اسرائیل به مناطقی در حومه پایتخت سوریه حمله موشکی کرده و پدافند این کشور فعال شده است. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴معترضان: خانه نتانیاهو را به آتش خواهیم کشید 🔹شماری از معترضان و مخالفان نتانیاهو بعد از تجمع اعتراضی راهی خانه او شده و گفته‌اند که قصد دارند خانه نخست وزیر را به آتش بکشند! .