هدایت شده از کانال حسام الدّین براتی
خیلی از بزرگواران پیام میدهند و در مورد وضعیت لبنان سوال میپرسند.
وضعیت لبنان سخت است و نبرد عاشورایی خصوصا در جنوب در جریان است.
با همه سختی ها دلاورمردان حزب الله با تمام وجودشان ایستاده اند و مشغول نبردند.
نکته مهم و قابل توجه:
رژیم صهیونیستی در میدان نظامی در لبنان جنایت میکند و در رسانه توسط عده ای نفوذی یا عده ای جاهل که مطلقا از هیچ چیزی اطلاع ندارند جمهوری اسلامی را در افکار عمومی ایران و لبنان متهم میکند به نحوی که انگار همه جنایت های رژیم زیر سر مسئولین ایرانی است.
حتی کودکان خردسالان هم میفهمند خط القای رهاسازی لبنان توسط جمهوری اسلامی خط مطلوب و مورد علاقه رژیم صهیونیستی است.
عده ای که علاوه بر عدم اطلاع از برنامه ریزی ها و شرایط نبرد، هیچ سابقه ای مطلقا هیچ سابقهای در مبارزه با رژیم ندارند کسانی را و نظامی را به رها کردن حزب الله متهم میکنند که از بدو تولد حزب الله تا همین امروز در کنارش بوده اند و برای دفاع از آن هزاران شهید در سطوح مختلف سیاسی و نظامی تقدیم کرده اند.
بی صبری، حرف از سر عدم اطلاع ، بدبین کردن مردم، سوء استفاده از احساسات انقلابی مردم، حملات مداوم و روزانه به جمهوری اسلامی به جای حمله به رژیم صهیونیستی و آمریکا هدیه ایست که عده ای روزانه تقدیم دشمن میکنند.
اگر تعبیر حاج قاسم را که جمهوری اسلامی را حرم میدانست قبول داشته باشیم کسانی که به بهانه حمایت از مدافعان حرم، مشغول حمله به حرم هستند تکلیفشان مشخص است.
مراقب آنان که به تعبیر رهبر شهید انقلاب ویروس بدبینی را رواج میدهند و از سر بی اطلاعی بر خلاف نظر صریح آقا مدام اظهار نظر بدبینانه میکنند باشیم.
@he_barati
هدایت شده از کانال حسام الدّین براتی
رهبر شهید انقلاب در پاسخ به عده ای که مسئولین رو متهم به رها کردن حزب الله لبنان میکردند :
مثلاً فرض بفرمایید یکی از برادرها گفتند آن کسانی که عناصر قدرت در اختیار آنها است، مثلاً عناصر امنیّتی و نظامی و مانند اینها، در مواقع حسّاس در مقابل رژیم صهیونیستی مثلاً به وظیفهشان عمل نمیکنند، تبدیل میشوند به بیانیّهنویس! این درست نیست؛ نه، آن کسانی که باید کاری را انجام بدهند، در وقت خودش کار را انجام دادند. اگر آن کاری که شما متوقّعید انجام بگیرد و انجام نمیگیرد، دنبال کنید و تحقیق کنید ــ که البتّه بعضی جاها قابل تحقیق هم نیست، برای اینکه مسائل سرّی است خیلی از این مسائل ــ خواهید دید که نه، موجّه است؛ یعنی آن عملی که انجام گرفته یا عملی که انجام نگرفته، کاملاً دارای توجیه است.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
♦️حساب سازمان اطلاعات سپاه: هرکه باد بکارد،طوفان درو میکند
🔹 ایران عبور از خط قرمزها در لبنان و غزه را به معنای جنگ مستقیم و تحمیل هزینه بر امنیت ملی خود ومقاومت اسلامی فرض کرده و متقابلا عزم خود را برای عملیات دفاعی با انجام اقدامات معناشکن و گشودن جبهه های جدید به علاوه حفظ معادله تنگه هرمز قرار میدهد.
مدتی تجمعات اون شور اول کار رو نداره
انشاءالله دوباره شروع کنیم صاف کردن اسرائیل، شور بر میگرده 😎😉
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ تفسیر مداحی «باید برخاست»
از زبان مداح اثر که این شبها
با هم همخوانی میکنیم.
•°┄┅═✧❁🌷❁✧═┅┄°•
.: | @khane_estedad | :.
آقا جان
هادی اگر تویی که کسی گم نمیشود
#میلاد_امام_هادی(ع)
امام هادی (ع):
نافرمانی والدین باعث #فقر و #تنگدستی شده و آدمی را به #ذلت و #خواری میکشاند.
.: | @khane_estedad | :.
✍به یادآور ...🔻
🔹امام هادى عليه السلام:
به يادآور آن هنگامى را كه پيش روى خانوادهات در بستر مرگ افتادهاى و نه طبيبى مىتواند جلو مردنت را بگيرد و نه دوستى به كارت مىآيد.
.: | @khane_estedad | :.
امام صادق (علیه السلام):
تا وقتی که مؤمن در پی یاری برادر
خویش باشد، خداوند یاور اوست.
.: | @khane_estedad | :.
خانه استعدادیابی | مرتضی خداوردی
امام صادق (علیه السلام): تا وقتی که مؤمن در پی یاری برادر خویش باشد، خداوند یاور اوست. .: | @kha
خدا رو شاهد میگیریم با این فرمول
میتونید به خیلی از آرزوهاتون برسید.
رفیق تو صبح و شب دغدغه
خلق خدا رو داشته باشه
ببین خدا با زندگیت چه میکنه
به فکر اقتصاد مردم باش
به فکر ازدواج مردم باش
به فکر سلامت و آرامش مردم باش
به فکر تفریح و رفاه مردم باش
بعد ببین خدا با زندگی خودت چه میکنه