eitaa logo
🇮🇷خادمان الشهدا سربازان ولایت🇮🇷
155 دنبال‌کننده
69.5هزار عکس
61.6هزار ویدیو
429 فایل
(این کانال هدف و فرمان امامان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که همان هدف پیامبراسلام خاتم الانبیا محمد مصطفی( ص) و۱۲امام و۱۴معصوم و شهداو ایثارگران و نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی ایران تشکیل شده است )
مشاهده در ایتا
دانلود
🌸🌸🌸🌸🌸 چون که گل رفت وگلستان شد خراب بوی گل را از که جویی؟ از گلاب دست خدا بر سر ماست❄️ خامنه ای رهبر ماست❄️ خمینی ثانی...
☘🌿☘🌿 🌿 🌷شهید آیت الله مرتضی مطهری: اگر حسین بن علی بود، می گفت اگر میخواهی برای من عزاداری کنی، برای من سینه و زنجیر بزنی، شعار امروز تو باید فلسطین باشد.  👈شمر ۱۳۰۰ سال پیش مرد، شمر امروز را بشناس. اگر پیغمبر اسلام زنده می بود، امروز چه می کرد؟ درباره چه مسئله ای می اندیشید؟ والله و بالله قسم می خورم که پیغمبر اکرم در قبر مقدسش امروز از یهود می لرزد...... 🔆🔆🔅🔅🔅🔅🔅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خبرنگار الجزیره ادعای مقامات رژیم و ارتش صهیونیستی را بررسی کرده تا ببیند واقعا حماس از بیمارستان‌ها به عنوان مقر استفاده می‌کند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺شاید ظریف اینها را آدم حساب کند، اما اینها برای ظریف تَره هم خورد نمیکنند... 👌پیشنهاد مشاهده
🔺 سید حسن ابطحی به اسم ملاقات با امام زمان و مطالب مهدویت ، آن چنان مردم را به خود جذب کرده بود که در برخی کشورهای دیگر هم شعبه زده بود !!! 👈 جمعیت کلاسهایش فوق تصور ، آن زمانی که فضای مجازی نبود کلاسهایش از شلوغ ترین کلاسهای کشور بود !!! 👈 همه پای حرفهایش گریه می کردند ، آن چنان با سوز و گداز از امام زمان می گفت که همه را به گریه می انداخت!!! 🔻زرنگی او این بود که لابلای حرفهای انحرافی اش ، حرفهای درست هم می زد و مخاطب بی اطلاع از دین ، توان فهم درست از نادرست را نداشت و همه را درست می پنداشت!!! 📚 کتابهایش به وفور چاپ شده و هنوز هم هست و متاسفانه هنوز در کانال های مذهبی هم حرفهایش نشر داده می شود ، در عکس دو نمونه از کتابهای معروفش را می بینید. ⚠️ مراقب باشید ، بسیار مراقب باشید ، بیخود نبود که حضرت آقا فرمود بحث درباره مهدویت باید توسط افرادی صورت بگیرد که حدیث شناس باشند ، علم رجال بلد باشند و سند روایات را بدانند!!!(قسمت سوم)
🔺تصویری از قسمت توضیحات کانال ، منحرف معروف مهدویت!!! 👈 هر چند فوت کرده ، اما همچنان مریدانش وجود دارند و او را تبلیغ می کنند ، هم ایتا هم تلگرام هم اینستا هم...!! ✅ وقتی را علمی و درست معرفی نمی کنیم ، وقتی کانال هایی هستند پرجمعیت اما با افرادی غیرمتخصص که از مهدویت فقط گریه کردن و با امام زمان و گفتن را بلد هستند و در حال نشر آنها هستند ، باید هم عده ای اسیر چنین فردی شیاد به نام ابطحی بشوند تا جایی که به خانم ها میگفت ازدواج نکنید که مانع شماست ، البته خودش بعدا با آنها...!! 👈 به همین خاطر است که تدریس مهدویت باید همراه با تدریس شیوه ها و راهکارهای فریب هم باشد. 👈 طرفدارانش می گویند قبر حاج آقا میدهد!!! خدایا ما را ببخش به خاطر کم کاری در تبلیغ 🤲 (قسمت چهارم)
تا این ساعت از روز سی و نهم : _حجم حملات امروز حزب الله بیشتر از دیروز و واقعا شبیه وضعیت جنگی شده _قسام هم بارها و بارها عملیات انجام داده و خبر رو رسانه ای کرده. لحظاتی قبل از هدف قرار گرفتن حداقل ۱۹ خودروی نظامی در امروز خبر داده _رهبر انصارالله هم لحظاتی قبل صحبت کرده و از حمایت تمام عیار و ادامه حملات گفته ایلات ( جنوبی ترین نقطه اسرائیل و نزدیک ترین به یمن) هم امروز حداقل ۲ بار اژیرش دراومده _روی زمین فعلا همان محاصره بیمارستان ها، بالاخص شفا دنبال میشه... اسامه حمدان از رهبران حماس صراحتا از دفن ۱۷۰ نفر در گور جمعی بیمارستان شفا ناشی از حملات و قطع برق خبر داده....یک فاجعه تاریخی... _شفا رو از روی نخست مرکز حماس معرفی کردند و رسیدن به اونجا حداقل یک برد رسانه ای برای اقناع افکار عمومی داخلی است. _رسیدن به شفا و ترور چند رهبر، حداقل چیزی است که نتانیاهو برای توجیه نزدیک ۴۰ روز جنگ، تلفات، افکار بین المللی، ضررهای اقتصادی و فراخوان بی سابقه نیروهای ذخیره و از همه مهم تر فعال شدن چندین جبهه علیه اسرائیل و آمریکا لازم دارد _بارانی که آغاز شده در غزه انشالله فرجی باشد بر سخت کردن پیشروی زمینی رژیم و در کنار فشار جبهه های دیگر بالاخص حزب الله و تلفات در غزه، شیطان مجبور به آتش بس شود .
📌 جوان مازندرانی بشارت شهادت خود را از امام زمان(عج) گرفت 🔷️ محمد ابراهیم در سال ۱۳۴۱ در یکی از روستاهای تنکابن به دنیا آمد و در همان دوران کودکی به شهرستان چالوس مهاجرت کردند ◇ در همان دوران مدرسه به ورزش های مختلف روی آورد و قهرمان آموزشگاهی، استانی و کشوری و سپس عضو تیم ملی کشور در رشته وزنه بردای شد ◇ با توجه به اينکه چهره جوان و قهرمان نامی شهر چالوس بود در فعالیت های پیروزی انقلاب اسلامی در این شهر نقش موثری داشت ◇ با شروع جنگ ، ورزش قهرمانی و تیم ملی را رها و به عضویت سپاه پاسداران نوشهر و چالوس در آمده و عازم جبهه‌های غرب در مریوان شد ◇ محمدابراهیم نقش موثری در پایان دادن به غائله منافقین در آمل داشت و همواره در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور حضور داشت ◇ فردای روز ازدواج به همراه همسرش پس از زیارت امام رضا(ع) ، شهر اهواز را برای زندگی انتخاب کردند ◇ در ۹ اردیبهشت سال ۶۲ به همراه همسرش در راه برگشت از مسیر آبادان ، هر دو به فیض شهادت نائل آمدند 🔻 محمد ابراهیم در جواب نامه همسر شهیده‌اش که نوشته بود: "خوشحالم همسرم سرباز امام زمان(عج) هست" ، نوشت: "سرباز امام زمان(عج)، آن بسیجی است که جمجمه‌اش را به حق عاریه می‌دهد" ◇ یکبار محمدابراهیم به مادرش گفته بود: همین الان حضرت ولی عصر (عج) تشریف آورده بود در اتاقم و با هم صحبت کردیم و آقا مرا به عنوان سرباز اسلام بشارت شهادت دادند سردارشهیدمحمد‌ابراهیم موسی‌پسندی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 یه سخنرانی زیرخاکی از ‎مرحوم_کافی درمورد یهودی ها و اسراییلی‌ها 🔹جالبه حتما گوش کنید 🔹این سخنرانی مربوط به بیش ازنیم قرن پیش است. ▫️ شادی روحش صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆پاسخ حجةالاسلام پناهیان به تراوشات ذهنی جواد ظریف! 🔺 آقای ظریف کی جای مظلوم جنگیده؟! لطفا پاسخ بدید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥یک افسر پلیس اسرائیلی روز شنبه در جریان تظاهرات در مقابل سفارت آمریکا در بیت المقدس یک کودک فلسطینی را خفه کرد و این پسر بی‌گناه حتی قبل از مرگش شهادتین را گفت. 🔸علیرغم تلاش‌های متعدد گروه‌ها برای آپلود این ویدئو در یوتیوب، به صورت سیستمی از گوگل، فیسبوک و یوتیوب حذف شده است. لطفا این ویدئو را برای افشای جنایات صهیونیست‌ها و آمریکایی‌های جنایتکار منتشر کنید تا به دست همه رسانه‌ها برسد. که خداوند به خاطر آنچه سزاوارشان هست لعنتشان کرده است.این صهیونیست‌ها خود شیطان هستند لطفا بعد از مشاهده حتما حتمآ حتما انتشار دهید؟؟؟؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر ایران را بیشتر بشناسیم 🔴اعترافات بی نظیر ! 🔺شبکه تلویزیونی iran US -2020T 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت‌های یک فعال رسانه‌ای مصری در مورد سخنرانی رئیس جمهور ایران و حمایت از فلسطین