برنامه کافه مستند که ساعت ۲۱ در شبکه افق در زمینه مافیا در صنعت خودروسازی که در روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲، یعنی امشب پخش شده بود حتما حتما ببینید!
@khane_ahzab
برنامه کافه مستند که ساعت ۲۱ در شبکه افق در زمینه مافیا در صنعت خودروسازی که در روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲، یعنی امشب پخش شده بود حتما حتما ببینید!
در این صفحه در سایت می توانید برنامه دوباره ببینید!
@khane_ahzab
12.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این هفته برنامه کافه مستند به نقد و تحلیل مستند اختاپوس ساخته مهدی انصاری می پردازد .
پخش مستند اختاپوس ساخته مهدی انصاری به همراه نقد و تحلیل آن در برنامه کافه مستند
مستند اختاپوس تلاش می کند پرده از چرایی وضعیت نابسامان خودرو بردارد . به شبکه نفوذ در صنعت خودرو کشور بپردازد و پرونده مافیایی خودرو را مرور کند.
این مستند برای نخستین بار بر روی آنتن سیمای جمهوری اسلامی ایران می رود .
مستندی که با شکایت مافیای خودرو از تهیهکننده آن روبرو بوده است و بارها تلاش شده تا جلوی اکران آن گرفته شود .
در بخش نقد برنامه ، داود مرادیان ومیزبان کارگردان این اثر خواهد بود و از آنجا که فیلم مهدی انصاری قرار است زیر نقد برود.
کافه مستند از محسن اسلام زاده دعوت کرده تا در کنار داود مرادیان به تماشا و نقد این اثر بپردازد .
در میز محتوایی برنامه نیز داود مرادیان میزبان دکتر علی علیلو نماینده ادوار مجلس و رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صنعت خودرو و همچنین دکترامیرحسن کاکایی استاد دانشگاه و مشاور وزیر صمت خواهد بود تا مباحث مطرح شده در مستند را به چالش بکشند .
#خودرو_سازی #عظام #ایساکو #کروز
@cmostanad
برنامه کافه مستند که روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱ در شبکه افق در زمینه مافیا در صنعت خودروسازی پخش شده بود حتما حتما ببینید!
این مستند را ببینید متوجه می شوید فساد، بی مدیریتی و مشکلات قانون گذاری کجاست.
@khane_ahzab
4.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کسی که همین الان ۲۱ متهم پرونده روی میز قاضی داره و داره به پرونده ش رسیدگی میشه و سهامدار اصلیش چهار ساله فراریه این جنبه اهلیتی لحاظ نمیشه؟!!!!
این هفته برنامه کافه مستند به نقد و تحلیل مستند اختاپوس ساخته مهدی انصاری می پردازد .
پخش مستند اختاپوس ساخته مهدی انصاری به همراه نقد و تحلیل آن در برنامه کافه مستند
مستند اختاپوس تلاش می کند پرده از چرایی وضعیت نابسامان خودرو بردارد . به شبکه نفوذ در صنعت خودرو کشور بپردازد و پرونده مافیایی خودرو را مرور کند.
این مستند برای نخستین بار بر روی آنتن سیمای جمهوری اسلامی ایران می رود .
مستندی که با شکایت مافیای خودرو از تهیهکننده آن روبرو بوده است و بارها تلاش شده تا جلوی اکران آن گرفته شود .
در بخش نقد برنامه ، داود مرادیان ومیزبان کارگردان این اثر خواهد بود و از آنجا که فیلم مهدی انصاری قرار است زیر نقد برود.
کافه مستند از محسن اسلام زاده دعوت کرده تا در کنار داود مرادیان به تماشا و نقد این اثر بپردازد .
در میز محتوایی برنامه نیز داود مرادیان میزبان دکتر علی علیلو نماینده ادوار مجلس و رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صنعت خودرو و همچنین دکترامیرحسن کاکایی استاد دانشگاه و مشاور وزیر صمت خواهد بود تا مباحث مطرح شده در مستند را به چالش بکشند .
#خودرو_سازی #عظام #ایساکو #کروز
@cmostanad
برنامه کافه مستند که روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱ در شبکه افق در زمینه مافیا در صنعت خودروسازی پخش شده بود حتما حتما ببینید!
این مستند را ببینید متوجه می شوید فساد، بی مدیریتی و مشکلات قانون گذاری کجاست.
@khane_ahzab
...قسمت خود به سراغ نمایش، نقد و بررسی مستند «اختاپوس» به تهیهکنندگی و کارگردانی مهدی انصاری رفت.
بدین ترتیب این برنامه جمعه ۱۸ اسفند ماه ساعت ۲۱ مستند «اختاپوس» را نمایش داد و پس از آن داوود مرادیان به عنوان مجری برنامه، میزبان مهدی انصاری سازنده اثر شد.
مستند «اختاپوس» تلاش میکند پرده از چرایی وضعیت نابسامان خودرو در ایران بردارد. این مستند با مروری بر پرونده مافیا خودرو به شبکه نفوذ در صنعت خودرو کشور میپردازد. مستند «اختاپوس» مستندی است که با شکایت مافیای خودرو از تهیهکننده آن روبرو بوده است و بارها تلاش شده تا جلوی اکران آن گرفته شود.
در بخش نقد برنامه، داود مرادیان میزبان کارگردان این اثر بود و محسن اسلام زاده در کنار داود مرادیان به تماشا و نقد این اثر پرداختند.
در میز محتوایی برنامه نیز داود مرادیان میزبان حجت الاسلام احمدرضا حسین خانی است تا مروری کنند بر منشور روحانیت به عنوان یک سند تاریخی و پاسخ سوالهای متعددی را پیرامون اقدامات آیت الله شریعتمداری پیدا کند.
در میز محتوایی برنامه نیز داود مرادیان میزبان دکتر علی علیلو، نماینده ادوار مجلس و رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صنعت خودرو، و همچنین دکتر امیرحسن کاکایی، استاد دانشگاه و مشاور وزیر صمت، بود تا مباحث مطرح شده در مستند را به چالش بکشند.
کافه مستند به تهیه کنندگی محمد علی محمددوست در گروه مستند شبکه افق تولید میشود این برنامه تلاش میکند با پخش و بحث دربارهی مستندهای ویژه نگاه متفاوتی به مقوله مستند داشته باشد کافه مستند هر هفته جمعه شبها ساعت ۲۱ از این شبکه پخش میشود.
منبع: خبرگزاری دانشجو
@khane_ahzab
سلام عرض ادب احترام خدمت شما دارم رو مقاله سیدجمال کار میکنم و همزمان رو تیم پرقدرت ورزشی اتحاد سرخابی نیز کار میکنم من استعداد یابی ایران بزودی خواهم گرفت از کشور و میخام برای اسداباد افتخاراتی کسب کنیم و این شهرستان پتانسیل هایی دارد بزودی معلولین نیز وارد عرصه ورزش خواهم کرد
یارانه بنزین به کد ملی اختصاص پیدا کند یا خودرو؟
این سوالی بود که صدا و سیما از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی می پرسید و در برنامه های مختلف صدا و سیما مطرح می کرد و هنوز می کند!
راه سوم یا چهرم وجود ندارد؟
به نظر خیلی از اقتصاد داران کلا یارانه یا سوبسید دادن برای همه مردم یک کشور یکسان برای کالا برای هر اقتصاد و پیشرفت یک کشور اشتباه و هزينه بردار است.
حالا می خواهد بنزین، هر سوخت و کالای دیگری باشد فرقی نمی کند.
در زمان آقای خاتمی مجلس شورای اسلامی قانونی تصویب کرده بود هر سال یک درصدی قیمت سوخت را افزایش پیدا کند تا آنجا که اطلاعات داریم.
چرا مجلس کلی وقت و انرژی مصرف میکند برای یک کاری و بعد کارها کسی پیگیری نمی کند اجرا میشود یا خیر.
اگر از آن زمان تا حالا این کار را اجرایی می کردند دیگر سوبسید سوخت وجود نداشت.
حالا نمی شد این قانون را پیگیری می کردند و دهک یک تا ده یارانه بیشتر می گرفتند؟
تازه دهک ها میشه افزایش داد تا درآمد ۲۰ میلیون تومان که رضايت بیشتر مردم به دست آورد و بعد این طرح را اجرا کرد.
یارانه بنزین به کد ملی اختصاص پیدا کند غیر از مشکلات زیادی باز یک بازار فساد جدیدی باز می کند مثل ارز و طلا.
دلیل نمیشه هر چی اکثریت مردم بخواهند که ضد منافع ملی کشورمان باشد اجرا بشود.
اکثریت مردم ممکن است برای چیزی باشند که اصلا صلاح نباشد اجرایی بشه.
یارانه بنزین اختصاص پیدا کند برای هر خودرو هم اشتباه است که در زمان فعلی یارانه داده می شود.
این هم هیچ ربطی به عدالت ندارد.
تازه کسی که یک خودرو سوار میشه که بیش ...
کل مطالب در کانال 👇
@khane_ahzab
خانه احزاب
یارانه بنزین به کد ملی اختصاص پیدا کند یا خودرو؟ این سوالی بود که صدا و سیما از کاندیداهای انتخابات
یارانه بنزین به کد ملی اختصاص پیدا کند یا خودرو؟
این سوالی بود که صدا و سیما از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی می پرسید و در برنامه های مختلف صدا و سیما مطرح می کرد و هنوز می کند!
راه سوم یا چهرم وجود ندارد؟
به نظر خیلی از اقتصاد داران کلا یارانه یا سوبسید دادن برای همه مردم یک کشور یکسان برای کالا برای هر اقتصاد و پیشرفت یک کشور اشتباه و هزينه بردار است.
حالا می خواهد بنزین، هر سوخت و کالای دیگری باشد فرقی نمی کند.
در زمان آقای خاتمی مجلس شورای اسلامی قانونی تصویب کرده بود هر سال یک درصدی قیمت سوخت را افزایش پیدا کند تا آنجا که اطلاعات داریم.
چرا مجلس کلی وقت و انرژی مصرف میکند برای یک کاری و بعد کارها کسی پیگیری نمی کند اجرا میشود یا خیر.
اگر از آن زمان تا حالا این کار را اجرایی می کردند دیگر سوبسید سوخت وجود نداشت.
حالا نمی شد این قانون را پیگیری می کردند و دهک یک تا ده یارانه بیشتر می گرفتند؟
تازه دهک ها میشه افزایش داد تا درآمد ۲۰ میلیون تومان که رضايت بیشتر مردم به دست آورد و بعد این طرح را اجرا کرد.
یارانه بنزین به کد ملی اختصاص پیدا کند غیر از مشکلات زیادی باز یک بازار فساد جدیدی باز می کند مثل ارز و طلا.
دلیل نمیشه هر چی اکثریت مردم بخواهند که ضد منافع ملی کشورمان باشد اجرا بشود.
اکثریت مردم ممکن است برای چیزی باشند که اصلا صلاح نباشد اجرایی بشه.
یارانه بنزین اختصاص پیدا کند برای هر خودرو هم اشتباه است که در زمان فعلی یارانه داده می شود.
این هم هیچ ربطی به عدالت ندارد.
تازه کسی که یک خودرو سوار میشه که بیش از یک میلیارد تومان قیمتش است چرا باید یارانه سوخت بگیرد؟
چنین افرادی نیازمند هستند که باید یارانه بگیرند؟ بهتر نیست چنين افرادی قیمت واقعی بنزین باضافه مالیات پرداخت کنند مثل در هر کشور پیشرفته دنیا مثل کشور های اروپایی؟
با سیستم احزاب که کمیسیون های مختلف حزبی می تواند داشته باشند پیشنهاد قانون قبل از ارائه به مجلس بررسی و کارشناسی می شود.
در کشور ما کلی مشکل قانونی داریم که مردم سوال برایشان بوجود میآید که بعد از ۴۵ سال هنوز اینها برطرف نشدند!
برای مثال هر کسی می تواند یک موتور سیکلت خریداری کند و به نام خود بزند بدونه گواهینامه!
حالا جالب است همینطور خانم ها که قانونی اصلا اجازه سوار شدن ندارند.
بعد پلیس راهنمایی سواران موتور سیکلت ها جریمه و موتور سیکلت های آنها توقیف می کند.
در قرابت حزبی کلی این موضوع و مشکلات در کشور ما کمتر خواهیم داشت.
@khane_ahzab
11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در سال ۶۱ فردی که در غیر جای مرتبط به مدیریت گرفته شده بود با یک تصمیم غلط ساختار را عوض میکند.
حالا بعد از ۴ دهه صنایع بزرگ ما، زیان ده و دچار مشکلات اساسی شده اند.
#محسن_سازگارا #خودروسازی #عظام
#نفوذی #فتنه #کروز #ساپکو
@cmostanad
برنامه کافه مستند که روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱ در شبکه افق در زمینه مافیا در صنعت خودروسازی پخش شده بود حتما حتما ببینید!
سال ۱۳۶۱ آقای میر حسین موسوی نخست وزیر در این مملکت بوده و منظور ایشان فکر کنم ایشان است.
این مستند را ببینید متوجه می شوید فساد، بی مدیریتی و مشکلات قانون گذاری کجاست.
@khane_ahzab
3.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📖 در مذمت مکتب همگرایی در اقتصاد
📚 این سخنان از زبان دانشمندی چون «دکتر الوانی» حاصل دارایی به نام «دانش سیاستگذاری» است که معالاسف غالب اقتصادخوانهای ما فاقد آن هستند.
📚 دانش سیاستگذاری میگوید دوران مکتب همگرایی یا «مکدونالدسازی» به معنای تجویز نسخه واحد (که مثلا تورم همیشه و همهجا پولی است) منقضی شده است.
📚 و تاکید میکند که امروزه باید علتیابی و سیاستگذاری را بر پایه زمینه فرهنگی و بافت اجتماعی و نظام نهادی هر کشور، بنانهاد.
⛔️ فقدان دانش سیاستگذاری ترجمانش روی زمین میشود تفکرات خاویر میلی در آرژانتین و همفکران ایرانی او و صدور نسخههای فانتزی و فاجعهباری چون بنزین ۵۰ هزارتومانی.
@Economics_Finance
10.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مشکلات اقتصادی ما ناشی از تحریمهای اقتصادی آمریکا نیست، ناشی از تجویزهای اقتصادی آمریکاست.
#نه_به_نئولیبرالیسم
#دولت_مقتدر
@syjebraily