eitaa logo
خزینة الجواهر
1.2هزار دنبال‌کننده
32هزار عکس
30.1هزار ویدیو
36.1هزار فایل
منبعی از محتوای ناب تبلیغی مناسبتی ارتباط باخادم كانال @a1nemati پستهای مفیدتان را به ما ارسال کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
✅گفتمان انتخابات1400(نسخه خلاصه)منتشر شد: 🔸فهرست مطالب🔰 1️⃣نظام معنايي گفتمان انتخابات 2️⃣ضرورت گفتمان و گفتمان ضروري امروز ما 3️⃣چيستي اقتصاد مقاومتي 4️⃣چهره عملياتي و ستون فقرات اقتصاد مقاومتي 5️⃣نحوه طرح دال مركزي در فضاي انتخابات 6️⃣پرتوها و یال‌ها #گام_دوم #گام_مردم ✍️تیم پژوهشی موسسه فرهنگ و تمدن توحیدی با همکاری مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی 🆔 @emh_ismc_ir #موسسه_فتوت #مرکز_راهبری #انجمن_مبلغین_اقتصاد_مقاومتی #نهضت_مبلغین_گفتمان_انقلاب_اسلامی #قرارگاه_فرهنگی #گفتمان_انتخابات #نشر_حداکثری 🔹کانال ارتباطی: 📲#3000253350 📞#09903503460 🆔 @revayatjahad_qom 🎋جبهه مردمی اقتصاد مقاومتی🔰 عضویت در گروه👇 ➡️https://eitaa.com/joinchat/90636304C6a5afed72d عضویت در کانال👇 ➡️ @eghtesad_mardomi
نسخه خلاصه-متن.pdf
1.72M
✅دریافت فایل گفتمان انتخابات1400(نسخه خلاصه)👆👆👆 🔸فهرست مطالب🔰 1️⃣نظام معنايي گفتمان انتخابات 2️⃣ضرورت گفتمان و گفتمان ضروري امروز ما 3️⃣چيستي اقتصاد مقاومتي 4️⃣چهره عملياتي و ستون فقرات اقتصاد مقاومتي 5️⃣نحوه طرح دال مركزي در فضاي انتخابات 6️⃣پرتوها و یال‌ها #گام_دوم #گام_مردم ✍️تیم پژوهشی موسسه فرهنگ و تمدن توحیدی با همکاری مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی 🆔 @emh_ismc_ir #موسسه_فتوت #مرکز_راهبری #انجمن_مبلغین_اقتصاد_مقاومتی #نهضت_مبلغین_گفتمان_انقلاب_اسلامی #قرارگاه_فرهنگی #گفتمان_انتخابات #نشر_حداکثری 🔹کانال ارتباطی: 📲#3000253350 📞#09903503460 🆔 @revayatjahad_qom 🎋جبهه مردمی اقتصاد مقاومتی🔰 عضویت در گروه👇 ➡️https://eitaa.com/joinchat/90636304C6a5afed72d عضویت در کانال👇 ➡️ @eghtesad_mardomi
حداکثری-یک میلیون زنگ یک میلیون رأی.pdf
413.9K
طرح مشارکت حداکثری و مهندسی شده از الگوی جریان غربگرا ی ،برای رأی آوری کاندیدای دغدغه مند جبهه انقلاب @nehzat313
۳۴۰.mp3
20.02M
⭕️ پست ویژه 🔸 موضوع: 👤 استاد روح‌الله 🔻 ظهور بسیار نزدیک است 🔹 @zoho313or
۳۳۹.mp3
12.48M
⭕️ پست ویژه ⚠️ فقدان فرماندهی رسانه‌ای در جنگ نرم 👤 استاد مرتضی ، مدیرعامل خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) 🔻 ظهور بسیار نزدیک است 🔹 @zoho313or
هدایت شده از عماریار
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 ⭕️ مستند (تقدیم به شهدای ) 🌹 زمانه شما زمانه مهمی است، این زمانه رو تصویر کنید، با این تصویر زمانه رو غنی کنید‼️ 📺 دانلود و تماشا در عماریار ✅ در با خانواده فیلم ببینید 🆔 @AmmarYar_IR
هدایت شده از 🇮🇷کانال کمیل🇮🇷
♨️چرا از حرف حسن خمینی تعجب کردید؟ مگه انتظاری غیر از این داشتید؟؟؟ ⬅️مسئله دو دو تا چهار تاست!! قبیله اصلاحات خودشونم میدونستند که کاندیداها شون هیچ شانسی برای احراز صلاحیت ندارند! چرا؟ چون بهتر از تمام ملت ایران ، به خیانت های افراد قبیله شون واقف بوده و هستند!!! اما بعد..... ⬅️۸ ساله که رأی دهندگان به روحانی برای توجیه رأی غلط شون به ما گفتند: «خب شورای نگهبان تأییدش کرده بود»! و ما ۸ سال به شورا انتقاد کردیم!! ⬅️حالا امسال شورای نگهبان ، همکاران روحانی در فلج کردن اقتصاد کشور رو ، تأیید نکرده!!! ⬅️آیا رواست که باز هم ، همصدا با بنفش ، بر سر نگهبانان قانون فریاد بزنیم؟؟ ⬅️منافقان دارند مردم رو منع میکنند از شرکت در انتخابات!! چرا ما به فکر پاتک نیستیم؟؟ ⬅️اگر خواستار تغییر وضعیت موجود هستیم ، هر کدام از ما باید اعضای خانواده خودمون رو تشویق کنیم برای مشارکت در انتخابات! ✅باید با انتخاب اصلح ، به سیطره ۳۲ ساله باند زر و زور و تزویر و اشرافی گری، در کشورمان پایان دهیم ان‌شاءالله !!!✌️🏻 بعون الله تعالی! بنده خدا
چندجمله حرف حساب برای اون عزیزانی که نگران مشارکت پایین مردم هستند. 🔻علیرضا پناهیان در همایش مبلغین - ۱۴۰۰.۰۳.۰۵ ➖در جامعۀ ما رسماً توسط برخی فرقه‌های سیاسی تلاش شده که سیاست از دیانت جدا بشود و سال‌ها کار کرده‌اند که در این کشور گفته نشود «شرکت در انتخابات یک تکلیف است». ➖شهید سید محمد باقر صدر، که تنها کسی است که امام برای او سه روز عزای عمومی اعلام کرد، می‌فرماید تفاوت آزادی در اسلام با آزادی در غرب این است: در غرب آزادی را یک «حق» می‌دانند، اما آزادی در اسلام یک «تکلیف» است! تو وظیفه‌ات است که خودت را آزاد بکنی. دوزخ الهی منتظر تو خواهد بود اگر اجازه بدهی آزادیت را مستکبران و زورگویان عالم ببرند و بدزدند. این در اسلام «تکلیف» است ولی در غرب «حق» است، و بعد ایشان می‌فرماید: وقتی گفتند حق است، یعنی آدم می‌تواند از حق خودش صرف‌نظر کند. ➖در کشور ما برای بسیاری از مردم جا انداختند که انتخابات حق است و نه تکلیف، تا در موقع خودش بگویند ما از این حق صرف‌نظر می‌کنیم، یا ما دل‌مان نمی‌خواهد از حق‌مان استفاده کنیم، یا ما دل‌مان می‌خواهد از این حق‌مان این‌جوری استفاده کنیم. حوزۀ علمیه و ما طلبه‌ها هم موفق نبودیم جلوی این تحریف بزرگ را بگیریم. ➖این‌قدر موضوع حق را در مقابل تکلیف قرار دادند تا تکلیف به محاق برود و اصلاً دِمُده بشود، و بی‌کلاسی تلقی بشود که کسی بگوید «انتخابات تکلیف الهی است». حتی انتخابات را یک تکلیف اجتماعی و عقلانی هم نمی‌خواهند معرفی کنند تا در فرهنگ سیاسی جامعه دل‌بخواهی‌ها در انتخابات تعیین‌کننده باشد. ➖ضرورت انسانی و الهی شرکت در انتخابات را انکار و پنهان می‌کنند و انتخاب‌کردن را امری عقلانی معرفی نمی‌کنند، تا بتوانند به موقع، با عوام‌فریبی در انتخاب مردم تأثیر بگذارند و منافع ملت را چپاول کنند. اینها پایه‌هایی است که باید درست بشود. ➖انتخابات را در ذهن مردم طوری جا انداختند که انگار طرف می‌خواهد رنگ لباسش را انتخاب کند! مگر شما در انتخاب مرجع تقلید می‌توانید دل‌بخواهی از روی قیافه یا هنر سخن‌وریِ او انتخاب کنید؟ ➖الان طوری شده که می‌گویند «اگر تنوع در نامزدها نباشد، مشارکت پایین می‌آید» بله تنوع اثر دارد ولی به چه قیمتی؟ آیا واقعاً باید افراد بدون صلاحیت با انواع ترفندهای دروغ و دغل وارد بشوند تا مشارکت افزایش پیدا کند؟! ما فکر می‌کردیم شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است، نگو انگیزۀ انتخابات، شرکت در یک جنگ و دعواست که اگر دعوا نباشد کسی برای تماشا نمی‌آید! ➖حالا اگر جنگ و دعوا باشد، معمولاً چه‌کسی می‌بَرد؟ هرکسی محکم‌تر فحش بدهد یا تیکه بیندازد. اما مگر کسی که محکم‌تر فحش بدهد و بدتر تیکه بیندازد، بهتر کار می‌کند؟! دیدید که مملکت را این جماعتِ تیکه‌بینداز و عوام‌فریب به چه روزی رساندند. ➖اگر در مناظره‌ها، تیکه انداختن و فحش‌دادن، بیشتر از «داشتنِ برنامه» نقش دارد و مناظره‌گری مهمتر از داشتن برنامه است، پس ما هنوز به انتخابات حقیقی نرسیده‌ایم. اگر حتماً و حتی با زیر پا گذاشتن قانون، باید همۀ فرقه‌های سیاسی در انتخابات حضور داشته باشند، پس هنوز به انتخابات مطلوب و صحیح نرسیده‌ایم. ➖در یک جامعه سالم، برای یک انتخابات حقیقی، اصلاً تبلیغات زیادی مضر است، اغواگری هم ممنوع است، چه‌رسد به دوقطبی‌سازی‌های کاذب که بدتر از همه است. انتخابات حقیقی، انتخاباتی است که بستر انتخاب صحیح برای مردم پدید بیاید. ➖اگر در جامۀ ما جابیفتد که اصل شرکت در انتخابات یک تکلیف است، آن‌وقت دچار خیلی از این چالش‌ها نمی‌شویم، مثلاً اینکه الان برخی می‌گویند «از همۀ فرقه‌های سیاسی حضور ندارند!» ➖خب همۀ فرقه‌های سیاسی آدم‌های دارای صلاحیت می‌فرستادند! آیا نمی‌توانستند کسانی را بفرستند که عزیزترین کسان‌شان مقیم کشورهای استکباری نباشند؟ این دیگر تقصیر نظام که نیست! مردم که نباید تاوانش را پرداخت کنند! ➖اصل مشارکت و مسئلۀ انتخابات نباید تحت تاثیر جنگ و دعوای فرقه‌های سیاسی مخرب قرار بگیرد. انگیزۀ مشارکت باید یک انگیزۀ سالم انسانی و الهی باشد تا جامعه به سعادت و به منافع خودش برسد. @Panahian_ir
چندجمله حرف حساب برای اون عزیزانی که نگران مشارکت پایین مردم هستند. 🔻علیرضا پناهیان در همایش مبلغین - ۱۴۰۰.۰۳.۰۵ ➖در جامعۀ ما رسماً توسط برخی فرقه‌های سیاسی تلاش شده که سیاست از دیانت جدا بشود و سال‌ها کار کرده‌اند که در این کشور گفته نشود «شرکت در انتخابات یک تکلیف است». ➖شهید سید محمد باقر صدر، که تنها کسی است که امام برای او سه روز عزای عمومی اعلام کرد، می‌فرماید تفاوت آزادی در اسلام با آزادی در غرب این است: در غرب آزادی را یک «حق» می‌دانند، اما آزادی در اسلام یک «تکلیف» است! تو وظیفه‌ات است که خودت را آزاد بکنی. دوزخ الهی منتظر تو خواهد بود اگر اجازه بدهی آزادیت را مستکبران و زورگویان عالم ببرند و بدزدند. این در اسلام «تکلیف» است ولی در غرب «حق» است، و بعد ایشان می‌فرماید: وقتی گفتند حق است، یعنی آدم می‌تواند از حق خودش صرف‌نظر کند. ➖در کشور ما برای بسیاری از مردم جا انداختند که انتخابات حق است و نه تکلیف، تا در موقع خودش بگویند ما از این حق صرف‌نظر می‌کنیم، یا ما دل‌مان نمی‌خواهد از حق‌مان استفاده کنیم، یا ما دل‌مان می‌خواهد از این حق‌مان این‌جوری استفاده کنیم. حوزۀ علمیه و ما طلبه‌ها هم موفق نبودیم جلوی این تحریف بزرگ را بگیریم. ➖این‌قدر موضوع حق را در مقابل تکلیف قرار دادند تا تکلیف به محاق برود و اصلاً دِمُده بشود، و بی‌کلاسی تلقی بشود که کسی بگوید «انتخابات تکلیف الهی است». حتی انتخابات را یک تکلیف اجتماعی و عقلانی هم نمی‌خواهند معرفی کنند تا در فرهنگ سیاسی جامعه دل‌بخواهی‌ها در انتخابات تعیین‌کننده باشد. ➖ضرورت انسانی و الهی شرکت در انتخابات را انکار و پنهان می‌کنند و انتخاب‌کردن را امری عقلانی معرفی نمی‌کنند، تا بتوانند به موقع، با عوام‌فریبی در انتخاب مردم تأثیر بگذارند و منافع ملت را چپاول کنند. اینها پایه‌هایی است که باید درست بشود. ➖انتخابات را در ذهن مردم طوری جا انداختند که انگار طرف می‌خواهد رنگ لباسش را انتخاب کند! مگر شما در انتخاب مرجع تقلید می‌توانید دل‌بخواهی از روی قیافه یا هنر سخن‌وریِ او انتخاب کنید؟ ➖الان طوری شده که می‌گویند «اگر تنوع در نامزدها نباشد، مشارکت پایین می‌آید» بله تنوع اثر دارد ولی به چه قیمتی؟ آیا واقعاً باید افراد بدون صلاحیت با انواع ترفندهای دروغ و دغل وارد بشوند تا مشارکت افزایش پیدا کند؟! ما فکر می‌کردیم شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است، نگو انگیزۀ انتخابات، شرکت در یک جنگ و دعواست که اگر دعوا نباشد کسی برای تماشا نمی‌آید! ➖حالا اگر جنگ و دعوا باشد، معمولاً چه‌کسی می‌بَرد؟ هرکسی محکم‌تر فحش بدهد یا تیکه بیندازد. اما مگر کسی که محکم‌تر فحش بدهد و بدتر تیکه بیندازد، بهتر کار می‌کند؟! دیدید که مملکت را این جماعتِ تیکه‌بینداز و عوام‌فریب به چه روزی رساندند. ➖اگر در مناظره‌ها، تیکه انداختن و فحش‌دادن، بیشتر از «داشتنِ برنامه» نقش دارد و مناظره‌گری مهمتر از داشتن برنامه است، پس ما هنوز به انتخابات حقیقی نرسیده‌ایم. اگر حتماً و حتی با زیر پا گذاشتن قانون، باید همۀ فرقه‌های سیاسی در انتخابات حضور داشته باشند، پس هنوز به انتخابات مطلوب و صحیح نرسیده‌ایم. ➖در یک جامعه سالم، برای یک انتخابات حقیقی، اصلاً تبلیغات زیادی مضر است، اغواگری هم ممنوع است، چه‌رسد به دوقطبی‌سازی‌های کاذب که بدتر از همه است. انتخابات حقیقی، انتخاباتی است که بستر انتخاب صحیح برای مردم پدید بیاید. ➖اگر در جامۀ ما جابیفتد که اصل شرکت در انتخابات یک تکلیف است، آن‌وقت دچار خیلی از این چالش‌ها نمی‌شویم، مثلاً اینکه الان برخی می‌گویند «از همۀ فرقه‌های سیاسی حضور ندارند!» ➖خب همۀ فرقه‌های سیاسی آدم‌های دارای صلاحیت می‌فرستادند! آیا نمی‌توانستند کسانی را بفرستند که عزیزترین کسان‌شان مقیم کشورهای استکباری نباشند؟ این دیگر تقصیر نظام که نیست! مردم که نباید تاوانش را پرداخت کنند! ➖اصل مشارکت و مسئلۀ انتخابات نباید تحت تاثیر جنگ و دعوای فرقه‌های سیاسی مخرب قرار بگیرد. انگیزۀ مشارکت باید یک انگیزۀ سالم انسانی و الهی باشد تا جامعه به سعادت و به منافع خودش برسد. @Panahian_ir
رحم الله من یقرا الفاتحه مع الصلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🥀
✅ فوائد زیارت‌ اهل‌ قبور و زمان‌ آن‌ در «أمالی‌» شیخ‌ طوسی‌ با سند متّصل‌ خود روایت‌ می كند از عبدالله‌ بن‌ سلیمان‌ از حضرت‌ امام‌ محمّد باقر علیه‌ السّلام‌: "قَالَ: سَأَلْتُهُ عَنْ زِیَارَةِ الْقُبُورِ.قَالَ: إذَا كَانَ یَوْمُ الْجُمُعَةِ فَزُرْهُمْ، فَإنَّهُ مَنْ كَانَ مِنْهُمْ فِی‌ ضَیْقٍ وُسِّعَ عَلَیْهِ مَا بَیْنَ طُلُوعِ الْفَجْرِ إلَی‌ طُلُوعِ الشَّمْسِ ؛ یَعْلَمُونَ بِمَنْ أَتَاهُمْ فِی‌ كُلِّ یَوْمٍ، فَإذَا طَلَعَتِ الشَّمْسُ كَانُوا سُدًی‌.قُلْتُ: فَیَعْلَمُونَ بِمَنْ أَتَاهُمْ فَیَفْرَحُونَ بِهِ؟قَالَ: نَعَمْ، وَ یَسْتَوْحِشُونَ لَهُ إذَا انْصَرَفَ عَنْهُمْ." «می گوید: از حضرت‌ باقر علیه‌ السّلام‌ درباره زیارت‌ پرسش‌ كردم‌. فرمود: چون‌ روز باشد آنانرا زیارت‌ كن‌؛ چون‌ هر كس‌ از آنان‌ در ضیق‌ و تنگی‌ باشد در و گشایش‌ می‌یابد، و لذا در این‌ موقع‌ در هر روز، از كسی‌ كه‌ به‌ او رفته‌ باشد، و اطّلاع‌ پیدا می كند، ولیكن‌ چون‌ آفتاب‌ طلوع‌ كند آنها رها می شوند و دیگر قادر بر جهت‌گیری‌ در امور دنیا و زیارت‌ اهل‌ خود نیستند. عرض‌ كردم‌: آیا آنها از افرادی‌ كه‌ به‌ زیارت‌ قبور آنها می روند پیدا می‌كنند و خوشحال‌ می شوند⁉️ فرمود: آری‌، و نیز از بازگشت‌ زائرین‌ از قبور به‌ محلّهای‌ خود وحشت‌ می‌كنند.» 📚 بحار الانوار، ج‌ 6، ص‌ 256. ╲\╭┓ ╭🖤🍃 @woman_family ┗╯\╲