eitaa logo
خانه امام
5.9هزار دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
1.1هزار ویدیو
1.2هزار فایل
خانه امامان محله در «خانه امام» با هم به تعالی مسجد می اندیشیم. ✅ جهت ارتباط با ادمین کانال، به آیدی زیر پیام دهید. 🆔 @Sarbazvelayat74
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰یکی از کارهای دیگر ما که مهم است، کسب مهارتهای دینی است. ما باید در رشته و حرفه‌ی خودمان مهارت پیدا کنیم. باید عالم و با سواد بشویم عزیزان من! امروز تهاجم فرهنگی با استفاده از ابزارها و فناوریهای جدید ارتباطی خیلی جدی است؛ صدها وسیله و راهروِ اطلاعات به سمت فکر جوان و نوجوان ما وجود دارد؛ از انواع شیوه‌های تلویزیونی و رادیویی و رایانه‌ای و امثال اینها دارند استفاده میکنند و همین‌طور به صورت انبوه، افکار و شبهه‌های گوناگون را در آنها میریزند. باید در مقابل اینها ایستاد. امروز نمیشود به همان روشهای قدیمی خودمان اکتفا کنیم؛ البته که جوان نمی‌آید. جوان را باید بشناسید؛ فکر او را باید بشناسید؛ آنچه را که به او هجوم آورده، باید بشناسید. تا میکروب و بیماری را نشناسید که علاج نمیتوان کرد. اینها همه ملایی میخواهد. درس خواندن، مطالعه کردن و کار کردن و... که همه‌ی اینها زیر عنوان مهارتهای دینی خلاصه میشود. در دیدار روحانیون استان سمنان به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @khaneh_emam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
کتاب‌های سخنرانی مکتوب ــــــــــــــــــــــــ این محصولات تبلیغی شامل ۱۰ جلسه سخنرانی کامل می‌باشد که در‌حال حاضر pdf مقدمه و سه جلسه اول هر یک از این کتاب‌ها تقدیم مبلغان عزیز می‌شود. ــــــــــــــــــــــــ لیست محصولات: 1. میوندار 1 (ویژهٔ مخاطب هیئتی) 2. میوندار2 (ویژهٔ مخاطب نوجوان) 3. ملت مهربان 4. امام زندگی 5. شوق زخم 6. رفیقم حسین (طرح درس نوجوان) 7. با بچه‌هایم سر یک سفره (منبرک) 8. نشریهٔ عهد به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @khaneh_emam
میوندار100.pdf
1.02M
میـوندار ویژهٔ مخاطب هیئتی‌ جلسه اول تا سوم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ معرفی کتاب: بازخوانی نقش جوان هیئتی به‌عنوان میان‌د‌ار خیمه حسینی و معرفی کلیدی‌ترین ویژگی آن در پیشرفت کشور امام حسین علیه السلام در موضوع میان‌داران عرصه پیشرفت دین و جامعه با توجه به شاخصه مهم اتحاد و همدلی از طریق استفاده از جایگاه میدان‌دار هیئات که برای مخاطب مسجدی و هیئات بسیار مناسب است. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ جلسه اول: میان خیمهٔ حسین(ع) جلسه دوم: یک کاروان میان‌‌دار! جلسه سوم: فریاد بیعت در خرابه! جلسه چهارم: در مسیرِ امام! جلسه پنجم: امام حسین(ع)، امام همه جلسه ششم: مجاهد سیزده‌ساله جلسه هفتم: کوچک‌ترین میان‌دار، بزرگ‌ترین فریاد! جلسه هشتم: همراه شو جلسه نهم: علمدار؛ میدان‎‌دار بی‌نظیر جلسه دهم: امام مهربانی‌ها به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @khaneh_emam
میوندار200.pdf
1.03M
میـوندار طرح درس ویژهٔ کودک و نوجوان جلسه اول تا سوم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ در موضوع میدانداران عرصه پیشرفت دین و جامعه با توجه به شاخصه مهم اتحاد و همدلی از طریق استفاده از جایگاه میداندار هیئات که برای مخاطب نوجوان و هیئات نوجوانان بسیار مناسب است. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ جلسه اول: بررسی ابعاد مختلف میاندار در هیئت جلسه دوم: میوندار خوبی‌ها باش! (تعیین مخاطب به عنوان میوندار اصلی جامعه) جلسه سوم: ما به هم مربوطیم! (تبیین ضرورت خیرخواهی و توجه به پیوندهای اجتماعی) جلسه چهارم: خوشبختی با امام است! (تبیین تنظیم زاویه نگاه با امام جامعه) جلسه پنجم: بودن یا نبودن! (پیامدهای کناره‌گیری از میونداری) جلسه ششم: پله‌های سقوط(1)! (ضعف، مانعی برای میونداری) جلسه هفتم: پله‌های سقوط(2)! (فردگرائی، عامل نابودی پیوندها) جلسه هشتم: مرد میدان! (مرد میدان بودن، ویژگی اصلی میونداری) جلسه نهم: یک دست صدا ندارد! (ضرورت همدلی در سختی‌های اجتماعی) جلسه دهم: پسندم آنچه را جانان پسندد! (تنظیم مسیر زندگی با امام) به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @khaneh_emam
شوق زخم00.pdf
2.1M
شـوق زخـم جلسه اول تا سوم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ نقش سلوک حسینی در افزایش رضایت از زندگی توصیه به شناخت نگاه واقع بینانه امام حسین علیه السلام به زندگی برای الگوگیری مخاطب و ایجاد زمینه برای آرامش و همدلی در جامعه. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ جلسه اول: حیات طیبه جلسه دوم: حیات حسینی جلسه سوم: حیات غربی جلسه چهارم: توقعات از خود جلسه پنجم: توقعات از خداوند جلسه ششم: توقعات از دنیا جلسه هفتم: توقعات از خانواده (همسر) جلسه هشتم: توقعات از فرزندان جلسه نهم: توقع از دیگران مبتنی بر ولاء طرفینی جلسه دهم: توقعات از جامعه اسلامی به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @khaneh_emam
با بچه‌هایم00.pdf
1.02M
منبرکِ «با بچه هایم سر یک سفره!» جلسه اول تا سوم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ نگاهی نو و امیدآفرین به موضوع فرزندآوری در خانواده‌های حسینی 10 جلسه منبرک به همراه روضه، برای پاسخ به دغدغه‌ها و سؤالات مهم مردم در حوزه جمعیت و فرزندآوری که هر طلبه در تبلیغ با آن مواجه است. این محتوا تحت اشراف فعالین حوزه جمعیت و اساتیدی همچون استاد عباسی ولدی نوشته شده است. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ جلسه اول: سر سفرۀ بچه‌های حسین! جلسه دوم: چشمانی که به ‌دست اوست! جلسه سوم: به سختی‌اش می‌ارزد! جلسه چهارم: سفرۀ تنهایی جلسه پنجم: سر کدام سفره نشسته‌ای؟ جلسه ششم: معامله شیرین! جلسه هفتم: سفره را او پهن می‌کند! جلسه هشتم: تربیتش با ما! جلسه نهم: جای پای عباس جلسه دهم: سفرۀ همیشه‌باز!. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کاری از گروه تولیدِ محتوایِ شهید حاج قاسم سلیمانی به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @khaneh_emam
ملت مهربان00.pdf
1.44M
ملت مهربان جلسه اول تا سوم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تبیین نقش همدلی و سلم مردم در شکل گیری تمدن نوین اسلامی. تبیین نقش مردم در قیام جمعی و همدلانه برای نصرت و یاری امام جامعه؛ از این جهت که مخاطب مذهبی (مؤمنین درجات بالاتر) در تعامل با مردم عادی (مؤمنین درجه پایین‌تر) نقش دستگیری را دارد باید در راستای تأمین خواسته امام جامعه با مردم عادی رفق و سلم داشته باشد و با اتحاد و همدلی و آگاهی از جنگ جدید زمانه به مقابله با دشمن واقعی بپردازد. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ جلسه اول: کجای حلقه بهشتیان؟ جلسه دوم: مهرواره حسینی جلسه سوم: آیینه شو! جلسه چهارم: از خاک تا افلاک جلسه پنجم: فتوت نامه مردانگی جلسه ششم: قاسم شو! جلسه هفتم: ملت خط شکن! جلسه هشتم: علی اکبرهای امروز جلسه نهم: عباس‌گونه، همه برای حق می‌جنگیم جلسه دهم: یاوری ملت مهربان برای امام مهربان جلسه یازدهم: نقش زنان در مدیریت عواطف جامعه به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @khaneh_emam
امام زندگی00.pdf
967.9K
امام زندگی جلسه اول تا سوم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ موضوع این کتاب فلسفه زندگی و رابطه آن با ابتلائات و تبیین نقش جهاد برای عبور موفقیت‌آمیز از گردنه‌های زندگی است. یکی از موضوعاتی که موجب همدلی و وحدت در جامعه می‌گردد تبیین مباحث اقتصادی است؛ براین اساس ما در هر جلسه با تبیین یکی از موضوعات اقتصادی سعی در ایجاد وحدت در جامعه داریم. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ جلسه اول: «امام حسین (ع) امام زندگی یا امام شهادت؟» جلسه دوم: «خودشکوفایی؛ اصلی ترین هدف زندگی» جلسه سوم: «ابتلاء مسیر رسیدن به خودشکوفایی» جلسه چهارم: «نصرت الهی همراه ما در ابتلائات اجتماعی» جلسه پنجم: «جهاد؛ میدان اصلی برای خودشکوفایی جامعه» جلسه ششم: «زندگی جهادی؛ شاخص زندگی حسینی» جلسه هفتم: «زیبایی های زندگی جهادی» جلسه هشتم: «دشمن زندگی جهادی» جلسه نهم: «بصیرت، رکن اول زندگی جهادی» جلسه دهم: «مقاومت و صبر، رکن دوم زندگی جهادی» جلسه یازدهم: «حضرت زینب علیهاسلام، قهرمان جهاد تبیین» جلسه دوازدهم: «امام سجاد(ع)، امام همدلی» به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @khaneh_emam
رفیقم حسین00.pdf
733.6K
رفیقم حسین جلسه اول تا سوم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ جلسه اول: رفیقم حسین (تبیین اهمیت رفاقت با امام حسین علیه السلام) جلسه دوم: هوای رفاقت (ضرورت عضویت آزاد مسئولانه در میدان) جلسه سوم: با هم قوی‌تریم (ضرورت توجه به کار جمعی) جلسه چهارم: ما به هم مربوطیم (تنظیم روابط بین فردی) جلسه پنجم: تا پای جان (هزینه کردن برای رفیق در تمامی حالات) به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @khaneh_emam
4-10 ویژه نامه محرم - ویرایش دوم2.pdf
3.46M
ویژه نامه محرم نشریه فرهنگی علمی عهد۸۲ محصول خانه طلاب جوان ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ محتوای خط گفتمانی (نشریه عهد) به صورت پرونده ویژه به ولاء طرفینی می‌پردازد که در این پرونده از آیت الله شاه‌آبادی به‌عنوان اسطوره تئوریزه‌کردن ولاء طرفینی یاد خواهد شد. این شماره از نشریه محتوایی علمی - تبلیغی برای مخاطب خاص است. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ سرآغاز: چگونگی به‌وجودآوردنِ پیوند ولایت در مردم ایمان کافی نیست ولایت یعنی هم‌جبهه‌بودن عارف کامل راه ورود به ولایت امام معصوم ولایت جامعه‌ساز این کلمه تنها راه اصلاح دوجهان است. سختی‌های کپی‌پیست و فوروارد راهبرد انبیاء قدرتی بی‌نهایت به عمق قیام لله قبل از انقلاب تبلیغ آسان‌تر بود اساسی‌ترین پایهٔ جامعهٔ ایمانی مهم‌ترین عامل موفقیت در تمدن‌سازی به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @khaneh_emam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
همسنگر عزیزم سلام 🔰گفته شد که گعده ابزار مناسبی برای شناسایی ظرفیتهای محله است. ظرفیتها را در هفت دسته مجزا تقسیم بندی کردیم. در ادامه به چهار دسته باقی مانده اشاره کرده و برخی مصادیق آن را برای روشن شدن منظور بیان می کنیم. ۴_ ظرفیتهای فیزیکی: برخی سازه های مصنوع بشر که در محله یا اطراف آن احداث شده اند. اموری نظیر؛ هتل و مسافرخانه، آسایشگاه، مسجد، حسینیه، مدرسه، بُقاع متبرکه، ساختمان نمایشگاه، ساختمان کارخانه، ساختمان کارگاه، ساختمان سوله، ساختمان سالن ورزشی و ورزشگاه، خانه عالم، کتابخانه، درمانگاه، بیمارستان و خانه بهداشت، ساختمان حوزه علمیه، مغازه‌ها، سازه های وقفی، ساختمان آمفی تئاتر و سینما و آموزشگاه و فرهنگسرا، ساختمان ادارات دولتی، ساختمان شرکت‌های خصوصی، پل و معابر هوایی، میدان و خیابان، میدان میوه و تره بار، جاده، راه آهن، پارک، استخر، ساختمان پمپ بنزین و گاز، ساختمان رستوران و کافه، ساختمان فروشگاه (سوپرمارکت، مرکز خرید، لباس‌فروشی و...)، ساختمان کمپ و اردوگاه، دریاچه مصنوعی، قنات، چاه و آب انبار، سد و سیل بند، مزار شهدا، ترمینال و فرودگاه، نیروگاه، زمین کشاورزی، دامداری و نظایر این موارد ۵_ظرفیتهای فرهنگی: ظرفیتهای فرهنگی اموری نظیر ارزشها، هنجارها، گرایشهای مذهبی، گویش مردم، مراسمهای محله مانند مراسم گل غلطان در کاشان، و کلیه افراد و امکان فرهنگی شامل این نمونه می شود. اموری نظیر؛ غذاهای محلی، مشاغل سنتی، نقالی و پرده خوانی، گویش محلی، پوشش محلی، هنرهای دستی، مراسم خاص ملی (گونه خاصی از شب چله و نوروز و ...)، لهجه محلی، مراسم مذهبی آئینی مانند قالی شویان و نخل گردانی، دسته سینه زنی،مراسم شیرخوارگان حسینی، پیاده روی اربعین، شبیه خوانی، روضه خوانی و نظایر این موارد ۶_ظرفیتهای مالی: عبارت است از هرچیزی که مستقیم یا غیر مستقیم، ریالی یا غیر ریالی به تثبیت و توسعه بنیه مالی و ایجاد ارزش افزوده محله کمک می کند. امور نظیر؛ خیرین، بازار، بازارچه، بانک، صندوق قرض‌الحسنه، پول نقد، نمایشگاه، کارخانه، کارگاه، سوله، سالن ورزشی و ورزشگاه، درمانگاه، بیمارستان و خانه بهداشت، مغازه‌های محله و نظایر این موارد ۷_ظرفیتهای نهادی: همه نهادهای دولتی یا غیردولتی که ممکن است در محله فعالیتی داشته باشند یا دفتر یا اداره ای داشته باشند. اموری نظیر؛ دهیاری، فرمانداری، بخش‌داری، سپاه، پایگاه مقاومت بسیج، کلانتری، اداره برق، مدرسه، حوزه علمیه، اداره مخابرات، دانشگاه، پلیس 10+، اداره ثبت احوال، اداره ثبت اسناد و نظایر این موارد به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @khaneh_emam
🔰 ره‌توشه ولایت ویژه روز عفاف و حجاب منتها همه توجّه داشته باشند که [در قضیه حجاب] دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم؛ کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد. (رهبر انقلاب - 15 فروردین 1402) برای دریافت بسته محتوایی ویژه روز عفاف و حجاب، روی لینک زیر کلیک کنید: 🆔 https://zil.ink/hejaab 1️⃣ کلیپ در این بسته، 25 کلیپ در زمینه حجاب برای انتشار در فضای مجازی یا پخش در مسجد محله تقدیم شما می‌شود. 2️⃣ پوستر 15 پوستر و مجموعه نمایشگاهی برای نصب در تابلو اعلانات مسجد، هیئت یا مدرسه در این بسته محتوایی ارائه شده است. 3️⃣ سخنرانی 3 سخنرانی مهم از جمله سخنرانی حجت الاسلام راجی در پاسخ به این شبهه که «تا وقتی که اقتصاد درست نشده تذکر حجاب ندهید!» در این بسته قابل دریافت است. به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @khaneh_emam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 | مروری بر بیانات رهبر انقلاب در دیدار مبلغین و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور  ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ 📌با اطّلاعاتی که به من میرسد از جهات مختلف، نسبت به تبلیغ نگرانم! ↙️این‌قدر ظرفیّت تبلیغ در کشور گسترده است که اگر ما چندین برابر آن مقداری هم که کار میکنیم، کار کنیم، به نظرم این ظرفیّت پُر نمیشود. 💠اولویت امر تبلیغ در حوزه‌های علمیه 🏷درباره اهمیت تبلیغ به عنوان ابزار رسیدن به اهداف دین ❎امروز نگاه رایج در حوزه‌های علمیّه این است که تبلیغ در مرتبه‌ی دوّم قرار دارد. ✅ما از این نگاه باید عبور کنیم. تبلیغ، مرتبه‌ی اوّل است. ☝️چرا این را میگوییم؟ ⁉️برای اینکه ما هدف دین را چه میدانیم؟ 📍هدف نهایی: ♦️ما را در مسیر خلیفةاللهی، در مسیر انسان کامل ارتقاء بدهد 📍هدفهای میانی و ابتدائی: 🔹اقامه‌ی قسط 🔸تشکیل نظام اسلامی 🔹اقامه‌ و اشاعه معروف 🔸ازاله‌ منکر 🔹ترویج کَلِم طیّب و عمل صالح ⏫هر کدام از اینها را که شما نگاه کنید، وسیله و ابزار رسیدن به آن، تبلیغ است؛ بدون تبلیغ نمیشود. 👈قرآن کریم، پیغمبران را مسئول تبلیغ میداند ♦️شما [علما] هم که ورثه‌ی انبیا هستید، اُسّ و اساس وظیفه‌ی شما عبارت است از تبلیغ 🔉باید پیام دین را، پیام خدا را به دلها و گوشها برسانید. 🏷درباره استمرار سنّت تبلیغ در میان علما از زمان گذشته ✅در حوزه‌های علمیّه از اوّل، از هزار سال پیش، سنّت تبلیغ وجود داشت 🏷درباره اهمّیّت مضاعف تبلیغ در دوران کنونی 💎اولویّت حوزه‌ها تبلیغ است. در همه‌ی دوره‌ها این‌جور بوده امّا در دوره‌ی ما بالخصوص این اهمّیّت مضاعف است؛ برای اینکه در دوره‌ی ما یک اتّفاقی افتاده است که در طول بیش از هزار سال از صدر اسلام چنین اتّفاقی نیفتاده بود؛ و آن حاکمیّت اسلام بود. تشکیل سازمانِ سیاسیِ مدیریّتِ کشور در شکل محتوای اسلامی سابقه ندارد. وقتی که یک‌ چنین وضعی هست، طبعاً دشمنی‌های با اسلام شدّت پیدا میکند 📍تبلیغ در دوره‌ی ما اهمّیّت مضاعف پیدا میکند؛ از دو جهت: ↙️در نظام اسلامی پایه و قوام نظام، مردمند، ایمان مردم است و اگر چنانچه ایمان مردم نباشد، نظام نخواهد بود. ↙️امروز، هم سخت‌افزارهای مخالف، معارض و معاند تطوّر پیدا کرده، هم نرم‌افزارها. 🚨اگر امروز حوزه‌ی علمیّه از اهمّیّت تبلیغ و حسّاسیّت تبلیغ و مضاعف بودن وظیفه‌ی تبلیغ غفلت بکند، دچار عارضه‌ای میشویم که جبرانش به‌آسانی ممکن نیست و دچار استحاله‌ی فرهنگی میشویم. 💠چند نکته کاربردی در مسئله تبلیغ: 1️⃣ شناخت مخاطب 🔍باید بدانیم طرف مقابلمان در چه مرحله‌ی فکری قرار دارد تا محتوا را، مادّه را و صورت را بر طبق نیاز او تنظیم کنیم. ⚠️در این آشفته‌بازار صداهای مختلفِ فضای مجازی و تکثّر رسانه‌ای که وجود دارد، یک صدا در انزوا قرار گرفته و آن، صدای انتقال معارفِ نسلی و خانوادگی است. 📱سابق ما نصیحت میکردیم جوانها را و برحذر میداشتیم از رفیق بد، مصاحب بد؛ حالا مصاحب بد داخل جیبش است. ☝️این مخاطب را بشناسید. 2️⃣ داشتن شناخت و موضع تهاجمی نسبت به مبانی فکری غلط طرف مقابل ✅تبلیغ صرفاً پاسخگویی به شبهه نیست... طرفِ مقابل مبانی فکری دارد، باید به آن حمله کرد؛ 🌐اگر چنانچه این موضع تهاجمی به معنای واقعی کلمه بخواهد تحقّق پیدا کند، لازمه‌اش شناخت صحنه است. ⭕️جریانات جهانی را بشناسید، وضع و محاذات سیاستهای دنیا را بدانید و آن‌وقت افشاگری کنید؛ هم درست ببینید، هم درست روایت کنید. 3️⃣داشتن روحیه‌ جهادی ❎اگر روحیه‌ی جهادی نباشد: 📌انسان گاهی صحنه را خطا میکند و غلط میبیند 📌 گاهی در رفتار غلط عمل میکند. 👌روحانیّت باید وسط میدان باشد، باید مأیوس نشود؛ خاصیّت عمل جهادی این است. ❇️وقتی این عنصر مجاهدت با نگاه علمی، با کار علمی همراه بشود، حتماً تأثیر تبلیغ تضمین‌شده است. 4️⃣ توجّه ویژه به نسل جوان و نوجوان ✔️در بخشهای مختلف باید مواجهه‌ی تبلیغیِ مناسب با اصحاب فکر، اصحاب هنر، اصحاب قلم، اصحاب بیان بشود 👈لکن اهمّ از همه، قشر جوان و نوجوان است؛ ♦️فردای کشور مال اینها است، ☑️ایمانشان باید محکم باشد ☑️ذهنشان باید خالی از شبهه باشد 📍ابزارهای ترغیب جوانان به التزامِ عملی به دین، خیلی مهم است؛ برخی از این جاذبه‌ها: ❇️مسجد ❇️هیئت ❇️موعظه 💠نکته پایانی: لزوم ایجاد کانونهای عظیم حوزوی برای تربیت مبلغین اثرگذار با پشتوانه فکری، تحقیقی و علمی 📌اگر ما بخواهیم به قدر ظرفیّت یا نزدیک به اندازه‌ی مورد نیاز ظرفیّت، عناصرِ تبلیغیِ با این خصوصیّات داشته باشیم، احتیاج داریم به کانونهای عظیم حوزوی. 📌احتیاج داریم به یک کانون اساسی. مرکز هم در درجه‌ی اوّل، حوزه‌ی علمیّه‌ی قم است. ⭕️تشکیل کانونی با مأ‌موریّتِ: 1️⃣تهیّه‌ی موادّ تبلیغیِ به‌روز 2️⃣تنظیم شیوه‌های اثرگذار تبلیغی 3️⃣تربیت مبلّغ 🍀سلام بر شهیدان، سلام بر روح مطهّر امام(ره). به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @khaneh_emam
. آیت الله مجتهدی تهرانی : ☘️ بعد از نمازها دعا کنیم که خدایا، ما را از مستی بیرون بیاور.ما را بیدار کن. 🌹خدا کند که از خواب غفلت بیدار شویم. بفهمیم که کجا بوده ایم ، از کجا آمده ایم و به کجا می رویم. به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @khaneh_emam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ روضه بازای‌ها راه های متعدد و فراوانی برای جذب مردم به مسجد وجود دارد؛ با این حال مهم‌تر و به عبارتی مقدم بر انتخاب راه و روش جذب، شناسایی و شناخت کافی از تاریخ، روحیات و سبک رفتار مردم محله می‌باشد. حجت الاسلام کریمی گلی با ورود به مسجد محله علیرغم مومن بودن مردم، متوجه عدم نسبت جمعیت مسجد و مردم مومن می شود و با شناسایی کامل مردم محله و استفاده از ظرفیت بازار مردم را به حضور در مسجد ترغیب می‌نماید؛ تجربه ایشان از چگونگی شناسایی و مسیر جذب را می شنویم. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ نقش امام: محوری ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ https://b2n.ir/e68758 به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @khaneh_emam
📍احیای مسجدی که ۱۰ سال نیمه‌کاره رها شده بود ✳️ خانواده‌ها از راه دور برای نماز اینجا ‌می‌آیند 〽️ حجت الاسلام قهری بیش از ۱۰ سال است در محله مسکن مهر ملایر حضور دارد؛ او با همراهی جوانان و کمک خیرین مسجد نیمه کاره را ساخت و در کنار آن مرکز فرهنگی و پیش دبستانی مسجد محور تأسیس کرده است. برگزاری برنامه‌های تربیتی و کلاس‌های مشاوره برای زوجین در این مسجد مورد استقبال جمع زیادی از مردم قرار گرفته است. 🕌عکس این مطلب آرشیوی است 🔗 https://bonyadehedayat.com/32255/malayer-7/ به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @khaneh_emam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
36.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰حکم ضِمان ⁉️ضِمان به چه معناست و در وجوه شرعى به چه صورت است؟🧐 💠 به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @khaneh_emam
📍 با همت شریکة الامام و بانوان روستای حسام آباد صورت گرفت؛ ✳️ از برگزاری اجتماع ۵۰۰ نفره بانوان روستا تا تهیه ۲۴ وعده غذایی برای زائران اربعین 〽️ خانم واحدی و همسرش از اهالی روستای حسام آباد هستند که خدمت به اهالی و هم روستایی‌های خود را با تمام توان پذیرفته‌اند و توانسته‌اند بانوان را برای نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف پای کار بیاورند. از حضور فعال در مناسبت‌های مختلف گرفته تا تهیه ۲۴ وعده‌ غذایی برای موکب زائران اربعین. 🔗 https://bonyadehedayat.com/32260/ ➕دیگر رسانه‌ها 🔗 خبرگزاری حوزه به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ @khaneh_emam