🔰 سخننگاشت | رهبرانقلاب، صبح امروز:
#مذاکره با آمریکا دو معنا میدهد:
۱_ تحمیل خواستههای آمریکا بر جمهوری اسلامی ایران
۲_ نمایش موفقیت سیاست #فشار_حداکثری از سوی آمریکا
🖨 نسخه قابل چاپ سخننگاشتهای مربوط به بیانات صبح امروز رهبرانقلاب در جلسه درس خارج👇
http://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=43472
13980626_31261_64k.mp3
9.57M
🎙 بشنوید | صوت بیانات صبح امروز رهبرانقلاب در ابتدای جلسه درس خارج فقه. ۹۸/۶/۲۶
⚡ لوح | ملت ما زیر خیمه حسینبنعلی (علیهالسلام) راهش را ادامه میدهد
▫️ رهبرانقلاب، صبح امروز: وقتی محرّم فرا میرسد، امواج عظیم مردمی به سمت خیمهی حسینبنعلی (علیه السّلام) حرکت میکنند؛ اغلب هم جوان؛ البتّه میانسال و پیرمرد هم الحمدﷲ هستند، امّا جوانها، همانهایی که آماج حملات دشمنند [بیشترند]. اینها خیلی معنای مهمّی دارد؛ این نشاندهندهی این است که ملّت ما در زیر خیمهی حسینبنعلی (علیه السّلام) یک راهی را دارد ادامه میدهد.
🖨 نسخه چاپ👇
http://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=43478
12.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 #برش_دیدار | رهبرانقلاب، صبح امروز: امواج عظیم مردمی به سمت خیمه حسینبنعلی (علیه السّلام) حرکت میکنند
📲 قابل استفاده در بخش استوری و IGTV اینستاگرام
💻 @Khamenei_ir
⚡ لوح | چشم امید به جوانان
🔺️ رهبرانقلاب، صبح امروز: زمام امور بهبود اوضاع این کشور، دست مردم این کشور است؛ بخصوص دست #جوانان. همه چیز در سایهی عزم مردم، تصمیم مردم، بصیرت مردم، و ایمان مردم در این کشور میتواند در مجرای صحیح خودش قرار بگیرد و کشور را به نقطهی مطلوب خودش برساند. ۹۸/۶/۲۶
🖨 نسخه چاپ👇
http://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=43480
⚠️ لوح | مذاکره یا قلدربازی ؟!
🔺️ رهبرانقلاب، روز گذشته: اگر برای آمریکا معلوم شد که فشار حدّاکثری اثر میگذارد، دیگر کشور و ملّت عزیز ما واقعاً روی آسایش را نخواهند دید؛ چون این سیاست پشت سر همهی مطالبات ناحق و قلدرانهی آمریکا قرار خواهد گرفت. اینکه اینها اصرار به مذاکره دارند به خاطر این است. ۹۸/۶/۲۶
💻 @Khamenei_ir
11.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 #برش_دیدار | رهبرانقلاب، روز گذشته: #علاج_مشکلات در #داخل_کشور است. حل مشکلات به دست این مردم است. از بیگانگان به نفع جمهوری اسلامی که راه نویی را در دنیا به وجود آورده است، نمیشود امید کمک داشت.
📲 قابل استفاده در بخش استوری و IGTV اینستاگرام
💻 @Khamenei_ir