eitaa logo
خبر جهادی
328 دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
4.8هزار ویدیو
12 فایل
تحولات میدانی منطقه و جهان اسلام https://virasty.com/khabarjahadi https://rubika.ir/khabarjahadi https://splus.ir/khabarjahadi
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴۱۴ حمله جنگنده های اسقاطیلی به مناطقی در جنوب لبنان مراسل المنار : الطيران الحربي المعادي شنّ 14 غارة على مناطق حرجية توزعت على اطراف ياطر و شيحين والجبين ورامية والصالحاني و زوطر الغربية وعلمان - دير سريان
🔸در پی درگیری مرزی مسلحین طالبان و نیروهای مرزبانی پاکستان در شهرستان زازی در استان خوست، چند نفر از نیروهای دو طرف کشته و یا زخمی شدند. علت این درگیری ایجاد پاسگاه نظامی طالبان در منطقه مرزی ذکر شده است.
🔹در اواخر ماه اوت میلادی، عملیات "کمپ‌های تابستانی" در شمال کرانه باختری آغاز شد. این عملیات، گسترده‌ترین حمله ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری از زمان عملیات "سور الواقی" (دیوار دفاعی) در سال ۲۰۰۲ میلادی بوده است. تنها در عرض ۴۸ ساعت، کرانه باختری از یک انبار باروت به منطقه‌ای در آستانه انفجار تبدیل شد و عملیات‌های ضد صهیونیستی در مناطقی از کرانه باختری صورت گرفت. این عملیات‌ها پیش‌بینی می‌شد زیرا یک عملیات سنگین علیه گروه‌های مقاومت، خطر تشدید تنش گسترده‌تری را در پی دارد که اسرائیل به دنبال اجتناب از آن است. هدف ارتش رژیم صهیونیستی از اجرای عملیات گسترده در کرانه باختری این است که ماه اکتبر میلادی سال جاری (ماه تعطیلات مهم یهودیان) با آرامش بیشتری طی شود.
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ {مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلاً} - صَدَقَ الله العَليّ العَظِيم بمزيد من الفخر والإعتزاز، تزف المقاومة الإسلامية الشهيد المجاهد عباس انيس ايوب "علي الرضا" مواليد عام 1988 من بلدة سلعا في جنوب لبنان، والذي ارتقى شهيداً على طريق القدس.
🔥افزایش آتش حزب‌الله در توازن با افزایش حملات دشمن 🔹خبرنگار رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت: حزب الله در ماه گذشته (آگوست) ۱۳۰۷ موشک شلیک کرد که این بالاترین میانگین آن است، ارتش اسراییل در توضیح مدعی است که این به خاطر عملیات پاسخ (به ترور فرمانده حزب الله) است، این درست نیست، حزب‌الله تنها دیشب ۱۱۵ موشک شلیک کرد درحالیکه هیچ فرماندهی هم کشته نشده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تیراندازی در مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در مونیخ 🔰 رسانه‌های صهیونیستی از تیراندازی مقابل کنسولگری اسرائیل در مونیخ خبر دادند. 🔹 به گفته این رسانه‌ها، عامل تیراندازی توسط پلیس آلمان کشته شده است.
🔹پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی، یک دستگاه خودرو در شهر طوباس واقع در کرانه باختری را مورد هدف قرار دادند که طی این حمله، پنج فلسطینی به نام‌های احمد فواز ابو‌ دواس، محمد زکریا الزبیدی، محمد عوض اللاحتی، قصی عبد الرزاق السردینی و محمد ابو زاغه به شهادت رسیدند.
با تایید نتانیاهو و گالانت: 🚬ورود 5 کامیون سیگار به نوار غزه. اگه فلسطینی ها رو بشناسید میدونید چقدر خبر مهمه
🔸بخش های مهم سخنرانی امروز سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله و انقلاب یمن درباره تحولات اخیر منطقه: ➖ یکی از بزرگ‌ترین رسوایی‌ها در مورد آنچه در فلسطین می‌گذرد، رسوایی بزرگ تکفیری‌ها بود که قطب‌نمای دشمنی را تغییر دادند. تکفیری‌ها اصطلاح جهاد را فقط برای نابودی داخلی امت اسلامی و ایجاد نزاع به بهانه های فرقه‌ای و برای خدمت به دشمن به کار می برند. ➖ جهاد تکفیری ها کجاست؟ شهادت طلبی شان کجاست؟ انتحاری های آنها کجا در مقابل صهیونیست های یهودی ایستادند؟ همه چیز آنها از دست رفته است! ➖ عنوان "جهاد" باید احیا شود و راه حل واقعی نابودی دشمن صهیونیستی است. نابودی دشمن اجتناب ناپذیر است و بغیر از جهاد سایر مسیرها شکست خورده است. ➖ آنچه در فلسطین می گذرد، آزمون مهمی برای ملت ماست و واقعیت همه ملت ها، همه حکومت‌ها و همه نخبگان و عالمان را آشکار می کند. ➖ ما به عنوان مردم یمن خدا را شاکریم که بر اساس جهاد فی سبیل الله و حمایت از فلسطین، در یک رویارویی صریح و آشکار علیه آمریکا، اسرائیل و انگلیس اقدام کردیم. ➖ نیروهای مسلح ما با یک عملیات نظامی جسورانه حرکت کردند و با آنچه که در توان داشتیم و بدون نگرانی و هیچ گونه هراسی از تهدیدها، به دشمن ضربه زدند و به یاری خداوند برای کارهای بزرگتر تلاش می کنیم. ➖ مردم ما با عملیات دریایی خود به جهاد در راه خدا عمل می کنند و همچنین به توسعه توانمندی به گونه ای که دشمن غافلگیر شود ادامه می دهند. دشمنان در خشکی نیز غافلگیر خواهند شد، همانطور که در دریا غافلگیر شدند، با فناوری های جدید و بی سابقه در تاریخ.
بنیامین نتانیاهو خطاب در گفتگو شبکه فاکس نیوز آمریکا: ❌توافق مبادله نزدیک نیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️بالفيديو | مشاهد من عملية استهداف المقاومة الإسلامية مستوطنة نؤوت مردخاي شمال فلسطين المحتلة
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️بالفيديو | مشاهد من عملية استهداف المقاومة الإسلامية موقع بركة ريشا التابع لجيش العدو الإسرائيلي على الحدود اللبنانية الجنوبية جودة منخفضة
27.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️بالفيديو | مشاهد من عملية استهداف المقاومة الإسلامية تجهيزات تجسّسيّة في موقع حدب يارون التابع لجيش العدو الإسرائيلي على الحدود اللبنانية الجنوبية
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امشب | تلاویو ششمین شب اعتراضات به نتانیاهو و آزادی اسرا
◾️داعش مسئولیت انفجار بمب جاده‌ای در استان کرکوک را بر عهده گرفت ◽️داعش به طور رسمی مسئولیت انفجار بمب بین جاده‌ای بر سر راه گشتی ارتش عراق و شهادت دو افسر استخبارات ارتش را در نزدیکی روستای طویلعه در منطقه الدبس در استان کرکوک بر عهده گرفت.
69.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
Hersh Goldberg-Polin: "I am asking you President Biden and Anthony Blinken and all my fellow American citizens to do everything you can to stop the war, stop this madness, and to bring me home now" هيرش جولدبرج بولن: "إنني أطلب منك أيها الرئيس بايدن وأنتوني بلينكن وجميع زملائي المواطنين الأمريكيين أن يفعلوا كل ما في وسعهم لوقف الحرب، ووقف هذا الجنون، وإعادتي إلى المنزل الآن"
التماس هیرش به بایدن، بلینکن و دوستان امریکاییش برای توقف جنگ و برگردوندن اون‌ به خونه هم بخاطر لجاجت نتانیابو‌به جایی نرسید و او افقی به ور سپرده شد او در ویدیوی خودش میگه که ارتش اسراییل بدون وقفه اطراف اونها رو بمبارون میکنه
بچه هاتونو تو کیسه های سیاه بهتون برمیگردونه
هدایت شده از baghdad0120
باز دوباره شب جمعه شد و باز بی قرار یار، باز لحظه ی شهادت و باز این دست های تنهای بی قرار. غم ظهور و نیامدنت بس نبود عزیزِ جان؟ این درد جانسوز هم بر آن اضافه شد و لبریز شد کاسه ی صبر جان. پس از این دیگر شب های جمعه هیچ وقت مثل گذشته نخواهد بود... ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد جمعه... 😞💔 جانان بگو پس نوبت ما کی میرسد؟ دنیا بدون تو دیگر جای قشنگی نیست...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا