eitaa logo
خبر و تحلیل سیاسی
475 دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
7.7هزار ویدیو
39 فایل
از اخبار موثق و تحلیل‌های ارسالی و رهنمودها، نظرات سازنده و مطالب ارزشمندتان صمیمانه استقبال می‌کنیم. ارتباط با ادمین: @Adminyek
مشاهده در ایتا
دانلود
1_10973859444.pdf
2.59M
سند "دستورالعمل میدانی خرابکاری ساده" این دستورالعمل در اصل توسط دفتر خدمات استراتژیک ایالات متحده (OSS) در طول جنگ جهانی دوم تهیه شد که برای آموزش شهروندان طرفدار آمریکا در کشورهای دشمن برای انجام اقدامات خرابکارانه ساده بود. این کتابچه راهنما شامل انواع تاکتیک‌ها بود که از ایجاد ناکارآمدی هدفمند تا اختلال در کارهای روزمره را شامل می‌شد. در طول جنگ سرد، سازمان CIA، که جانشین OSS شد، اصولی که در این کتابچه راهنما بیان شده بود را فراتر از چارچوب جنگ جهانی دوم قابل اجرا دانست. این تاکتیک‌های خرابکاری ساده برای ایجاد اختلال در فعالیت های کشورهای هدف بدون نیاز به اقدام نظامی مستقیم مورد استفاده قرار گرفت. کارشناسان آمریکایی معتقدند "دستورالعمل میدانی خرابکاری ساده" محدودیت زمانی نداشته و در هر زمان می‌تواند توسط نفوذی‌ها و طرفداران ایالات متحده مورد استفاده قرار گیرد تا کشورهای دشمن را سرنگون کند. در پست بعدی برخی از این اقدامات ساده را می‌بینید و حتما همه‌مون حدیث مفصل را از این مجمل می‌خوانیم ✍️ خبر و تحلیل سیاسی: @khabarvatahlilesiasi
چگونه اعصاب مردم را بهم بریزیم؟! مجموعه اول 🔰 این مجموعه پوستر حاوی آیین‌نامه سازمان سیا آمریکا برای ایجاد خرابکاری در کشورهای مستقل توسط می‌باشد. 🔸 جهت دریافت سایر پوسترهای این مجموعه و فایل با کیفیت و همچنین اصل سند سازمان سیا به کانال اسناد و پشتیبان سعداء رجوع کنید 💠 اندیشکده راهبردی سعداء 🆔 @soada_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تخلیه‌تلفنی‌پرستاربیمارستانی‌درتهران برای‌کسب‌اطلاعات‌درخصوص‌علت‌حضور سردارشهیدحاج‌قاسم‌سلیمانی‌دربیمارستان برای‌انجام‌سی‌تی‌اسکن‌توسط‌مزدوران سازمان‌تروریستی‌مجاهدین‌خلق(منافقین) درپوشش‌پزشک‌معالج‌سردارسلیمانی. پی‌نوشت: یکی از شیوه های مهم جمع آوری اطلاعات توسط گروهک‌ منافقین انجام تخلیه تلفنی بوده که متاسفانه طی سال‌های اخیر موفقیت های زیادی در این خصوص حتی در تخلیه تلفنی از مسئولان ارشد نظام در نهادهای کشوری و لشکری کسب کردند و اطلاعات مورد نیاز برای بیشتر ترورهای دو دهه اخیر از همین طریق توسط منافقین جمع آوری و در اختیار تیم های عملباتی سازمان سیا و موساد برای انجام ترور قرار گرفته است. این صوت را بشنوید و منتشر کنید تا همه مردم، بخصوص افرادی که بنحوی دسترسی به اطلاعاتی دارند یا با فرد و افراد مهم نسبتی دارند و در نهادهای مختلف مشغول به فعالیت هستند اگاهی پیدا کنند تا من‌بعد ناخواسته در شهادت و ریخته شدن خون برخی افراد و مسئولان و یا برخی خیانت‌ها و خسارت‌ها سهیم نباشند. ✍️ خبر و تحلیل سیاسی: @khabarvatahlilesiasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا زنان باید داشته باشند؟ به ما چه مربوط که مردها نگاه می‌کنند؟! ✍️ خبر و تحلیل سیاسی: @khabarvatahlilesiasi
از جدی‌ترین و تخصصی‌ترین ایرادات به لایحه عفاف و حجاب لایحه عفاف و حجاب با وضعیت فعلی اصلاً قابل دفاع نیست و دارای اشکالات و ایرادات زیادی است. نویسنده: عبدالصمد خرم آبادی (معاون دادستان کل کشور) یکی از ایرادات اصلی این لایحه این است که مطابق با تبصره 3 ماده 36 و ماده ۶۳ آن، فقط در جرایم مواد 36، 48، 51 و 56 (یعنی همکاری با دول بیگانه، برهنگی، ارتکاب جرایم از ناحیه اتباع بیگانه و تعرض به بانوان محجبه،) ضابط می‌تواند مستقیماً با مرتکبان به عنوان مرتکب جرم مشهود برخورد و آنها را جلب و نزد مقام قضایی حاضر نماید و در سایر جرایم مشهود موضوع این قانون به ویژه کشف حجاب یا بدپوششی یا عدم رعایت حجاب شرعی، این اختیار از ضابطان سلب شده است. این در حالی است که به موجب قانون آیین دادرسی کیفری که در حال حاضر قابل اجراست، ضابطان می‌توانند با چنین جرائمی برخورد نمایند و طرح نور بر اساس قانون آیین دادرسی کیفری فعلی به مرحله اجرا درآمده است. و در صورت تصویب لایحه، برخی از مواد قانون آیین دادرسی کیفری فعلی در مورد برخورد با جرایم مشهود کشف حجاب نسخ خواهد شد و طرح نور در صورت تصویب لایحه تعطیل خواهد شد. در این لایحه نه تنها اختیارات ضابطین، بلکه حتی بسیاری از اختیارات قضات و دستگاه قضایی نیز سلب شده‌است و قضات نیز حق صدور دستور جلب مستقیم افرادی که مرتکب جرایم جرایم مشهود فوق الذکر می‌شوند را ندارد. این در حالیست که به موجب قوانین جاری در جرایم مشهود دادستان یا بازپرس اگر شاهد ارتکاب جرم باشند، می‌توانند راسا نسبت به شروع به تحقیقات و صدور دستور جلب و بازداشت متهم اقدام کنند. اما در اجرای مواد فوق الذکر حتی اگر یک مکشفه در مقابل دادستان شهر، یا بازپرس یا قاضی دادگاه رسیدگی کننده به پرونده اش، مرتکب جرم بدحجابی شود آنها اختیار برخورد با وی را ندارند در این صورت مقام قضایی هم فقط باید از دوربین نیروی انتظامی بخواهد تا این لحظات نامبارک تجری نسبت به قانون و شرع را ثبت کند و حق هیچ گونه مداخله‌ای ندارد. در واقع می‌توان گفت که این قانون با سلب اختیار نیروی انتظامی و مقامات قضایی در برخورد با جرائم مشهود کشف حجاب محیط مناسب را برای برخورد با مظاهر فساد از بین برده است و مغایر با اصل سوم قانون اساسی است که دولت جمهوری اسلامی را مکلف نموده محیط مساعد برای مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی را فراهم کند. اینجانب این مطالب را به برخی از فقها و حقوقدانان محترم شورای نگهبان منتقل کردم. ✍️ خبر و تحلیل سیاسی: @khabarvatahlilesiasi
عاقبت برداشته شدن زنان و قابل دسترس شدنِ آنان، چشم و دل سیری مردان نیست بلکه کاهش زنان است! ✍️ خبر و تحلیل سیاسی: @khabarvatahlilesiasi
سیاست ما عین دیانت ماست، اگر برخاسته از فقاهت ما باشد! در غیر اینصورت... 😔 پی‌نوشت: وقتی تصمیمات در فلان وزارتخانه و بهمان مرکز ملی و بدون گذر از مجرای شورای نگهبان و یا حداقل مشورت با فقهای حوزه علمیه قم اتخاذ می‌شود، نتیجه‌ای بهتر از این حاصل نخواهد شد! محسن انبیائی ✍️ خبر و تحلیل سیاسی: @khabarvatahlilesiasi