20.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#دنیای جانوران
join🔜 @KheshteAvval
4_5906765833815721079.pdf
444.3K
🔺کاربرگ مفاهیم قبل و بعد
تلفیقی
join🔜 @KheshteAvval
12.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥👈 تدریس فصل چهارم علوم اول ابتدایی
❇️👈 #درس4 : دنیای جانوران
☑️👈 قسمت اول
📝👈 تدریس فصل 4 کتاب علوم اول ابتدایی
🔖👈 #علوم #اول_ابتدایی
👩🏻🏫👈 مدرس : ملیحه حشمتی
join🔜 @KheshteAvval
12.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥👈 تدریس فصل چهارم علوم اول ابتدایی
❇️👈 #درس4 : دنیای جانوران
☑️👈 قسمت اول
📝👈 تدریس فصل 4 کتاب علوم اول ابتدایی
🔖👈 #علوم #اول_ابتدایی
👩🏻🏫👈 مدرس : ملیحه حشمتی
join🔜 @KheshteAvval
17.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥👈 تدریس تم 5 ریاضی #اول_ابتدایی
❇️👈 #تم5
☑️👈 قسمت دوم
📝👈 تدریس تم 5 ریاضی اول ابتدایی
💢👈 #ریاضی
👩🏻🏫👈 مدرس : زهره نادب
join🔜 @KheshteAvval
10.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥👈 تدریس نشانه م فارسی اول ابتدایی
❇️👈 #درس3 : نشانه م
☑️👈 قسمت اول
📝👈 تدریس درس سوم فارسی اول ابتدایی
🔖👈 #فارسی #اول_ابتدایی #نشانه_م
👩🏻🏫👈 مدرس : مهرانگیز سلمانی
join🔜 @KheshteAvval
join🔜 @KheshteAvval
اهداف کلی نشانه س
1- با نشانه ی «سـ س» آشنا می شود.
2- با شکل های صدای «سـ س» که چند شکل دارد آگاه می شود.
3- نوع نشانه ی «سـ س» را در کلمات داده شده تشخیص می دهد.
4- با چیزهایی که در اطرافش صدای «سـ س» دارند آشنا می شود.
کلمه میسازد می خواند
وجمله می نویسد ومی خواند
join🔜 @KheshteAvval
تدریس نشانه س
هنگام ورود به کلاس تمام وسایل کمک آموزشی مثل سنگ به همراه سبد میوه ی سیب و عروسک حیوانات مثل خرس سگ (می تونیم اگر امکانش است ازحیوانات زنده بارعایت اصول اسلامی ازیک سگ ) را با خود به کلاس می بریم، بعد شعر سلام بچه ها را می خوانیم. و بعد از سلام و احوالپرسی و اطلاع از حضور دانش آموزان برای ایجاد انگیزه و آمادگی در آنها می گوییم بچه ها شما برای اینکه خواندن و نوشتن یاد بگیرید باید چی کار کنید؟ جواب: باید بریم مدرسه، درس بخوانیم، آفرین. بچه ها الان شما کجا نشستید؟ کلاس. فلش کارتهای مربوط را روی تخته می چسبانیم.
کلاس
دست
سبد
یاس
join🔜 @KheshteAvval
تدریس نشانه س
دانش آموزان پاسخ خاصی بر طبق چیزی که در اختیارش قرار داده شده می دهند. به تصاویر نگاه می کنند و نام آنها را می گویند: یاس، کلاس، دست، سبد و...
صدایی که در اول یا وسط یا آخر کلمه ها و تصاویر می بینند و می شنوند و می گویند.
صدای آخر کلاس ← س صدای وسط دست ← سـ صدای اول سبد ← سـ
مرحله ی بعد شکل هایی که در اختیار دانش آموزان قرار داده می شود که صدای س« غیر آخر و س آخر دارند را جدا کرده شکل ها را طبق شکل صداها دسته بندی می کنند و باید
از دانش آموزان می پرسیم شما که کلمات را دسته بندی کردید بگوئید چرا مداد را جدا گذاشتید؟ جواب: صدای «سـ س» نداشت.
از کلاس و دوستانشان استفاده میکنم
صدای س را در اسم دوستش پیدا می کند. سوسن سعید اعضای بدن را بگویند که صدای س داشته باشد
سر.دست .قفسه ی سینه و...
از گروه ها می خواهم که عروسک های را دسته بندی کنند سوال می شود چرا خرس را در این گروه جای دادی؟ جواب چون خرس صدای س دارد