eitaa logo
خشت اول ⁦↔️⁩ کلاس⁦ اولی ها کلاس اول اول ابتدایی اول دبستان کلاس اولیها
5.3هزار دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
3.9هزار ویدیو
1.8هزار فایل
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ ﴿۱﴾ 🎓کانال پایه اول ابتدایی مجموعه خشت اول 🏷زیر نظر مربیان رسمی آموزش و پرورش ✅آموزش با رویکرد های نوین و جذاب ارسال مطالب فقط با لینک جایز ارتباط با مدیر مجموعه👇 @Sh2Barazandeh
مشاهده در ایتا
دانلود
#شعر_اعداد شعر اعداد ۱ یه خط راسته ۲ سرش به راسته ۳ سه دندونه داره ۴ شکل آچاره ۵ یه قلب برعکس ۶ گردن درازه ۷ راز و نیازه ۸ پاهاش درازه ۹ یه کله داره ۱۰ یه بچه داره ویژه 👇 join🔜 @KheshteAvval
آموزش دايره(گردي) #پیش_دبستانی_ها👇 join🔜 @KheshteAvval
🌷🕊 کانال خشت اول 🌷🕊 🔖انواع اشكالات موجود در املا چیست؟ انواع اشکالات املایی دانش‌آموزان را پس از تجربه و تحلیل می‌توان به دو گروه طبقه‌بندی كرد: یك گروه از اشكالات به مشكلات آموزشی مربوط هستند و از طریق روش تدریس می‌توان آنها را حل كرد. گروه دیگر مربوط به اختلالات نوشتن هستند که می توان بسیاری از آنها را از طریق تمریناتی خاص به جای رونویسی‌های معمول در مدارس در نظر گرفت.join🔜 @KheshteAvval
🌷🕊 کانال خشت اول 🌷🕊 🔖نشانه های ضعف کودکان در املا چیست؟ ۱. به علت اینكه مفهوم كلمه را نمی‌فهند یا قبلا نفهمیده‌اند، آن را درست نمی‌نویسید. ۲. كلمات از جانب معلم درست تلفظ نمی‌شود. ۳. دانش آموزان هنگام نوشتن دیكته كلمات را تكرار و هجی می‌كنند. ۴. وجود نقص شنوایی در برخی از دانش‌آموزان در هنگام نوشتن املا و بی‌خبری معلم از وجود این نقص، باعث می‌شود بعضی از كلمات را جا گذاشته یا از كلاس عقب بیفتند. ۵. به علت كمبود فضای آموزشی و كمبود میز و نیمكت دانش آموزان در اثرخستگی و درست نشنیدن، كلمات را غلط می‌نویسند. ۶. متناسب نبودن متن دیكته از نظر كمیت و مقدار با سن و پایه ی تحصیلی آنان، باعث می‌شود دانش آموزان بعد از نوشتن مقداری از دیکته خسته شده و شروع به غلط نویسی کنند. join🔜 @KheshteAvval
🌷🕊 کانال خشت اول 🌷🕊 🔖نشانه های ضعف کودکان در املا چیست؟ ۷. در بعضی اوقات دانش آموزان به علت مشكلات روانی هنگام نوشتن دیكته در افكار خود غوطه‌ور می‌شوند و از نوشتن باز می‌مانند. ۸. وجود حروف هم صدا در ادبیات فارسی مانند: ص-ث-س. ۹. تند گفته شدن دیكته از سوی معلم باعث خستگی و كم شدن دقت در دانش آموزان می‌گردد. ۱۰. فقر آموزش و عدم تسلط معلم به شیوه‌های آموزشی مطلوب در هنگام تعلیم نوشتن ۱۱. وجود اختلالات یادگیری نوشتن مانند ضعف در مهارت‌های حركتی (نارسا نویسی)، خطا در ادراك بصری حروف (حافظه دیداری)، نشناختن حروف و قوائد نوشتن توسط دانش آموزان، نداشتن تمرین لازم و كافی join🔜 @KheshteAvval
🌷🕊 کانال خشت اول 🌷🕊 🔖مهم ترين اختلالات املايی کدامند؟ 1- نارسا نويسی 2- وارونه نويسی 3- ضعف در حافظه ی ديداری (هيله به جای حيله) 4- ضعف در تميز ديداری يا توالی ديداری، (آدابان به جای آبادان) 5- ضعف شنيداری يا ضعف در حساسيت شنیداری (رشت به جای رشد) 6- بی دقتی (كاو به جای گاو) 7- آموزشی (خشحال به جای خوشحال) 8- ضعف در حافظه ی شنوايی (جا انداختن كلمات) 9- قرينه نويسی join🔜 @KheshteAvval
ایجاد انگیزه نشانه م نیشابور . خانم سلامت . ودختر گلم آنیتا join🔜 @KheshteAvval
4_358793033807823707.pdf
393.7K
⭕️صدای اول و آخر join🔜 @KheshteAvval معلمان و والدین عزیز به ما بپیوندید👆
4_616590216592884301.pdf
1.15M
⭕️پوستر_پیام_های_قرآنی join🔜 @KheshteAvval معلمان و والدین عزیز به ما بپیوندید👆
🎀شناخت و استنباط #درک_مطلب #مصور #تصویر join🔜 @KheshteAvval ویژه #پیش_دبستانی_ها
تمرین کلمه سازی در منزل پسرم امیر علی join🔜 @KheshteAvval