eitaa logo
🇮🇷خادمان الشهدا سربازان ولایت🇮🇷
155 دنبال‌کننده
69.4هزار عکس
61.6هزار ویدیو
429 فایل
(این کانال هدف و فرمان امامان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که همان هدف پیامبراسلام خاتم الانبیا محمد مصطفی( ص) و۱۲امام و۱۴معصوم و شهداو ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است )
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 پزشکیان: در مورد سفر به نیویورک با مقام معظم رهبری صحبت خواهم کرد
🔰 پزشکیان: فردا قرار است برنامه‌ای به وزرا بدهیم که بدانند مسئولیت کدام بخش از برنامۀ هفتم با کدام وزارتخانه است رئیس جمهور: 🔸وزرا هم باید برنامۀ عملیاتی و زمان‌بندی بدهند که چگونه برای تحقق آن کار خواهند کرد. 🔸اگر برنامه‌ای باشد که ببینیم نمی‌توانیم به آن عمل کنیم آن را با مجلس در میان می‌گذاریم. 🔸یک ابزار نظارتی هم ایجاد می‌کنیم که دقیقا میزان اجرای برنامه را بررسی کند. 🔸با ناترازی انرژی که داریم و فشاری که بر کارخانه‌های ما می‌آید با مشکلاتی مواجه هستیم. 🔸آنچه که کارشناسان و اقتصاددان‌ها می‌گویند این است که ما برای رشد ۸ درصدی به ۲۰۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری نیاز داریم. 🔸ما به ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی برای رسیدن به ۸ درصد نیاز داریم. 🔸باید تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران ما به ثبات ما اعتماد کنند. 🔸اگر سرمایه‌گذاران به این اطمینان برسند که ما پشت سر آنها هستیم آنها به این نتیجه می‌رسند که سرمایه‌گذاری کنند. 🔸حتما سعی خواهیم کرد بحث های مربوط به عدالت را در قانون ببینیم. 🔸ما تمام تلاشمان را برای رفع تورم خواهیم کرد. 🔸تیم اقتصادی دولت به صورت هماهنگ عمل خواهد کرد اما مشکلاتی هم خواهد بود. 🔸وجود ناترازی در بانک‌ها کاملا درست است اما باید طوری عمل کنیم که مردم ضرر نکنند. 🔸اینکه یک دفعه اعلام کنیم یک بانک ناتراز است و در آن را ببندیم، با کسانی که با اعتماد به نظام، در آن بانک سرمایه‌گذاری کردند، چه کنیم؟ 🔸می‌دانیم ناترازی وجود دارد و بانک‌ها را می‌شناسیم اما باید روندی را در پیش بگیریم که برای مردم مشکل ایجاد نکند.
همیشه که نباید همه چیز ، خوب باشد ! در دلِ مشکلات است که آدم ، ساخته می شود ... گاهی همین سختی ها و مشکلات ؛ پله ای می شوند به سمتِ بزرگترین موفقیت ها ... در مواقعِ سختی ، نا امید نباش ... برایِ آرزوهایت بجنگ ... و محکم تر از قبل ، ادامه بده ... چه بسیارند ؛ جاده های همواری ، که به مرداب ختم می شوند ، و چه بسیارتر ؛ جاده های ناهموار و صعب العبوری ؛ که به زیباترین باغ ها می رسند ... تسلیم نشو ... ! شاید پله ی بعد ؛ ایستگاهِ خوشبختی ات باشد ... 🌸🍃
‌ ‌ در زمان حضرت موسی (ع) پسر مغروری بود که دختر ثروتمندی گرفته بود عروس مخالف مادر شوهر خود بود... پسر به اصرار عروس مجبور شد مادر پیر خود را بر کول گرفته بالای کوهی ببرد تا مادر را گرگ بخورد... مادر پیر خود را بالای کوہ رساند چشم در چشم مادر کرد و اشک چشم مادر را دید و سریع برگشت به موسی (ع) ندا آمد برو در فلان کوہ مهر مادر را نگاہ کن... مادر با چشمانی اشک ‌بار و دستانی لرزان دست به دعا برداشت و می‌گفت: خدایا...! ای خالق هستی...! من عمر خود را کرده ام و برای مرگ حاضرم فرزندم جوان است و تازه داماد تو را به بزرگی‌ات قسم می‌دهم... پسرم را در مسیر برگشت به خانه اش از شر گرگ در امان دار که او تنهاست... ندا آمد: ای موسی(ع)...! مهر مادر را می‌بینی...؟ با این‌که جفا دیدہ ولی وفا می‌کند... بدان من نسبت به بندگانم از این مادر پیر نسبت به پسرش مهربان‌ترم...!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 توجیه «همتی» درمورد تبعیض در اعطای وام به کارمندان بانک‌ها 🔹همه ملت تا لنگ ظهر خوابند و فقط کارمندهای بانک صبح زود می‌روند سر کار! 🔹کارگر، پرستار، معلم و مرزبان و صنعتگر حق گرفتن وام ندارند، چون اکثر تسهیلات بانکی به کارکنان زحمتکش بانک می‌رسد! 🔹سطح استدلال وزیر اقتصاد مملکت را می‌شنوید.
🔆لطف امام رضا(علیه السلام ) به بينواى دردمند عصر امام هشتم حضرت رضا (علیه السلام ) بود، كاروانى از خراسان به سوى كرمان رهسپار گرديد، در مسير راه دزدان سر گردنه ها به كاروان حمله كرده و كاروانيان را غارت كردند، و يكى از افراد كاروان (مثلا به نام عبداللّه ) را دستگير نمودند و به او مى گفتند: ((تو اموال بسيار دارى ، بايد اموال خود را در اختيار ما بگذارى )). عبداللّه هر چه التماس كرد، آنها او را رها نكردند بلكه شب و روز او را شكنجه مى دادند تا او ثروت خود را در اختيار دزدان بگذارد، او را در ميان سرماى شديد بيابان پربرف نگه مى داشتند و دهانش را پر از برف مى نمودند، به طورى كه دهان و زبانش آسيب سخت ديد آن گونه كه نمى توانست سخن بگويد. سرانجام دل يكى از زنان دزدها، به حال عبداللّه سوخت ، واسطه شد و دزدها او را آزاد نمودند، عبداللّه از دست دزدها گريخت و با دهانى مجروح و زبانى آسيب ديده و خود را به خراسان رسانيد، در آنجا از مردم شنيد كه حضرت رضا (ع ) وارد سرزمين خراسان شده و اكنون در نيشابور است (عبداللّه از ارادتمندان آل محمّد (ع ) بود، با خود فكر مى كرد كه از ناحيه آنها لطفى بشود). در همان ايّام ، عبداللّه در عالم خواب ديد كه شخصى به او گفت : امام رضا (ع ) به نيشابور آمده ، نزد او برو و از او بخواه كه بيمارى دهان و زبانت را معالجه كند، عبداللّه در عالم خواب به حضور حضرت رضا (ع ) رفت و جريان را گفت ، امام به او فرمود: مقدارى اويشان (يكنوع سبزيجات ) را با زيره و نمك ، خورد و مخلوط كن ، و سپس آن معجون را دو يا سه بار بر دهانت بگذار كه درمان مى يابد. عبداللّه از خواب بيدار شد، اما به خواب خود اهميّت نداد و با خود مى گفت : نمى توان به آنچه در خواب ديده اعتماد كرد، سرانجام تصميم گرفت به نيشابور برود و با امام رضا (ع ) ملاقات نمايد، به سوى نيشابور مسافرت كرد و جوياى حال امام شد، گفتند: آنحضرت به كاروانسراى سعد رفته است ، عبداللّه براى ديدار امام با آنجا رفت و به زيارت امام ، توفيق يافت و سپس جريان خود را بيان كرده و از آن بزرگوار خواست تا در مورد درمان دهان و زبانش چاره انديشى كند. امام به او فرمود: مگر من در عالم خواب ، روش درمان بيمارى دهان و زبانت را به تو نياموختم ؟ عبيداللّه گفت : اى امام بزرگوار، اگر لطف بفرمائى بار ديگر آن روش درمان را به من بياموز. امام فرمود: مقدارى اويشان و زيره را با نمك ، خورد و مخلوط كن و آن را دو يا سه بار بر دهانت بگذار، بزودى خوب مى شوى . عبداللّه مى گويد: همين روش درمان را انجام دادم ، و همانگونه كه امام فرموده بود، خوب شدم و سلامتى دهان و زبانم را باز يافتم . این گروه متبرک بنام  محبین حضرت فاطمه سلام الله علیها میباشد🌷🌷🌷🌷🌷
🌷 با_شهدا🌷 🌷تیر ماه ۱۳۶۰ بود که بچه‌ها در خط گفتند حاج احمد در این‌جاست. از هم‌کلامی با او سیر نمی‌شدم. مثل همیشه باصلابت و متواضع پرسید: «بحمدالله مرد جنگ شده‌ای.» گفتم: «هنوز اول راهم. تا مرد شدن فاصله زیادی است.» گفت: «من به مریوان برمی‌گردم. اگر می‌خواهی با من بیا.» تا مریوان رفتن با او فرصت مغتنمی بود که نباید از دست می‌دادم. پریدم پشت تویوتا. گفت: «بیا جلو.» کنار راننده نشستم. حاج احمد دوباره سر صحبت را باز کرد: «نگفتی توی خط چه کار می‌کردی؟» 🌷 کارهایم را که شمردم حاج احمد فقط گوش می‌داد، اما اسم گشت و شناسایی را که آوردم سرش را چرخاند. شاید به قیافه ۱۵ ساله‌ای مثل من نمی‌خورد که عضو تیم گشت و شناسایی باشد. تعجب او از سر انکار نبود، بلکه می‌خواست انتهای افق اطلاعات و عملیات را نشان بدهد؛ افقی که گام زدن و رسیدن به آن سرمایه اخلاص می‌خواست و هوش و جسارت و بی‌ادعایی. دستش را روی شانه‌ام انداخت و گفت:... 🌷گفت: «یک بلدچی باید اول خودش را بشناسد، بعد خدای خودش را و بعد مسیر رسیدن به مقصد را. آن‌وقت می‌تواند دست دیگران را بگیرد و راه را از چاه نشان بدهد. شاه‌کلید توفیق در عملیات‌ها دست بلدچی‌هاست. آن‌ها باید گردان‌های پیاده را از دل معبر و میدان مین عبور بدهند و برسانند بالای سر دشمن، اما باید قبل از این کار، با دشمن نفس مبارزه کنند و از میدان تعلقات بگذرند. آن‌وقت می‌توانند گردان‌ها را آن‌گونه که باید هدایت کنند و فکر می‌کنم تو می‌توانی بلدچی خوبی باشی، مرد.» : رزمنده دلاور علی خوش‌لفظ 📚 کتاب "وقتی مهتاب گم شد."
*ـ ↶📗🌱↷ * آنچه نیکی میکنی، پیش کسی اظهارش مکن گر خدا داند بس است، کالای بازارش مکن سخن زیبا همیشه بوی باران می دهد بسپار در دفتر دل، خط دیوارش مکن وعده گر دادی، همیشه بر سر قولت بمان چونکه نتوانی، بگو، دیگر امیدوارش مکن ای که از روی لجاجت زود قضاوت میکنی بیگناه را همچو منصور بر سر دارش مکن روح پاک و جسم سالم بهر ما یک نعمتیست پس بیا با کینه و حسرت بیمارش مکن این گروه متبرک بنام  محبین حضرت فاطمه سلام الله علیها میباشد🌷🌷🌷🌷🌷
سالگرد ربایش، اسارت و احتمالاً شهادت امام موسی صدر ، رهبر شیعیان لبنان تسلیت باد.
اینها همان جماعتی هستند که از همان ابتدا به می گفتند نباید مشکلات موجود را به دولت مرتبط کنی. یعنی خزانه خالی و تورم بالای 40 و انبوه بدهی به بانکها را باید خودت بپذیری. حالا دارند زمینه را برای مقصر جلوه دادن رئیسی فراهم میکنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برکناری بخاطر !! سعیدیسم : برخی اصولگرایان رو از اصلاح طلبا یاد بگیرن که چطور روی مهسا امینی حساس هستن ولی مدعیان انقلابی بودن همون حساسیت رو درمورد مقدسات و انقلاب ندارن!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥دلیل گرایشش به اسلام رو ببینید☝️ اخلاق، اخلاق،اخلاق به کسی کاری نداشته باشید که اون چکار می‌کنه تو خودت آدم خوبی باش. تو خودت شیعه واقعی باش. تو خوب باشی رو بقیه ام تاثیر مثبت میزاری.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یادتونه انگلیسی ها چجوری دستاشونو میشستن؟ اینم از ظرف شستن انگلیسی های جهان اولی... من نمیدونم این اروپایی هایی که انقدر کثیفن چجوری بهشون میگن جهان اولی!؟
🛎‏واکنش پزشکیان به قطعی برق : 🤡بابا خود آقا زنگ زد به اداره‌ی برق گفت برق رو قطع کنید، حالا من دیگه نمیخوام همه چیزو بگم ... 😁😂😜😊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ تازه انتشار ازدقایق شیرین شهیدمحمدحسن منصور و فرزندش . شهداازهمه زندگی خود گذشتن تا از ناموس شیعه دفاع کنن ..تنهاوظیفه ما درمقابل این جانفشانی ها ادامه دادن راه شهداوعمل کردن به وصیتشان است . آن پارچه‌ای است که پشت در سوخت، اما از سر (س) کنار نرفت.
〽️عادی سازی در بی حجابی ، یعنی بی دینی ، بی غیرتی ، انواع فساد ، فحشا ، سگ بازی ، عرق خوری ، قمار بازی و عاقبت تن به بیگانه دادن.... ✍وقتی راجع به الگو سازی مطلب گذاشتم ، خیلی به ظاهر مذهبی ها هم پیام دادند و بر من خرده گرفتند ، اما ببینید در این چندسال چه اتفاقی توسط سلبریتی ها در کشور رخ داده است که باید شاهد این تصاویر باشیم و اکثر این بی دینها نیز کماکان در صدا و سیما یا سینما برنامه دارند هرچند بسیار دیر شده اگر امروز به فکر این وضعیت نباشیم فردا باید قید غیرت را در جامعه بزنیم بنده تا آخرین نفس تذکر ، ارشاد،نصیحت و ... می نمایم، فحش دادن به بنده خللی در وظیفه ام ایجاد نمی کند.. بی حجابی که نشئت گرفته از بی غیرتی همه مسئولین نظام میباشد.تا با این حرکت بتونن جلوی بعضی اغتشاشات رو اصطلاحا بگیرن غافل از اینکه دیگه جواب خدا رو چی خواهید داد....
〽️‌دستگیری یکی از عوامل گروهک جیش‌الظلم در منطقۀ پیشین سیستان‌و‌بلوچستان 🔹‌با رصد اطلاعاتی و اقدام به موقع نیروهای امنیتی قرارگاه قدس یکی از عوامل گروهک جیش‌الظلم که اقدام به تیراندازی به مقر پایگاه حوزه مقاومت بسیج و پاسگاه انتظامی پیشین کرده بود، دستگیر شد. 🔹‌او به محض مشاهدۀ نیروهای امنیتی با سلاح خود اقدام به خودزنی کرد که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و درحال