💡موضوع: تبیین سند اخلاق هوش مصنوعی یونسکو
🤖هوش مصنوعی در کنار فواید خود، ارزش های اخلاقی انسان را نیز تهدید میکند. به همین دلیل یونسکو سندی را تصویب کرده و از کشورهای عضو - از جلمه ایران- خواسته به نحوی این سند را در جوامع خود اجرا کنند.
در این نشست بدین موضوعات می پردازیم:🔰🔰🔰
✅اخلاق هوش مصنوعی و رویکردهای قوی و ضعیف در هوش مصنوعی به چه معناست؟
✅ آیا مبانی و اصول اخلاقی این سند با مبانی نظریه اخلاقی اسلام سازگاری دارد؟
✅تیم متخصص متن اولیه این سند چه کسانی هستند؟ از آمریکا، روسیه و چین ، حتی از عربستان و امارات کارشناس هست ولی از ایران...
📅 زمان: چهارشنبه 13 بهمن 1400 ساعت 15
🌐 لینک مجازی:
aparat.com/itsetad/live
اینستاگرام: ainews_ir
🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰
🆔 @Khanetolab
4_5951962255707866560.mp3
4.12M
🔉 بشنوید| ویژه استقبال از ماه رجب
استاد فیاضبخش
@jelvehnooralavi
🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰
🆔 @Khanetolab
✅ اعمال مشترک ماه رجب المرجب...
1⃣ ۶۰ رکعت نماز هر شب ماه رجب
2⃣ قرائت سوره توحید در طول ماه
3⃣ ۱۰۰۰ مرتبه ذکر شریف لاالهالاالله
4⃣ قرائت ادعیه وارده
5⃣ روزه
6⃣ غسل ابتدا، وسط و پایان ماه
7⃣ استغفار
🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰
🆔 @Khanetolab
♦️ سلسله نشستهای #میز_عینیت
2⃣ نشست سوم
✅ بررسی مشکلات و موانع #تولید_داخلی
🎤 با حضور: دکتر علی سعیدی
🔻 عضو هیئت علمی دانشگاه قم
🔻 عضو اندیشکده قصد
⏰ زمان: پنجشنبه ۱۴ بهمن ساعت ۱۵:۳۰
🏣 مکان: خانه طلاب جوان
🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
✅ مأموریت شاگردپروری امام باقر (ع)
▫️ امام باقر (ع)، به واسطه مأموریت ویژهای که خدای متعال برای ایشان اراده فرموده است؛ نشر علوم و معارف را عهدهدار میشوند. #نشر_علوم و گسترش آن در وجود شاگردان و #شاگردپروری؛ شأن ویژه این امام بزرگوار در دوران حیات ظاهری ایشان است.
▫️ حجم شاگردانی که توسط ایشان و فرزند بزرگوارشان، امام صادق (ع) به یادگار مانده است، بهترین گواه بر این مطلب است. لذا شاید بتوانیم امام باقر (ع) را «#امامِ_شاگردپروری» قلمداد کنیم که در دوران حیات ظاهری، نور وجودی خویش را در آینه شاگردان جلوه میدهند و آن را برای هدایت بشر، باقی و جاودان میسازند.
▫️ نور در آینهها، منتشر میشود. کثرت و بسط پیدا میکند و شرح و تفصیل مییابد. نور را در آینهها بهتر میتوان دید. امام را نیز در جلوه شاگردان بیشتر میتوان فهمید. شاگردان، شرح تفصیلی امام خود هستند که در قامت آینههایی، به میزان خلوص، نور وجودی امام را به نمایش میگذارند. اگر فضیلتی دارند، از امام است و به واسطه شاگردی به آنان رسیده است.
🗓 #استاد_عابدینی؛ کتاب شاگردپروری
🌺 اول رجب، سالروز میلاد پر برکت حضرت امام باقر(ع)، را تبریک و تهنیت عرض مینماییم.
🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰
🆔 @Khanetolab
✅ ادب حضور؛ اسرار ماه رجب
💠 کتاب اسرار #ماه_رجب؛ ادب حضور (دفتر اول)» را از اپلیکیشن طاقچه، به شکل #رايگان دریافت کنید:
🌐 https://taaghche.com/book/38876
⏪ ادب حضور مجموعهای پنج جلدی است که به آداب و مراقبات مهمترین ایّام سال در نزد اهل معنا می پردازد؛ اوقاتی که در فرهنگ اهل بیت(ع)، فرصتی ویژه برای سیر و سلوک توحیدی معرفی شدهاند. این ایّام عبارتند از: سه ماه ارجمند رجب، شعبان و رمضان، اربعین موسوی (یعنی ماه ذیقعده و دهه اول ذیحجّه) و ایام سوگواری حسینی(ع) در محرم و صفر.
⏪ عصاره دستورات اخلاقی و عبادی، و همچنین معارف توحیدی پیرامون این ایام، بنا بر مکتب تربیتی علامه طباطبایی(ره)، در این جزوه گرد آوری شده است.
⏪ این جزوه ممتاز و منحصر بفرد است؛ زیرا استاد فیاض بخش در آن برخی ظرایف و لطایفی را گرد آورده اند که خود مستقیماً و سینه به سینه از محضر اساتید اخلاق و سیر و سلوک، به ویژه مرحوم #آیت_الله_سعادتپرور دریافت نموده اند و لذا بسیاری مطالب آن در کتب مشابه ذکر نشده.
⏪ در تدوین این جزوه، دو کتاب گرانقدر "المراقبات" تالیفات استاد بزرگ اخلاق و عرفان، #میرزاجوادآقاملکیتبریزی و "اقبال الاعمال"، نوشته عالم و عارف نامی، #سیدبنطاووس، بیش از سایر منابع مورد استفاده قرار گرفته؛ که این نیز به توصیه اساتید این مکتب تربیتی بوده است.
🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
#نشر_حداکثری
#اطلاعیه
✅ آیین رونمایی از سطح دو سیر مطالعاتی صراط
💠 با حضور:
🔹 حجتالاسلام #صلح_میرزایی (مسئول دفتر حفظ و نشر آثار رهبری در قم)
🔹 حجت الاسلام #فخریان (پژوهشگر و مسئول سیر مطالعاتی منظومه فکری رهبری)
🔹 جناب آقای #شیخلر (عضو محتوایی انتشارات صهبا)
⏰ زمان: دوشنبه ۱۸ بهمن؛ ساعت ۱۶
🏫 مکان: بلوار غدیر، کوچه ۶، ساختمان ادارای مدرسه هدایت، #خانه_طلاب_جوان
#صراط
#سیر_صراط
#سیر_مطالعاتی_صراط
🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
✅ نظر حجتالاسلام و المسلمین #استاد_ملکی (قائم مقام حوزه های علمیه سراسر کشور) درباره #سیر_مطالعاتی_صراط (منظومه فکری مقام معظم رهبری)
🔻 از همه جوانهای حوزه و حوزویان، و دانشگاهیان تقاضا میکنم که حتماً وارد این #سیر_مطالعاتی بشوند تا یک حیات طیبه دیگری و یک حیاط جهاد و مقاومت دیگری در روح آنها سریان و جریان پیدا کند تا بتوانیم در مقابل دشمن با صلابت بایستیم و به بزرگترین آرزوی خودمان بعد از انجام تکلیف که #شهادت است برسیم همان آرزویی که سردار بزرگ #حاج_قاسم_سلیمانی داشتند.
🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀#معرفی فعالیت ها و برنامه های #واحد_علمی خانه طلاب جوان🌀
🎙 در گفتگو با حجت الاسلام مهدی #قریب (مسئول واحد علمی خانه طلاب جوان)
❇️ به همراه معرفی راه ها و زمینه های ارتباط و همکاری با این بخش
🌐 کانال علمی خانه طلاب جوان:
https://eitaa.com/elmikhane
🆔 @Khanetolab
#یادداشت 1⃣
💠 پاسخهای مستدل حوزویان به یادداشت نقد مدیریت حضرت امام
✅ اسلام متحجر و اسلام سکولار دو روی یک سکه
🔻 به بهانۀ متن جدید مهدی نصیری و بروز تفکر نوحجتیه ای او
"یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم و الله متم نوره ولو کره الکافرون"
🔸 آن روز که امام بزرگوار ما به ما تذکر می داد که تفکر #انجمن_حجتیه از بین نرفته است، و این مارهای خوش و خط خال در کمین هستند، کسی باور نمی کرد این مارها در آستین در حال پرورش بوده باشند.
🔸 بروز #نوحجتیه با همان تفکرات سرعت گرفته است. اما...!
🔸 اما نکته ای که اخیرا آقای #مهدی_نصیری در یادداشت جدیدش در مورد رهبری کاریزماتیک و فرهمند #امام_خمینی قدس سره نوشته هم از جهت کبری و هم از جهت صغرای استدلال مخدوش است.
🔸 اولا چه کسی گفته رهبری امام کاریزما بوده است؟ این بافتۀ جامعه شناسان بیخبر از ماجرا، کجا بر امام ما تطبیق دارد؟ امام سالها مبارزه کرد در غربت و مشروعیتش را نیز از #ولایت اعتباری از جانب خدا دارد نه از قدرت کاریزماتیکش.
🔸 و این که در طول #دوران_مبارزه و دوران ولایت ظاهریاش بعد از انقلاب نیز قدرت فرهمند داشته و کسی را یارای نقد او نبوده غلط و دروغی دیگر است. ذکر گوشه ای اندک از تاریخ کفایت میکند برای این دروغ آشکار؛
- ماجرای نزاع و قهر سید محمود دعائی با امام در دفاع از مجاهدین(پس از استنکاف امام از حمایت از سازمان منافقین)
- نامۀ تند و توهینآمیز آقای هاشمی به امام در مورد عملکرد بنی صدر
- مباحثات فقهی برخی رجال حوزوی با امام(از جمله آقای آذری از جامعه مدرسین و برخی اعضای شورای نگهبان)
- گفتگوهای صریح میان امام و برخی مراجع وقت
- نامه های شاگردان امام (مانند آیتالله خامنهای و آیتالله قدیری)
- مناقشات قائم مقام رهبری وقت و نامههای تندی که به امام می فرستاد
- نامههای موهن #نهضت_آزادی و شخص #بازرگان به امام
- مباحثات تخصصی برخی فرماندهان جنگ با امام و حتی اتخاذ برخی تصمیمات مخالف با حضرت امام مانند ورود ناب آمریکایی به خلیج فارس، ماجرای مک فارلین، ارسال نیرو به سوریه و...
🔸 موارد مذکور و بسیار موارد دیگر که در تاریخ ثبت است، نشان از این دارد که نوحجتیهایها عامدانه و عالمانه تاریخ را انکار می کنند تا پنجه بر صورت آفتاب بکشند و انتقام بگیرند!
ولی باید گفت:
ای مگس عرصۀ سیمرغ نه جولانگه توست
عِرض خود می بری و زحمت ما می داری
🔸 عقدهگشاییهای امثال نصیری ارزش پاسخ ندارد، اگرچه میتوان تفصیلیتر به مرور تناقضات و تحریفات آن یادداشت موهن پرداخت اما اجمالا گفتنی آنکه:
1⃣ ۱. هرچند در تمام مواردی که محل گفتگوی جدی با حضرت امام بود، معلوم شد که حق با حضرت امام بوده است و اگر راه امام را می رفتیم سریعتر و امن تر به ساحل نجات می رسیدیم.
2⃣ ۲. قبل از امام همین فقه و همین قرآن و همین نهج البلاغه و همین ایران بود و ما هیچ نداشتیم! او که به صحنه آمد همچون وجود که بر ماهیات می تابد بر ما تابید و ما را زنده کرد.
3⃣ ۳. سکولارهای تازه به میدان رسیدۀ حوزوی و غیر حوزوی که عمدۀ آن ها سال ها نمک خورده اند و نمک دان می شکنند، مصداق این آیه کریمه اند: "هُوَ الَّذي أَرسَلَ رَسولَهُ بِالهُدىٰ وَدينِ الحَقِّ لِيُظهِرَهُ عَلَى الدّينِ كُلِّهِ وَلَو كَرِهَ المُشرِكونَ"
4⃣ ۴. چه تلاقی جالبی که سکولارهای حوزوی در ماجرای آیت الله صافی و متحجرین دقیقا با هم میدان می آیند. حساب و کتاب نمی کنند ولی حقانیت فرمایشات حضرت امام را فریاد می زنند.
✏️ نویسنده: استاد #مهدی_قریب
https://eitaa.com/rabefalagh
🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰
🆔 @Khanetolab
#یادداشت 2⃣
💠 پاسخهای مستدل حوزویان به یادداشت نقد مدیریت حضرت امام
✅ بزرگترین سرمایه مردم
🌿 #امام از جوان های این مردم امثال #حاج_قاسم و مهدی باکری و همّت و حججیها ساخت و تربیت کرد.
🌿 استقلال این کشور را با #قیام مردم به آنها داد.
🌿 طرح امام از مردم با مردم و برای مردم است.
🌿 این طرح مردمی توانسته قیام و نهضت مردم را ایجاد کند و ۴۳ سال حفظ کند. این حفظ، معجزه بزرگتری نسبت به اصل قیام است که فرمود: "شیبتنی سوره هود لمکان هذه الایه: فاستقم کما امرت و من تاب معک".
🌿 امام و رهبری کاری جز ایجاد و حفظ این قیام ندارند. بزرگترین هدف آنها مردمند و به همین خاطر بزرگترین سرمایه مردم هم امام و رهبری است.
🌿 خدا رحمت کند #حاج_قاسم عزیزمان را که مردم او را از خود میدانستند چون پیرو حقیقی و تربیت شده درست «#مکتب_امام» بود. ایشان با بغض این چند جمله را خطاب به رزمنده ها گفتند:
"برادران، رزمنده ها، یادگاران جنگ
یکی از شؤون عاقبت به خیری، نسبت شما با جمهوری اسلامی و انقلاب است
والله والله والله از مهمترین شوون عاقبت به خیری همین است
والله والله والله از مهمترین شوون عاقبت به خیری، رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکّان این انقلاب را به دست گرفته، در قیامت خواهیم دید مهمترین محور محاسبه همین است.
🌿 چرا ایشان ارتباط با امام جامعه را مهمترین محور محاسبه و مهمترین شان عاقبت به خیری میدانند؟
🌿 در طرف مقابل یک عده به دنبال زدن همه مؤلفه های قدرت مردمند. فراتر از مشکلات ناشی از تحریم و فشارهای بیرونی یک فشار همه جانبه رسانهای هست که میخواهد بر ذهن مردم اینگونه القا کند که همه چیز از دست رفته است تا کاری را که آنها در میدان نظامی و سیاسی و اقتصادی نتوانستند به سرانجام برسانند در میدان رسانه و اذهان مردم انجام دهند.
🌿 شکست آنها در «آخرین راهبرد و سیاستشان» یعنی «#تحریم_اقتصادی» روشن شده است اما هنوز به جنگ رسانهای امید دارند. «#جنگ_روایتها» یی که آنقدر وقیح است که حتی به امام در دهه فجر توهین میکند.
البته به نظرم رهبری امام هم برای آنها بهانهای است که «رهبری» را بزنند یعنی به اسم مردم بزرگترین سرمایه مردم را مخدوش کنند.
🌿 غافلند از سنتهای الهی که فرمود: "يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ".
✏️ نویسنده: استاد #مهدی_عباسی
https://eitaa.com/neshanha
🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰
🆔 @Khanetolab
#یادداشت 3⃣
💠 پاسخهای مستدل حوزویان به یادداشت نقد مدیریت حضرت امام
✅ دل آرام امام
🔹 آقای #نصیری در یادداشت اخیر خود، رهبری کاریزماتیک معنوی امام را، آفت اصلی انقلاب و علت مهم به گل نشستن #انقلاب_اسلامی دانسته اند.
🔰 فارغ از بحثهای سیاسی و اینکه در هماهنگی با چه جریانات سیاسی این خط پی گیری میشود، خوب است به صورت علمی به بیانات ایشان پاسخ داده شود، بماند که خلاف واقعهایی هم از زندگی حضرت امام و هم از سیره پیامبر اکرم و امیرالمومنین در متن ایشان وجود دارد.
از قضا یکی از کرامتهای حضرت امام در دوران #نهضت انقلاب اسلامی و ده سال زعامتشان بر کشور، این بود که توانستند نظریه ولایت فقیه را با #مردم_سالاری در عمل و سیره خود از سویی و در ساختارها و نهادهای کشور از سوی دیگر جمع کند.
🔰 به اعتراف دوست و دشمن او عُصاره و برگزیده امّت و ملت بود، فاصله معناداری با اقران خود در میان علماء و سیاستمداران داشت، مردم او را جان جانان خود می دانستند و یک اشاره او کافی بود تا جوانان به عشق #لبخند او در میدان دفاع از کشور حاضر شوند و این بس سرمایه گرانبهایی است که چه ناجوانمردانه برخی قصد ستاندن آن از مردم را دارند. او مبعوث شده از میان همین مردم بود(رسولا من انفسهم) تربیت شده دامان همین جامعه بود.
🔰 با همه این داراییها و برگزیدگی که لطف خدا به روح الله بود، اما او برای خودش تنها یک ماموریت می دید. به حکم آیه
"لَقَدْ أَرْسَلْنا رُسُلَنا بِالْبَيِّناتِ وَ أَنْزَلْنا مَعَهُمُ الْكِتابَ وَ الْميزانَ لِيَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْط"
تمام تلاش او مانند همه رسولان الهی این بود که مردم را بیدار کند و به صحنه بیاورد و سرنوشت کشور را به دست خودشان بسپرد.
او وظیفه دیگری برای خود نمی شناسد و با هر کس که مخالف دخالت مردم در سیاست به این معنا باشد به شدت برخورد می کند هر چند از خواص و علماء و بزرگان باشد.
🔰 او مردم را این طور شناخته و تربیت کرده است که: «#خمينى هم اگر براى خدا كار نكند، مردم از بينش می برند؛ نابودش می کنند»
یا در جای دیگر در توصیف مردم این طور می گوید که: «اشتباه نكنيد، اگر خمينى هم با شما سازش كند ملت اسلام با شما سازش نمی کند.»
🔰 اساسا یکی از اسرار اینکه ایشان فرمودند با دلی آرام و قلبی مطمئن به جایگاه ابدی سفر می کنم همین بود که او خیالش از طی مسیر انقلاب توسط مردم راحت بود.
در سیره حکومتی ایشان هم به روشنی میبینیم که به محض تحقق انقلاب اسلامی در کنار نهادهای حکومتی مرسوم و موجود، دست به تاسیس نهادهای انقلابی که جوهره آن مردمی است می زند و کمیتههای انقلاب اسلامی، جهاد سازندگی، نهضت سوادآموزی، بسیج مستضعفین و ... با دست مبارک ایشان بخشی از تحقق نظریه مردم سالاری در اداره جامعه می شود.
🔰 مردم عصر جدید که دوران امام خمینی است به بلوغی رسیدند که اراده کرده اند که اهداف عالیه اسلام را محقق کنند و سر شیفتگی شان به امام و شاگردان حقیقی ایشان هم همین است، چرا که فهمیده اند امام هم جز اسلام و مردم چیزی را نمی خواهد و این از زمین تا آسمان با رهبری کاریزماتیک در #فلسفه_سیاسی_غرب تفاوت دارد.
و السلام علی من اتبع الهدی
✏️ نویسنده: استاد #کاظمزاده
https://eitaa.com/tamardom
🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰
🆔 @Khanetolab
#یادداشت 4⃣
💠 پاسخهای مستدل حوزویان به یادداشت نقد مدیریت حضرت امام
✅ پنجه بر رخ خورشید
▫️... خدایا دوست دارم موشکهای دشمن انگشتهایم را در سومار، دستهایم را در میمک و پاهایم را در موسیان و سینهام را در شلمچه و چشمانم را در هویزه و حنجرهام را در ارتفاعات الله اکبر و خونم را در رودخانه بهمنشیر و قلبم را در خونینشهر و سرم را در آبادان از تن جدا نمایند تا در کمال فشار و آزار، دشمنان مکتبم ببینند که اگر چشمها، دستها، پاها و قلب و سر و حنجرهام را از من گرفتهاند، اما یک چیز را نتوانستهاند بگیرند و آن ایمان و هدفم است که عشق به الله و معشوقم به مطلق جهان هستی و عشق به #شهادت و عشق به امام و اسلام است...
▫️سال دوم دبیرستان بودم. عزیز داشت توی صبحگاه با شور و حرارت این مقاله رو میخوند.
از کلامش آتش می بارید و به جانم شعله می نشاند.
مدهوش مقاله شدم.
▫️بعد از صبحگاه رفتم پیشش و نشریه رو از دستش گرفتم.
هفته نامه صبح بود. نگاه کردم ببینم مسؤولش کیست! #مهدی_نصیری بود. کسی که در فضای غالب #دوم_خرداد انگار پناهگاهی در مقابل هجمه های #دشمن ساخته بود.
▫️هیچ وقت باورم نمی شد که این مسیر مقدس روزی به پنجه کشیدن بر رخ آفتاب منتهی شود.
✏️ نویسنده: استاد #عصاره
http://eitaa.com/abdollahassareh
🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰
🆔 @Khanetolab
حق انقلاب بر ما~1.mp3
2.3M
💠 حق انقلاب بر ما
🔻 اگر نبود جهاد مجاهدين، چه در آغاز #انقلاب و چه در #دفاع_مقدس، معلوم نبود من و شما الان کجا باشيم و چه حالي و چه فکري و چه رفتاري داشته باشيم؟ البته شماها هيچ کدام نميبينم که يادتان باشد پيش از انقلاب چه خبر بود؛ روند حرکت جامعه به سوي کفر بود. هر روز يک ضربهاي به پيکره اسلام وارد ميشد، يکي از ارزشهاي اسلاميمورد اهانت قرار ميگرفت، يکي از احکام اسلاميتعطيل ميشد، چيزهايي که حالا وقت گفتنش نيست همه شما کمابيش شنيدهايد اما شنيدن کي بود مانند ديدن!
🔻 با اطمينان عرض ميکنم اگر حرکت حضرت #امام رضواناللهعليه و فداکاري شهدا نبود امروز شايد جز اسمي از #اسلام در اين کشور باقي نمانده بود. اين را با مبالغه و اغراق نميگويم، با حساب عرض ميکنم. امروز ما حتي زندگيمان را، امنيتمان را، رفاهمان را و نعمتهاي ماديمان را و افتخارات جهانيمان را و بالاتر از همه دينمان را مديون انقلاب و مديون شهدا و مديون مدافعين اسلام هستيم و اگر هر روز هم ما برنامهاي براي بزرگداشت شهدا داشته باشيم و خاطرات آنها را زنده کنيم باز هم حق آن ادا نميشود.
🔻 و چه قدر زشت است کساني با اين همه برکاتي که به وسيله انقلاب و به وسیله شهداي انقلاب و شهداي جنگ تحميلي نصيب ما شده چشمشان را ببندند و ناسپاسانه همه چيز را انکار کنند و زير سوال ببرند؛ بنده گمان نميکنم کفران نعمتي از اين بالاتر تصور بشود براي ما.
🗓 علامه مصباح یزدی رحمه الله علیه
🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰
🆔 @Khanetolab
هدایت شده از خانه طلاب جوان
#نشر_حداکثری
#اطلاعیه
✅ آیین رونمایی از سطح دو سیر مطالعاتی صراط
💠 با حضور:
🔹 حجتالاسلام #صلح_میرزایی (مسئول دفتر حفظ و نشر آثار رهبری در قم)
🔹 حجت الاسلام #فخریان (پژوهشگر و مسئول سیر مطالعاتی منظومه فکری رهبری)
🔹 جناب آقای #شیخلر (عضو محتوایی انتشارات صهبا)
⏰ زمان: دوشنبه ۱۸ بهمن؛ ساعت ۱۶
🏫 مکان: بلوار غدیر، کوچه ۶، ساختمان ادارای مدرسه هدایت، #خانه_طلاب_جوان
#صراط
#سیر_صراط
#سیر_مطالعاتی_صراط
🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
خانه طلاب جوان
#پای_درس_تفسیر_رهبر 7⃣1⃣ "كُنتُم خَيرَ أُمَّةٍ أُخرِجَت لِلنّاسِ تَأمُرونَ بِالمَعروفِ وَتَنهَونَ ع
#پای_درس_تفسیر_رهبر 9⃣1⃣
"إِن تَمسَسكُم حَسَنَةٌ تَسُؤهُم وَإِن تُصِبكُم سَيِّئَةٌ يَفرَحوا بِها ۖ وَإِن تَصبِروا وَتَتَّقوا لا يَضُرُّكُم كَيدُهُم شَيئًا ۗ إِنَّ اللَّهَ بِما يَعمَلونَ مُحيطٌ" (آلعمران؛ ۱۲۰)
🔸 یک آیهی #قرآن را برای شما جوانان عزیزم مطرح میکنم؛ آن آیهی شریفه در سورهی #آلعمران است؛ در ضمنِ آیاتی که در مورد #دشمنان عنود اسلام و جامعهی اسلامی است. ... اینجور میگوید، میفرماید که «وَ اِن تَصبِروا وَ تَتَّقوا لا یَضُرُّکُم کَیدُهُم شَیئًا»؛ این یک قانون -قانون آفرینش- است.
🔸 #صبر و #تقوا موجب میشود که همین دشمن عنود، این کپسول زشت کینه و بغضاء، با همهی تواناییهایی که برای خودش فراهم کرده، هیچ غلطی در مقابل شما نتواند بکند؛ لَا یَضُرُّکُم کَیدُهُم شَیْئًا؛ یعنی هیچ زیانی به شما نمیتوانند برسانند؛ به شرط چه؟ به شرط صبر و تقوا.
#ادامه_دارد
- صبر یعنی چه؟
- و تقوا یعنی چه؟
🗓 ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
✅ رونمایی از کتابهای سطح دوم سیر مطالعاتی صراط
#سیر_مطالعاتی_صراط
🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
سطح دو-.jpg
859.2K
✅ رونمایی از کتابهای سطح دوم سیر مطالعاتی صراط
💠 فایل با کیفیت
#سیر_مطالعاتی_صراط
🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰
http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f