هدایت شده از گزیدهها gozideha1404@
.
♨️ پزشکیان: بنزین را حدوداً ۳۰ یا ۴۰ هزار تومان میخریم، بعد ۱۵۰۰ تومان میفروشیم!
رئیس جمهور منتخب:
🔹ما در کشور ناترازی انرژی داریم و در حال حاضر برای خرید بنزین، ۸ میلیارد دلار پول میدهیم؛ یعنی بنزین را مثلاً حدوداً ۳۰ یا ۴۰ هزار تومان میخریم، بعد ۱۵۰۰ تومان میفروشیم! خب تا کجا میتوانیم این کار را بکنیم؟ مثال دیگر مصرف برق است. ما به اندازهی کلّ اروپا مصرف انرژی، برق و امثال آن را داریم؛ این از نظر علمی کار درستی نیست.
📌 در این رابطه حق کاملا با اقای پزشکیان است.
📱 به کانال جدید دکتر قدیری ابیانه
https://eitaa.com/GhadiriLink
و کانال گزیدهها
@gozideha1404
دعوت میشوید.
🖇 لطفا برای دیگران هم ارسال فرمایید.
هدایت شده از تدبیر نیوز
Z0000276(1).MP3
31.83M
امروز قبل از ظهر توفیق شد مدیریت اسلامی را برای جمع سرمربیان تربیت اسلامی ناحیه حضرت رسول کرمان تشریح کنم .موثر ونافذ بود انشالله در میدان این ناحیه پیاده شود .
@qavami
هدایت شده از .
enc_16863267749794294114487.mp3
1.82M
به یاد همه جمعههای که بعد از هیئت زیارت آل یاسین، تا به خانه زمزمه میکردم. به یاد شبهای که تو تنهایی بعد از هیئت ذکر رو داشتم. آقای نور و زیبایی یاد شما بودیم در تنهایی و تاریکیهامون. سلام بر حقیقت نور.
سلام بر آل ياسين، سلام بر مهدی امتها و جامع تمام کلمات وحی الهی.
سلام بر آنکه شمشير برکشيده و ماه تابان و نور درخشان است.
سلام بر آفتاب شب ظلمانی جهان و قرص ماه ايمان.
سلام بر بهار مردمان و نشاط آفرين روزگار.
خوشا به حال آنکه به جای زمان، به «صاحب زمان» دل میبندد.
#امام_زمان
#آل_یاسین
@cafe_fekr
هدایت شده از تیمورا
5.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢شایعه : زمان محمد رضا پهلوی امارات بیابون بود الان ببین چی شده از ما جلو زدن
🔹فیلمی تاریخی از شهر ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی در دهه شصت میلادی(۱۳۳۸ تا ۱۳۴۸ شمسی)
🔹️بفرستید واسه اونا که میگن امارات متحده عربی زمان شاه بیابون بود و...
#پهلوی_بدون_روتوش
💠 گروه رسانهای تیمورا
🆔 @timoora
هدایت شده از تیمورا
💢رییس مرکز تحقیقات حلال سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت گفت: «در پاستیلهای باز و فله از ژلاتینهای خوکی و حیوانات غیرحلال دیگر چون ماهی غیرحلال، گربه و سگ استفاده شده است.» او افزود تنها در پاستیلهایی که از این سازمان مجوز دارد، از «ژلاتین حلال» استفاده شده است.
هدایت شده از تیمورا
امام على عليه السلام:
دل هاى پاك بندگان، نظرگاه هاى خداوند سبحان است. پس هر كه دلش را پاك سازد خداوند به آن بنگرد
قُلوبُ العِبادِ الطاهِرَةُ مَواضِعُ نَظَرِ اللّهِ سبحانَهُ، فَمَن طَهَّرَ قَلبَهُ نَظَرَ إلَيهِ
غررالحكم حدیث6777
ــــ🌺 #احادیث 🌺ــــ
اللهم_عجل_لولیک_الفرج
ـــــــــــــــــــــــــــ
💠گروه_رسانهای_تیـمورا
🆔 @timoora
5.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امام حسین علیهالسلام از عمر سعد هم دعوت کرد!
حجتالاسلام #دانایی:
خداوند متعال میفرماید: من، استعداد خوب و بد شدن را در وجود شما قرار دادم؛ راه و مسیر باز است.
#محرم
ــــــــــــــــــــــــ
شمع
شبکهٔ مبلغان و عملیاتهای تبلیغی
ShabakeTabligh.ir
eitaa.com/ShabakeTabligh
مسئله ما رفاه بیشتر است
و مسئله او پیدا کردن نانی برای ادامه حیات است.
دست کدام یک را زودتر باید گرفت؟
ــــــــــــــــــــــــ
▫️آیا چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است...؟!
کتاب بیطرف | صفحه ۷۱
#فصل_مقاومت
ــــــــــــــــــــــــ
شمع
شبکهٔ مبلغان و عملیاتهای تبلیغی
ShabakeTabligh.ir
eitaa.com/ShabakeTabligh
habib403.apk
8.77M
💠 آغاز فراخوان جذب، آموزش و اعزام مبلغین اربعین ۱۴۰۳
🔸دبیرخانه دائمی مبلغین اربعین با همکاری و همراهی نهادهای تبلیغی حوزوی سراسر کشور، اقدام به پیش ثبتنام از طلاب واجد شرایط جهت جذب، آموزش و اعزام می نماید.
🔸 طلاب بزرگوار، با دارابودن حداقل پایهی ۸ حوزه، الزام به حضور در عملیات های تبلیغی اربعین به صورت ملبس به لباس مقدس روحانیت و همچنین تعهد به حداقل حضور ۵ روز،می توانند در این فراخوان شرکت نمایند.
🚩طرح های تبلیغی
✅️ یاران حبیب
✅️روحانی کاروان
✅️روحانی موکب
✅️مبلغ در مرز
✅️مبلغ زباندان
✅️مبلغ راوی
✅️مبلغ تخصصی
✅️مبلغ سیار
✅️مبلغ اماکن زیارتی و پرتردد
🔻 ثبت نام به صورت مجازی، از طریق نرم افزار حبیب میباشد.
#اربعین
#کربلا_طریق_الاقصی
🔹 حبیب | سامانه مبلغین اربعین کشور
🆔 @E_Habib 🌐 E-Habib.ir
🔻دیانت در نسخۀ لیبرالهای مذهبی -۱
🖊مهدی جمشیدی
۱. لیبرالهای مذهبی، هویّت پیچیدهای دارند: تودرتو و چندلایهاند و همچون یک متنِ ناخواسته، محمل تأویلهای متعدّد قرار میگیرند و برداشتهای متفاوت را برمیتابند. هر کسی میتواند از زاویهای و به اعتباری به آنها بنگرد و فهم خاصی را ارائه کند. اما حقیقت این است که اینان، باطن «دین» را به نفع «تجدّد»، مصادرهبهمطلوب میکنند و پوستهای بیخاصیّت و شعاری و ظاهری از دین را به عوام عرضه میکنند تا نشان بدهند که میان دین و تجدّد، جمع کردهاند. عوام نیز که دلبستۀ دین هستند و البته به دلیل غربزدگی تاریخی، بیشوکم نیز سودای تجدّد دارند، فریب اینان را میخورند و «نسخۀ متناقض»شان را میپذیرند. نخستین نسل از لیبرالهای مذهبی، در روشنفکران دورۀ مشروطه متولّد شد و اینجا، نقطۀ آغاز روایت لیبرالی از اسلام بود. التقاط در رویکرد متمایل به عالَم تجدّد، در این برهۀ تاریخی تحقّق یافت و به یکی از چالشهای معرفتیِ جامعۀ ایران تبدیل شد.
۲. اگر از تحوّلات و تطوّرات نیم قرنِ پس از این بگذریم، به نهضت آزادی و مهدی بازرگان میرسیم که ظهورشان در دولت موقت، در عمل و عین نشان داد که لیبرالهای مذهبی، چه اوصاف و احکامی دارند. اینان، چنان مسألهدار و زاویهمند شدند که امام خمینی، چارهای جز حذف و طردشان ندید و قاطع در برابر حضور و حیاتشان در حاکمیّت ایستاد. نسخههای «اصلاحی» و «اعتدالی» از لیبرالیسم مذهبی، در دهههای بعدی سر از خاک التقاط بیرون آورد و برخلاف بازرگان که منتقدِ حاشیهنشین و غیررسمی بود، اینان به عرصۀ «قدرت رسمی» راه یافتند و دههها، نهادهای اصلی و عمدۀ حاکمیّت را در اختیار گرفتند. بهاینترتیب، مرزهای هویّتیای که امام خمینی در دهۀ شصت بر آنها اصرار میورزید، بهتدریج درهمشکسته شدند و اختلاط سیاسی در ساحت قدرت رسمی به وقوع پیوست؛ چنانکه یکی از بحرانهای نظام جمهوری اسلامی در دهههای گذشته، نزاع دامنهدار و دشوار بر سر «تداوم هویّت انقلاب» و ایستادن در مقابل خط «استحاله» و «مسخ» آن بوده است.
۳. در ترکیب لیبرالهای مذهبی، مسألهای که در نسبت با عوام موضوعیّت دارد، همین لفظ مذهبی است. لیبرالها، چهرۀ عریان ندارند و آشکارا، منطق سکولار خویش را بیان نمیکنند، بلکه نقاب دیانت بر چهره دارند و حتی با ادبیات دینی، تجدّد را به جامعه القا میکنند. اگر میان «وجه لیبرالی» و «وجه دینی»، تفکیک و تمایز ایجاد کنیم و مجال ترکیب و تلفیق ندهیم، نقشۀ اجتماعی اینان، فرو خواهد ریخت. پس باید در پی واسازی و تجزیه بود و تعارضهای درونی و تضادهای نهفته را در برابر دیدۀ عوام نهاد تا پوشش تزویر، برافتد؛ از جمله باید نسبت هویّتیِ آنها را با عاشورا فهم کرد.
۴. لیبرالهای مذهبی، «انقلاب حسین» را میستایند، اما برای اکنون، «انقلاب» و «انقلابیگری» را برنمیتابند و نسخۀ اصلاح میپیچند. میگویند انقلاب، سرنوشت نامشخص دارد و طرحی است که به دلیل وسعت آرمانها، محاسبهناپذیر است. به تبعیّت از کارل پوپر، بر این باور هستند که انقلاب، وعدۀ بهشت میدهد اما در عمل، جهنم میآفریند. ازاینرو، باید از انقلاب بر حذر بود و دچار خاماندیشی و بلندپروازی نشد. اگر هم جامعهای، سودایی شد و هوس انقلاب در سر پرورانید و انقلابش نیز به سرانجام رسید، باید انقلاب را یک «نقطه» و «لحظه» بداند و بیدرنگ پس از این، انقلاب و انقلابیگری را کنار بنهد و از «نهضت» به «نهاد» عبور کند. نظریۀ «نظام انقلابی»، خیال اندر خیال است و هیچگاه میان انقلاب و نظام، همافقی و همنشینی پدید نمیآید. باید میان این دو، یکی را انتخاب کرد و دیگری را وانهاد. و اقتضای عقل و ضرورت زمانه این است که «آرمانخواهیِ انقلابی» را به فراموشی بسپریم و یک «نظام واقعبین» را صورتبندی کنیم. ایدئولوژی انقلابی، فقط تا هنگامۀ وقوع انقلاب، کارکرد دارد و پس از آن، با سر به دیوار سختِ واقعیّت برمیخورد و انقلابیها در اثر این حادثه، درمییابند که منطق انقلابی، فقط به کار ویرانکردن نظم سیاسی میآید و نمیتوان با منطقی که انقلاب میکنند، حکومت کنند. راه «حکومت» از «انقلاب» جداست و نظریۀ نظام انقلابی، خیالپردازیِ شبهنظری است. بهاینترتیب، باید «سرمایۀ انقلابی» را نیز کنار نهاد و به «سرمایۀ اجتماعی» رو آورد. باید در پی «عادیسازی» بود؛ به این معنی که وضع انقلابی، اضطراری و موقتی و نابخردانه است و نباید در آن ماندگار شد، بلکه باید شتابان، به سوی وضع عادی و بهنجار حرکت کرد و رویکردها و انگیزهها و اندیشههای انقلابی را به تاریخ سپرد. باید «نظام» و «اصلاح» را جایگزین «انقلاب» کرد و از انقلاب، یک خاطرۀ تاریخیشدۀ استثنایی ساخت. واقعۀ کربلا نیز با همۀ عظمتش، یک استثناست که قابل اقتباس و اخذ نیست.
https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
اصلاحطلبیِ سکولار.pdf
7.96M
🔴⚡️فایل کامل کتاب اصلاحطلبیِ سکولار؛
🔺️کتاب «اصلاحطلبیِ سکولار» را ده سال پیش نوشتم. امروز با قدرتگیریِ دوبارۀ اصلاحطلبان، ارزش مراجعه و بازخوانی دارد. دوستان دهۀ هفتادی و هشتادی که شاید از ماهیّت اصلاحطلبان، چندان اطلاعی نداشته باشند، میتوانند در این کتاب، ریشههای تاریخی و فکری این جریان سیاسیِ مسألهدار و زاویهمند را بشناسند.
⚡️بها: هدیۀ صلوات به روح استاد #شهیدمطهری.
✍ دکتر مهدی جمشیدی
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی