eitaa logo
خانه امام
5.8هزار دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
1.2هزار ویدیو
1.2هزار فایل
خانه امامان محله در «خانه امام» با هم به تعالی مسجد می اندیشیم. ✅ جهت ارتباط با ادمین کانال، به آیدی زیر پیام دهید. 🆔 @Sarbazvelayat74
مشاهده در ایتا
دانلود
محسن برهانی استاد حقوق دانشگاه تهران این دوتا توییت رو درباره محسن شکاری و محاربه زده که خیلی سر و صدا کرده پاسخ یک قاضی به ایشون رو حتما بخوانید👇
🔴 پاسخ قاضی جهانبخش خطاب به عضو هیات علمی دانشگاه تهران 🔸آقای دکتر محسن برهانی، سلام علیکم. قطعا این روزها مسئولین قضایی کارهای مهم تری داشته و فرصت نکرده تا به شما پاسخی دهند فلذا اینجانب به عنوان سرباز دستگاه قضایی و جبهه مقاومت، پاسخ مختصری از سر دلسوزی خدمت شما عرض می نمایم. در دانشگاهی که شما مدرس آن هستید (دانشگاه تهران)، ما و خیلی قضات دیگر درس خوانده و فارغ التحصیل شده ایم. بد نیست که در این فصل صید فالوور کمی هم به جای توییت زدن، مطالب دیگران را بخوانید. حتما در این چند ساعت اخیر، خود نیز متوجه شده اید که صحبت هایتان پیرامون اعدام یک محکوم به «محاربه» مورد تأیید هیچ حقوقدانی و احتمالا وجدان خودتان نیز قرار نگرفته است! 🔸در توییتی عجیب گفته اید که: «در اعتراضات اخیر کسانی که دست به سلاح بردند، هدفشان ترساندن ماموران امنیتی و نظامی بود و اتفاقا به دنبال ایجاد قوت قلب و تشجیع مردم بوده اند. بنابراین جرم محاربه محقق نشده است و چنین احکامی محل اشکال است. اعدام هایی غیر شرعی و به قصد ارعاب عمومی!» ایجاد قوت قلب میان مردم؟ «أَعُوذُ بِاللَّهِ أَنْ أَكُونَ مِنَ الْجَاهِلِينَ» (آیه ۶۷ سوره بقره) صدها نیروی نظامی حاضر در خیابان ها مردم نیستند؟ جمعیت حدود ۸۴ میلیون نفری کشور را چه می گویید؟ اگر فالوورهایتان ریزش نمی کند بد نیست آنها را نیز بخشی از ملت بدانید! این اشرار دقیقا به چند نفر از اقیانوس ملت قوت قلب داده اند؟ دختر و همسر شما با دیدن تصاویر قدرت نمایی داعشیان مسلح و قاتلین شهیدان روح الله عجمیان و آرمان علی وردی قوت قلب گرفته یا ترسیده اند؟ در این مدت از آنها درخواست ماندن در منزل کرده اید یا حضور در خیابان های پر از قوت قلب دهندگان مسلح که در برخی شهرهای مرزی لباس زیر زنان را به آتش کشیده اند؟ 🔸شما طلبه اید؟ طلبه باید طالب حقیقت باشد‌. اگر طالب حقیقت هستید مطالعه تطبیقی کنید تا متوجه شوید که اظهارنظرهای سهل اندیشانه اساتید دانشگاه های خارجی در مجامع عمومی برای آنها چه تبعاتی دارد! حتی زندانیان فاقد سواد حقوقی نیز در این چند سال معنای «محاربه» را بواسطه رسانه ای شدن برخی جنایات اوباش متوجه شده اند! متاسفانه آنقدر سهل اندیشانه اظهارنظر نموده اید که تا این لحظه منتظر اعلام خبری مبنی بر هک شدن تلفن همراهتان از سوی دشمنان نظام و درج این توئیت از سوی آنان بوده ایم! 🔸الحمدلله که هم حوزوی هستید و هم دانشگاهی، از منظر فقهی بزه محاربه اینگونه تعریف شده است که: «و هي تجريد السلاح برة او بحرة، ليلا أو نهارة، لاخافة الناس في مصر وغيره من ذكر او انثى، قوي او ضعيف.» (محاربه عبارت است از بیرون کشیدن سلاح به منظور ترساندن مردم اعم از اینکه در خشکی باشد یا در آب، شب باشد یا روز، در شهر باشد یا غیر آن، مرد باشد یا زن، قوی باشد یا ضعیف)‌. از منظر قانون نیز در ماده ۲۷۹ قانون مجازات اسلامی محاربه عبارت است از: «کشیدن سلاح به قصد جان، مال یا ناموس مردم یا ارعاب آنها به نحوی که موجب ناامنی در محیط گردد.» عمل محکوم مورد ادعای شما جز به قصد ناامنی در محیط دلیل دیگری داشته که خودش از آن بی خبر بوده؟ ایشان نه تنها قصد ابتدایی مبنی بر ترساندن مردم (جمعیت پایتخت) را داشته و با آنها هیچ خصومتی شخصی نداشته، بلکه همانگونه که قانونگذار در ماده ۱۴۴ قانون مجازات اسلامی در خصوص جرایم مقید به وقوع نتیجه از جمله محاربه بیان نموده، «علم به وقوع نتیجه» (ایجاد نا امنی در محیط) که در حکم قصد مستقیم و بدل از آن بوده است را، آن هم با وصف بستن خیابان با سلاح، توام با مجروح کردن مامور قانون متعاقب فراخوان ده ها گروه تروریستی داشته است! 🔸با این تحلیل متاسفانه حقوقی شما، تروریست حرم مطهر شاهچراغ (ع) هم قصد ایجاد همبستگی ملی داشته است. تعجب نکنید! قصد ایجاد همدلی برای بخشی از مردم دولت اسلامی عراق و شامشان را می گویم، آخر از منظر آنها خاک ایران هم بخشی از سرزمین دولتشان است که ما فعلا ما غاصب آن هستیم! سال ۱۳۹۳ فیلمش را ندیدید که در موصل عراق وعده حضور با تانک در میدان آزادی را دادند؟ بد نیست که بدانید دکتر ابوبکر البغدادی نیز در رشته حقوق تحصیل کرد اما اظهاراتش موجب شهادت صدها هزار جوان و از قضا شهادت یکی از دانشجویان مقطع ارشد حقوق دانشگاه تهران خودتان به نام بابک نوری هریس از گیلان در سوریه شد که بورسیه آلمان نیز شده بود! 🔸این روزهای پر درد برای مادران داغ دیده و پر رونق مجازی برای شما، تمام شدنی است اما شان یک طلبه حوزه و دانشگاه تراز انقلاب اسلامی را رعایت کنید. فتوای قضایی ندهید که قانونا صلاحیتش را ندارید. هشدار می دهیم که در مرگ هم وطنان «سبب اقوی از مباشر» نشوید! حرفی نزنید که در کوچک ترین گستره ممکن هم نتوانید از آن دفاع کنید! «وَ الْقَلَمِ وَ ما يَسْطُرُونَ» (قسم به قلم و به آنچه مى‌نويسند!» در پناه خدا باشید. @khaneh_emam
اعدام یک کارگر حافظ قرآن به اتهام اقدام برای ترور علی‌بن ابی‌طالب عبدالرحمن مرادی کارگر زحمت کش و حافظ قرآنی که اخیرا نیز در آستانه ازدواج بود و در دوران نامزدی به سر می‌برد، به بهانه تلاش برای ترور خلیفه وقت دستگیر و در آستانه اعدام است. نامزد وی قطام نیز بخاطر حال روحی نامساعد و از ترس نیروهای امنیتی به مکان نامعلومی گریخته است... 🗣 معاویه اینترنشنال به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خانه امام https://eitaa.com/joinchat/3738894447C8f37fe211f
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🎙 شهید محراب رضوان‌الله‌علیه: هر عمامه‌سَری که از رهبر مُکرَّم فاصله بگیرد، لعنت خدا برش باد! همه باید مطیع یک رهبر باشند. امام یکی؛ نایب امام هم یکی... همه باید فرمان ببرند... یک نفر میزان است؛ تعدد غلط است... وای به ملتی که از رهبر الهی خود فاصله بگیرد! هلاک است! هلاک است! سالروز شهادت شهید مهراب، آیت الله دستغیب گرامی باد. به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خانه امام https://eitaa.com/joinchat/3738894447C8f37fe211f
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | نفسِ گرم شهید دستغیب 🔺 رهبر انقلاب: مأمن امامزادگان بزرگوار بود؛ در هیچ نقطه‌ای از کشور به قدر فارس، مرقدِ امامزاده وجود ندارد. معنای این حرف این است که از هر کجا امامزاده‌ها و فرزندان معصومین، یا از جور خلفا میگریختند و یا به امیدِ کمک مردم حرکت میکردند، متوجه شهر شیراز یا شهرهای دیگر استان فارس میشدند. 🔹 آن معنویتی که شخصیتی مثل شهید بزرگوار مرحوم آیت‌الله مظهر آن معنویت بود، از این خانواده و از این مرکز فیاضِ تمام نشدنی اهل بیت (علیهم‌السّلام) سرچشمه گرفته است. این عمق انگیزه‌ی دینی را نشان میدهد. 👈🏻 این نورانیت، شخصیتی مثل شهید دستغیب میسازد و میپروراند و نفَس گرم آن شهید عزیز، در این منطقه این همه دل جوان و جوینده را شیدای معنویت میکند؛ دلهای جوانی که از همان روزهای اول به میدانهای جنگ رفتند. 🗓 سالروز شهادت آیت الله حاج سید عبدالحسین دستغیب به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خانه امام https://eitaa.com/joinchat/3738894447C8f37fe211f
671.1K
آیا در صدر اسلام حجاب اجباری داشتیم به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خانه امام https://eitaa.com/joinchat/3738894447C8f37fe211f
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 روز 💠 💎 جایگاه فرزندان فاطمه (سلام الله علیها) پیامبر گرامی اسلام (ص):🔻 وُلدِ فاطِمَةَ فَانَا وَلِیُّهُم وَ عُصبَتُهُم، وَ هُم خُلِقُوا مِن طِینَتِی ویل للمکذبین بفضلهم، من أحبهم أحبه اللّه و من أبغضهم أبغضه اللّه. ❇️ فرزندان فاطمه (حسن، حسین، زینب، و امّ کلثوم)، که من ولی و سرپرست نَسَبی آنها هستم، از طینت و خمیره ذات من آفریده شده‌اند؛ وای بر آن کسان که فضل و بزرگواری ایشان را تکذیب کند و هر که آنها را دوست بدارد، خدا او را دوست می‌دارد، و هر که با آنها دشمن باشد، خدا او را دشمن دارد. 📚عوالم العلوم و المعارف و الأحوال من الآیات و الأخبار و الأقوال، ج ۱۱، ص ۱۰۲۱ به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خانه امام https://eitaa.com/joinchat/3738894447C8f37fe211f
42K
❓❓ دختری حدود ۱۴ ساله هستم احکام بلد نیستم پدر و مادرم هم اجازه نمیدن و رضایت نمیدهند در کلاس احکام شرکت کنم سه سؤال داشتم ۱ آیا بدون اجازه اونا میتونم شرکت کنم ۲ اگر بتونم شرکت کنم ولی اختلاف بیفته چی ؟ ۳اگر نتونم شرکت کنم ، تکلیفم چیه؟ به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خانه امام https://eitaa.com/joinchat/3738894447C8f37fe211f
ـ🍃🌸🍃🌸 ـ🌸🍃🌸 ﷽ ـ🍃🌸 ـ🌸 ❓من از دختر بچه‌های كوچیک که چادر می‌پوشن، خیلی خوشم می‌آد؛ چون معنويت خاصى دارن. آيا نگاه‌كردن به اونها اشكال داره؟ 📚 همه مراجع: نه بابا! چه اشکالی؟! بچه است دیگه! آدم نگاه به شیرینی‌ش می‌کنه، کیف می‌کنه؛ مگه این‌که نگاهت به قصد لذت جنسی و یا با ترس و احتمال افتادن به حرام باشه. اینم از سؤالت معلومه نیست. 🔺توضيح‌المسائل مراجع، م2433؛ آيت‌اللّه نورى، توضيح‌المسائل، م2429؛ دفتر آيت‌اللّه وحيد و آيت‌اللّه خامنه‌اى. به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خانه امام https://eitaa.com/joinchat/3738894447C8f37fe211f
🔸اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی در عرصه کارویژه‌های روحانیت؛ دفتر دانش‌آموختگان مرکز امور طلاب با همکاری ستاد راهبری نوآوری‌های اجتماعی، جهت از طلاب، دانش‌آموختگان و تشکل‌های حوزوی که اقدام به ارائه ایده‌، محصول یا خدمت در عرصه کارویژه‌های روحانیت نموده‌اند، فراخوان پذیرش طرح‌های اشتغالزائی برگزار می‌کند. ▫️این فراخوان پذیرای طرح‌های دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه است. ▫️متقاضیان تسهیلات اشتغالزائی باید در دهک‌های اول تا پنجم درآمدی باشند. جهت اطلاع از دهک خود به سامانه حمایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنید ▫️طرح باید در راستای عرصه‌ها و روحانیت باشد. فهرست اولویت‌ها در بخش دسته‌های شغلی ذکر شده و قابل انتخاب است. قبل از ورود به لینک ثبت نام میتوانید در فایل زیر همین اطلاعیه از کارویژه های مربوطه مطلع شوید. اگر کارویژه ای در راستای شئون روحانیت باشد ولی در فابل زیر نیامده، امکان ارائه طرح و ثبت نام وجود دارد ▫️طرح باید شیوه درآمدزائی خود را به خوبی بیان کند و توانایی ایجاد اشتغال برای دریافت‌کننده تسهیلات را داشته باشد و امکان پرداخت اقساط را فراهم نماید. ▫️طرح‌ پس از پذیرش اولیه به تخصصی پذیرش ارجاع داده می‌شود و پس از بررسی نتایج نهایی اعلام خواهد شد. ▫️پس از تصویت طرح، ارجاع به نهاد حامی و دریافت تسهیلات، پروژه توسط راهبر اشتغال راهبری و نظارت می‌شود. 🔸 جهت ثبت و ارسال طرح خود به آدرس زیر مراجعه کنید: 🌐 yun.ir/tashil 🔹ستاد نوآوری‌های اجتماعی حوزه‌های علمیه به ما در بپیوندید👇 ــــــــــــــــــــــــــــــ @Khaneh_emam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وحشتی که رهنورد در مشهد به پا کرد 🔺اظهارات مجید رهنورد در دادگاه: 🔹 نفهمیدم که کاری دور از انسانیت انجام می‌دهم؛ برادرکشی کردم. 💢لطفا انتشار دهید💢 به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خانه امام https://eitaa.com/joinchat/3738894447C8f37fe211f
فاطمه زهرا سلام الله علیها الگوی مبارزه مؤمنان در جنگ شناختی-سخنرانی هیئت سراج علوی-قم-14-9-1401-حجت الاسلام مهدوی ارفع.mp3
13.03M
✳️فاطمه زهرا (سلام الله‌علیها) الگوی مبارزه مؤمنان در جنگ شناختی 📍نقش حضرت زهرا (س) در شکست دادن دشمن در جنگ شناختی 📍نقشه‌های شیطان برای تسلیم کردن مؤمنان: طمع، ترس، یأس 📍خطر بزرگ ضعف حافظه تاریخی 📍توجه به نقاط قوت خود بهترین روش برای مبارزه با دشمن 📍تأثیر جهاد تبیین 📍دوقطبی کردن جامعه از روشهای مؤثر در جنگ شناختی ❇️قدم اول اصحاب حق، عبور از توهم ناامیدی و نااثری 🎙حجت‌الاسلام مهدوی ارفع به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خانه امام https://eitaa.com/joinchat/3738894447C8f37fe211f
دکل (nbookcity.com).pdf
38.72M
📙فایل کامل pdf کتاب 🖊 نویسنده : روح الله ولی ابرقویی پاسخ به درباره انقلاب و جمهوری اسلامی در قالب داستانی هزینه استفاده از فایل کتاب دکل ۱۴ صلوات به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خانه امام https://eitaa.com/joinchat/3738894447C8f37fe211f
حرف های شنیدنی از میم مادری.pdf
1.1M
🌀«حرف های شنیدنی از میم مادری» 📌«تبیین منافع مادری برای مادران» 1️⃣.چرا باید به جای مقام مادری بر منافع مادری تاکید کنیم⁉️ 👌دوگانۀ مقدس بودن مادر یا منافع مادری⁉️ 2️⃣. چرا به جای تاکید بر منافع مادری برای کودکان باید بر منافع مادری برای مادران تاکید کنیم⁉️ 🔰فهرست جلسات: 🔺مجلس اول: «مادر، مبدا خلقت» 🔺مجلس دوم: «منافع مادری» 🔺مجلس سوم:«مدیریت مادری» 🔺مجلس چهارم:«مهر و محبت مادری» 🔺مجلس پنجم:«مراقبت مادری» 🔺مجلس ششم: «مربی مادری» 🔺مجلس هفتم:«معنویت مادری» 🔺مجلس هشتم:«مسئولیت مادری» 🔺مجلس نهم:«مدارای مادری» 🔺مجلس دهم:«مقاومت و قدرت مادری» به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خانه امام https://eitaa.com/joinchat/3738894447C8f37fe211f
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعضیـا میگـن برای امر به معروف و نهی از منکر فقط باید ڪار فرهنگی ڪنیم، کار ریشـه‌ای، کار تربیتی❗️ به ما در بپیوندید👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خانه امام https://eitaa.com/joinchat/3738894447C8f37fe211f
. 💠 ــ سَنُصَلّي فِي الْقُدْس 🎨 طرح جدید روی دیوار حائل 🖌 اجرا آذرماه ۱۴۰۱ | مرز فلسطین، روستای عدیسه قدس، ای زخم کهنۀ اسلام پای آزادی تو می‌مانیم ما به‌زودی مقابل چشمت به‌جماعت نماز می‌خوانیم ✍️ شاعر: 🇮🇷 🇵🇸
کارویژها و مشاغل روحانیت 📍موسس/ مدیرمهد کودک وپیش دبستانی 📍موسس/ مدیر مدرسه غیرانتفاعی 📍موسس/ مدیر آموزشگاه آزاد/ معارف اقشار خاص (معلولین و...) 📍موسس/ مدیرمراکز آموزش قران ومعارف 📍موسس/ مدیرمراکز آموزش دروس آزاد دانشگاهی 📍تدریس خصوصی ( عربی و...) 📍موسس/ مدیر موسسه مهارت‌های فردی( تصمیم گیری، مسئولیت پذیری، استرس، مدیریت عئاطف وغرائز، خودآگاهی وعزت نفس، تفکر سالم وخلاق، تقویت اراده، و.) 📍موسس/ مدیر مراکز آموزش‌های هنری، 📍مدیریت وراه اندازی باشگاههای ورزشی، 📍مدیریت مراکز آموزش مهارتی 📍موسس/ مدیر موسسات زبان آموزی. 📍موسس/ مدیر مراکز آموزش ادبی و نویسندگی 📍موسس/ مدیر مراکز فرهنگی و تبلیغی( مخاطب شناسی، مدیریت مسجد،خطابه وسخنوری، نهادهای تبلیغی، کودک ونوجوان، بازی های تربیتی، مسابقات دینی، روایتگری سیره شهدا، پرسش وپاسخ، جشن تکلیف، خطبه عقد، اردوداری، مجالس ختم ووفات و...) 📍موسس/ مدیر مراکز مشاوره 📍موسس/ مدیر موسسه رسانه و فضای مجازی(مهارت های رایانه ، تولید محتوای صوتی، تصویری و..نرم افزارهای چند رسانه ای ، رنامه نویسی ، گرافیک واینفوگرافی، تدوین گر، مستندسازی، بازی های رایانه ای، پویانمائی وموشن گرافی 📍موسس/ مدیر مراکز آموزش سلامت و تندرستی ( رشد جسمی،تغذیه،طب سنتی، ورزش و...) 📍راه اندازی مرکز مهارت ها و خدمات پژوهشی( نویسندگی ، ویراستاری، ترجمه، تصحیح نسخ تندخوانی، تست زنی، خلاصه نویسی، تقریر نویسی، نرم افزارها، رایانه، تجربه نگاری، مصاحبه، فیش نویسی، نمایه زنی، طراحی پرسش نامه وسوال، صفحه آرائی،حروف چینی/ تایپ، طراحی، مطالعات کتابخانه ای ومیدانی،روش تحقیق، پایان نامه نویسی، مقاله نویسی، مجلات، همایش ها ونشست ها و...) 📍راه اندازی انتشارات 📍را ه اندازی موسسه پیوست نگار فرهنگی 📍مدیریت موسسه/ مرکز مداحی یا مرثیه خوانی و (روضه خوانی، نوحه خوانی، ادعیه ومناجات، تعزیه خوانی، اشعار آئینی ) 📍مدیریت مرکز / موسسه فعالیت در حوزه بین الملل 📍راه اندازی شبکه های تلویزیونی وماهواره ای 📍راه اندازی ومدیریت مرکز تولید زیرساخت و محصولات ومحتوای رسانه‌ای مکتوب، سمعی و بصری در حوزه موضوعات فرهنگی. 📍مدیریت مرکز تولید، توسعه و پشتیبانی از زیرساخت‌های فناورانه حوزه مسایل اجتماعی نظیر سامانه‌های آموزش، مشاوره، جمع‌سپاری و خیریه ها، راه اندازی مراکز خيريه اي 📍راه اندازی مرکز مددکاری فرهنگی ( آسیب های اجتماعی و...) 📍راه اندازی ومدیریت مراکز محیط زیستی 📍راه اندازی ومدیریت موسسه گردشگری مذهبی و فرهنگی 📍راه اندازی خانه بازی فرهنگی اسلامی
کارویژه ها برای وام اشتغال کمیته امداد 3.docx
15.6K
🔸اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی در عرصه کارویژه‌های روحانیت؛ دفتر دانش‌آموختگان مرکز امور طلاب و دانش آموختگان با همکاری ستاد راهبری نوآوری‌های اجتماعی، جهت از طلاب، دانش‌آموختگان و تشکل‌های حوزوی که اقدام به ارائه ایده‌، محصول یا خدمت در عرصه کارویژه‌های روحانیت نموده‌اند، فراخوان پذیرش طرح‌های اشتغالزائی برگزار می‌کند. ▫️این فراخوان پذیرای طرح‌های دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه است. ▫️متقاضیان تسهیلات اشتغالزائی باید در دهک‌های اول تا پنجم درآمدی باشند. جهت اطلاع از دهک خود به سامانه حمایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنید ▫️طرح باید در راستای عرصه‌ها و روحانیت باشد. فهرست اولویت‌ها در بخش دسته‌های شغلی ذکر شده و قابل انتخاب است. قبل از ورود به لینک ثبت نام میتوانید در فایل زیر همین اطلاعیه از کارویژه های مربوطه مطلع شوید. اگر کارویژه ای در راستای شئون روحانیت باشد ولی در فابل زیر نیامده، امکان ارائه طرح و ثبت نام وجود دارد ▫️طرح‌ پس از پذیرش اولیه به تخصصی پذیرش ارجاع داده می‌شود و پس از بررسی نتایج نهایی اعلام خواهد شد. ▫️پس از تصویت طرح، ارجاع به نهاد حامی و دریافت تسهیلات، پروژه توسط راهبر اشتغال راهبری و نظارت می‌شود. 🔸 جهت ثبت و ارسال طرح خود به آدرس زیر مراجعه کنید: 🌐 yun.ir/tashil مهلت ثبت نام تا شنبه ۲۶- ۹- ۱۴۰۱ می باشد انتشار اخبار با لینک زیر بلامانع است http://eitaa.com/joinchat/1775239170C44acb3d294
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا