eitaa logo
🇮🇷خادمان الشهدا سربازان ولایت🇮🇷
155 دنبال‌کننده
69.4هزار عکس
61.6هزار ویدیو
429 فایل
(این کانال هدف و فرمان امامان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که همان هدف پیامبراسلام خاتم الانبیا محمد مصطفی( ص) و۱۲امام و۱۴معصوم و شهداو ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است )
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️ده‌ها هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی امشب برای سی‌وسومین هفتۀ متوالی علیه نتانیاهو تظاهرات کردند.
♦️سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی : به‌تازگی مقاومت با محوریت توانسته حق گاز خود را از رژیم اشغالگر قدس بگیرد. دستیابی لبنان به حق گاز در برابر اشغالگر بدون مقاومت حزب الله محقق نمی‌شد. 🔻 امروز در منطقه در برابر رژیم صهیونیستی دست بالا را دارد. «اسرائیل» شرایط سخت داخلی و خارجی را پشت سر می‌گذارد. روزانه ۱۵ تا ۳۰ حمله در کرانه باختری توسط نیروهای مقاومت انجام می شود.
♦️امروز سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان با مهدی شوشتری دستیار وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.دو طرف آخرین تحولات منطقه و لبنان را بررسی کردند.
♦️وزیر اطلاعات: آخرین اطلاعات درباره حادثه در بیانیه وزارت اطلاعات منتشر شده ست 🔻آخرین نفر این تروریست ها در ایران دستگیر شد. 🔻هماهنگ شده تا انشاالله به کشوری که این کار را کرده برویم تا با تبادل سرویسی موضوع را پیگیری کنیم.
♦️ وزارت دفاع به زودی از دست‌آورد جدید نظامی خود رونمایی می‌کند!
♨️استکبار با همه عوامل نحس و نجسش، با همه التماسی که به سلبریتی‌های ایرانی برای پیوستن به اغتشاشات کرد، نهایتا موفق شد همین👆🏻چند تا مفلوک را از ایران عزیز اسلامی‌مان جدا، و برای دریوزگی و دلقک‌بازی، به خدمت بگیرد!!! ⚠️اعزه!!! معروفای بی‌صرفه را، تا زمانی که عناوین مجرمانه برای موضعگیری‌های خلافشان، محقق نشده؛ طرد نکنیم و استکبار را برای استثمار و استحمار و استحماق آنها یاری نرسانیم!!! "بنده خدا"
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 ✅ باسلام وعرض ادب صبح بخیر 🌺اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُمْ🌺 🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂 🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂 💎 اَللّهُمَّ نَوِّر قُلُوبَنا بِالْقُرآن اَللّهُمَّ زَیِّن اَخْلاقَنا بِزینَةِ الْقُرآن اَللّهُمَّ ارْزُقنا شَفاعَةَ الْقُرآن 🌹🌷🌼🌹🌷🌼🌹🌷🌼🌹🌷🌼🌹 آیات صفحه های (۵۷۸)🌹را تلاوت کرده و به پیامبران(ص )، امامان‌ (ع)، خانم فاطمه الزهرا(س)و خانم معصومه(س)امام خمینی (رض) شهداواموات سلامتی رهبرانقلاب وفرج امام زمان (عج) وخیروبرکت به امام زمان عج ویارانش هدیه می نماییم: یا کریم الصفح یاالله ادرکنی استخیر بالله خیره فی عافیه ☀️ اعوُذُ بِاللهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیمِ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
AUD-20220716-WA0023.mp3
1.95M
🌸متن، ترتیل و ترجمه صفحه۵۷۸👆🌸
ختم نهج البلاغه در ۲۷۰ روز 114.mp3
4.03M
🔊 ختم گویای نهج البلاغه در ۲۷۰ روز 🌺 سهم روز صد و چهاردهم خطبه ۲۱۳ تا خطبه
ختم نهج البلاغه در ۲۷۰ روز 115.mp3
3.6M
🔊 ختم گویای نهج البلاغه در ۲۷۰ روز 🌺 سهم روز صد و پانزدهم خطبه ۲۱۱
ختم نهج البلاغه در ۲۷۰ روز 116.mp3
7.95M
🔊 ختم گویای نهج البلاغه در ۲۷۰ روز 🌺 سهم روز صد و شانزدهم خطبه
🔸بسته شدن جاده های استان های السویداء و درعا سوریه در پی فراخوان اعتصاب عمومی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆 ابتدا این فیلم رو ببینین😡 💥 ها دوباره پیداشون شده و دوپایی وسط ماجرای و پریدن، دارن میگن که استفاده از چادر سخته و عبا خوبه 📌اینکه مانتویی ها ، عبایی بشوند خوبه و‌ استقبال میکنیم ولی اینکه چادر رو بذاری کنار و بجاش از عبا استفاده کنی جای تامل داره.
👈 و چه زیبا و درست گفت شهید حاج قاسم سلیمانی: هر که تیر به سمت این نظام انداخت، آواره شد...
🚨 تحرکات امریکا مبین قطع اتصال زمینی ایران به مدیترانه از طریق انسداد گذرگاه القائم با کمک کردهاست. 🔺در مقابل ایران با استفاده از فرصت اربعین و بازگشایی مرزهای باشماق و مریوان و تمرچین،میخواهد حشدالشعبی(مسئول امنیت زوار)را به داخل کردستان عراق بکشد و مرز را از دست بارزانی خارج کند.