18.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📒ریاضی تم ۱۱
📌صفحه آغازین و ۷۲
📌مدرس:لیلا هادی
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
28.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📒ریاضی تم ۱۱
📌صفحه ۷۳
📌مدرس:لیلا هادی
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
10.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📒ریاضی تم ۱۱
📌صفحه ۷۴-۷۵
📌مدرس:لیلا هادی
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
5.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📒ریاضی تم ۱۱
📌صفحه ۷۶-۷۷
📌مدرس:لیلا هادی
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
خشت اول ↔️ کلاس اولی ها کلاس اول اول ابتدایی اول دبستان کلاس اولیها
📒ریاضی تم ۱۱ 📌صفحه آغازین و ۷۲ 📌مدرس:لیلا هادی ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷
🔷 مهارتهای مربوط به تم ۱۱
🔹جمع کردن وسایل مدرسه
🔹خارج شدن به نوبت از کلاس
🔹خروج به نوبت از مدرسه
🔹منتظر شدن برای رسیدن والدین
🔹آداب سوار شدن ماشین یا اتوبوس
🔻درک مفهوم تساوی و نوشتن یک تساوی عددی
🔻توانایی نوشتن صحیح نماد عدد ۸
🔻توانایی بزرگ نمایی تصویر با استفاده از صفحه شطرنجی
🔻سرشماری اشیا
🔶 تم شناختی: نظم
🔸رعایت نوبت در همه کارها
🔸توجه به نکات ایمنی در هنگام خروج از کلاس و مدرسه
🔸چک کردن و جمع کردن وسایل قبل از خروج از مدرسه
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
12.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📆#تقویم روز شنبه ۲۵ آذر ماه🍁
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
سلام همکاران عزیزم🌹
برنامه ای که برای #این_هفته در نظر داریم👇🏻
🔔#فارسی:
💡تدریس یک نشانه داریم.
🔴نشانه ی #اِ_ ـِ_ه_ـه رو داریم.
🔘شنبه نشانه رو معرفی میکنیم و از روز بعد بقیه ی کارهای مربوط به نشانه رو تا آخر هفته انجام میدهیم.
✅اِ یکی از مهمترین و شاید مهمترین وسخت ترین نشانه برای بچه ها و حتی معلم باشه پس راحت از کنارش رد نشید
.
🔔#ریاضی
💡این هفته تدریس تم ۱۱ رو داریم .
🟡ادامه ی پروژه ی عدد نویسی و معرفی اعداد.
⚫️معرفی علامت مساوی.
🟣تقارن مهم رو داریم.
🔔#علوم
💡فصل ۵ علوم رو ادامه میدیم.
🔔قرآن رو طبق برنامه ی خودتون پیش برید.
❤️شما بهترین هستید چون با بهترین ها کار میکنید.
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
9.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟣#ایجاد_انگیزه جالب برای #تدریس #نشانه_اِ
اِ اِ اِ این چه وضعشه🤣🤣
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول
خشت اول ↔️ کلاس اولی ها کلاس اول اول ابتدایی اول دبستان کلاس اولیها
🟣#ایجاد_انگیزه جالب برای #تدریس #نشانه_اِ اِ اِ اِ این چه وضعشه🤣🤣 ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ https://
🌀 #روش_تدریس_نشانه_اِ_ــِ_ـہ_ه
🟦معلم با نصب تصویر چند پروانه و خانه ودر خت و نرده واستخر جلب می کنیم وسوال مطرح می کنیم
۱.در تصویر درس چه چیزهایی می بینید ؟
۲.چند پروانه در تصویر هست؟
۳.چه کسی این پروانه ها راخلق کرده است
از این قبیل سوالها می کنیم تا مشکلات تلفظی رفع شود و در گروه سر گروه جواب این سوالها را می دهند ومعلم نشانه را توضیح می دهد
🟦#قصه_آموزشی_درس_استخر : یکی بود یکی نبود غیر از خدا هیچ کس نبود یک جوجه بود یک گربه کجا بود روی درخت آلوچه جوجه کجا بود توی با غچه چکار می کرد دانه می خورد گربه ی سیاه گرسنه بود می خواست جوجه جان را بگیرد وبخورد ولی نمی توانست چون خانم مرغه از جوجه هایش جدا نمی شد .گربه صبر کرد .کم کم آفتاب رفت وسایه روی باغچه افتاد .خانم مرغه لای بوته ها خوابید .چشمهایش را بست .گربه از درخت پائین پرید یواش یواش خودرا به جوجه جان رساند ودور دهانش را لیس زد وآماده حمله شد .همین که خواست روی جوجه بپرد .یک دانه آلوچه از شاخه کنده شد وتالاپ افتاد کجا. روی سر گربه ی ناقلا .گربه ترسید ومیوی بلندی سر داد از صدای او خانم مرغه از خواب پرید گربه را دید قدقد قدا ....و به طرف او دوید .گربه فرار کرد دیگر هیچ کس اورا ندید .
🟦 دانش آموزان کلماتی که #نشانه_اِ_ــِ_ـہ_ه دارند را می گویند ودر تخته سیاه می نویسد .
#شعر_آموزشی :
پروانه قشنگی باپر پرتغالی
می پرد روی پونه چه خوشگل وچه عالی
دانش آموزان شعر با معلم تکرار می کنند و کلمات که معلم در تخته نوشته شد تکرار میکنند .
🟦#روش_تدریس_نشانه_اِ_ــِ_ـہ_ه_درس استخر
یک روز قبل تدریس فلش کارت های مخصوص درس استخر را در زنگ اخر یعنی ده دقیقه مانده به زنگ بر روی تخته نصب می کنم تا ذهن بچه ها را برای فردا درگیر درس جدید کنم روز بعد بایک جوجه مقوایی( یا حوجه ی زنده ) یک نرده چوبی ویک پرده کاغذی ویک درخت که با کاغذ رنگ درست کردم وارد کلاس می شوم بعد از احوالپرسی وحضور غیاب و.سوال از درس گذشته ،از روی جدول حروف الفبا نشانه های که خوانده اند را نشان دهند وباهر نشانه یک کلمه بگویند ویک جمله بسازند
🟦تصاویر مورد نظر را که باخود به کلاس آورده ام همراه با جوجه ی زنده را به دانش اموزان نشان داده واز انها می خواهم که نام این شکل ها را بیان کنند.
🟦فلش کارتهای تند خوانی که روز قبل به تخته نصب شده را از بچه ها سوال می کنم
🟦سعی می کنم از موجودات زنده که در دسترس باشد و ملموس وقابل لمس باشد صدای ـ ِ را داشته باشد را نیز استفاده کنم چون بچه ها علاقه ی خاصی به حیوانات دارند پس از این علاقه برای تدریس استفاده می کنم چون به این امر معتقدم که باید مانند بچه ها فکر کرد وعمل کرد تا حرف مان را بهتر بفهمند.
🟦در این مرحله از بچه ها می خواهم که صدای جدید را در جدول نشان دهند . با صدای اِ اول یک کلمه بگویند
با صدای ـ ِ غیر اوّل یک کلمه بگویند
با صدای ـه آخر چسبان یک کلمه بگویند
با صدای ه آخر تنها یک کلمه بگویند .
درباره استخر توضیح دهند.
🟦 چند نکات ایمنی در استخر رابیان کنند
بعد کتاب بخوانیم را باز کنند ودر درس استخر کلماتی که صدای اِ دارند را با مداد خط بکشند
سپس کلمات کلیدی درس که در کتاب بنویسیم آمده را با خط تحریری روی تخته بخش وصدا کشی نموده وبرای نوشتن هر کلمه به دانش آموزان زمان داده تا ان را در دفتر خود بنویسند ومعلم نظارت کامل بر طریقه نوشتن انها داشته باشد در مرحله ی اول برای اینکه حروف را بشناسند اجازه خواهم داد با مداد قرمز نشانه ی مورد نظر را بنویسنددر روزهای بعد در کلاس وبا نظارت معلم کتاب کاریا بنویسم را کامل می کنیم البته تمرینها را با استفاده از تخته هوشمند با کمک دانش آموزان انجام می دهیم.
ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄
https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜
╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
#خشتِ_اول