eitaa logo
خشت اول ⁦↔️⁩ کلاس⁦ اولی ها کلاس اول اول ابتدایی اول دبستان کلاس اولیها
5.3هزار دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
3.9هزار ویدیو
1.8هزار فایل
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ ﴿۱﴾ 🎓کانال پایه اول ابتدایی مجموعه خشت اول 🏷زیر نظر مربیان رسمی آموزش و پرورش ✅آموزش با رویکرد های نوین و جذاب ارسال مطالب فقط با لینک جایز ارتباط با مدیر مجموعه👇 @Sh2Barazandeh
مشاهده در ایتا
دانلود
تلفیقی از فارسی وعلوم وریاضی ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس فارسی پایه اول نشانه ر توسط دانش آموز پایه اول ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜️ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تدریس فارسی پایه اول نشانه ر خانم یدالهی زاده ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜️ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماهنگ«مادر خوبی‌ها» با زبانی کودکانه و برای گروه سنی خردسال موضوع شهادت حضرت زهرا(س) را شرح می‌دهد و با شعر و موسیقی مناسب این رده سنی تولید شده است. ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
املاتا نشانه ت💥🌿 بابا با او آمد. او توت داد. بابا تاب بست. اسد با سام دوست است. او با ما دست داد. او با ادب است. با او دوست بودم. 🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺 باد بود. دود آمد. دود بدبو است. ماما با سبد امد. سام با او بود. باسام دوست بودم. اوبا ادب بود. اوبادام داد. join🔜 @KheshteAvval
🔴 در, سر, مرد, ترد, بار, مار, سار, ببر, رام, آرد, ابر, درد, درس, سرد, روستا, راسو, رامسر, آبدار, مادر, مادرم, برادر, برادرم, سرما, سارا, دارد, دارم, آرام, بردار, تبر, دارو, سر درد, تارا, دارا : ابر آمد. باد سرد بود. برادر در سرما بود. او آرام آرام با اسب آمد. برادرم سر درد دارد. مادر او را دارو داد. مادر! دوستت دارم. برادر! تبر را بردار سارا آمد. او در سبد توت دارد. توت آبدار است. بابا در رامسر بود. رامسر روستا دارد. روستا مار دارد. مار سم دارد. سم مسموم است. بر اسبم بار دارم. اسبم آرام است. با تارا آمدم. تارا برادر دارد. او با برادرم دوست است. برادرم درس دارد. join🔜 @KheshteAvval املا تانشانه ر 💥 🌿 باد بود. سرد بود. ابر امد. بابا با برادر امد. او با ما دست داد. مادر با سارا بود. مادر توت در سبد دارد. او ما را توت داد. سارا ارام ارام مرا تاب داد, . برادر با سام دوست است. سام او را درس داد. تمام کلمات املاهای من, از کتاب بنویسیم انتخاب میشود. تا اول دانش اموز بر کتابش مسلط نشده است, اورا با کلمات خارج از کتاب گیج نکنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹قسمت آخر تدریس درس مادر😍📹 🎊ایجاد انگیزه داستان راسوی مهربان🎊 ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ 🔊صدا گذاری روی محتوا بلامانع است🔊 💝برای سلامتی همه ی مادران صلوات💝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹قسمت اول تدریس درس مادر😍📹 🎊ایجاد انگیزه داستان راسوی مهربان🎊 ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ 🔊صدا گذاری روی محتوا بلامانع است🔊 💝برای سلامتی همه ی مادران صلوات💝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹قسمت دوم تدریس درس مادر😍📹 🎊ایجاد انگیزه داستان راسوی مهربان🎊 ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ 🔊صدا گذاری روی محتوا بلامانع است🔊 💝برای سلامتی همه ی مادران صلوات💝
نمونه ای از جدول تفکیک صدا وترکیب مثال آب⭕️⭕️ بابا⭕️⭕️⭕️⭕️ باد⭕️⭕️⭕️ داد⭕️⭕️⭕️ کلمه رابخواند وهر نشانه را در گردی بنویسد .حتما بخواند وبنویسد. بــــ و آ میشه ⭕️ با میشه ⭕️⭕️ وجدول ترکیب هرشب در منزل کارکنید با تاکید بر جمله (بخوان و بنویس) join🔜 @KheshteAvval
join🔜 @KheshteAvval تمرینی برای تقویت وحساسیت دیداری 🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁 درهر ردیف نشانه ای که متفاوت قرمز کن چ چ چ چ ج چ چ چ چ چ ج چ چ چ ز ز ز ر ز ز ز ز ر ز ز ر ز ز ز ز ژ ژ ز ز ژ ژ ژ ز ژ ژ ژ ژ ز ز ژ ژ ژ پ پ پ پ پ ب پ پ پ پ پ پ ت ت ت ت ت ت پ ت پ ت ت ت ت ت پ ف ف ف ف ف ق ف ف ف ق ف ف ق ف ف ک ک ک ک ک ک گ ک گ ک گ ک ک ک ک ک ک س س ش س س س ش س س ش س ب ب ب ب ب ب ب ب ب پ ب ت ب گ گ گ گ ک ک ک گ گ گ گ گ گ ک گ گ گ ش س ش س س س س س س س س س ش ل ل ل ل ل قا ل ل ل ل قا ل قا ل ل ل ل ل فا فا قا فا فا فا قا فا فا فا فا فا فا قا فا ز ز ز ژ ز ز ز ز ز ز ز ز ز ز ز ژ ز ز د د ر د د د ر د د د د ر د د د د د د د ر ج ج چ ج ج ج ج ج ج ج ج چ چ ج ج join🔜 @KheshteAvval
35.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس درس سوم ساعت ۱۰:۵٨ شنبه ٢۴ آبان ٩٩ پخش شده از ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ با ما همراه باشید 😍
50.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس قصه و داستان قسمت اول ساعت ۱۰:٣۰ یکشنبه ٢۵ آبان ٩٩ پخش شده از ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ با ما همراه باشید 😍
50.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس قصه و داستان قسمت اول ساعت ۱۰:٣۰ یکشنبه ٢۵ آبان ٩٩ پخش شده از ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ با ما همراه باشید 😍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درس قصه و داستان قسمت دوم ساعت ۱۰:٣۰ یکشنبه ٢۵ آبان ٩٩ پخش شده از ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄ با ما همراه باشید 😍
سازی ا╅━━━┅═❂═┅┅──┄┄ https://eitaa.com/KheshteAvval 🇮🇷🕊⚜ ‌‌╆━━━┅═❂═┅┅──┄┄
🌸آموزش مفاهيم اعداد از ۰ تا ۱۰ به کودک: 👈آموزش عدد صفر: لازم نيست مفهوم عدد صفر را توضيح دهيد بلکه درباره مفهوم هيچ با کودک تمرين کنيد. مثلاً از کودک بپرسيد: تو چند تا دم داري؟ تو چند تا شاخ داری؟ تو چند تا نوک داری؟ سپس می توانيد در مورد چيزهايی که در خانه وجود ندارند از کودک سؤال کنيد. مثلاً: چند تا فيل توی اتاق است؟ در اين اتاق چند اتوبوس است؟ در اين اتاق چند تا حوض است؟ 👈آموزش عدد ۱: ما می توانيم درباره عدد يک اين گونه با کودک کار کنيم: تو چند دماغ داری؟ تو چند زبان داری؟ تو چند سر داری؟ - وسايلي را که فقط يک نمونه از آن داخل خانه يا پارک است را از کودک بخواهيد نام ببرد. - هنگام چيدن سفره از کودک بخواهيد برای هر نفر يک بشقاب، قاشق و ليوان بگذارد. 👈آموزش عدد ۲: در مورد آموزش عدد ۲، اين گونه عمل کنيد: - تو چند تا چشم داری؟ - تو چند تا گوش داری؟ - تو چند تا دست داری؟ به دنبال وسايلی باشيد که دو نمونه از آن وجود دارد؟ 👈آموزش عدد ۳: يک مثلث بکشيد و گوشه هاي آن را به کودک نشان دهيد و پس از شمردن گوشه ها از کودک بخواهيد شکل های سه گوش را در خانه پيدا کند. 👈 آموزش عدد ۴: براي آموزش اعداد از دو تا پنج می توان اين بازی را اجرا کرد، به اين صورت که بچه ها دست می زنند و می چرخند و با هم می خوانند تا جايی که صدای آهنگ قطع شود: با هم ميريم خريد می خواهيم شيرينی بخريم چند تا شيرينی بخريم مربی می گويد دو تا و بچه ها بايد فوراً به گروه های دو نفری تقسيم شوند و آن هايی که از گروه باقی ماندند از بازی خارج می شوند. به همين ترتيب برای عدد ۳، ۴ و ۵ عمل می کنيم. 👈آموزش عدد ۵: از کودک بپرسيد هر دست چند تا انگشت دارد؟ - از کودک بپرسيد هر پا چند انگشت دارد؟ - چيزهايی در خانه پيدا کنيد که پنج عدد باشد. - به کودک مقدار زيادی نخود دهيد و از او بخواهيد که آن ها را ۵ تا ۵ تا بشمارد و کنار بگذارد. - از او بخواهيد که درخواست های زير را انجام دهد. ۲ تا دسته ۵ تايی ۲ تا دسته ۳ تايی ۴ تا دسته ۲ تایی ۳ تا دسته ۵ تايي ۱ دسته ۴ تايي و ... 👈آموزش عدد ۶، ۷ و ... و ۱۰: الف ـ چندين جعبه تهيه کنيد و روی هر جعبه يکی از اعداد را بنويسيد و سپس آن ها را در اختيارکودک قرار دهيد و از او بخواهيد در هر جعبه با توجه به شماره جعبه در آن مداد يا حبوبات و يا چيزهای ديگر قرار دهد. ب. کودک را تشويق کنيد تا شماره های مختلف را در اطراف خود بيابد مثل روی شماره گير تلفن، شماره های ساعت، شماره پلاک آب، شماره پلاک خانه. ج. تصوير يک مزرعه با حيوانات مختلف فراهم کنيد و آن را نشان کودک دهيد و از او در مورد تعداد حيوانات داخل مزرعه سؤال کنيد. اين فعاليت مخصوص سنين ۷- ۵ سال است. د. با استفاده از مقوا سه سری کارت تهيه کنيد: - روي سری اول اعداد از ۰ تا ۱۰ نوشته شود. - روی سری دوم به جای نوشتن اعداد، شکل مربع بکشيد. مثلاً يک مربع، دو مربع و ... - روی سری سوم تصوير بکشيد. اين کارت ها را ميان کودکان توزيع کنيد و از آن ها بخواهيد دايره وار بچرخند. در هر بار يکی از اعداد را نام ببريد در اين حالت سه سری کودک بايد داخل دايره شوند. يک سری با نماد عدد، يک سری با نماد اشکال هندسي و يک سری با کارت هايی که دارای تصوير است. هـ. به کودک تعدادی مهره دهيد و از او بخواهيد در هر بار هر تعدادي را که نام برديد از ظرف خارج کند. مثلاً ۷ مهره، ۳ مهره، ۹ مهره و ... و. پازل های عددی درست کنيد که در يک قسمت آن عدد مربوط نوشته شده باشد و در قسمت ديگر آن اشکال مربوط به آن 🇮🇷تخصصی اول ابتدایی👇 http://eitaa.com/joinchat/2699427849C950f3ea347
آموزش صفر خبر خبر خبردار بیا شکلات بردار یه شکلات به ولی یکی بردار تو علی یه شکلات به امین این یکی برا رامین ندارم دیگه حالا چون ۴تا بودن والا ۴تا که ۴تاش بره صفر میشه ای خوشگله 🍁 عدد ۰ 🇮🇷تخصصی اول ابتدایی👇 http://eitaa.com/joinchat/2699427849C950f3ea347
🔴 ۱۰ جهت آموزش اعداد ...و قرار گرفتن عدد 5 روی شونه ها ....م. یعنی معلم....د .آ ...یعنی دانش آموزان..... م: عمو عمو زنجیر باف د.آ.: بله... م .: عددا رو برام بافتی ....اونارو برام ساختی د.آ.: بله.... معلم : قبلی ها رو یاد گرفتی صفر تا پنجو یاد گرفتی .. د.آ.: بله.... معلم : عمو اومده... د .آ .: چی چی اورده .... معلم : عدد جدید ... بشمارو بگو د.آ. : 6و7و8و9 رو ...بعدش عدد 10 رو معلم : حالا با هم بخونیم..... 5 تا و یکی ........6 تا 5 تا و دو تا.........7 تا 5 تا و سه تا .......8 تا 5 تا و چهار تا .......9 تا 5 تا و پنج تا ....... 10 تا حالا رسیدیم به 10 تا ....دو دستتو نگهدار..... ی 5تا و ... ی 5 تا .. رو هم .. ی دسته ده تا در اینجا حتما با انگشتان دست و شونه ها یادگیری انجام شود .. .و چوب خط در کلاس join🔜 @KheshteAvval