eitaa logo
خادمین امیرالمومنین(ع)
408 دنبال‌کننده
13.9هزار عکس
7.6هزار ویدیو
257 فایل
🔸🔶 ارتباط با ادمین 🔶🔸 جهت ارائه: ❓سؤالات 📬 انتقادات و پیشنهادات روی آی دی زیر کلیک کنید ⬇️ @Khademin_amiralmomenin ✅ مشتاقانه منتظر پیام های سازنده شما هستیم.
مشاهده در ایتا
دانلود
6.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 شنها بودند 🔹 امام خمینی(ره): نباید بیدار بشوند آنهایی که توجه به معنویات ندارند و به این غیب ایمان نیاورده‌اند؟ نباید بیدار بشوند؟ کی این هلیکوپترهای آقای کارتر را که می‌خواستند به ایران بیایند ساقط کرد؟ ما ساقط کردیم؟ شنها ساقط کردند 📅 به مناسبت سالروز شکست سنگین آمریکا در طبس
خادمین امیرالمومنین(ع)
🌸 بسم الله الرحمن الرحیم 📚 مرحله اول ختم صحیفه سجادیه 🔸 سهم روز پنجاه و یکم 📜 ادامه دعای ۴۷ از بن
🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻 🌟 *در ادامه شرح دعای 47 صحیفه سجادیه* ⬇️⬇️ 🌻🍃 امر دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد آن است که *گاهی افراد در انجام خیرات دچار بدعت و نوآوری شده و به سلیقه خود کار خیر را انجام می‌دهند.* 🔹در صورتی که *چنین عملی از نظر شرع بدعت بوده و اجازه انجام آن را نداریم* . ⭐ *حریص بودن به انجام کار خیر* ⭐«وَ الْمُشَاحَّةَ فِیهَا عَلَى مَا أَرَدْتَ» شُح به معنی حرص و بخل است. 🌻🍃 بنده در این فراز از خدا می‌خواهد که او را *حریص در خیرات قرار داده* و این امر با آسانی همراه باشد. 🔹 به عبارت دیگر *توفیق انجام هیچ خیری را از دست ندهد.* 🌻🍃در این عبارت نیز مجددا یادآوری می‌شود که *خیرات باید مطابق با استانداردهای شرع و طبق اراده خداوند انجام شود.* ⭐ *گاهی اراده خدا مورد پسند افراد نیست* 🍃⭐ برای مثال *جزع و فزع نکردن هنگام گرفتاری مطلوب خداوند سبحان است* لکن برخی افراد جزع و فزع را در این هنگام کار به جایی می‌دانند. ⭐⭐ *گاهی خداوند شرایط خاصی برای زندگی ما تدبیر کرده است و ما به دلیل جهالت کج سلیقگی کرده و آن شرایط را مطلوب ندانسته و از خدا تغییر آن را خواستاریم.* 🌻🍃 *برای مثال خداوند* برای فردی متنعم بودن از شرایط مادی را تدبیر کرده ولی او به این فکر می‌کند که اجر صبر بر مشکلات را از دست می‌دهد؛ 🔹 *لذا با کج سلیقگی خود خواستار تغییر شرایط می‌شود.* 🌻🍃 *بنده در این عبارت از خداوند می‌خواهد* 🔹 که اشتیاق به اموری که مورد اراده الهی‌ست برای او آسان باشد. 🌻🍃 باید بر انجام خیرات اهتمام ورزید و نهایت تلاش خود را برای بهتر انجام شدن آن به کار گرفت. شاید بتوان به این *آیه از قرآن کریم اشاره کرد:* ⭐« …وَ فی‏ ذلِكَ فَلْیتَنافَسِ الْمُتَنافِسُون‏» سوره مطففین آیه 26 🌟 *«و در این نعمت‌هاى بهشتى، راغبان باید بر یكدیگر پیشى گیرند!»* 🔹 *به عبارت دیگر باید برای رسیدن به خیرات نفس نفس زد.* 🌻🍃 اگر انسان به ضمیر ناخودآگاه خود برنامه دهد که انجام کار مورد نظر آسان خواهد بود؛ 🌻🍃 حقیقتا این اتفاق می‌افتد ولی اگر سختی کار را به خود القاء کند واقعاً در انجام آن احساس ناتوانی کرده و کار سخت می‌شود. 🌻🍃 بسیاری از سختی‌های زندگی به دلیل برنامه نادرستی‌ست که به خود داده‌ایم. 🌻🍃🌻🍃🌻🍃🌻
13.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 *توجه* ⬇️⬇️ *جناب دکتر سید محمود نبویان نماینده مردم تهران* ⬇️⬇️ کتاب بدون هراس...* ⬅️ *خانم وندی شرمن*⬅️ *رئیس تیم مزاکراتی ایران در برجام* ⬅️ در 5 دقیقه ببینید *چگونه با سرنوشت ایران و ملت ایران بازی کرده اند...* *📣توجه*⬅️⬅️ *باز پخش برنامه هم اکنون شبکه افق*
🍃🌷🍃 ﷽ 🍃🌷🍃 🍃 بصائر علوی 🍃 جایگاه رهبران و زمامداران در کلام ( ۷ ) 🍃 د) مهمترین ویژگی های مدیریتی کارگزار در کلام 1⃣ امانت داری و پرهیزاز طمع وبخل 2⃣ ،تخصص و دوراندیشی 3⃣ و پرهیز از کبر و غرور 4⃣ پرهیز از استبداد رأی 5⃣ سعه صدر و شکیبایی 6⃣ سایر ویژگی و صفات ➖☘➖☘➖☘➖ 💌 ۲ - ، تخصص و دوراندیشی 🔰 ای مالک! برای هر یک از کارهای [اجتماعی، سیاسی و اقتصادی] خود مدیر و رئیسی انتخاب کن که بزرگی کار، وی را ناتوان و مغلوب نکند و زیادی و تراکم کار، رنجورش نسازد». ⬅️كارگزاران شايسته را در ميان گروهى بجوى كه اهل تجربت و حيا هستند و از خاندانهاى صالح، آنها كه در اسلام سابقه اى ديرين دارند. 🔰همچنین حضرت می فرماید: «و ابلغ فی عواقب الامور نظرا و آینده نگری آنان بیشتر است » ( نامه 53) 💌 ۳ - و پرهیز از کبر و غرور ⬅️ پر و بالت را برابر رعیت بگستران و با مردم گشاده رو و فروتن باش و در نگاه و اشاره چشم و در سلام کردن و اشاره کردن، با همگان یکسان رفتار کن تا زورمندان در ستم تو طمع نکنند و ناتوانان از عدالت تو ناامید نشوند». ( نامه 46) ⬅️ و اگر با مقام و قدرتی که داری، دچار تکبر یا خود بزرگ بینی شدی به بزرگی حکومت و قدرت پروردگار که برتر از تو است بنگر». (نامه 53) 📒 ↩️ ادامه دارد ... ╔═ 🍃🌺🍃 ═══╗ 🆔 @mahdavi_arfae ╚═══ 🍃🌼🍃 ═╝
4.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
*از زبان سردار و سپهبد شهید والا مقام سلیمانی بشنوید و به جان دل بنشانید.*
@Aminikhaah05 An sooye Marg (1397-12-13) Daneshgah Ferdosi Mashhad.mp3
زمان: حجم: 12.42M
🔈 شرح و بررسی کتاب 📣 حجت الاسلام امینی خواه 📜 جلسه پنجم * کیفیت ملاقات راوی داستان با یکی از حضرات معصومین * وجود علم ابدان در برزخ * نحوه ارتباط و انتقال معنا در عالم برزخ * اتحاد وجودی با متعلقات در برزخ * تفاوت مجذوبان سالک و سالکین مجذوب 📅 1397/12/13 ⏰ مدت زمان : ۲۸:۴۱ ❗️برای دریافت مجموع جلسات آن سوی مرگ، از طریق لینک زیر اقدام نمایید 🌐 https://aminikhaah.ir/?p=12 🔔 @Aminikhaah_Media
خادمین امیرالمومنین(ع)
🏵️🍃🏵️🍃🏵️🍃🏵️ *نکات اخلاقی ابو حمزه ثمالی* ⬇️⬇️⬇️. (10) *توصیه* : *هر شب ده دقیقه از 24 ساعت*
🌾🌿🌾🌿🌾🌿🌾 ⬅️ *در ادامه*⬇️⬇️ 👈 *تلاوت چند فراز دیگر از ابو حمزه به همراه ترجمه و نکات اخلاقی* (11) ⬇️⬇️ *🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹* *تِلْكَ الْمَشاهِدِ الشَّريفَةِ وَالْمَواقِفِ الْكَريمَةِ* *اَللّـهُمَّ تُبْ عَلَي حَتّي* زيارت اين مشاهد شريفه و زيارتگاه‌هاي گرامي. خدايا توبه ام ده تا *لا اَعْصِيكَ وَاَلْهِمْنِي الْخَيرَ وَالْعَمَلَ* *بِهِ وَخَشْيتَكَ بِاللَّيلِ وَالنَّهارِ ما* نافرماني‌ات نكنم و به دلم انداز كار نيك را و عمل بدان و ترست را در شب و روز تا هنگامي كه *اَبْقَيتَني يا رَبَّ الْعالَمينَ اَللّـهُمَّ اِنّي* *كُلَّما قُلْتُ قَدْ تَهَياْتُ وَتَعَبَّاْتُ* در اين دنيا زنده‌ام داري اي پروردگار جهانيان، خدايا من هر زمان پيش خود گفتم كه ديگر مهيا و مجهز شده‌‌ام *وَقُمْتُ لِلصَّلوةِ بَينَ يدَيكَ وَناجَيتُكَ* *اَلْقَيتَ عَلَي نُعاساً اِذا اَنـَا* و برخاستم براي خواندن نماز در برابرت و با تو به راز پرداختم تو بر من چرت و پينكي را مسلط كردي در آن هنگامي كه *صَلَّيتُ وَسَلَبْتَني مُناجاتَكَ اِذا اَ نَا* *ناجَيتُ مالي كُلَّما قُلْتُ قَدْ* داخل نماز شدم و حال مناجات را از من گرفتي در آن وقتي كه به راز و نياز پرداختم، مرا چه شده است كه هرگاه با خود گفتم *صَلَُحَتْ سَريرَتي وَقَرُبَ مِنْ مَجالِسِ* *التَّوّابينَ مَجْلِسي عَرَضَتْ* باطن و درونم نيكو شده و نزديك شده از مجالس توبه‌كنندگان مجلس من، گرفتاري *لي بَلِيةٌ اَزالَتْ قَدَمي وَحالَتْ بَيني* *وَبَينَ خِدْمَتِكَ سَيدي لَعَلَّكَ عَنْ* و پيش آمدي برايم رخ داده كه پايم لغزش پيدا كرده و ميان من و خدمتگزاري‌ات حائل گشته، اي آقاي من، شايد مرا از در *بابِكَ طَرَدْتَني وَعَنْ خِدْمَتِكَ نَحَّيتَني* *اَوْ لَعَلَّكَ رَاَيتَني مُسْتَخِفّاً* خانه‌ات رانده‌اي و از خدمتت دورم كرده‌اي يا شايد ديده‌اي سبك شمارم *بِحَقِّكَ فَاَقْصَيتَني اَوْ لَعَلَّكَ رَاَيتَني* *مُعْرِضاً عَنْكَ فَقَلَيتَني اَوْ لَعَلَّكَ* حقت را پس دورم كرده‌اي يا شايد ديده‌اي از تو رو گردانده‌ام پس خشمم كرده‌اي يا شايد مرا *وَجَدْتَني في مَقامِ الْكاذِبينَ فَرَفَضْتَني* *اَوْ لَعَلَّكَ رَاَيتَني غَيرَ شاكِر* در جايگاه دروغگويانم ديده‌اي پس رهايم كرده‌اي يا شايد ديده‌اي سپاسگزار *لِنَعْمآئِكَ فَحَرَمْتَني اَوْ لَعَلَّكَ فَقَدْتَني* *مِنْ مَجالِسِ الْعُلَمآءِ فَخَذَلْتَني* نعمت‌هايت نيستم پس محرومم ساخته‌اي يا شايد مرا در مجلس علما، نيافته‌اي پس خوارم كرده‌اي. 🌾🌿🌾🌿🌾🌿🌾
🏵️🍃🏵️🍃🏵️🍃🏵️ *نکات اخلاقی ابو حمزه ثمالی* ⬇️⬇️⬇️ (11) *توصیه* : *هر شب ده دقیقه از 24 ساعت* *روزمان را با خواندن چند فراز از دعای ابوحمزه* *معطر کنیم.* ⭐ *انسان الهی در آینه دعای ابوحمزه ثمالی* 🌟 *» اَلْحَمْدُ لِلّهِ الَّذى يَحْلُمُ عَنّى حَتّى كَاَنّى الذَنْبَ لی« ؛* 🏵️🍃 *ستايش خدايى را كه نسبت به من حلم می‌ورزد و با من چنان رفتار مى‌كند كه گويى اصلا گناهى مرتكب نشده ام.* 🏵️🍃 البته بايد توجه داشت كه *اين همه حلم و گذشت خداوند مخصوص اين دنياست* كه عقوبت اعمال زشت انسان را به تأخير می‌اندازد تا شايد باز گردد و *از اعمال زشت خود پشيمان شود* . 🏵️🍃 لذا، *نسبت به انسان گنهكار چنان رأفت و رحمت از خود نشان مى‌دهد* كه وقتى همين انسان گنهكار به سوى او مى رود گويا دوستش به سراغ او آمده است؛ 🏵️🍃نمى گويد تو بودى كه بارها با من مخالفت كردى و مرتكب معصيت شدى. 🏵️🍃نه تنها او را طرد نمى كند، بلكه *به گونه اى با او رفتار مى‌كند كه گويا اصلا گناهى مرتكب نشده است.* 🏵️🍃وقتى انسان به اين حقايق توجه كند جاذبه اى كه بين او و خدا وجود دارد تقويت مى‌شود و محبتش نسبت به خدا بيشتر مى‌گردد . 🏵️🍃لذا، دوست دارد كه بيشتر با خدا حرف بزند و با او انس بگيرد و آماده مى‌شود كه از كارهاى زشت خويش دست بكشد. 🏵️🍃و از تعلقاتى كه به امور مادى و دنيوى دارد، صرف نظر نمايد؛ 🏵️🍃 *چرا كه مى فهمد تنها كسى كه با او رابطه حقيقى دارد خداست و بس.* 🏵️🍃تنها كسى كه مى تواند اميدها را تحقق بخشد خداست و تنها او مى تواند حاجات انسان را برآورد. 🏵️🍃 توجه به اين معانى لطيف موجب مى شود كه به تدريج، پرده هايى كه بين انسان و خدا وجود دارد از ميان برداشته شود و به قدر ظرفيت خويش، احساس كند كه به خدا نزديک است. 🏵️🍃خداوند نيز صداى او را مى شنود و آماده است كه به خواسته هاى او پاسخ مثبت دهد. 🌟 *دردعاى افتتاح، در توصيف خداوند مى‌فرماید :* 🌟...اَلْباسِطِ بِالْجُودِ يَدَهُ« ؛ *آنكه دست عنايتش به جود و بخشش بر خلق گشاده است.* 🏵️🍃بنابر اين، خداوند خوان عنايت خويش را براى خلق گسترده است؛ 🏵️🍃 اين ما هستيم كه بايد با اعمال اختيارى، در خود حالى ايجاد كنيم كه بتوانيم از فيوضات الهى بهره مند شويم، و *گرنه او نسبت به بندگان خود بخل نمى ورزد.* 🏵️🍃ما با گرفتاريها، سرگرميها و آلودگيهايى كه براى خود ايجاد كرده ايم فرصت توجه به اين مسائل را نمى يابيم. 🏵️🍃 *در صورتى كه خدا در همه جا و همه وقت حاضر است و اگر او را بخوانيم صداى ما را مى شنود و جواب مى‌دهد.* 🏵️🍃 *وقتى بنده دوست خدا شود، اگر از خدا غفلت كند* *او خودش ياد خويش را به دل بنده مى اندازد.* 🏵️🍃 و *ما در پرتو وجود ائمه اطهار* براى آنكه از خرمن فيوضات الهى خوشه اى برگيريم دعايى مى خوانيم و مطلبى اظهار مى داريم تا شايد مشمول عنايت او واقع شويم و آلودگى هاى ما را پاك كند، و گرنه ما به قدرى به دست و پاى خويش بند زده ايم كه اگر چشم اميدى به خدا و اولياى او نباشد، نمى توانيم خود را نجات دهيم. 🏵️🍃 *اگرانسان اين گونه حالت معنوى را در يابد و حلاوت آنها را بچشد به چيزهاى ديگر اعتنايى نخواهد کرد.* 🏵️🍃🏵️🍃🏵️🍃🏵️
سُبْحَانَكَ يَا اللَّهُ تَعَالَيْتَ يَا رَحْمَانُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا رَحِيمُ تَعَالَيْتَ يَا كَرِيمُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مَلِكُ تَعَالَيْتَ يَا مَالِكُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا قُدُّوسُ تَعَالَيْتَ يَا سَلامُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُؤْمِنُ تَعَالَيْتَ يَا مُهَيْمِنُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا عَزِيزُ تَعَالَيْتَ يَا جَبَّارُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُتَكَبِّرُ تَعَالَيْتَ يَا مُتَجَبِّرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ، 1 سُبْحَانَكَ يَا خَالِقُ تَعَالَيْتَ يَا بَارِئُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُصَوِّرُ تَعَالَيْتَ يَا مُقَدِّرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا هَادِي تَعَالَيْتَ يَا بَاقِي أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا وَهَّابُ تَعَالَيْتَ يَا تَوَّابُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا فَتَّاحُ تَعَالَيْتَ يَا مُرْتَاحُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا سَيِّدِي تَعَالَيْتَ يَا مَوْلايَ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا قَرِيبُ تَعَالَيْتَ يَا رَقِيبُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُبْدِئُ تَعَالَيْتَ يَا مُعِيدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا حَمِيدُ تَعَالَيْتَ يَا مَجِيدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 2 سُبْحَانَكَ يَا قَدِيمُ ، تَعَالَيْتَ يَا عَظِيمُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا غَفُورُ تَعَالَيْتَ يَا شَكُورُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا شَاهِدُ تَعَالَيْتَ يَا شَهِيدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا حَنَّانُ تَعَالَيْتَ يَا مَنَّانُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا بَاعِثُ تَعَالَيْتَ يَا وَارِثُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُحْيِي تَعَالَيْتَ يَا مُمِيتُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا شَفِيقُ تَعَالَيْتَ يَا رَفِيقُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا أَنِيسُ تَعَالَيْتَ يَا مُونِسُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا جَلِيلُ تَعَالَيْتَ يَا جَمِيلُ ، أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 3 سُبْحَانَكَ يَا خَبِيرُ تَعَالَيْتَ يَا بَصِيرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا حَفِيُّ تَعَالَيْتَ يَا مَلِيُّ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مَعْبُودُ تَعَالَيْتَ يَا مَوْجُودُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا غَفَّارُ تَعَالَيْتَ يَا قَهَّارُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مَذْكُورُ تَعَالَيْتَ يَا مَشْكُورُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا جَوَادُ تَعَالَيْتَ يَا مَعَاذُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا جَمَالُ تَعَالَيْتَ يَا جَلالُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا سَابِقُ تَعَالَيْتَ يَا رَازِقُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا صَادِقُ تَعَالَيْتَ يَا فَالِقُ، أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 4 سُبْحَانَكَ يَا سَمِيعُ تَعَالَيْتَ يَا سَرِيعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا رَفِيعُ تَعَالَيْتَ يَا بَدِيعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا فَعَّالُ تَعَالَيْتَ يَا مُتَعَالُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا قَاضِي تَعَالَيْتَ يَا رَاضِي أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا قَاهِرُ تَعَالَيْتَ يَا طَاهِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا عَالِمُ تَعَالَيْتَ يَا حَاكِمُ، أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 5 سُبْحَانَكَ يَا دَائِمُ تَعَالَيْتَ يَا قَائِمُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا عَاصِمُ تَعَالَيْتَ يَا قَاسِمُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا غَنِيُّ تَعَالَيْتَ يَا مُغْنِي أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا وَفِيُّ تَعَالَيْتَ يَا قَوِيُّ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا كَافِي تَعَالَيْتَ يَا شَافِي أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ ، سُبْحَانَكَ يَا مُقَدِّمُ تَعَالَيْتَ يَا مُؤَخِّرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا أَوَّلُ تَعَالَيْتَ يَا آخِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ، 6 سُبْحَانَكَ يَا ظَاهِرُ تَعَالَيْتَ يَا بَاطِنُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ
سُبْحَانَكَ يَا رَجَاءُ تَعَالَيْتَ يَا مُرْتَجَى أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا ذَا الْمَنِّ تَعَالَيْتَ يَا ذَا الطَّوْلِ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا حَيُّ تَعَالَيْتَ يَا قَيُّومُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا وَاحِدُ تَعَالَيْتَ يَا أَحَدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا سَيِّدُ تَعَالَيْتَ يَا صَمَدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا قَدِيرُ تَعَالَيْتَ يَا كَبِيرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا وَالِي تَعَالَيْتَ يَا مُتَعَالِي [عَالِي ] أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 7 سُبْحَانَكَ يَا عَلِيُّ تَعَالَيْتَ يَا أَعْلَى أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا وَلِيُّ تَعَالَيْتَ يَا مَوْلَى أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا ذَارِئُ تَعَالَيْتَ يَا بَارِئُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا خَافِضُ تَعَالَيْتَ يَا رَافِعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُقْسِطُ تَعَالَيْتَ يَا جَامِعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُعِزُّ تَعَالَيْتَ يَا مُذِلُّ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا حَافِظُ تَعَالَيْتَ يَا حَفِيظُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا قَادِرُ تَعَالَيْتَ يَا مُقْتَدِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا عَلِيمُ تَعَالَيْتَ يَا حَلِيمُ، أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 8 سُبْحَانَكَ يَا حَكَمُ تَعَالَيْتَ يَا حَكِيمُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُعْطِي تَعَالَيْتَ يَا مَانِعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا ضَارُّ تَعَالَيْتَ يَا نَافِعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُجِيبُ تَعَالَيْتَ يَا حَسِيبُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا عَادِلُ تَعَالَيْتَ يَا فَاصِلُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا لَطِيفُ تَعَالَيْتَ يَا شَرِيفُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا رَبُّ تَعَالَيْتَ يَا حَقُّ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مَاجِدُ تَعَالَيْتَ يَا وَاحِدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا عَفُوُّ تَعَالَيْتَ يَا مُنْتَقِمُ ، أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 9 سُبْحَانَكَ يَا وَاسِعُ تَعَالَيْتَ يَا مُوَسِّعُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا رَءُوفُ تَعَالَيْتَ يَا عَطُوفُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا فَرْدُ تَعَالَيْتَ يَا وِتْرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُقِيتُ تَعَالَيْتَ يَا مُحِيطُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا وَكِيلُ تَعَالَيْتَ يَا عَدْلُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُبِينُ تَعَالَيْتَ يَا مَتِينُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا بَرُّ تَعَالَيْتَ يَا وَدُودُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا رَشِيدُ تَعَالَيْتَ يَا مُرْشِدُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا نُورُ تَعَالَيْتَ يَا مُنَوِّرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ 10 سُبْحَانَكَ يَا نَصِيرُ، تَعَالَيْتَ يَا نَاصِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا صَبُورُ تَعَالَيْتَ يَا صَابِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُحْصِي تَعَالَيْتَ يَا مُنْشِئُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا سُبْحَانُ تَعَالَيْتَ يَا دَيَّانُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا مُغِيثُ تَعَالَيْتَ يَا غِيَاثُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا فَاطِرُ تَعَالَيْتَ يَا حَاضِرُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ سُبْحَانَكَ يَا ذَا الْعِزِّ وَ الْجَمَالِ تَبَارَكْتَ يَا ذَا الْجَبَرُوتِ وَ الْجَلالِ سُبْحَانَكَ لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِينَ فَاسْتَجَبْنَا لَهُ وَ نَجَّيْنَاهُ مِنَ الْغَمِّ وَ كَذَلِكَ نُنْجِي الْمُؤْمِنِينَ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ أَجْمَعِينَ وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ وَ حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكِيلُ وَ لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ إِلا بِاللَّهِ الْعَلِيِّ الْعَظِيمِ 11
📣توجه 📣⬆️⬆️⬆️ *متن و صوت دعای مجیر* سفارش شده در این سه شب خوانده شود.