eitaa logo
🇮🇷خادمان الشهدا سربازان ولایت🇮🇷
155 دنبال‌کننده
69.5هزار عکس
61.6هزار ویدیو
429 فایل
(این کانال هدف و فرمان امامان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که همان هدف پیامبراسلام خاتم الانبیا محمد مصطفی( ص) و۱۲امام و۱۴معصوم و شهداو ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است )
مشاهده در ایتا
دانلود
رئیس رسانه ملی: 🔰 در کنار همکاران «المنار» در لبنان هستیم 🔸رئیس سازمان صداوسيما گفت: با همکاران خود در شبکه خبری المنار برای پوشش تحولات لبنان و جریان مقاومت در ارتباط و در کنارشان هستیم. 🔸پیمان جبلی رئیس رسانه ملی که در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران برای عرض تسلیت در پی شهادت سیدحسن نصرالله حضور پیدا کرده بود گفت: سید حسن نصرالله اگرچه به شهادت رسید اما هیچ سرنوشتی مقدس‌تر از شهادت برای سید مقاومت نبود و این اوج قله افتخار برای سید عزیز ماست.
🔰کنکور تا سال ۱۴۰۵ تغییر نمی‌کند 🔸شورای عالی انقلاب فرهنگی: تغییر در شیوه سنجش و پذیرش داوطلبان ورود به آموزش عالی نیازمند اطلاع‌رسانی پیش از پایان شهریور هر سال است. 🔸هیچ‌گونه تغییری در نحوه برگزاری امتحانات نهایی و آزمون تخصصی در سال ۱۴۰۴ ایجاد نخواهد شد. 🔸هرگونه تغییر در نحوه برگزاری آزمون‌ها تنها از سال ۱۴۰۵ ممکن است و تا آن زمان شیوه فعلی پابرجاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 عراقچی: ۹۵ درصد موشک‌های ما به هدف خوردند 🔸وزیر امور خارجه پس از جلسه هیات دولت: هر کسی که فضای خودش را در اختیار دشمنان ما قرار دهد، از نظر ما دشمن شناخته می شود. سیاست ما حمایت از مقاومت است. 🔸۹۵ درصد موشک‌های ما به هدف خوردند و نتوانستند رهگیری کنند.
🔰 تکرار اشتباهات ارزی گذشته باز هم به بهانه کاهش اختلاف ارز نیما و آزاد 🔸درحالی وزیر اقتصاد از افزایش نرخ ارز نیما سخن می‌گوید که اقتصاد ما اکنون تحمل یک شوک ارزی و تورمی جدید را ندارد. این موضوع باعث شده برخی اقتصاددانان بگویند که وزیر اقتصاد نسبت به تبعات افزایش نرخ ارز نیمایی آگاه نیست. 🔸استارت افزایش قیمت ارز نیما از ماه‌های قبل زده شده بود و درحالی همچنان ادامه دارد که وزیر اقتصاد اعلام کرده است: «سیاست جدیدمان این است که بازار به نرخ نیما نزدیک شود. هم دلار نیما را افزایش می‌دهیم و هم نرخ بازار را کاهش می‌دهیم.» 🔸همتی روز دوشنبه هم بار دیگر از این سیاست دفاع کرد و گفت: «فاصله قیمت ارز نیمایی و آزاد باید به حداقل برسد در حدی که توجیه داشته باشد الان این اختلاف توجیه ندارد و بسیار زیاد است.» 🔸این درحالی است که محمدرضا فرزین؛ رئیس‌کل بانک مرکزی که دیروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی سخن می‌گفت، ضمن اشاره به واقعیت‌های اقتصاد ایران، در توضیحاتی درباره ارز نیما این‌طور گفت: 🔻«دیدگاهی مطرح می‌شود که اگر قیمت ارز افزایش پیدا کند صادرات نیز افزایش پیدا می‌کند که این تصور درست نیست چرا که یکی از سیاست‌های اساسی ما باید کنترل نرخ ارز باشد. از ابتدای سال تاکنون قیمت این ارز از حدود 41 هزار تومان تا بیش از 46 هزار تومان رسیده است یعنی ما تحت تأثیر متغیرهای بنیادین اصلاحاتی در نرخ ارز انجام داده‌ایم و نمی‌توان نرخ آن را بیش از این مقدار افزایش داد چون ما نگران نرخ تورم هم هستیم. پایین بودن نرخ ارز برای کنترل تورم است و چنانچه با سیاست‌های ارزی اتخاذشده نرخ تورم افزایش پیدا کند، آن سیاست‌ها مناسب به‌نظر نمی‌رسند.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان: ما عزاداریم اما برنامه دیدار با نخبگان را به بعد موکول نکردم زیرا جنس عزای ما همچون جنس عزای سیدالشهدا(ع) زنده کننده و پیش برنده است.
در اعتراض به وضعیت بد معیشتی 🔰 ده‌ها هزار نفراز کارگران بنادر آمریکا دست از کار کشیدند 🔸در پی اعتصاب ده‌ها هزار کارگر اسکله و بسته ‌شدن بنادر مهم آمریکا که نقش ویژه‌ای در واردات کالا ایفا می‌کنند، کارشناسان نسبت به پیامدهای سراسری و فراگیر این وضعیت هشدار دادند. . روزنامه واشنگتن پست در گزارشی درباره اعتصاب کارگران بنادر آمریکا نوشته است: این اعتصاب به سرعت سبب بروز اختلال در بنادری می‌شود که بیش از نیمی از تجارت کانتینرهای باری آمریکا را انجام می‌دهند. به گفته کارشناسان پیامدهای این اعتصاب سراسر کشور را فرا خواهد گرفت و روزانه صدها میلیون دلار خسارت به بار خواهد آورد. گفته می‌شود اعتصاب کارگران بنادر آمریکا به دلیل شکست مذاکرات بین شرکت‌ها و اتحادیه کارگران است.
🔰سخنگوی نیروهای مسلح یمن: عمق اراضی اشغالی را با سه موشک هدایت شونده از نوع «قدس ۵» در هم کوبیدیم 🔸یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که این نیروها مواضع نظامی در عمق اراضی اشغالی را با سه موشک هدایت شونده از نوع «قدس ۵» در هم کوبیدند. 🔸موشک‌های یمنی موفق شدند به اهداف از پیش تعیین شده اصابت کنند و دشمن صهیونیستی به شدت نتایج این عملیات را سانسور می‌کند.
📷 تصاویری از دیدار جمعی از استعدادهای برتر علمی با رهبر انقلاب 🔸در دیدار امروز حسینیه امام خمینی مزین به تصویر مجاهد کبیر شهید سید حسن نصرالله شده است.
🔰 پاسخ محکم 👤 🔸با نزدیک شدن عملیات بزرگ فلسطینی‌ها ـ طوفان‌الاقصی ـ به سالگرد خود، جنگ میان رژیم غاصب و لبنان به عنوان مهم‌ترین حامی پای در میدان غزه، وارد وضعیت حساسی شده است. از حدود دو ماه پیش یعنی از شهادت فؤاد شکر، فرمانده ارشد حزب‌الله در نهم مرداد ماه، جنگ روند دائمی صعودی پیدا کرد و شهادت رهبر بزرگ حزب‌الله، آن را به بالاترین حد ممکن رسانید. 🔸در طول یک سال گذشته، حمله به ضاحیه جنوبی، اگرچه سابقه داشت و در 13 دی ماه سال قبل علیه شیخ صالح العاروری به اجرا درآمده بود، در مصاف میان رژیم و حزب‌الله یک نقطه عطف به حساب می‌آمد. رژیم اسرائیل با این اقدام عملاً به حزب‌الله اجازه داد تا علیه تل‌آویو وارد عملیات تهاجمی ‌شود. 🔸به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله دقیقاً به این معنا بود که با توجه به استقامت حزب‌الله در مواضع خود، رژیم اسرائیل به توسعه دایره جنگ و تشدید درگیری‌ها احتیاج مبرم دارد، چرا که می‌دانست ریسک به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله بسیار بالاست. به همین جهت بسیاری از تحلیلگران این واقعه را علامتی از وقوع جنگ تمام‌عیار رژیم با لبنان ارزیابی کردند. جنگ با لبنان برای اسرائیل هزینه بسیاری دارد و روند چنین جنگی قابل محاسبه دقیق نیست. 🔸اسرائیل دو بار به لبنان حمله کرده و در هر دو بار با دادن تلفات زیاد و از دست دادن سیطره، جنگ را ترک کرده است بنابراین اسرائیل دست به ریسک بسیار بالا زده و شانس خود را به محک تجربه دوباره گذاشته است. چه زمانی یک رژیم خود را درگیر معرکه‌ای با این مختصات می‌نماید؟ زمانی که چاره‌ای جز آن نداشته باشد. پس توسعه جنگ از غزه به داخل لبنان و عمق‌بخشی به آن بیانگر وضعیت اضطراری رژیم می‌باشد. 🔸رژیم غاصب با به نمایش درآوردن تصاویر شهدای غزه و لبنان و به خصوص با مانور کردن روی آمار فرماندهان شهید و نیز با به نمایش گذاشتن انبوهی از ساختمان‌های آوارشده، وانمود می‌کند که دست آن در جبهه مرکزی و جبهه شمالی برتر است. در حالی که اگر دست اسرائیل برتر بود باید اهداف اعلامی خود را محقق می‌کرد، نه اینکه اهداف جدیدی که هیچ تأثیری در تحقق اهداف اعلام شده ندارند را جایگزین نماید. 🔸اما با وجود اینکه در این مصاف، دست برتر در صحنه واقعی، با جبهه مقاومت است و بازی هیجانی اسرائیل از سراسیمگی آن حکایت می‌کند و جبهه مقاومت نیازی به ارائه بازی از این نوع ندارد، اما نمی‌توان رژیم را در این فضا رها کرد. چرا که سبب آسیب‌هایی می‌شود. اقدامات دو ماه اخیر آن به «پاسخ مهارکننده» نیاز دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عراقچی: قبل‌از حملهٔ ایران هیچ هماهنگی‌ای با طرف‌های خارجی صورت نگرفته 🔸دیشب به‌صورت صریح هشدارمان را به سفارت سوئیس ابلاغ کردیم تا به آمریکا منتقل کند.
🔰 گزارش وال‌استریت ژورنال از شکست آرام اوکراین در نبرد با روسیه 🔸وال استریت ژورنال در گزارشی از وضعیت دشوار اوکراین در میدان جنگ نوشته است: ارتش اوکراین به آرامی در حال شکست است. 🔸نشریه «وال استریت ژورنال» در گزارشی با اشاره به وضعیت متزلزل ارتش و نیروهای اوکراینی در میدان نبرد نوشته است: «نیروهای اوکراینی به آرامی در حال شکست در میدان نبرد هستند و مقامات می‌گویند به کمک‌های بیشتری نیاز دارند تا روسیه را به عقب برانند». بر اساس این گزارش اگرچه «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا کمک‌های نظامی جدیدی را برای اوکراین تصویب کرد اما هنوز به درخواست اصلی زلنسکی مبنی بر صدور اجازه برای استفاده از موشک‌های دوربرد علیه عمق خاک روسیه پاسخی نداده است.
هم‌اکنون؛ 🔰 دیدار جمعی از نخبگان، استعدادهای برتر علمی و رتبه‌های برتر کنکور با رهبر انقلاب آغاز شد 🔸جمعی از نخبگان، استعدادهای برتر علمی و رتبه‌های برتر کنکور صبح امروز چهارشنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. 🔸مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود. ۱۴۰۳/۷/۱۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط یکی از نخبگان جوان در ابتدای دیدار امروز با رهبر انقلاب. ۱۴۰۳/۷/۱۱