12.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍ رهبر انقلاب در دیدار معلمان: غزه امروز مسئله اول دنیا است؛صهیونیستها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمیتوانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند؛ به دانشگاههای آمریکا و اروپا نگاه کنید! باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبهروز افزایش پیدا کند. ۱۴۰۳/۲/۱۲
💻 Farsi.Khamenei.ir
دانشگاه شیراز اعلام کرده دانشجوهایی رو که در اروپا و آمریکا بخاطر حمایت از فلسطین اخراج شدن رو بورسیه میکنه!
اساتیدی رو که اخراج شدن رو هم استخدام میکنه!
چه کار قشنگی اسماعیل، چه کار قشنگی👌🇮🇷
🗣 محمد هولمز🇮🇷
https://eitaa.com/Antiliberalism
16.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍ رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بیاعتمادی به آمریکا است. ۱۴۰۳/۲/۱۲
💻 Farsi.Khamenei.ir
12.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍ رهبر انقلاب: فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد. عادیسازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد. ۱۴۰۳/۲/۱۲
💻 Farsi.Khamenei.ir
✍ رهبر انقلاب: امروز مسئله غزه، مسئله اول دنیاست / به دانشگاههای آمریکا و اروپا نگاه کنید! نشان میدهد ملتها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبهروز افزایش پیدا کند
✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان:
مسئلهی غزه، امروز مسئلهی اول دنیاست. در سطح بینالمللی هر کار هم که میکنند صهیونیستها و پیشتیبانان آمریکایی و اروپاییشان که مسئلهی غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند، نمیتوانند. خب نگاه کنید به این دانشگاههای آمریکا؛ هر روز - امروز باز در خبرها میخواندم چند دانشگاه دیگر اضافه شدند - در استرالیا، در اروپا، کشورهای مختلف اروپایی، یعنی ملتها نسبت به مسئلهی غزه حساسند. مسئلهی اول دنیاست این مسئله. نباید بگذاریم این مسئله از نگاه عمومی بینالمللیِ مردم دنیا خارج بشود، از این «مسئلهی اول» بودن خارج بشود، باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبهروز افزایش پیدا کند. ۱۴۰۳/۲/۱۲
🖼 #بسته_خبری
💻 Farsi.Khamenei.ir
✍ رهبر انقلاب: دانشجویان آمریکایی نه تخریب کردند نه شیشهای شکستند اما اینجور با آنها رفتار میشود/ رفتار آمریکا حقانیت موضع جمهوری اسلامی را نشان داد
✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان:
شما ملاحظه کنید آمریکاییها و دستگاههای مرتبط با آنها، با مخالفت زبانی با اسرائیل چه معاملهای دارند انجام میدهند! دانشجویان دانشگاههای آمریکا نه تخریب کردند، نه شعار تخریب دادند، نه کسی را کشتند، نه جایی را آتش زدند، نه شیشهای را شکستند؛ اینجور دارد با آنها رفتار میشود.
✏️ این رفتار آمریکاییها هم، حقانیت موضع جمهوری اسلامی را در بدبینیِ به آمریکا نشان داد؛ یعنی در واقع شد پشتوانهی همین «مرگ بر آمریکا»یی که شما میگویید. نشان داد به همه که آمریکا شریکِ جرم است. یک حرفی هم ممکن است یک وقتی بزنند بهعنوان مثلاً دلسوزی! دروغ است، خلاف واقع است.
✏️ آنچه که انسان مشاهده میکند در عمل، نشاندهندهی همراهی و همدستی آمریکا در این جرم بزرگ، در این گناه نابخشودنی، با رژیم صهیونیستی است. اینها شریک جرمند. چطور میشود نسبت به یک چنین نظامی، نسبت به چنین رژیمی، انسان خوشبین باشد؟ چطور ممکن است؟ یا به حرف او اعتماد بکند. ۱۴۰۳/۲/۱۲
🖼 #بسته_خبری
💻 Farsi.Khamenei.ir
✍ رهبر انقلاب: آموزش و پرورش یک دستگاهی در ردیف دستگاههای دیگر کشور نیست بلکه ایجادکننده نیروی انسانی همه مراکز کشور است
✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان:
آموزش و پرورش یک دستگاهی در ردیف دستگاههای دیگر کشور نیست. سایر دستگاهها به کار گیرندهی نیروی انسانیاند، آموزش و پرورش ایجادکنندهی نیروی انسانی است. هویت منابع انسانی در آموزش و پرورش شکل میگیرد معلم وقتی که در میدان حضور فعال دارد درواقع دارد هویتسازی میکند.
✏️ در کشور ما مثل همه جای دیگر امنیتمان، پیشرفتمان، سلامتمان، رفاهمان، علممان، تحقیقاتمان، همهی ارزشهای انسانی و اسلامیمان احتیاج دارند به نیروی انسانی. این منابع انسانی را آموزش و پرورش درست میکند پس دربارهی آموزش و پرورش خیلی باید صحبت کرد. ۱۴۰۳/۲/۱۲
🖼 #بسته_خبری
💻 Farsi.Khamenei.ir
✍ رهبر انقلاب: همه باید از معلمان تشکر کنیم / معلمان، فرزندان ما را برای یک عمر زندگی آماده میکنند
✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان:
روز دوازدهم اردیبهشت برای ما یک فرصت است که عرض اخلاصی بکنیم به جامعهی معلمین کشور. هم تشکر کنیم، هم عرض ارادت کنیم، هم در حد توان تکریم زبانی از معلمان عزیزمان بکنیم.
✏️ «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» همه باید از معلمین شکرگزار باشند. شما هستید که فرزندان ما را تربیت میکنید، تعلیم میدهید و آنها را برای زندگی دوران عمرشان آماده میکنید.
✏️ همهی ملت در هر رتبهای، در هر شغلی باید از معلمین تشکر کنند. ۱۴۰۳/۲/۱۲
🖼 #بسته_خبری
💻 Farsi.Khamenei.ir
✍ رهبر انقلاب: توانمندسازی معلمان از لحاظ معیشتی همیشه مورد تأکید است و دولت باید تلاش لازم را انجام دهد
✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان:
سرفصل دوم، مسئلهی توانمندسازی معلمان است. توانمندسازی دوجور است: یکی، از لحاظ مسائل معیشتی و مادّی و اینهاست این همیشه مورد تأکید ما بوده و دولت در حدّ امکاناتش تلاش لازمی در این زمینه باید انجام بدهد.
✏️ اما توانمندسازی یک بعد دیگر هم دارد که آن عبارت است از اینکه معلم از نیروی معنوی خود، یعنی آن عشقی که در درون وجود انسان هست بطور طبیعی به تعلیم به تربیت، از آن استفاده کند و از معلومات لازم و نیازهای لازم و تجربههای لازم استفاده کند برای اینکه کار معلمی را قوام بدهد. اگر ما بخواهیم جامعهی معلّمین به سطح تراز برسند، باید مراکز تربیت معلّم را تقویت کنیم. ۱۴۰۳/۲/۱۲
🖼 #بسته_خبری
💻 Farsi.Khamenei.ir
✍ رهبر انقلاب: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند! / جوری به این سند عمل کنید که در تمام سطوح اثربخش باشد
✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان:
یک سرفصل که از همه مهمتر است مسئلهی تحوّل است. ما چند سال در گذشته این سند تحوّل را گذاشتیم در کشو، درش را هم بستیم، هیچ تحرّکی انجام نگرفت، ضرر کردیم.
✏️ حالا بحمداللّه شنیدم که سند مورد بازنگری قرار گرفته، که رو به اتمام است، در حال نهایی شدن است. نقشهی راه برای اجرای آن آماده شده.
✏️ این سند را جوری بایستی عمل کنیم که در تمام سطوح آموزش و پرورش اثر خودش را ببخشد. نگذارید وقفه ایجاد بشود. این سند روزبهروز باید بیشتر و بهتر ترمیم بشود. ۱۴۰۳/۲/۱۲
🖼 #بسته_خبری
💻 Farsi.Khamenei.ir
◾️ تحلیل جامع زندگانی ۶۵ساله امام صادق (علیهالسلام)
▪️ قسمت اوّل
✍ حجةالإسلام سیّد محمّدتقی قادری
🔸 ۲۵ شوال مصادف با شهادت امام صادق (علیه السلام) است، فرصت استثنائی برای دلباختگان آن حضرت است که به مطالعه زندگانی ۶۵ ساله آن حضرت بپردازند.
🔹 آشنایی و معرفت همهجانبه به زوایای پنهان و پیدای زندگانی و شخصیّت امام صادق (علیه السلام) در صورتی امکانپذیر خواهد بود که چند نکته کلیدی به صورت همهجانبه مورد تحلیل قرار بگیرد.
▫️اختصاصات امام صادق علیه السلام
▫️خصائص اسوهای امام صادق علیه السلام
▫️پارسایی و سادهزیستی
▫️شجاعت و صلابت در مقابل طاغوتیان
🌐 مشاهده متن کامل یادداشت
#یادداشت_تبلیغی
🆔 @balagh_ir
⁉️ چه کسانی #استاد_مطهری را به شهادت رساندند و چرا؟!
🔴 گروهک مفسد فی الارض فرقان در سال ۵۶ فعاليت خود را تحت هدایت اکبر گودرزی بر مبنای تفکرات التقاطی #علی_شریعتی آغاز کرد. در همان سال، با مرگ شريعتي در اروپا، نخستين اعلاميه از سوي اين جريان افراطی التقاطی انتشار يافت.آنها خود را پیروان مکتب"شریعتیسم" معرفی کردند!آنچه در آن زمان باعث عصبانیت رئیس گروه شد، اطلاعيه شهيد مطهری بر لزوم بازبيني آثار شريعتي و نقد تند ایشان بر افکار شریعتی بود.به دنبال آن اطلاعيه، گودرزی اعلاميهای صادر کرد و به تهديد مخالفان شريعتی و از جمله شهيد مطهری پرداخت.گروه فرقان پس از پيروزی انقلاب اسلامی، با این توجیه که این انقلاب بر مبنای تفکرات شریعتی نیست! بر شدت فعاليتهاي خود علیه نظام افزود. فعاليتهای اين گروه در پخش اعلاميه، جذب نيرو(بخصوص از میان دلدادگان چشم و گوش بسته شریعتی)، چاپ عکس، تشکيل خانههاي تيمي، حمله به بانکها و نفوذ در نهادهاي انقلابی متمرکز شد.از ارديبهشت سال ۵۸ عمليات تروريستي آنها با ترور استاد مطهری و دیگران آغاز گرديد. در مجموع نزديک به بيست عملیات ترور انجام دادند که تعدادی نافرجام بود، ترورهای زیادی نیز در دستور کار داشتند.در ۱۸ دی ۵۸ با دستگیری گودرزی و ۴۵ نفر از اعضاء، برنامه های جنایتکارانه آنان ناکام ماند.گودرزی و شش نفر از عوامل اصلی به اعدام و بقیه به حبس ابد محکوم شدند.بقایای این گروهک در سال ۶۰ اقدام به ترور نافرجام امام خامنه ای حفظه الله نمودند.
🔸منابع:مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر، مرکز اسناد انقلاب اسلامی
🌍 @ebratha_ir ایتا
🌍 @ebratha.org سروش