خانه استعدادیابی | مرتضی خداوردی
🐑برای عید غدیر با سه نیت گوسفند قربانی کنیم: ۱.سلامتی و تعجیل در فرج آقا امان زمان (عج) ۲.حفظ جا
شما خوبان برای قربانی دوم تا الان حدودا ۱۵ واریز کردین💞
خدا برکت بده🪴
تا ۳۲ تومن، ۱۷ دیگه نیازه
۴۰ سال غرب تهران بودم
به شرق تهران عادت ندارم
میام اینجا حس غربت دارم
انگار رفتم دبی🙄
خانه استعدادیابی | مرتضی خداوردی
🐑برای عید غدیر با سه نیت گوسفند قربانی کنیم: ۱.سلامتی و تعجیل در فرج آقا امان زمان (عج) ۲.حفظ جا
بهبه
معلوم به عشق امام هشتم
همه ارقام واریزی ۸❤️
اینم شرکت داتیس🖥
مانیتور برند پنتوس سایز ۸۶ تاچ (صنعتی)+ وبکم + وایفای + اندروید ۱۳
🔺 هشدار قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا به ساکنان سرزمینهای اشغالی
سرلشکر خلبان علی عبداللهی:
🔹 نتانیاهو در ادامه شرارت های خود در منطقه، ضاحیه و بیروت را تهدید به بمباران نموده و برای ساکنان آن هشدار تخلیه اعلام کرده است.
🔹 با توجه به نقض مکرر آتش بس توسط رژیم، در صورت عملی شدن این تهدید به ساکنان بخش های شمالی و شهرکهای نظامی در سرزمینهای اشغالی هشدار میدهیم اگر نمیخواهند آسیب ببینند منطقه را ترک نمایند.
@TasnimNews
هدایت شده از کانال حسام الدّین براتی
خیلی از بزرگواران پیام میدهند و در مورد وضعیت لبنان سوال میپرسند.
وضعیت لبنان سخت است و نبرد عاشورایی خصوصا در جنوب در جریان است.
با همه سختی ها دلاورمردان حزب الله با تمام وجودشان ایستاده اند و مشغول نبردند.
نکته مهم و قابل توجه:
رژیم صهیونیستی در میدان نظامی در لبنان جنایت میکند و در رسانه توسط عده ای نفوذی یا عده ای جاهل که مطلقا از هیچ چیزی اطلاع ندارند جمهوری اسلامی را در افکار عمومی ایران و لبنان متهم میکند به نحوی که انگار همه جنایت های رژیم زیر سر مسئولین ایرانی است.
حتی کودکان خردسالان هم میفهمند خط القای رهاسازی لبنان توسط جمهوری اسلامی خط مطلوب و مورد علاقه رژیم صهیونیستی است.
عده ای که علاوه بر عدم اطلاع از برنامه ریزی ها و شرایط نبرد، هیچ سابقه ای مطلقا هیچ سابقهای در مبارزه با رژیم ندارند کسانی را و نظامی را به رها کردن حزب الله متهم میکنند که از بدو تولد حزب الله تا همین امروز در کنارش بوده اند و برای دفاع از آن هزاران شهید در سطوح مختلف سیاسی و نظامی تقدیم کرده اند.
بی صبری، حرف از سر عدم اطلاع ، بدبین کردن مردم، سوء استفاده از احساسات انقلابی مردم، حملات مداوم و روزانه به جمهوری اسلامی به جای حمله به رژیم صهیونیستی و آمریکا هدیه ایست که عده ای روزانه تقدیم دشمن میکنند.
اگر تعبیر حاج قاسم را که جمهوری اسلامی را حرم میدانست قبول داشته باشیم کسانی که به بهانه حمایت از مدافعان حرم، مشغول حمله به حرم هستند تکلیفشان مشخص است.
مراقب آنان که به تعبیر رهبر شهید انقلاب ویروس بدبینی را رواج میدهند و از سر بی اطلاعی بر خلاف نظر صریح آقا مدام اظهار نظر بدبینانه میکنند باشیم.
@he_barati
هدایت شده از کانال حسام الدّین براتی
رهبر شهید انقلاب در پاسخ به عده ای که مسئولین رو متهم به رها کردن حزب الله لبنان میکردند :
مثلاً فرض بفرمایید یکی از برادرها گفتند آن کسانی که عناصر قدرت در اختیار آنها است، مثلاً عناصر امنیّتی و نظامی و مانند اینها، در مواقع حسّاس در مقابل رژیم صهیونیستی مثلاً به وظیفهشان عمل نمیکنند، تبدیل میشوند به بیانیّهنویس! این درست نیست؛ نه، آن کسانی که باید کاری را انجام بدهند، در وقت خودش کار را انجام دادند. اگر آن کاری که شما متوقّعید انجام بگیرد و انجام نمیگیرد، دنبال کنید و تحقیق کنید ــ که البتّه بعضی جاها قابل تحقیق هم نیست، برای اینکه مسائل سرّی است خیلی از این مسائل ــ خواهید دید که نه، موجّه است؛ یعنی آن عملی که انجام گرفته یا عملی که انجام نگرفته، کاملاً دارای توجیه است.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
♦️حساب سازمان اطلاعات سپاه: هرکه باد بکارد،طوفان درو میکند
🔹 ایران عبور از خط قرمزها در لبنان و غزه را به معنای جنگ مستقیم و تحمیل هزینه بر امنیت ملی خود ومقاومت اسلامی فرض کرده و متقابلا عزم خود را برای عملیات دفاعی با انجام اقدامات معناشکن و گشودن جبهه های جدید به علاوه حفظ معادله تنگه هرمز قرار میدهد.