eitaa logo
خط انقلاب تا ظهور
1.6هزار دنبال‌کننده
14.4هزار عکس
9.5هزار ویدیو
302 فایل
❁﷽❁ ای امید غریبان تنها کجایی رهسپاریم با ولایت تا ظهور دوستانی که جدید تشریف میارید این 👈کانال، کانال شلوغی نیست به همین دلیل سعی میشه اخبار خیلی #مهم و کلیپ های #چالشی به اشتراک گذاشته بشه ☺️ ارتباط با ادمین↙ @Bjgh5656 ممنون از بذل توجه شما
مشاهده در ایتا
دانلود
❇تفســــــیر ❇ رسالت شعیب در مدین در این آیات، پنجمین قسمت از سرگذشت اقوام پیشین و درگیرى انبیاء بزرگ با آنان، یعنى قوم شعیب (علیه السلام) مطرح شده است. شعیب(علیه السلام) که نسبش طبق تواریخ با چندین واسطه به ابراهیم (علیه السلام) مى رسد، به سوى اهل مدین مبعوث گردید. مدین از شهرهاى شام بود، مردمى تجارت پیشه و مرفه داشت که در میان آنها بت پرستى و همچنین تقلب و کم فروشى در معامله کاملاً رایج بود. شرح درگیرى این پیامبر بزرگ، با اهل مدین در سوره هاى متعددى از قرآن مخصوصاً سوره هود و شعراء آمده است و ما به پیروى از قرآن مجید در ذیل آیات سوره هود به خواست خدا در این زمینه مشروحاً بحث خواهیم کرد و در اینجا تنها فشرده قسمتى از این ماجرا را طبق آیات فوق بیان مى کنیم. 🌼🌼🌼 در این آیه، خداوند مى فرماید: ما به سوى مردم مدین، برادر آنها شعیب را فرستادیم (وَ إِلى مَدْیَنَ أَخاهُمْ شُعَیْباً). جمعى از مفسران، مانند مرحوم طبرسى در مجمع البیان و فخر رازى در تفسیر معروف خود، نقل کرده اند که مدین در اصل، نام یکى از فرزندان ابراهیم خلیل(علیه السلام) بوده، و چون فرزندان و نواده هاى او در سرزمینى در طریق شام سکونت اختیار کردند به نام مدین نامیده شد. در این که چرا تعبیر به أَخاهُم (برادرشان) شده است، در ذیل آیه ۶۵ همین سوره توضیح دادیم. پس از آن، اضافه مى کند: شعیب دعوت خود را همانند پیامبران دیگر از مسأله توحید شروع کرد و صدا زد اى قوم من! خداوند یگانه را بپرستید که هیچ معبودى جز او براى شما نیست (قالَ یا قَوْمِ اعْبُدُوا اللّهَ ما لَکُمْ مِنْ إِلهغَیْرُهُ). و افزود: این حکم، علاوه بر این که فرمان عقل است، به وسیله دلائل روشنى که از طرف خداوند براى شما آمده نیز اثبات شده است (قَدْ جائَتْکُمْ بَیِّنَةٌ مِنْ رَبِّکُمْ). در این که این بَیِّنَه (دلیل روشن) چگونه چیزى بوده است، در آیات فوق سخنى از آن به میان نیامده، ولى ظاهر این است که اشاره به معجزات شعیب است. 🌼🌼🌼 این پیامبر بزرگ، پس از دعوت به توحید، به مبارزه با مفاسد اجتماعى و اخلاقى و اقتصادى آنها برخاسته، نخست آنان را که آلوده به کم فروشى و تقلب و تزویر در معامله بودند از این کار باز مى دارد و مى گوید: اکنون که راه خدا براى شما آشکار شده حق پیمانه و وزن را ادا کنید و از حقوق مردم چیزى کم نگذارید (فَأَوْفُوا الْکَیْلَ وَ الْمیزانَ وَلاتَبْخَسُوا النّاسَ أَشْیاءَهُمْ). روشن است نفوذ هر گونه خیانت و تقلب در امر معاملات، پایه هاى اطمینان و اعتماد عمومى را که بزرگ ترین پشتوانه اقتصادى ملت ها است متزلزل و ویران مى سازد، و ضایعات غیر قابل جبرانى براى جامعه به بار مى آورد. به همین دلیل، یکى از موضوعات مهمى که شعیب(علیه السلام) روى آن انگشت گذاشت، همین موضوع بود. سپس به یکى دیگر از کارهاى خلاف آنها اشاره کرده مى فرماید: در روى زمین بعد از آن که در پرتو ایمان و کوشش هاى انبیاء اصلاح شده است، فساد نکنید (وَ لاتُفْسِدُوا فِی الأَرْضِ بَعْدَ إِصْلاحِها). مسلّم است که از تولید فساد، اعم از فساد اخلاقى یا بى ایمانى یا ناامنى، هیچ کس بهره اى نمى گیرد، لذا در آخر آیه اضافه مى کند: این به سود شما است اگر ایمان داشته باشید (ذلِکُمْ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنینَ). گویا اضافه کردن جمله إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنینَ اشاره به این است که این دستورات اجتماعى و اخلاقى، هنگامى ریشه دار و ثمربخش خواهد بود که از نور ایمان روشن گردد، اما اگر بدون پشتوانه ایمان باشد و تنها روى یک سلسله مصالح مادى تکیه کند، دوام و بقائى نخواهد داشت. (تفســــــیر نمونه، ذیل آیه ۸۵ سوره مبارکه اعراف) ↙️ @etehadieh_amariyon
007085.mp3
278.7K
آیه ۸۵ سوره مبارکه اعراف استاد پرهیزگار ↙️ @etehadieh_amariyon
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دل هوای روی ماه یار داردجمعه ها🌼🍃 دل هوای دیدن دلدار داردجمعه ها صبح جمعه چشم در راهیم ما ای عاشقان یار با ما وعده دیدار دارد جمعه ها🌼🍃 أللَّھُمَ عـجِـلْ لِوَلیِڪْ ألْفَرَج🙏 💚🙏 🌼🍃🌼 ‎‌‌ ↙️ @etehadieh_amariyon
🔸رئیس ستاد انتخابات استان تهران: 🔹بیش از ۹ میلیون نفر در تهران واجد شرایط رای دادن هستند. 🔹 از این تعداد ۲۰۰ هزار رای اولی هستند. ↙️ @etehadieh_amariyon
🔸اصولگرایان با ۲ لیست می‌آیند 🔹بعد از چندین جلسه و پیشنهادهای مختلف در نهایت اصولگرایان با ۲ لیست به انتخابات وارد می‌شوند. یک عضو جلسه: 🔹در جریان مذاکره، درخواست اصلی آقایان آقاتهرانی و محصولی برای ارائه فهرست مشترک حذف قالیباف از فهرست نهایی بود. 🔹حدادعادل با این پیشنهاد مخالفت می‌کند و پیشنهاد دیگری می‌دهد که درصورت لیست مشترک، ائتلاف با سرلیستی قالیباف منتشر شود و پایداری با سرلیستی آقاتهرانی که این پیشنهاد نیز از سوی جبهه پایداری رد می‌شود. 🔹در ادامه محمدباقر قالیباف پیشنهاد دیگری می‌دهد و اعلام می کند حاضر است از لیست کناره گیری کند و به صورت مستقل و منفرد در انتخابات شرکت کند. لیست جبهه انقلاب نیز ۲۹ نفره منتشر شود که این نیز مورد موافقت ائتلاف قرار نمی گیرد/ فارس 🤔🤔🤔🤔 پس اتحاد چه شد؟!! ↙️ @etehadieh_amariyon
🔸 : تا زمانی‌که قوی نشویم از طرف نظام سلطه به رسمیت شناخته نمی‌شویم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: 🔹تک تک مردم باید قوی شوند تا کشور ما قوی شود و در آن زمان عزتمند تر از امروز خواهیم بود. 🔹نظام سلطه می‌گوید هر کس با ما باشد قوی خواهد بود، اما اسلام ناب می‌گوید تا زمانی‌که قوی نشویم از طرف غرب به رسمیت شناخته نخواهیم شد. 🔹مردم در اقتصاد نقشی ندارند و هشتاد درصد اقتصاد کشور دولتی است. 🔹 اگر پشت شعارهایی که داریم عمل نباشد، ضررش از غرب زده ها برای ما بیشتر است. 🔹مردم باید بررسی کنند که افراد چه کارنامه ای طی چهل سال اخیر از خود به یادگار گذاشته اند و بر اساس آن افرادی را انتخاب کنند که مجلسی قوی را شاهد بشیم که به فکر حل مشکلات مردم است. ↙️ @etehadieh_amariyon
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بدون فحاشی به انقلاب اسلامی وارد نشوید!!! حمایت تمام قد مسئولین صدا و سیمای جمهوری اسلامی از چهره‌های ضد انقلاب ،پول بگیر فیلم ضد انقلاب بساز! گفتگوی امیر حسین ثابتی با وحید جلیلی پ؛ ن؛ همین چند وقت پیش هم امثال رشید پور در ماجرای هواپیمای اوکراینی افتاده بود با ضد انقلاب و تحریم میکرد صدا و سیما رو و تهمت به نظام بعد هم با اجرای برنامه زنده برگشت به صدا و سیما! !!!!! ↙️ @etehadieh_amariyon
⭕️ همون اصلاح طلبانی که میگفتن ما کسی رو نداریم برا لیست دادن، الان قرار دوتا لیست بدن و فقط ۱۵ نفرشون مشترکن باز خوبه دنیا برا اینا مثل آب بینی بزه نه گاو وگرنه ده تا لیست میدادن.. 👤 فامیل دور ↙️ @etehadieh_amariyon
خط انقلاب تا ظهور
#فوری_مهم بمب خبری جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ما نهایتا توانستیم نیروهای انقلاب را به وحدت برسانیم/لیست و
🔸بذرپاش: در فرصت کوتاه باقیمانده به راه‌های وحدت حداکثری بیاندیشید ✍️«مهرداد بذرپاش» در نامه‌ای خطاب به «حدادعادل» و «آقاتهرانی» درخواست کرد در فرصت کوتاه باقیمانده به راه‌های وحدت حداکثری بیاندیشید؛ با اندکی اغماض از اختلافات اندک و توجه بر اشتراکات فراوان، بر سر یک فهرست واحد توافق نمایید تا دل مردم نگران را شاد نموده و در این شرایط سخت اقتصادی، کام آنها را بیش از پیش تلخ نکنیم. +مگه اتحاد نشد؟!!🤔 واقعا که هر لحظه یه خبر منتشر میشه😒 ↙️ @etehadieh_amariyon
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اسلام سیاسی غیرفقاهتی: جستاری بر نیاز مبرم جنبش عدالتخواهی به اصلاحات بنیادین ✍سجاد باطنی عدالت از ارزش‌های اصیل اسلامی است که نه تنها در عالم تشریع، محور بسیاری از احکام الهی است بلکه تکوین نیز مبتنی بر آن است. درواقع این مفهوم با اصول و فروع، از عقاید تا احکام گره خورده است و مولفه اصلی انقلاب مهدی موعود نیز برپایی عدل در جهانی آکنده از ظلم عنوان شده است که همه این‌ها نشان از جایگاه رفیع عدل در سنت اسلامی است. عدالت با نامی مشابه و معنایی نه چندان مشابه، در فلسفه سیاسی غرب نیز جایگاه رفیعی دارد که نشان از عالمگیری دغدغه جامعه عادلانه است. جان رالز، فیلسوف اخلاق و سیاست آمریکایی که همگان او را به جهت کتاب تاثیرگذار «نظریه ای در باب عدالت» به سال 1971 می‌شناسند. این کتاب از منظر فلاسفه غربی سیاست، تولد دوباره فلسفه سیاسی است که پس از دهه هفتاد میلادی، تمام اندیشمندان غربی این حوزه اثباتا و یا نفیا، در خصوص آن داد سخن سر داده‎‌اند و بر سر معانی و الزامات جامعه عادلانه به نزاع فلسفی پرداخته‌اند و این یعنی درکی مشترک از عدالت مورد تایید نیست! جریانی دانشگاهی و دانشجویی نیز در ایران به رهبری معنوی یکی از اساتید فلسفه غرب دانشگاه تهران با عنوان عدالتخواهی شکل گرفته است که این روزها ویدیویی از نگاه این جنبش به ولایت فقیه در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و منازعاتی را در فضای عمومی شکل داده است. طبعا نقدهای مختلفی به جنبشی که داعیه جریان سوم دارد وارد می‌شود اما نوشتار حاضر قصد دارد به نقدی فرامتنی و پیشینی‌تر از نقدهای موجود اشاره کند و آن ساده انگاری معناشناسانه و روش شناسانه موجود در بطن این جنبش است که ذات این حرکت دانشجویی معتقد به اسلام سیاسی را غیرفقاهتی می‌نماید و برعکس آنچه می‌پندارند به فرآیند عرفی شدن یا سکولاریسم کمک می‌کنند. چرا ساده انگاری معناشناسانه؟ عدالت چیست؟ عادل کدام است؟ وقتی سران این جنبش از عدالت سخن می‌گویند، مرادشان «عدالت به مثابه انصاف» جان رالز است یا از «عدالت به مثابه استحقاق» رابرت نوزیک دفاع می‌کنند یا هیچکدام؟ طبعا در پاسخ به درک عرفی از عدالت رجوع می‌کنند و چنین خواهند گفت: «همه ما درک مشترکی از عدالت داریم، ما هم منظورمان از عدالت همین درک مشترک است» نگاه اجمالی به ادبیات غربی و اسلامی نشان می‌دهد که برخلاف این مدعا، همه ما نگاه مشترکی به عدالت نداریم و منازعات فلسفی برسر این مفهوم، خود موید همین ادعاست. ساده‌انگاری از همانجا آغاز می‌شود که با توسل به درک عامه از مفاهیم غامض فلسفه سیاسی، بدون دقت نظری مستقیما وارد کنش‌گری شده و تمام رفتار خود را با همان درک عمومی، توجیه کنیم. پس جنبش عدالتخواه اولا نیاز به مانیفستی در عرصه فلسفه سیاسی دارد تا بتوان منظور آن را از کنش‌گری سیاسی عادلانه درک کرد. چرا ساده انگاری روش‌شناسانه؟ باور به اسلام سیاسی که برخاسته از جان بدنه عدالتخواه است و ما در آن تردیدی نداریم، متاسفانه حامل یک فقدان بزرگ است و آن عدم اتکا بر فقه اسلامی و توسل به کلیات مبتنی بر استحسان شخصی یا خوشایند و بدآیندهای مذهبی سران این جنبش است. اسلام سیاسی که امام خمینی (ره) از آن دفاع می‌کرد پیوند وثیقی با فقاهت داشت و اتکا بر ولایت فقیه نیز برخاسته از همین رابطه شدید بین اسلام سیاسی و فقاهت است. این مسئله روش کنش‌گری سیاسی اسلامی را روشن می‌سازد. وقتی یکی از سران این جنبش، که مشخصا اطلاعات فقهی چندانی ندارد، از نظر کارشناسانه‌ای صحبت می‌کند که ممکن است با نظر ولی فقیه در تضاد باشد، این ساده انگاری روش‌شناسانه را می‌توان به وضوح نظاره کرد. ولایت فقیه از منظر ایشان صرفا ولایت حکیم خردمند است که مبتنی بر عقل خود، تصمیمات سیاسی اتخاذ می‌کند. البته ما قصدی بر تقلیل جایگاه عقل به عنوان یکی از ادله اربعه نداریم اما نکته اینجاست که آنچه سران این جنبش نظر کارشناسانه خود در برابر نظر ولی فقیه می‌دانند اصلا کارشناسانه نیست!!! وقتی شخصی هیچ پیوند عمیق فقهی - اجتهادی با مسائل نداشته باشد چطور می‌تواند نقش کارشناسانه‌ای در خصوص کنش‌گری سیاسی - اسلامی آن هم در قامت یک جریان سوم ایفا کند؟ بعید نیست که با روند فعلی، اگر این جنبش محضر امیرالمومنین (علیه السلام) را درک می‌کردند، وساطت حسنین (علیهما السلام) جهت عفو مروان بن حکم در جنگ جمل را مصداق آشکاری از تبعیض و روابط فامیلی ارزیابی می‌کردند و در آنجا نیز جنبش نه به تبعیض راه می‌انداختند. از همین رو لازم است جنبش عدالتخواهی، پیوند خود با مرجعیت اجتهادی را تقویت کند و ضمن هم‌اندیشی با فقهایی که از منظر این جنبش صائب نظر هستند، به اصلاح رفتار سیاسی خود بپردازند که در غیراینصورت و به واسطه انکار رابطه کنش سیاسی و تفقه، در راستای عرفی شدن و سکولاریسم گام بر می‌دارند. ↙️ @etehadieh_amariyon
🔸جزئیات حمله سایبری اخیر به کشور رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور: 🔹حمله اخیر سایبری به کشور برای امکان سنجی حمله بزرگتری انجام شد و ما تحلیل می‌کنیم منشاء این حمله که از نوع دیداس بود آمریکا باشد که البته جلوی این حمله گرفته شد. ↙️ @etehadieh_amariyon
بعضی وقتا به این نتیجه میرسم که فقط اسم مردم کوفه بد در رفته! همین ... ↙️ @etehadieh_amariyon
🔸فهرست "ایران سربلند" با شعار "نجات اقتصاد ایران" نهایی و منتشر شد. ↙️ @etehadieh_amariyon
خط انقلاب تا ظهور
🔸فهرست "ایران سربلند" با شعار "نجات اقتصاد ایران" نهایی و منتشر شد. #انتخابات #انتخابات_مجلس #من_را
🔸فهرست کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران نهایی شد 🔹بر اساس اعلام سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی و قطعی این شورا برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به شرح زیر است: ۱- محمدباقر قالیباف ۲-سیدمصطفی آقامیرسلیم ۳-سیدمحمد آقامیری ۴-عزت الله اکبری تالار پشتی ۵-زهره الهیان ۶-محسن پیرهادی ۷-سیدرضا تقوی ۸-مجتبی توانگر ۹-مجتبی ثابتی ۱۰-عاطفه خادمی ۱۱-سیداحسان خاندوزی ۱۲-سیدمحسن دهنوی ۱۳-مجتبی رضاخواه ۱۴-سمیه رفیعی ۱۵-فاطمه رهبر ۱۶-عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی ۱۷-مصطفی زمانیان ۱۸-اقبال شاکری ۱۹-مالک شریعتی نیاسر ۲۰-مهدی شریفیان ۲۱-علی شمسی پور ۲۲-ابوالفضل عموئی ۲۳-فاطمه قاسم پور ۲۴-سیدنظام الدین موسوی ۲۵-الیاس نادران ۲۶-احمد نادری ۲۷-سید محمود نبویان ۲۸-سوده نجفی ۲۹-کیومرث هاشمی ۳۰-سیدعلی یزدیخواه ↙️ @etehadieh_amariyon
خط انقلاب تا ظهور
🔸فهرست کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران نهایی شد #شانا 🔹بر اساس اعلام سخنگوی شورای ا
🔸حداد عادل: فهرست «ایران سربلند» هدفش تشکیل مجلسی با شعار «نجات اقتصاد ایران» است 🔹رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خطاب به مردم حوزه انتخابیه تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس، تاکید کرد: فهرست «ایران سربلند» که از سوی شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس به حضورتان معرفی شده اند هدفش تشکیل مجلسی است که بتواند شعار «نجات اقتصاد ایران» را محقق سازد. ↙️ @etehadieh_amariyon
🔴 نامزدهای نهایی👈 جبهه پایداری برای انتخابات مجلس در حوزه تهران اعلام شد. اسامی این لیست به شرح ذیل است:  ۱. مرتضی آقاتهرانی ـ متخصص سیاستگذاری فرهنگی و استاد حوزه و دانشگاه ۲. سید محمود نبویان ـ متخصص حوزه سیاست خارجی و معاهدات بین‌المللی و استاد حوزه و دانشگاه ۳. محمد سلیمانی ـ متخصص ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاد تمام دانشگاه علم و صنعت ایران ۴. وحید یامین‌پور ـ متخصص حوزه فرهنگ و رسانه و استاد دانشگاه ۵. رضا تقی پور انوری ـ متخصص ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدرس دانشگاه ۶. غلامحسین رضوانی ـ متخصص برنامه‌ریزی و سیاستگذاری راهبردی و استاد دانشگاه امیرکبیر ۷. الیاس نادران ـ اقتصاددان و استاد دانشگاه تهران ۸. سید نظام‌الدین موسوی ـ متخصص حوزه رسانه، مطبوعات و فضای مجازی و فعال سابق دانشجویی ۹. سید محمد جواد ابطحی ـ حقوق‌دان و مدرس دانشگاه ۱۰. رسول جلیلی ـ متخصص ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاد دانشگاه صنعتی شریف ۱۱. علی خضریان ـ متخصص رسانه و مسائل سیاسی و فعال سابق دانشجویی ۱۲. سید مهدی زری‌باف ـ اقتصاددان و استاد دانشگاه ۱۳. روح اله ایزدخواه ـ اقتصاددان و مدرس دانشگاه ۱۴. بیژن نوباوه‌وطن ـ متخصص رسانه و مسائل فرهنگی ۱۵. علی جعفری ـ حقوق‌دان و متخصص سیاست خارجی و فعال سابق دانشجویی ۱۶. فاطمه آلیا ـ متخصص حوزه زنان و مسائل فرهنگی و مدرس دانشگاه ۱۷. زهره سادات لاجوردی ـ متخصص حوزه زنان و مسائل فرهنگی و مدرس دانشگاه ۱۸. آسیه کلاته ـ متخصص حوزه برق و انرژی و استاد دانشگاه ۱۹. بتول نامجو ـ متخصص حوزه بهداشت و درمان ۲۰. زهرا ابوالحسنی ـ حوزه فناوری اطلاعات و استاد دانشگاه ۲۱. محمدصادق شهبازی‌راد ـ حقوق‌دان و فعال اجتماعی ۲۲. ابوالفضل عفت‌نژاد ـ متخصص مدیریت، برنامه‌ریزی و سیاستگذاری عمومی و مدرس دانشگاه ۲۳. مهدی صرامی ـ متخصص حوزه رسانه، مطبوعات و فضای مجازی و فعال فرهنگی ۲۴. محمدحسین طاهری آکردی ـ متخصص حوزه رسانه و فضای مجازی و فعال فرهنگی ۲۵. محمدرضا باقرزاده اول ـ متخصص فقه و حقوق و علوم سیاسی و استاد حوزه و دانشگاه ۲۶. فیروز اصلانی ـ حقوق‌دان، متخصص علوم سیاسی و استاد دانشگاه تهران ۲۷. سعید کرمی ـ حقوق‌دان و استاد دانشگاه ۲۸ - احمد سلطانی شیخ علائی ـ متخصص حوزه تاریخ و سیاستگذاری فرهنگ و رسانه و مدرس دانشگاه ۲۹. مجتبی ابراهیمی ـ متخصص مدیریت راهبردی و سیاستگذاری فرهنگی و فعال سابق دانشجویی ۳۰. سید محسن دهنوی ـ متخصص حوزه نانو و علم و فناوری و استاد دانشگاه شهید بهشتی ↙️ @etehadieh_amariyon
اینم لیست جبهه پایداری 🤔
تا این لحظه اتحادی صورت نگرفته متاسفانه😒
خط انقلاب تا ظهور
تا این لحظه اتحادی صورت نگرفته متاسفانه😒
پیشنهاد اکثریت کارشناسان سیاسی به مردم تهران👈 لیستی رای ندهید چون همه اعضای این لیست ها علیه السلام نیستند. عزیزان به هوش باشیم لیست ها رو با هم مقایسه کنیم تحقیق کنیم از کارشناسان پرس و جو کنیم و به انقلابیون واقعی رای دهیم ان شاءالله و البته حضور حداکثری پای صندوق هاست✅ ↙️ @etehadieh_amariyon
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این نکات تاریخی از دوران حکومت امام علی (ع) برای این روزهای بعضی نامزدهای انتخاباته! در دل بعضی‌ها حب قدرت و دنیا پر شده و منت سر انقلاب و ولایت می‌گذارند... ↙️ @etehadieh_amariyon
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجلس شورای اسلامی هیچ بحثی مهمتر از شفافیت نیست، انتظار مردم از مجلس آینده اینه... نماینده حق نداره بگه نظرم خودمه و به کسی نمیگم، مردم باید بدانند شعور و فهم نماینده در چه حدیه! حجت الاسلام پناهیان ↙️ @etehadieh_amariyon
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سازوکارهای مطلوب برای تعیین یک لیست انتخاباتی چیست؟ 💬 🔺در فضای کنونی انتخابات، گویی کاندیدها قرار نیست نماینده مردم باشند بلکه نماینده کسی هستند که لیست تهیه می‌کند! 🔹اگر می‌خواهیم مشارکتی در انتخابات داشته باشم یک هفته فرصت برای تبلیغ بی‌معناست. 🔺 گویی قوانین انتخابات هم نمی‌خواهد به مشارکت مردم در انتخابات دامن بزند‌ 🔹 صندلی نمایندگی مجلس باید یک صندلی داغ شود. @etehadieh_amariyon