weak sunrise, KYS
تازه معیار نمره دهیش رندر و تموم شده بودن کاره نه مهارتتون مثلا اگه یه اسکچ بزنید یا فقط سر شخصیت رو
ارهه
ولی نقاشی های تریس و ai بشدت ممنوعه و باهاتون برخورد میشه🫵🫵🫵🫵
weak sunrise, KYS
ناشناس؟؟؟ https://abzarek.ir/service-p/msg/3941722 هرچی میخواین بگین یا ازم بپرسین🙏😭
ناشناسو مرتب چک میکنم پیام نیست بعد یه روز کامل چک میکنم ۳ تا پیام میاد😭