⭕️ رسانه سوری:
امروز چهار هواپیمای باری ایران در فرودگاه حمیمیم سوریه به زمین خواهد نشست
⭕️ منابع امنیتی سوریه :
2 هواپیما حامل نیروهای کماندو سپاه پاسداران نیز به فرودگاه حمیمیم خواهند نشست
🌐 کانال خبری تحلیلی خواص
@khavas1399
6.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 حمله جنگندههای روسیه به تجمع تروریست ها در شهر حلب
🌐 کانال خبری تحلیلی خواص
@khavas1399
34.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 کشتار نظامیان سوریه پس از اسارت توسط تروریستهای تحت حمایت اردوغان
🌐 کانال خبری تحلیلی خواص
@khavas1399
⭕️ ابومحمد جولانی هنگام رهبری جبهة النصره
ابومحمد جولانی هنگام رهبری تحریر الشام
🌐 کانال خبری تحلیلی خواص
@khavas1399
⭕️ حمله اسکادران جنگنده های روسی
به مواضع تروریست ها از حماه تا حلب
⭕️ برخی منابع سوری معتقدند
جنگنده های روسی با هدف به هلاکت رساندن الجولانی، رهبر قاعده و تحریر الشام به ادلب حمله کردند
اما هنوز خبری از موفقیت آمیز بودن این عملیات در دست نیست
🌐 کانال خبری تحلیلی خواص
@khavas1399
⭕️ سردبیر و تهیه کننده المیادین
از کشته شدن ابومحمد الجولانی در حمله هوایی روسیه به مرکز فرماندهی اصلی گروه تروریستی النصره در سوریه خبر میدهد
⭕️ ادعا میشود علاوه بر رهبر تروریست ها
افسران ترکیه و اوکراینی نیز کشته شده اند
⭕️ به گزارش برخی منابع
نیروهای حزب الله وارد شمال حماه شده اند
🌐 کانال خبری تحلیلی خواص
@khavas1399
⚫️ رسانه های عبری ...
🔹 چندی پیش تایید شد که ابومحمد الجولانی، سرکرده گروه تروریستی «حیات تحریر الشام» در حمله روسیه کشته شده است.
🌐 کانال خبری تحلیلی خواص
@khavas1399
🔴فوری/پایگاه هوایی حلب سقوط کرد
⭕️ شهر السفيرة و نیروگاه حلب هم به کنترل نیروهای تحریر الشام درآمد
🌐 کانال خبری تحلیلی خواص
@khavas1399
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سیاست جالب حافظ اسد (پدر بشار اسد) در زمان جنگ ایران و عراق به نقل از صدام حسین که اخیرا از آرشیوی عراق بیرون آمده: آزادی فلسطین بدون ایرانی ها ممکن نیست!
🌐 کانال خبری تحلیلی خواص
@khavas1399
⭕️ کشته شدن محمد جولانی رهبر تحریر الشام رسما توسط این گروه تایید شد
⭕️ بازم زنهای ایرانو تهدید میکنی حرومزاده؟
🌐 کانال خبری تحلیلی خواص
@khavas1399
🔻آقای خسروپناه! دوران رهاییست!
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. چند سال پیش در یکی از مدارس، چند جلسهای برای دانشآموزان، اخلاق جنسی تدریس کردم؛ اما از تدریس، پا فراتر نهادم و به دانشآموزان نزدیک شدم و از دنیای درونی آنها مطلع شدم. عجیب بود؛ نسبت به نسل و دهۀ من، انحرافهای جنسی، بسیار گسترده شده و آلودگیهای اخلاقی، ریشه دوانیده بودند. بااینحال، این نوجوانان غوطهور در معصیت، مشاور و راهنمای دلسوزی نداشتند که مسألههای درونیشان را با او در میان بگذارند. یکی از دانشآموزان میگفت مبتلا به خودارضایی است و مشاور رسمی آموزشوپرورش به او گفته هفتهای یکبار انجام این عمل اشکالی ندارد. حجم آفتها و انحرافها آنچنان بود که علاج ریشهای و ساختاری میطلبید.
[دوم]. برای گفتگو با دانشآموزان، به یکی از مدارس دخترانه رفته بودم. مشخص بود که به زور و اجبار به نشست آمده بودند. هرچه میگفتم در ذهنها جا نمیگرفت؛ گویا یک شکاف هویّتیِ بزرگ پدید آمده بود که امکان تفاهم و گفتگو را از میان برده بود. این همه فاصله و زاویه، عجیب بود. پس از برنامه، یکی از دانشآموزان کنارم آمد و گفت فقط میخواهم به شما بگویم که بسیار دیر آمدید. او درست میگفت اما مخاطبش من نبودم؛ نویسندهای که تمام توان خود را در دو دهۀ اخیر، صرف روشنگری و اعتراض و انتقاد و مناظره و تبیین کرده است.
[سوم]. در جریان اغتشاشات سال ۱۴۰۱ که برای اولین بار، دامنۀ کشمکشها و تضادها به مدرسهها هم کشیده شد، دخترم که در یک مدرسۀ دولتی تحصیل میکرد، بهشدت از سوی همکلاسیهایش مورد فشار و تحقیر قرار گرفت. همکلاسیهای او که همگی غیرچادری بودند و ذهنیّت منفی نسبت به انقلاب داشتند، چادریبودن او و عقاید دینی و انقلابیاش را به دستاویزی برای بایکوتکردن وی و سرزنش و ملامتش تبدیل کرده بودند. فشارها و کنایهها به دخترم در حدی بود که در مدت کوتاهی، نشانههای افسردگی در او نمایان گردید. بسیار احساس انزوا و تنهایی میکرد و میگفت در مدرسه، دوستی ندارد که سبک زندگی و تفکرش مانند او باشد. در اینجا بود که من در این اندیشه فرو رفتم که آیا من مقصرم که به دلیل قرار داشتن در طبقۀ متوسط، توان پرداخت شهریۀ مدرسۀ غیردولتی را ندارم، یا نهادهای فرهنگی و از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی که بیخاصیّت و بیکفایت هستند؟!
[چهارم]. از کنار مدرسۀ دولتی پسرم میگذشتم. صدای بلند فحاشیهای ناموسیِ بسیار رکیک دانشآموزان را با یکدیگر شنیدم. گویا با یکدیگر درگیر شده بودند. از پسرم در این باره پرسیدم. پاسخ داد همیشه در مدرسه نزاع هست و هرچه میخواهند میگویند و یکبار هم که معاون مدرسه میخواست اینان را مهار کنند، خودش را کتک زدند. دریافتم مدرسه، رهاست و کنکور و دیوانسالاری و شبکههای اجتماعیِ غربی و بیعملی نهادهای فرهنگی، همهوهمه، هویّت را بر باد دادهاند. نه معاون پرورشی دارند و نه کمترین خبری از کار فرهنگی است و نه معلمان در جهت تربیت تلاشی میکنند و ... . به معنی واقعی کلمه، مدرسه رهاست.
[پنجم]. حجتالاسلام خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، چندیست که به منتقدان کارنامۀ شورا میتازد و آنها را بیاطلاع و غیرمیدانی و بیادب میخواند و به دفاع از شورا میپردازد. دیگران را نمیدانم اما من از زندگی روزمرّۀ فرهنگی نوشتم، از عینیّتهای محسوس، از واقعیّتهای کنونی، از زیر پوست جامعه، از ذهنیّتهای فرسودهشده، از لیبرالیسم فرهنگی، از اغتشاش معنایی و زوال هویّت، از سرمایهسالاری در نظام آموزشی، از خاموشی و انحطاط شورای عالی انقلاب فرهنگی، از دوگانگی فرساینده در درون نظام، از منافقان انقلاب و ... . من از آن انقلابیهایی نیستم که فرزندانم را از جامعۀ واقعی جدا کنم و به درون گلخانههای شبهمذهبی که مدرسه نام گرفتهاند ببرم. همین که انقلابیها، فرزندانشان را از مدرسههای دولتی جدا کردهاند، به معنی شکست نظام در انقلاب فرهنگی نیست؟! مگر بنا نبود توحید در ساخت اجتماعی و زندگی روزمره، مستقر شود و جامعه، به بستری برای کمالات معنوی و ایمانی تبدیل گردد؟! آنقدر از واقعیّتهای جامعه احساس خطر کردهاند که برای خود، کلونیهای آموزشی ساختهاند و فقرا و طبقۀ متوسط را در مدارس دولتی رها کردهاند. این وضع، نه عدالت است و نه اخلاق. و من در شورای عالی انقلاب فرهنگی، یک مرد نمیشناسم که این دردهای عمیق و مزمن را فریاد بزند و یقه چاک بدهد و از کارگزاران فرهنگیِ بیکفایت و ضعیفالنفس، پاسخ و عمل بطلبد. همه با هم تعارف دارند. سیاست، حقیقت را بلعیده و قدرتطلبی، خدایی میکند و آرمانها، در دهۀ شصت جا ماندهاند.
🌐 کانال خبری تحلیلی خواص
@khavas1399
⭕️ مالیات بر خودروهای لوکس بالای ۵ میلیارد تومان با ۱۵۶ رای مخالف تصویب نشد.
پ.ن:اونوخت بیاین از کارگر مالیات بگیرین اونم از ده میلیون حقوق.
🌐 کانال خبری تحلیلی خواص
@khavas1399