eitaa logo
قیام امام زمان ( عج) نزدیک است ✌️
213 دنبال‌کننده
10.9هزار عکس
9.4هزار ویدیو
72 فایل
السلام علیک ایها القائم سلام بر تو ای مولایی که تمام حق های بر زمین مانده قیام تو را انتظار میکشد... و دلهای غمدیده به امید قیام تو می تپد صحیفه مهدیه زیارت بقیة الله ارواحنا فدا در سختی‌ها #الهم عجل لولیک الفرج ارتباط با ادمین @hemati7975
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از هادی زاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گمنام: مردم امام زمان(عج) را میبینند، اما نمیشناسند. مانند حضرت یوسف (ع) که برادرانش او را میدیدند، روی فرش آن‌ها راه میرفت، ولی نمیشناختند. 💐💐💐مقام معظم_رهبری (حفظه الله)💐💐💐
هدایت شده از هادی زاده
🌹امام صادق (ع) : 🏝از جمله اموری که ✨خداوند✨آن را وسیله شادمانی روح و نشاط قلبی مومن قرار داده است ❄️نماز شب❄️ می ‏باشد. ╭━🍃━╮ ╰━🍃❀🌺❀🍃━╯
هدایت شده از میلاد خورسندی
✅ممنون از آقای فیروز آبادی که کار ما را راحت کردند!!! 🔰خودشان می‌فرمایند که سال ۹۶ باید برای و دیگر شرکت های فعال در فضای مجازی کشور در راستای معرفی نماینده‌ی رسمی در ایران ‌نامه میفرستادند ، اما به مدت ۵ سال از این مصوبه‌ی شورای عالی فضای مجازی چشم پوشی نمودند!!! 🔰از این لحظه به بعد افرادی که طی این سال ها در اینستاگرام کار و کاسبی راه انداختند و در اثر نقض قوانین این بدافزار ، در کار آنها اخلال ایجاد شد ، باید خوب بدانند که چه کسی با ترک فعل خود بستر ضرر دیدنِ آنان را فراهم کرده است! ✍ میلاد خورسندی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ایزدخواه: آقایان افزایش نرخ ارز را به یک ماه اخیر و اغتشاشات حواله ندهند/معاملات غیررسمی ارز در پیاده‌روها باید قاچاق محسوب شود 👤 نماینده مردم تهران در مجلس: 🔸در شروع دولت سیزدهم نرخ ارز ۲۶ تومان بود، الان ۳۹ تومان؛ یعنی ۵۰درصد افزایش نرخ ارز داشتیم. 🔸دست‌فرمان شما در مدیریت ارز همان دست‌فرمان مدیریت دولت‌های قبلی است. 🔸بازار غیررسمی نهایت ۱۰درصد معاملات ارز را به خود اختصاص می‌دهد. چطور است این ۱۰درصد بر کل بازار ارز تاثیر می‌گذارد و شما نمی‌توانید بازار غیررسمی را جمع کنید. ۱۱۰۰ صرافی غیرمجاز را چرا نمی‌توانید جمع کنید؟ 🔸قدرت پول کشور جنگ‌زده سوریه هشت برابر از پول ما بیشتر است، چون بازار غیررسمی را مدیریت می‌کند. چرا بازار غیررسمی را جمع نمی‌کنید؟🌷🌹
✨در روز قیامت جبرئیل به فاطمه سلام الله علیها خطاب می‌کند: ای فاطمه! هرچه دوست داری از خدای خویش بخواه. 🖤حضرت فاطمه می‏‌گوید: خدایا! شیعیان من و فرزندانم را نجات بده 🤲 در این زمان خداوند به فاطمه می‏‌فرماید: اینک در میان اهل محشر برو؛ هر کس که به تو پناهنده شود همراه تو وارد بهشت خواهد شد. در این هنگام همه مردم آرزو می‌کنند ای کاش فاطمی بودند. 📚بحارالانوار ج8 ص53 اَینَ الفاطِمیون؟ خدایا ما را از فاطمیون قرار بده. الّلهُمَّ‌عَجِّلْ‌لِوَلِیِّکَ‌الْفَرَج🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فراخوان مردم شهرستان آمل در پی اعتراض به بی حجابی ۳ دی ۱۴۰۱🌹🌷
الهم صل علی محمد و آل محمد 📚«مـعـــــرفـی کــتـــــــــاب» 📘کـتـــــــاب «ســـــلام بــــــر ابــراهـیــم» 🗞 «جـــلــد ۲» 📽 کــــاری از گــروه فــرهـنگــی شـهــید ابــراهیــم هــادی اســت. ایــن کــتـاب ادامـه زنــدگی‌نــامـه و خـاطـرات پهلــوان بــی‌مــزار شـهــید ابــراهیــم هــادی اســت کــه بخــش اول آن در جلــد اول کتــاب منــتشر شــده اســت. 📝 ایــن کتـاب عـلاوه بـر زنـدگـی‌نـامـه‌ای مـختصـر، خـاطـراتـی از دوستــان و اعضــای خــانـواده ایـن «شهیــد بــزرگـوار و مفــقودالاثــر» دارد. ایــن نـوشتــار حــاصـل بیـش از پنجــاه مصــاحبــه از خــانـواده، یــاران و دوســتان آن شهــید اســت کــه همــگی نگــارنــده را در گــردآوری ایــن مجمــوعــه ارزشمــند یــاری رســانـدنــد. 🔆 شهـــــیـد ابـراهــیم هــادی «رحمت الله علیـــــه» در اردیـبهــشت ســال ۱۳۳۶ متــولد شـد و در ۲۵ ســالگـی در عـملیــات والفجــر مـقدمّــاتــی در منطــقـه فــکـه، در ۲۲ بـــــهمــن ســال۱۳۶۱ بــه شهــادت رســید و پیــکـر پـاکــش در کــربـلای فکــه گمــنام مــانـد. کتــاب «ســلام بــر ابــراهیــم» تــا ســال ۱۳۹۵ بــه چــاپ صــدم رســید و در مــجمـوع بیــش از پــانصــد هــزار نسخــه از آن مـنتــشر شــده اســت. ویــژگی‌هــای خــاص ایــن شهــید و خــاطــراتـی کــه بعضــاً خـواننــده را بـه تــحــیر وامـی‌دارد از مشخصــه‌هــای منـحصـربـه فــرد ایـــن کـــتـــــاب اســـــت. 🌿 🌼🌿 🌿🌼🌿 🌼🌿🌼🌿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
برای ناکارامدسازی دولت‌مردان، انگاره‌های غلط فراوانی تولید شده است. از کنار هم قرار دادن این انگاره‌ها،‌ آن‌چه نتیجه می‌شود، قطع ید مدیر در انجام وظایف بزرگ اوست. در همین حین که دست مدیر را قطع می‌کنند، با ایجاد موج‌های رسانه‌ای سنگین، تکالیف و تعهدات فراوانی را بر او بار می‌کنند. بدتر آن است که بسیاری از مدیران، علی‌الخصوص مدیران انقلابی، و نیز جوامع انقلابی در هر دو طرف فریب می‌خورند. هم به این قطع ید کمک می‌کنند و هم با تعهدات بی‌شماری که مطرح می‌کنند، زمینه را برای ناکارامدسازی خود فراهم می‌کنند. تلاش می‌کنم برخی از این انگاره‌ها را معرفی کنم که شاید به مزاق عمومی شما هم خوش نیاید. چرا که انگاره‌های خلاف مشهور، همیشه ناخوشایند هستند. اولین مورد: قیس ابن سعد از یاران خیرخواه و همدل امیرالمومنین (ع) بود. زمانی که عثمان کشته شد و آن حضرت به خلافت رسید، قیس را فراخواند و به او فرمود: «راهی مصر شو که فرمانداری آن‌جا را به تو سپرده‌ام. اول به منزل خودت برو و یاران مورد اطمینان خود و هر کس را که میخواهی با تو همراه شود جمع کن. سپس همراه لشکری به مصر برو. این کار، دشمنت را بیشتر می‌ترساند و باعث عزت بیشتر دوستانت می‌شود. وقتی به خواست خدا به مصر رسیدی، با نیکوکاران نیکی کن و بر شکاک بدگمان سخت بگیر. با خواص خود و عموم مردم مدارا کن که مدارا کردن خجسته و مبارک است». منبع: ترجمه الغارات، ص ۵۷ حال نظر شما راجع به این انگاره‌ها چیست؟ ۱- اگر فردی مدیر می‌شود، یاران مورد اطمینانش را با خود ببرد! ۲- با هیمنه وارد عرصه مدیریت شود که دشمنانش ذلیل و دوستانش عزیز شوند؟ ۳- افراد میانه حال و بدگمان را سخت بگیرد؟ ۴- با خواص خود و عموم مردم مدارا کند؟ احتمالا می‌گویید بله این ها درست است ولی... این ولی ... از ابتدای تاریخ، کند کننده شمشیر انبیای الهی بوده است.
هدایت شده از زمانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ولی ما واقعا داریم کم کاری میکنیم! این صحنه های پاریس اگه ایران بود الان کل دنیا پخش شده بود! اما حالا همون فرانسوی هایی که نیکا و‌ و ... رو خیلی خوب میشناسن حتی اسامی این کُردهای کشته شده در پاریس رو هم نمی دونن!
دوستان جنگ ترکیبی یعنی همین یه طرفش و و اون سرش شیعه های و انجمن اون طرف ها و ها یه سمت دیگه اش ها اون سمتش طلبها و یه طرف ها و ها و ... جنگ احزاب علیه جمهوری اسلامی یعنی همین. رفقا راهی که انتخاب کردید پراز بلایای مختلفه تحقیر میشید ، مسخره میشید ، فحش میخورید ، کتک میخورید ، تنها میشید ، منفور میشید اما خودتون باشید ، اجازه ندید عقایدتون بخاطرِ یه مخلوق عقب برن ! برعکس انقدر بها بهشون بدید و جلو بیاریدشون که خالق کیف کنه ، ذوق کنه ، با افتخار یه نگاه به ابلیس بندازه و بگه " ببینش !! اینه اونی که من خلق کردم و تو بهش سجده نکردی " میدونم سخته دشواره خستگی روح میاره ، روحت باعث میشه بدنت کوفته بشه نتونی بلند شی اما تو کسی نیستی که کم بیاری جا بزنی و دیگه ادامه ندی مدام بفکر جهاد کردن باش مثل حاج قاسم که گفت "رمز محبوبیت من مدام در جهاد بودنه" اگه کم آوردی یاعلی بگو دوباره بلند شو که میدونِ جبهه فرهنگی خالیه پاشو رفیق ✍حیدر بادنور ✅تکاور جنگ نرم ✅
28.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مستند خیریه اشرف مستندی که اجازه انتشار از شبکه سه را نیافت افشای اسناد فساد و جنایت‌های فرقه رجوی و منافقین توسط سازمان آرشیو ملی بریتانیا ببینید این مجاهدین چه موجودات کثیف و رذلی بودن🌹🌷
هدایت شده از زمانی
تو به دنیای ما نشون دادی یه انسان چقدر میتونه دوست‌داشتنی باشه....
هدایت شده از زمانی
💢 فراخوان بعدی، نهم دی... بچه ها بریزید تو خیابونا ((:
هدایت شده از 
🔻 «احمق‌های درجه یک»! 🔹احمق‌های درجه یک، تعبیری بود که رهبر انقلاب درباره برخی مقامات کشورهایی که با ایران دشمنی می‌کنند به‌کار بردند. 🔹بخشی از این حماقت به عدم شناخت آنها از ملت ایران و جمهوری اسلامی بعد از ۴۳ سال برمی‌گردد که در اتفاقات اخیر این حماقت را در برخی از آنها دیدیم. 🔹دیدار اخیر رئیس‌جمهور آلمان با «علی کریمی» را می‌توان تأیید تازه‌ای بر این جمله رهبری دانست! این دیدار نه نشان‌دهنده اهمیت «علی کریمی» بلکه بالعکس نشان‌دهنده ناآگاهی و جهل عجیب رئیس‌جمهور آلمان از معادلات و مناسبات ایران است. 🔹رئیس‌جمهور آلمان درحالی‌که «جوزف بورل» در دیدار با «امیرعبداللهیان» از سرگیری مذاکرات هسته‌ای را خبر داده است، به سراغ «علی کریمی» رفته که نه سابقه کار سیاسی دارد و نه حتی در حد اپوزیسیون است! بلکه از فعالیت‌های این چندماه هم کاملاً برمی‌آید که بیشتر یک بازی‌خورده است تا انسانی عقلانی! 🔹دیدار «مکرون» با «مصی‌علی‌نژاد» و دیدار تازه «اشتاین‌مایر» با «علی کریمی» یا زد و بندهای آل سعود با منافقین، نشان می‌دهد کشورهای غربی در چه درجه از حماقت هستند که با وزن دادن به این افراد هم به ملت ایران عدم خیرخواهی خود را ثابت می‌کنند و هم اینکه برخی فرصت‌طلبان خارج‌نشین به‌راحتی می‌توانند آنها را سرکیسه کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تمام کلیپ های آقای قرائتی یه طرف این یه طرف👏💥 ‌ حیف تو که شیعه هستی؟ چرا سنی نیستی⁉️‌ ‌ هیچکس نمیتونه جواب این یک دقیقه رو بده👏‌ ‌ تا جایی که میتونید پخش کنید برای پاسخ به شبهات فاطمیه و مباحث تاریخی ۰
هدایت شده از 
⭕️صف مقدم شهیدان دی ماه را می‌توان ماه شهیدان دانست و البته ماه‌های دیگر هم در جمهوری اسلامی ماه شهیدان است اما ظاهراً در میان ماه‌ها شهادت در دی‌ماه جلوه پرفروغ‌تری دارد؛ 22821 شهید دی ماه گواه آن است. در این ماه شهید عظیم‌الشأن «حاج قاسم سلیمانی» به همراه شهیدان ابومهدی المهندس، حسین پورجعفری، شهیدهادی طارمی، شهید شهرود مظفری‌نیا و شهید وحید زمانیان در مصاف با کفر جهانی به شهادت رسیده‌اند و نام شهدای دیگری نیز بر تارک شهدای دی ماه می‌درخشد؛ شهید سیدمجتبی نواب صفوی، شهید آیت‌‌الله حسین غفاری، شهید احمد کاظمی، شهید اسماعیل دقایقی، شهید مسعود علی‌محمدی، شهید مصطفی احمدی‌روشن، شهید آیت‌الله نمرباقر النمر، شهید سیدمجتبی علمداری، شهید محمدرضا بیضایی، شهید اکبر خردپیشه شیرازی، شهید مهدی نوروزی، شهید محمد قربان‌خانی و شهید محمد فرومندی. شهدای دی ماه دو تجلی برجسته هم داشته‌اند؛ فراری دادن طاغوت در 26 دی ماه و قیام تاریخی نهم دی ماه. این هر دو نتیجه قیام شهیدانی است که جان خود را «مخلصانه» تقدیم کردند و جاودانی شدند و زنده فعال باقی ماندند. و این معما را البته با هیچ معیار مادی و دنیوی نمی‌توان حل کرد. چطور می‌توان «بقاء» و «ابدیت» آنچه به خدا تقدیم شده است را با معیارهای دنیایی توضیح داد؟ حضرت امام خمینی - ره - فرموده‌اند: «گمان ندارم هیچ معیاری جز عقیده به مکتب و ایثار در راه خدا و هدف معنوی قادر به حل این معما باشد (صحیفه امام، ج 16، ص 203) این چیزی نیست که بتوان حتی در قالب هنر که بازگوکننده رازها و رمزهاست؛ تصویر کرد «آن بعد الهی عرفانی و آن جلوه معنوی ربانی که جان‌ها را به سوی خدا پرواز می‌دهد و آن قلب‌های ذوب‌شده در تجلیات الهی را با چه قلم و چه هنر و چه بیانی می‌توان ترسیم کرد؟» (صحیفه امام، ج 68، ص 331 - 333). ما چطور می‌توانیم این عظمت را درک کنیم؟ رهبر معظم انقلاب اسلامی در یازدهم دی ماه 1370 فرموده‌اند «شهادت یعنی وارد شدن به «حریم خلوت الهی» و میهمان شدن بر سر سفره ضیافت الهی». واقعاً بشری که خود وارد حریم خلوت الهی نشده و معنای واقعی آن را هم نمی‌داند، چطور می‌تواند درباره واردان و واصلان آن تصوری داشته باشد؟ از آن طرف، آنکه آن‌قدر وسعت قلب پیدا کرد که وارد حریم خلوت الهی شد، چگونه دستش از اثربخشی در حریم جلوت الهی (دنیا) کوتاه می‌شود؟ کسی که وارد حریم خلوت الهی شد، در قدرت خدا حل شده است. بنابراین دست او از اثرگذاری در دنیا کوتاه نشده است. بر این اساس امام خامنه‌ای - دامت برکاته - 25 مرداد 1368 فرموده‌اند «خاصیت کشته شدن در راه خدا این است که انسانی که جان خود را صرف می‌کند برای یک هدف و مقصد الهی و خدای متعال هم در پاسخ این ایثار و گذشت بزرگ، حضور او را در ملت او تداوم می‌بخشد و یاد و فکر و آرمان او زنده می‌ماند». بر این اساس بسیاری از مردم برای حل یک مشکل دشوار خود تجربه کمک گرفتن از شهدا را دارند. شفا دادن شهیدان و حل معماها تجربه‌ای است که بسیاری در اختیار دارند. آیا می‌توان تصور کرد شهیدان عزیز برای حل مسئله یک مؤمن قدم پیش می‌گذارند، اما در رفع موانع نظام اسلامی که برای آن خون داده‌اند، بی‌تفاوت هستند؟ سعه وجودی شهیدان آن‌قدر است که به طور ابدی «عندالرب» هستند و به قدرت لایزال الهی وصلند و به یک نظر حل معما می‌کنند و البته این نزول نظر، زمین مستعد هم می‌خواهد وگرنه خود خداوند در آیات 6 سوره منافقین و 80 سوره توبه قرآن کریم خطاب به پیامبر عظیم‌الشأن می‌فرماید «تو بر آن مردم (منافق) طلب مغفرت بکنی یا نکنی، خدا هرگز آنها را نخواهد بخشید» و صد البته وجود مقدس پیامبر هم هرگز گوشه چشمی به مغضوبین الهی ندارد. پس شهیدان در جبهه کنونی انقلاب هستند و در صف مقدم آن هم هستند؛ چرا که اگر ما به واسطه احساس تهدید نسبت به نظام اسلامی به میدان می‌آئیم و به‌اندازه سعه‌اندک وجودی‌مان اثری بر جای می‌گذاریم، شهیدان سریع‌تر و عمیق‌تر به این حس می‌رسند و سعه آنان تا آنجاست که به حریم خلوت الهی ورود کرده‌اند پس اثرشان هم قاطع و هم قطعی است. شهیدان در همین قضایای اخیر که در واقع از یک بعد تکرار جنگ خندق - جنگ احزاب و طیف‌های داخل و خارج مدینه علیه پیامبر(ص) - بود، برای دفاع از انقلاب اسلامی به صحنه آمدند و این صحنه پیچیده که شدیدترین جنگ ترکیبی علیه ملت ایران بود را به صحنه شکست دشمنان تبدیل کرده و سرمایه‌های فراوان جبهه کفر و شرک و نفاق را بر باد دادند. حضرت امام خمینی - ره - می‌فرمایند «شهید به‌ظاهر از دست رفته است و در واقع باقی هست و برای شما شرافت تحصیل کرده است. آنچه برای خدا تقدیم می‌شود، باقی و ابدی است» (صحیفه امام، ج 14، ص 257). ادامه دارد...👇
هدایت شده از 
حضرت امام خامنه‌ای - دامت برکاته - دوازدهم اردیبهشت ماه 1384 رمز این قدرت و حضور را توضیح داده است. «شهدا این هدیه الهی را آسان و رایگان به دست نیاورده‌اند؛ به قیمت مجاهدت به دست آورده‌اند؛ در راه خدا جهاد کردند، از خودشان گذشتند و خدا این هدیه را به آنها داد». حد ارزش این ایثار مخلصانه جان چقدر است؟ آیا برای ما قابل درک و محاسبه می‌باشد؟ مسلماً خیر. چون عوالم ما با عالم شهیدان تناسبی ندارند. امام در این رابطه فرموده‌اند: «این ایثار و اخلاصی است که حتی در ترازوی عالم غیب هم نمی‌شود که سنجش بشود. آن پیش خدای تبارک و تعالی سنجش می‌شود» (صحیفه امام، ج 16، ص 196) پس ما از درک حقیقت این موضوع عاجزیم، اما به شرطی که دقت نمائیم از درک آثار عینی آن عاجز نیستیم. ما وقتی هجوم آمریکا‌، اروپا، ارتجاع عربی، نفاق‌، مفسدان، منحرفان و تروریست‌ها را در یک جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی مشاهده می‌‌کنیم و در حالی که در جنگ ترکیبی توانایی‌ کافی نداریم بر آن غلبه می‌کنیم و اعتراف دشمنان را می‌بینیم، درک می‌کنیم که برای شکست جنگ ترکیبی دشمن، دست قدرت رازآلودی وجود دارد که در این معرکه پناه این ملت بوده است. آیا این دست شهیدان نیست؟ این دست قدرت، دست حاج قاسم سلیمانی و سایر شهیدان این مرز و بوم نیست؟ ما واژگان و بیانی درخور این شهیدان نداریم. وقتی قلم عارف و مجاهد خالص عظیم‌الشأنی مثل حضرت امام آنگاه که به شهیدان می‌رسد، بر خود می‌شکافد، و اظهار عجز می‌کند، از قلم ما چه برمی‌آید؟ امام می‌فرماید «ما را چه رسد که با این قلم‌های شکسته و بیان‌های نارسا در وصف شهیدان و جانبازان و مفقودان و اسیرانی که در جهاد فی سبیل‌الله جان خود را فدا کرده و یا سلامت خویش را از دست داده‌اند یا به دست دشمنان اسلام اسیر شده‌اند، مطلبی نوشته یا سخنی بگوییم» (صحیفه امام، ج 19، ص 41-40) شهیدان اگرچه در قید جان نبودند، نسبت به «جان تقدیم شده»، تعصب دارند. چون این جان ایثارشده، آنان را وارد «حریم خلوت الهی» کرده است و این ایثار جان در فضای جمهوری اسلامی ممکن شده است. اگر فضای تأسیس حاکمیت اسلامی و یا فضای جمهوری اسلامی نبود، صرف ایثار جان، شهادت نبود. تنها آن‌هایی شهیدند که به تعبیر منتسب به امام حسین بن علی علیه‌السلام (ان‌کان دین محمّد لم یستقم الّا بقتلی فیا سیوف خذینی) برای حفظ اسلام به مصاف رفته‌اند. رهبر معظم انقلاب اسلامی در 25 مرداد 1368 فرموده است «راه و رسم شهادت و سنت الهی قتل فی سبیل الله، با نظام اسلامی زنده شد». آیا شهیدان بنایی که با نثار خون خود پدید آورده و آن را در کوران حوادث حفظ کرده‌اند و با این کار در «حریم خلوت الهی» مسکن گزیده‌اند، علت فاعلی ورود به این حریم که جمهوری اسلامی است را در حوادث تنها می‌گذارند؟ مسلماً این‌طور نیست. یکی از شخصیت‌های عرفانی که مایل نیست از او نام برده شود، می‌گوید «در خواب و بیداری حاج قاسم سلیمانی را دیدم از او پرسیدم آیا هنوز در میدان هستی و او پاسخ داد خیلی جدی‌تر و بیش‌تر از قبل در صحنه‌های سخت هستم، پرسیدم چگونه؟ گفت آن‌گونه که من دشمنان و اقدامات ‌آنان را می‌بینم و آنان از درک حضور من ناتوانند، ضربات امروز من به آنان کاری‌تر از قبل است». بنابراین شهیدان نه تنها شفا می‌دهند و شفاعت می‌کنند، بلکه هنوز در میدان جهاد فی سبیل‌الله هم هستند، هنوز پنجه در پنجه دشمنان دارند. خداوند متعال در آیاتی از قرآن کریم از جمله در آیه 40 سوره توبه به مؤمنان می‌گوید: «من شما را به نیرویی که خود نمی‌دیدید، مدد رساندم و در جاهایی هم می‌فرماید من ملائکه الله را به کمک شما فرستادم. قدر مسلم در این‌جا مؤمنین و جبهه ایمان به شهیدان هم مدد می‌شوند، همان‌گونه که شهیدان شفا می‌دهند و شفاعت می‌کنند. اینها مقامی والاتر از ملائکه دارند و اساساً به تعبیر حضرت امام؛ شهیدان در ترازوی عالم غیب هم قابل سنجش نیستند در حالی که فرشتگان که در ترازوی عالم شهود قابل سنجش نمی‌باشند، در ترازوی عالم غیب قابل درک و سنجش هستند. اما البته شهیدان در جایی ورود می‌کنند که رضایت خدا در ورود آنان است پس ما اگر می‌خواهیم محل نزول شهیدان باشیم و از حمایت‌شان برخوردار شویم، باید در خود استعداد آن را ایجاد کنیم وگرنه نور راهی به دل تاریک نخواهد داشت. و اما واحسرتا که ما فقط دریغاگو و ثناگوی شهیدان بوده و خود از وصول به آنچه آنان به آن رسیدند، محروم باشیم. از خود شهیدان مخصوصاً از شهیدانی که در دنیا با آنان مأنوس بودیم، بخواهیم که خداوند شهادت در مصاف با کفر و نفاق را نصیب ما هم بفرماید و ورود به «حریم خلوت الهی» را درک کنیم. ✍سعدالله زارعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥قیمت‌گذاری نجومی خودروهای مونتاژ در داخل 🔹وزارت صمت: بیشتر خودروهای مونتاژ چینی در کشور با قیمتی نزدیک به بازارهای جهانی به فروش می‌رسد. افشاگری صدا و سیما از دروغگویی برخی مسئولان عرصه صنعت خودرو که این روزها دارند به حیثیت انقلاب اسلامی و اعتماد مردم آسیب می زنند🌹🌷 🔴
هدایت شده از Mostafa Akhoundi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شعله‌ور شدن بیماری خودایمنی نادر به دلیل واکسن فایزر ۷ ساعت پیش — دانشمندان پزشکی اسرائیل در بیانیه‌ای بلند و مهم اعلام کرده اند که یک بیماری خودایمنی نادر به دلیل واکسن فایزر در حال شعله‌ور شدن است 🔹همه جوانان بیمار هستند...
💕🌸 💎 امام حسن عسکری علیه السلام فرمودند: هنگامی که خداوند با حضرت موسی صحبت کرد، موسی گفت: پروردگارا پاداش کسی که شهادت بدهد من فرستاده و پیامبر تو هستم و با من صحبت کردی، چیست؟ فرمود: ای موسی، ملائکه من بر او نازل می‌شوند و او را به بهشت بشارت می‌دهند. موسی فرمود: پروردگارا پاداش کسی که در مقابلت برایت نماز بخواند، چیست؟ ای موسی، ملائکه من در حالت رکوع، سجود، قیام و قعودش به او می‌بالند و ملائکه من به هر کسی ببالند او را عذاب نمی دهم. موسی گفت: پروردگارا، پاداش کسی که به خاطر رضای تو فقیری را غذا دهد، چیست؟ فرمود: ای موسی، به یک نفر دستور می‌دهم که در روز قیامت در بین همه مخلوقات فریاد بزند که فلان شخص جزء کسانی است که از عذاب پروردگار در امان هستند. موسی گفت: پروردگار، پاداش کسی که صله رحم می‌کند، چیست؟ فرمود: مرگ و جان دادنش را برایش آسان می‌کنم و گنج‌های بهشت او را صدا می‌زنند که به سوی ما بیا و از هر دری که می‌خواهی وارد بهشت شو. پرسید: پروردگارا، پاداش کسی که مردم را اذیت نکند و کار نیک برای آن‌ها انجام دهد، چیست؟ فرمود: در روز قیامت آتش جهنم به او می‌گوید: هیچ راهی تو را به من نمی رساند. پرسید: پروردگارا، پاداش کسی که با زبان و قلبش ذکر تو را بکند، چیست؟ فرمود: در روز قیامت او را در زیر سایه عرش خود و در پناه خودم قرار می‌دهم. پرسید: پروردگارا، پاداش کسی که به طور پنهانی و آشکارا حکمتت را تلاوت کند، چیست؟ فرمود: از روی پل صراط به مانند برق می‌گذرد. پرسید: پروردگارا، پاداش کسی که بر اذیت‌ها و دشنام‌های مردم به خاطر رضایت تو صبر می‌کند، چیست؟ فرمود: در هنگام ترس‌های روز قیامت او را کمک می‌کنم. پرسید: پاداش کسی که به خاطر ترس از تو از چشمانش اشک بریزد، چیست؟ فرمود: ای موسی، صورتش را از گرمای آتش و او را از عذاب بزرگ حفظ می‌کنم. پرسید: پاداش کسی که به خاطر شرم از تو خیانت نکند، چیست؟ فرمود: در روز قیامت او از هر عذابی در امان است. پرسید: پروردگارا، پاداش کسی که عبادت کنندگان تو را دوست بدارد، چیست؟ فرمود: او را بر آتشم حرام می‌کنم. پرسید: جزای کسی که به طور عمد انسان مؤمنی را بکشد، چیست؟ فرمود: در روز قیامت به او نگاه نمی کنم و گناهش را نمی بخشم. پرسید: پروردگارا، پاداش کسی که کافری را مسلمان کند، چیست؟ فرمود: در روز قیامت او را شفیع هرکسی که بخواهد، می‌کنم. پرسید: پاداش کسی که نمازش را سر وقت بخواند، چیست؟ فرمود: خواسته اش را برطرف و بهشتم را بر او حلال می‌کنم. پرسید: خدایا، پاداش کسی که به خاطر ترس از تو وضویش را همیشه تازه می‌کند، چیست؟ روز قیامت او را در حالی که نوری در بین چشمانش می‌درخشد، زنده می‌کنم. پرسید: خدایا، پاداش کسی که روزه‌های ماه رمضان را فقط به خاطر تو بگیرد، چیست؟ فرمود: در روز قیامت او را در جایی قرار می‌دهم که ترسی برای او نباشد. پرسید: پروردگارا، پاداش کسی که ماه رمضان را برای مردم بگیرد، چیست؟ فرمود: ثوابی ندارد به مانند کسی که اصلا روزه نگرفته باشد. 📖أمالی صدوق،ص ۱۲۵- ۱۲۶ 📖بحارالانوار، ج۱۳،ص۳۲۷،ح۴ @wwwkhadem_emame12
🍃☘🌸 🖤🖤بر قاتلین فاطمه زهرا جگر گوشه ی پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم تا ابد لعنت💔🖤🖤 🔸بغض و نفرت امام جواد علیه السلام 🔹از فلان و فلان و آرزوی انتقام از آنان طبری شیعی رضوان الله علیه روایت می کند: ۱۸/۳۵۸- وأخبرني أبو الحسين محمد بن هارون بن موسى، قال: حدثنا أبي (رضي الله عنه)، قال: أخبرني أبو جعفر محمد بن الحسن بن أحمد بن الوليد، قال حدثنا محمد بن أحمد بن أبي عبدالله البرقي، قال: حدثني زكريا بن آدم، قال: إني كنت عند الإمام الرضا عليه السّلام اذ جيء بأبي جعفر عليه السّلام و سنه أقل من أربع سنين، فضرب بيده إلى الأرض و رفع رأسه إلى السماء، فأطال الفكر؛ فقال له الإمام الرضا عليه السلام: بنفسي أنت فيم طال فكرك؟ فقال: فيما صنع بامي فاطمة عليها السّلام؛ أما والله لأخرجنهما، ثم لأحرقنهما، ثم لأذرينهما، ثم لأنسفنهما في اليم نسفا؛ فأستدناه و قبل بين عينيه ثم قال: بأبي أنت و امي، أنت لها - يعني الإمامة -. 🍃 زکریا ابن آدم گفت: نزد حضرت امام رضا علیه السّلام بودم، آن هنگام امام جواد علیه السّلام را آوردند و سن آن حضرت کمتر از چهار سال بود، دست های خود را به زمین زد و سر مبارکش را به سوی آسمان بلند کرد، سپس در فکر طولانی فرو رفت؛ امام رضا علیه السّلام به او فرمودند: جانم فدایت در چه فکرت به طول انجامید؟ فرمودند: در آنچه به مادرم فاطمه علیها السّلام شد به خدا قسم آن دو نفر(اولی و دومی ) را از قبر بیرون می کشم، سپس می سوزانم، سپس بر آنها خشم می کنم، سپس خاکستر آنها را به دریا مى ریزم؛ پس امام رضا علیه السّلام، امام جواد علیه السلام را نزد خود طلبید و بین دو دیدگانش را بوسید سپس فرمودند: پدر و مادرم فدایت، تو از برای آن هستی - یعنی امامت - (تو شایستگی امامت را داری و امامت بعد از من از برای تو است). (۱)-دلائل الإمامة،ص۴۰۰-۴۰۱، طبع مؤسسة البعثة (۲)-اثبات الوصیة،ص۲۳۱-۲۳۲، طبع دار الاضواء (۳)-مدینة المعاجز،ج۴،ص۳۱۶،طبع مؤسسة النعمان 🏴🏴🏴 @wwwkhadem_emame12
☘🍃🌸 💎خطبه الغدرة؛ خطبه‌ای کم‌تر شنیده شده از امیر المومنین علیه السلام خطاب به غاصبین خلافت 🔹مرحوم میرجهانی رحمه الله می‌نویسد: در کتاب صوارم الحاسمة فی تاریخ الزهراء فاطمة، تألیف علامه محدث آقا فتح الله کمالی استر آبادی، مأخوذ از نسخه مخطوط که در نجف اشرف در کتابخانه شوشتری‌ها، از موقوفات مرحوم شیخ علی محمد نجف آبادی، و از کتاب کشف اللئالی ابن العرندس نقل کرده که چنین روایت کرده که امیر المومنین علیه السلام پس از اینکه آن حضرت را به مسجد بردند تا از او بیعت بگیرند، خطبه‌ای ایراد فرمود که متن آن خطبه چنین است: اى شکنندگان عهد و پیمان! اهل فسق و فجور و گناهان! و مرتکبین کارهاى حرام! و اى متهمین به ریبه و آلودگان به عیب و فساد که مردمان از فساد اخلاق شما دورى کنندگانند! اى اشخاص خبیث النفس نفهم بی‌تمیزى که مانند حیوانات چراکننده حق را از باطل تمیز نمی‌دهید! روى قدم‌هاتان بلند شده‌اید، و آستین‌هاى خود را بالا برده‌اید براى گمراهى تا به آن، آتش نفاق را دامن زنید و دوست می‌دارید، مراقب نادانى و مخالفت باشید. آیا گمان کرده‌اید که شمشیرهاى شما تیز و برنده است، و نفس‌هاى شما حفظ کننده و گردآورنده است؟ بد چیزى براى خود پیش فرستادید. اى گروهى که پس از گرد آمدن با هم پراکنده خواهید شد، و عدول ‏کننده از حق و اهل نزاع و جدال می‌باشید، نه مراقب حقید، و نه از خدا می‌ترسید. آرى به ذات خدا قسم! آن امرى است که ضمیرهاى شما آن‌را بروز داده است از صیحه فزعناک، آن خباثت باطن‌هاى شما پیشى می‌گیرد به ثابت بودن در باطل، پس پشیمان خواهید شد، و ما هم بر حق باقى می‌مانیم، پروردگار ما ما را به راه راست راهنمایى می‌کند، و وفا می‌کند براى ما آنچه را که وعده داده است ما را از جهت صبر و بردبارى پاکیزه‌اى که کرده و می‌کنیم، و نیست پروردگار تو ستم ‏کننده مر بندگان را. این کردار شما باطل و ناچیز شدنى است، خدا زشت و قبیح گرداند روهاى شما را، و لعنت کند شما را براى آن که نفس‌هاى شما میل کرده است به دنیایى که به درازى کشید زمانى که رسول خدا صلی الله علیه و آله شما را می‌ترسانید از دوستى و علاقه به آن، و دل بسته‌اید به جانب آن، و انواع متاع و لذات آن، و برگشته‌اید و دست بدست یکدیگر داده‌اید به دشمنى در مقابل کسى که وادار کرده است نفس خود را بر مشقت عظیمه براى ظفر یافتن‏ به حاجتى که دارد. ترک کرده است نفس‌هاى امّاره شما آخرت باقى را، و حال آن‌که نفس‌هاى ما رغبت دارد در آنچه که شما ترک کرده‌اید، وعده‌گاه ما و روز وعده یعنى قیامت نزدیک است و پروردگار خوب حاکمى است. آیا زهرا زده می‌شود به زجر؟ و حق ما از ما گرفته می‌شود به قهر و غلبه و جبر؟ پس هیچ یاری‌کننده و نجات‌دهنده‌اى نیست، و هیچ معین و یاورى نیست. کاش پسر ابی طالب پیش از این روز مرده بود، و نمی‌دید که کفار و فجار هجوم بیاورند و ازدحام کنند بر ظلم و ستم کردن در حق فاطمه‌اى که پاکیزه و نیکوکار است، خدا ایشان را هلاک کند، و ملازم خسران قرار دهد، و دور گرداند آن‌ها را از رحمت خود، این کارى که کردند بازگشت آن به‌سوى خداست، و دفاع آن با رسول خدا صلی الله علیه و آله است. بسیار دشوار است بر پسر ابی طالب که پشت فاطمه از زدن سیاه شود، و حال آن که از پیش مقام او شناخته شده بود، و روزهاى عزت و عظمت او دیده شده بود، و از جا جستن نکند به حمایت عقیله خود، و اصرارى نداشته باشد در دفع ضرر از حلیله خود، پس میمنت صبر و بردبارى زیادتر و پاکیزه‌تر است، و خوشنود بودن به آنچه که خدا به آن خشنود است برتر و بهتر است، براى این که حق از ثبات و سکون خود بیرون نرود و به جاى بماند، و باطل هم در جاى خود ظاهر شود تا وقتى که ملاقات کنم رحمت پروردگار خود را، و به‌سوى او شکایت کنم از آنچه که شماها مرتکب شدید از غصب کردن شما حق مرا، و عقب انداختن و تعلل ورزیدن از آنچه در سینه من است، و او بهترین حکم‌کنندگان، و رحم‌کننده‌ترین رحم‌کنندگان است، و زود باشد که جزا دهد خدا سپاسگزاران را، و ستایش مخصوص پروردگار جهانیان است. 📖جنة العاصمة، ص۴۹۶-۴۹٨ @wwwkhadem_emame12
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا