6.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❓اصلی ترین راه برد برای بسط ولایت ولی در جامعه توسط چه کسانی انجام می گیرد؟
🎙 حجت الاسلام و المسلمین #کاظم_زاده / دوره اسلام ناب۱۳۹۷
🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰
📚 اردوی معرفتی تشکیلاتی #اسلام_ناب 1398(آموزش منظومه معارف اسلام ناب مبتنی بر اندیشه ی امامین انقلاب اسلامی) 📚
🔍 ویژه:
1⃣ تشکل های دانشجویی انقلابی
2⃣ طلاب جوان انقلابی
3⃣ دانشجویان انقلابی خارجی
🏡 #مکان اردو:
1⃣ آبعلی (اردوگاه سیدالشهدا(ع) (ویژه برادران)
2⃣ گیلانوند (اردوگاه دانشگاه امام صادق(ع) (ویژه خواهران)
📅 #زمان: نیمه دوم تیرماه 1398
🔗 جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:
1⃣ سایت: http://eslamenaab.ir
2⃣ شماره تماس: 02166062276
3⃣ شناسه در تمام پیامرسان ها: @islamenab_admin
🔆🔆 خانه طلاب جوان 👇👇
@khaneTolab
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 پاسخ رهبر انقلاب به دانشجویی که #تصویب_برجام را به رهبری نسبت داد چه بود؟
🔻 رهبر انقلاب در دیدار رمضانی دانشجویان و نمایندگان تشکلهای دانشجویی:
🔹️ در صحبتها بود که تصویب #برجام را به رهبری نسبت دادهاند؛ شما که خب چشم دارید، ماشاءالله هوش دارید، همه چیز را میفهمید.
📩 نامهای که دربارهی برجام نوشته شد و شرایطی که ذکر شده که در این صورت تصویب میشود را ببینید. منتها اگر این شرایط اجرا نشده، وظیفهی رهبری این نیست که وارد بشود.
👈 نظر ما این است که #رهبری وارد #کار_اجرایی نشود، مگر جایی که به حرکت کل انقلاب ضربه میزند.
🔺️ اما آنطور که برجام عمل شد، من خیلی اعتقادی نداشتم و بارها هم به #رئیس_جمهور و #وزیر_خارجه گفتیم و تذکر دادیم. ۹۸/۳/۱
💻 @Khamenei_ir
▪️ پاسخ رهبر انقلاب به دانشجویی که تصویب برجام را به رهبری نسبت داد چه بود؟
💢 رهبر انقلاب در دیدار رمضانی دانشجویان و نمایندگان تشکلهای دانشجویی: در صحبتها بود که تصویب برجام را به رهبری نسبت دادهاند؛ خب شما چشم و گوش دارید و همهچیز را میبینید.
💢 نامهای که دربارهی برجام نوشته شد و شرایطی که ذکر شده که در این صورت تصویب میشود را ببینید. منتها اگر این شرایط اجرا نشده، وظیفهی رهبری این نیست که وارد بشود.
💢 نظر ما این است که رهبری وارد کار اجرایی نشود، مگر جایی که به حرکت کل انقلاب ضربه میزند.
💢 اما آنطور که برجام عمل شد، من خیلی اعتقادی نداشتم و بارها هم به رئیس جمهور و وزیرخارجه گفتیم و تذکر دادیم.
⭕️ ۹۸/۳/۱
#امام_خامنه_ای
#برجام
📖📖 خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
📎📎 دریافت نامه رهبری 🔰🔰🔰
خانه طلاب جوان
▪️ پاسخ رهبر انقلاب به دانشجویی که تصویب برجام را به رهبری نسبت داد چه بود؟ 💢 رهبر انقلاب در دیدار
🔴 الزامات اجرای برجام 🔴
#امام_خامنه_ای
#برجام
✴️✴️ خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
خانه طلاب جوان
▪️ پاسخ رهبر انقلاب به دانشجویی که تصویب برجام را به رهبری نسبت داد چه بود؟ 💢 رهبر انقلاب در دیدار
❌ تایید مشروط ❌
🔴 الزامات ۹گانه ی اجرای برجام 🔴
#امام_خامنه_ای
#برجام
📖📖 خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
❌ اوجِ عرفان اجرا کردن خلافت الهی در زمین است ❌
🔴 در #عرفان_حماسی_حسینی ، آخرین مدارجِ انسان کامل آن است که #شمشیر به دست میگیرد تا دین الهی را #اجرا کند. اوج عرفان این است که #خلافت_الهی را بخواهند در زمین #اجرا کنند. در دنیای شیعه مسئله امام حسین علیه السلام مطرح است. لذا وقتی امام خمینی(ره) به عنوان یکی از داعیه داران بزرگ عرفان این حرکت عظیم انقلاب را شروع می کند، این تلقی مورد قبول واقع می شود.
🎙 ۲۶ اردیبهشت۱۳۹۸/ بزرگداشت آیت الحق مرحوم حداد(ره)/مشهد مقدس
http://ghasednews.com/fa/tiny/news-9111
#استاد_امینی_نژاد
#عرفان_حماسی
#اوج_عرفان
#سلوک_انقلابی
🎙🎙 خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
10.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 دیدار رهبر انقلاب با دانشجویان, جلسهای پر از صراحت و صمیمیت, از جنس دیدارهای پدر و فرزندی
📺📺 خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
11.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔆 انسان زمانی میتواند خداوند را بیابد که ... 🔆
🎙 #استاد_فیاض_بخش/ دوره اسلام ناب ۱۳٩٦
🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰
📚 اردوی معرفتی تشکیلاتی #اسلام_ناب 1398(آموزش منظومه معارف اسلام ناب مبتنی بر اندیشه ی امامین انقلاب اسلامی) 📚
🔍 ویژه:
1⃣ تشکل های دانشجویی انقلابی
2⃣ طلاب جوان انقلابی
3⃣ دانشجویان انقلابی خارجی
🏡 #مکان اردو:
1⃣ آبعلی (اردوگاه سیدالشهدا(ع) (ویژه برادران)
2⃣ گیلانوند (اردوگاه دانشگاه امام صادق(ع) (ویژه خواهران)
📅 #زمان: نیمه دوم تیرماه 1398
🔗 جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:
1⃣ سایت: http://eslamenaab.ir
2⃣ شماره تماس: 02166062276
3⃣ شناسه در تمام پیامرسان ها: @islamenab_admin
🔆🔆 خانه طلاب جوان 👇👇
@khaneTolab
35.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بدون تعارف ترین دیدار
✳️✳️ خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab
🔴 عده ای در قم مانده اند و اثری هم بر ایشان مترتّب نیست🔴
💠 #هجرت به آنجا که باید هجرت کرد، یعنی #نچسبیدن به یک مکان. شاید امروز مصداقِ این هجرت برای طلاّب علوم دینیّه و فضلای محترمی که در حوزهها متمکّن و مستقرّند، این باشد که برای #تبلیغ به اکنافِ بلادِ اسلامی هجرت کنند.
✅ عدّهای هستند که میتوانند در شهری مستقر شوند و آن را هدایت کنند. اینها در خلال هزارها یا صدها نفر مثل خودشان، در قم ماندهاند و اثری هم بر ایشان مترتّب نیست. حداکثر این است که درسی بگویند، که اگر هم نگفتند، آن چند نفری که به درس اینها میآیند، به یک درس دیگر میروند. یعنی همان درس را از دیگری خواهند شنید. الان در کشور ما، شهرها و روستاهایی وجود دارد که محتاجِ عالِمِ دینی است و علمای دینی باید به آنجاها بروند. البته بدون #پیش_شرط. چون بعضی به ما میگویند باید فلان امکانات، فلان تسهیلات، چه و چه، فراهم باشد تا ما برویم! ما نمیگوییم که احتیاج به امور مادّی و شرایط زندگی نیست. البته که احتیاج هست. اما این را باید جزو #طلبات_قهری دانست. خوب؛ این در همه جا وجود دارد. پس، نباید آن را به عنوان «پیش شرط» فرض کرد. باید راه بیفتند و باید همّت گماشته شود.
✴️ البته، این یک امر فردی هم نیست. ممکن است پنجاه نفر بگویند: «دیگر مسلّم شد که باید پا شویم برویم» و پا شوند بروند. خوب؛ پنجاه نفر این کار را کردند، بعد متوقّف خواهد شد. این، باید در حوزه علمیه قم و به تبع آن در سایر حوزهها، به #حرکت و #جریان تبدیل شود. راه بیفتند و بروند. مدیریّت حوزه علمیه و اکابر و اعیان و متشخّصین حوزه، این کار را راه بیندازند. اوّل هم از خودشان شروع کنند. بعضی از #بزرگان هستند که اگر به شهرهای دیگر بروند، وجودشان در آنجاها انفع از قم خواهد بود. حتی درباره بزرگان هم چنین چیزی وجود دارد. خوب؛ یک نفر مثل آیةالله میلانی رضوانالله تعالی علیه، از کربلا که دَمِ گوش نجف بود و مثل ایشان در نجف و کربلا تعداد زیادی بودند، پا شد آمد مشهد و حوزه علمیه بزرگی را به وجود آورد. این، یک واقعیّت است. حقیقتاً از برکات الهی برای حوزه مشهد، وجود مرحوم آیةالله میلانی بود. خوب؛ ایشان میتوانست تا آخر عمر در کربلا بماند. آن وقت، عالمی در ردیف چندین نفر مثل خودش بود. یعنی بعضی اگر علماً هم جلوتر نبودند، شاید از جهات دیگر، جلوتر از ایشان بودند. لکن ایشان به مشهد آمد و مایه برکت شد. پس، این حرف، حتی درباره شخصیتهایی مثل مرحوم آیةالله میلانی هم جاری است؛ تا از تراکم جلوگیری شود. این هم هجرت؛ هجرت به جاهایی که احتیاج هست: به شهرها، حوزهها، حوزههای بزرگ و حوزههای کوچک، و بعد به داخل دستگاههای دولتی، داخل ادارات، داخل کارخانهها - آنجاها که طلبی و تمایلی هست - و بعد هجرت به خارج از کشور. امروز یکی از مصادیق هجرت، ممکن است این باشد.
🔆۱۳۷۳/۰۶/۲۰
#امام_خامنه_ای
#حوزه
#هجرت
🌕🌕🌕🌕 خانه طلاب جوان ⬇️🔰⬇️🔰
@khaneTolab
🔴 معجزه ی انقلاب 🔴
🔆 ملّت ایران نشان داده که میتواند کارهای بزرگ را بخوبی انجام بدهد، از عهده بربیاید؛ ملّت ایران #انقلاب را راه انداخت، #تشکیل_جمهوری_اسلامی را راه انداخت؛ اینها مثل #معجزه است. تشکیل جمهوری اسلامی در دنیای دوقطبیِ کاپیتالیسم و کمونیسم -که آن روز بود- مثل یک معجزه است؛ واقعاً شبیه معجزهی عبور از دریا برای بنیاسرائیل یا عصای موسیٰ است؛ مثل یک معجزه است. خب ملّت ایران این کار را کردند؛ این یک ظرفیّت خیلی مهمّی است. بعد [هم] توانستند این را #نگه دارند.
🎙۱۳۹۸/۰۳/۰۱
#امام_خامنه_ای
#تشکیل_جمهوری_اسلامی
#معجزه
✴️✴️ خانه طلاب جوان 🔰🔰
@khaneTolab