eitaa logo
🇮🇷لبیک یا امام خامنه ای همان لبیک یا امام حسین ع است 🇮🇷
523 دنبال‌کننده
27.4هزار عکس
42.5هزار ویدیو
160 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کاش میشد عمر خود را هدیه میدادم به او زندگی را دوست دارم مادرم را بیشتر❤️ بعضی وقتا دروغ خوبه! به مادر کم طاقت باید دروغ گفت: باید بهش بگی حالم خوبه غذا خوبه هوا خوبه دلمون خوشه وقتی مادر خوب باشه یعنی همه چیز خوبه👌 ╼═══•❅✿•❁•✿❅•═══╾
بر _زندگی_ شهید نوری هریس/شهیدی که علاوه بر رسیدگی به ظاهرش از باطنش غافل نبود ╼═══•❅✿•❁•✿❅•═══╾
نسیم پرده ی گهواره را تکان می داد برای عرض ارادت ، خودی نشان می داد ستاره های درخشان خوشه ی پروین کنار پنجره مبهوت کودکی شیرین شمیم قدسی او در مدینه پیچیده بهار آمده ، بلبل به غنچه خندیده چکاوکان به در باغ ریسه می بندند شکوفه ها همه دیوانه وار می خندند نشانه های ظهور مسیح ظاهر شد مدینه مرکز ثقل خیال شاعر شد نسیم گرد سر نو رسیده دف می زد بنفشه داخل گلدان مدام کف می زد صدای خواندن پروانه ها چه زیبا بود تبسم لب شیر خدا چه زیبا بود ز نور طلعت رویش ستاره حیران شد و ماه با عجله پشت ابر پنهان شد ستاره گفت به خورشید: بی خبر ساده  خدا به فاطمه خورشید دیگری داده زمان سیطره و سلطه گشته طی خورشید شکسته حرمت پوشالی تو ای خورشید حریر جذبه ی چشمان او اهورایی ست طلوع خنده ی زینب عجب تماشایی ست بساط  فخر فروشی ز آسمان بر چین بیا زمین به تماشای دخترک بنشین بیا ببین که ندیدی کسی به این پاکی شدند خادمه اش ، حوریان افلاکی نگاه حیرت خورشید تا بر او افتاد اسیر بند جنون گشت و نعره ها سر داد هوار می زد و می گفت: وه چه نوری داشت! شبیه مادر خود چهره ی صبوری داشت بدون شبهه و شک از قبیله ی نور است میان هاله ی انوار خویش مستور است وقار و نور جبینش به مصطفی رفته ولی غرور نگاهش به مرتضی رفته چه کودکی ست ! که خود اشهدین می گوید و گاه خنده کنان یا حسین می گوید چه کودکی ست ! که گوید ثنای رب جلی دو چشم او شده خیره به ذوالفقار علی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
bebe0e04aa997b3e6e0a9f67827c9922f02h432ddzjjjpp (1).mp3
15.34M
نوای: ذاکرکربلایی امیربرومند لهجه و سبک زیبای بختیاری...💐 🌹اللّٰهمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّكَ ٱلْفَرَجَ🤲🌹 💐💐💐💐💐💐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
زیارتنامه حضرت زینب سلام الله علیها♥️🌸♥️♥️🌼🌺🌸♥️♥️🌼🌺🌺 اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یـا بِنْتَ رَسُولِ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یـا بِنْتَ فـاطِمَةَ وَخَدیجَةَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یـا بِنْتَ اَمیرِ الْمُؤْمِنینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یـا اُخْتَ الْحَسَنِ وَالْحُسَیْنِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یـابِنْتَ وَلِیِّ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا اُخْتَ وَلِیِّ اللهِ،اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یـا عَمَّةَ وَلِیِّ اللهِ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَکـاتُهُ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ عَرَّفَ اللهُ بَیْنَنـا وَبَیْنَکُمْفِى الْجَنَّةِ، وَحَشَرَنـا فی زُمْرَتِکُمْ، وَاَوْرَدَنـا حَوْضَ نَبیِّکُمْ،وَسَقـانـا بِکَاْسِ جَدِّکُمْ مِنْ یَدِ عَلِیِّ بْنِ اَبی طـالِب، صَلَواتُ اللهِ عَلَیْکُمْ،اَسْئَلُ اللهَ اَنْ یُرِیَنـا فیکُمُ السُّرُورَ وَالْفَرَجَ،وَاَنْ یَجْمَعَنـا وَاِیّـاکُمْ فی زُمْرَةِ جَدِّکُمْ مُحَمَّد صَلَّى اللهُ عَلَیْهِ وَآلِهِ، وَاَنْ لا یَسْلُبَنـامَعْرِفَتَکُمْ، اِنَّهُ وَلِیٌّ قَدیرٌ،اَتَقَرَّبُ اِلَى اللهِ بِحُبِّکُمْ، وَالْبَرائَةِ مِنْ اَعْدائِکُمْ،وَالتَّسْلیمِ اِلَى اللهِ راضِیاًبِهِ غَیْرَ مُنْکِروَلا مُسْتَکْبِر،وَعَلى یَقینِ مـا اَتى بِهِ مُحَمَّدٌ،وَبِهِ راض نَطْلُبُ بِذلِکَ وَجْهَکَ یـا سَیِّدی،اَللّهـُمَّ وَرِضـاکَ وَالدّارَ الآخِرَةَ، یـا سَیِّدَتی یـا زَیْنَبُ،اِشْفَعی لی فِى الْجَنَّةِ، فَاِنَّ لَکِ عِنْدَ اللهِ شَاْناً مِنَ الشَّاْنِ، اَللّهـُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ اَنْ تَخْتِمَ لی بِالسَّعـادَةِ،فَلا تَسْلُبْ مِنّی مـا اَنَا فیهِ، وَلا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ اِلاّ بِاللهِ الْعَلِیِّ الْعَظیمِ، اَللّهـُمَّ اسْتَجِبْ لَنـا وَتَقَبَّلْهُ بِکَرَمِکَ وَعِزَّتِکَ،وَبِرَحْمَتِکَ وَعـافِیَتِکَ، وَصَلَّى اللهُ عَلى مُحَمَّد وَآلِهِ اَجْمَعینَ، وَسَلَّمَ تَسْلیماً یـا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ. 🌺🌼♥️🌼🌼🌺🌼🍀🍀🌸♥️♥️🌼🌺🌺🌼♥️🌸♥️♥️🌼🌼🌼
جان فدای شاعری که اینچنین زیبا سرود کربلا در کربلا می ماند اگر "زینب" نبود 💫💖 💫💞 💞 💖 ‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴سادگی بیت رهبری در برابر اشرافیت کاخ‌های حاکمان دیگر کشورها 🔹ظهور و بروز مفهوم زهد در زیست یک رهبر الهی
💢جماعت وطن فروشِ خوشحال! ‏🔹اول از تحریم کشورشان توسط خارجی ها خوشحال می شوند. 🔹بعد، از باخت کشورشان در برابر خارجی ها خوشحال می شوند. 🔹سپس از حمله به کشورشان از سوی خارجی ها خوشحال می شوند. 🔹آنگاه از کشتار شهروندان کشورشان توسط خارجی ها خوشحال می شوند. 🔹پس از آن از تجزیه کشورشان توسط خارجی ها خوشحال می شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌  لحظه باز کردن درب حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) به دست شهید سلیمانی 🔹‌ به‌مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س)
♦️‌ هر کی میگفته "من عزادارم" ولی الان داره از برد امریکا خوشحالی میکنه بهش میگن منافق :))))
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مصاحبه شنیدنی دیگر با شهید مدافع حرم جواد محمدی پیش از اعزام به سوریه ان شاالله هزار بار برای امام خامنه ای بمیریم و زنده شویم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️از کسی که حاج قاسم رو دفن کرده بود پرسیدم حاجی رو ندیدی.؟ 🔸️گفت: توی خواب دیدمش ، ازش سوال کردم لحظه انفجار چه حالی داشتی.؟ حاجی گفت...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕ جواب دندان شکن سید حسن نصرالله (حفظه الله) به بن سلمان مزدور درباره ظهور امام زمان(عج) و دشمنی با ایران به خاطر آماده سازی و زمینه سازی برای ظهور
دیکتاتورتر از دیکتاتور (۱).PDF
189.2K
دیکتاتورتر از دیکتاتور(۱) 🔸این متن را بخوانید تا دیکتاتور را بشناسید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻امروز از گل های آمریکا خوشحال اند ، فردا از بمب های آمریکا . 🔹️ بی وطن همیشه راهی برای فروش پیدا میکنه 🔸یه روز با اسکندر به آریوبرزن خیانت میکنه ، یه روز با صدام به انقلاب Behzad Parsa ـــــــــــــــــــــــ ✅ مردمی سازی مقابله با آشوب در محوریت مساجد 🔹 از فراخوان های مکرر ضد انقلاب در بحبوحه جولان تجزیه طلبان این برمیاید که گویا ایشان قصد توقف اقدامات تجزیه طلبانه خود را ندارند . بااین اوصاف به احتمال زیاد هم تقابل با ایشان توسط سازمان های بین المللی محکوم و ایران تحت تحریم های شدیدی قرار خواهد گرفت . 🔹 ستون فقرات این آشوب نیز نوجوانانی هستن که هیچ اطلاعاتی درباره فعالیت های تجزیه طلبانه و نوع نمادهایشان را نداشته و درحال حاضر توجیح سازی ایشان ( به دلیل نبود رسانه موثر ) حداقل در کوتاه مدت امکان پذیر نیست . بنابرین تنها راهی که طی آن تیرهای آشوبگران به سنگ میخورد ، مردمی سازی مقابله با آشوب همانند اول انقلاب است . 🔹 این مسایل میتواند محله محور و با مدیریت مساجد صورت بگیرد . به این صورت که داوطبین را به مساجد فراخواند تا حداقل برای سر دادن شعار ( در ساعاتی که ضد انقلاب شعار ضد انقلاب سرمیدهند ) سازماندهی شوند . بعدها نیز میتوان چنین اجتماعی رو تبدیل به تقابل سخت با آشوب گران هر محل کرد . 🔹 بدین شکل نه تنها هجمه خارجی به حکومت بخاطر تقابل با اغتشاشگران وارد نمیشود بلکه با ورود مردم به این عرصه و ایجاد دغدغه حفاظت از انقلاب ، میتوان در کمترین زمان ممکن ازاین آشوب ها خارج شد . وگرنه اگر ایشان بخواهند هر دفعه استراتژی خود را تغییر دهند ( یکبار شنبه هر هفته و یکبار ۳ روز پشت سر هم در یک ماه ) باید تا چندین ماه این وضع را تحمل کنیم . 🔺 لزوم استفاده ازاین ابزار زمانی روشن میگردد که بدانیم تا کنون تعداد شهدای این آشوب به یک پنجم شهدای ایرانی در جنگ سوریه رسیده است 👤محمد مهدی بابایی ــــــــــــــــــــــ
هدایت شده از لبیک الهم لبیک
✅ ترجمه آیه به آیه صفحه ۲۷ آیات ۱۷۷ تا ۱۸۱ سوره بقره لَیسَ البِرَّ أَن تُوَلّوا وُجوهَکُم قِبَلَ المَشرِقِ وَالمَغرِبِ وَلٰکِنَّ البِرَّ مَن ءامَنَ بِاللَّهِ وَالیَومِ الءاخِرِ وَالمَلٰئِکَةِ وَالکِتٰبِ وَالنَّبِیّۦنَ وَءاتَى المالَ عَلىٰ حُبِّهِ ذَوِى القُربىٰ وَالیَتٰمىٰ وَالمَسٰکینَ وَابنَ السَّبیلِ وَالسّائِلینَ وَفِى الرِّقابِ وَأَقامَ الصَّلوٰةَ وَءاتَى الزَّکوٰةَ وَالموفونَ بِعَهدِهِم إِذا عٰهَدوا وَالصّٰبِرینَ فِى البَأساءِ وَالضَّرّاءِ وَحینَ البَأسِ أُولٰئِکَ الَّذینَ صَدَقوا وَأُولٰئِکَ هُمُ المُتَّقونَ(۱۷۷) ✅نیکی، (تنها) این نیست که (به هنگام نماز،) رویِ خود را به سوی مشرق و (یا) مغرب کنید؛ (و تمام گفتگوی شما، در باره قبله و تغییر آن باشد؛ و همه وقت خود را مصروف آن سازید؛) بلکه نیکی (و نیکوکار) کسی است که به خدا، و روز رستاخیز، و فرشتگان، و کتاب (آسمانی)، و پیامبران، ایمان آورده؛ و مال (خود) را، با همه علاقه‌ای که به آن دارد، به خویشاوندان و یتیمان و مسکینان و واماندگان در راه و سائلان و بردگان، انفاق می‌کند؛ نماز را برپا می‌دارد و زکات را می‌پردازد؛ و (همچنین) کسانی که به عهد خود -به هنگامی که عهد بستند-وفا می‌کنند؛ و در برابر محرومیتها و بیماریها و در میدان جنگ، استقامت به خرج می‌دهند؛ اینها کسانی هستند که راست می‌گویند؛ و (گفتارشان با اعتقادشان هماهنگ است؛) و اینها هستند پرهیزکاران! یٰأَیُّهَا الَّذینَ ءامَنوا کُتِبَ عَلَیکُمُ القِصاصُ فِى القَتلَى الحُرُّ بِالحُرِّ وَالعَبدُ بِالعَبدِ وَالأُنثىٰ بِالأُنثىٰ فَمَن عُفِىَ لَهُ مِن أَخیهِ شَیءٌ فَاتِّباعٌ بِالمَعروفِ وَأَداءٌ إِلَیهِ بِإِحسٰنٍ ذٰلِکَ تَخفیفٌ مِن رَبِّکُم وَرَحمَةٌ فَمَنِ اعتَدىٰ بَعدَ ذٰلِکَ فَلَهُ عَذابٌ أَلیمٌ(۱۷۸) ✅ای افرادی که ایمان آورده‌اید! حکم قصاص در مورد کشتگان، بر شما نوشته شده است: آزاد در برابر آزاد، و برده در برابر برده، و زن در برابر زن، پس اگر کسی از سوی برادر (دینی) خود، چیزی به او بخشیده شود، (و حکم قصاص او، تبدیل به خونبها گردد،) باید از راه پسندیده پیروی کند. (و صاحب خون، حال پرداخت کننده دیه را در نظر بگیرد.) و او [= قاتل‌] نیز، به نیکی دیه را (به ولی مقتول) بپردازد؛ (و در آن، مسامحه نکند.) این، تخفیف و رحمتی است از ناحیه پروردگار شما! و کسی که بعد از آن، تجاوز کند، عذاب دردناکی خواهد داشت. وَلَکُم فِى القِصاصِ حَیوٰةٌ یٰأُولِى الأَلبٰبِ لَعَلَّکُم تَتَّقونَ(۱۷۹) ✅و برای شما در قصاص، حیات و زندگی است، ای صاحبان خِرد! شاید شما تقوا پیشه کنید. کُتِبَ عَلَیکُم إِذا حَضَرَ أَحَدَکُمُ المَوتُ إِن تَرَکَ خَیرًا الوَصِیَّةُ لِلوٰلِدَینِ وَالأَقرَبینَ بِالمَعروفِ حَقًّا عَلَى المُتَّقینَ(۱۸۰) ✅بر شما نوشته شده: «هنگامی که یکی از شما را مرگ فرا رسد، اگر چیز خوبی [= مالی‌] از خود به جای گذارده، برای پدر و مادر و نزدیکان، بطور شایسته وصیت کند! این حقّی است بر پرهیزکاران!» فَمَن بَدَّلَهُ بَعدَما سَمِعَهُ فَإِنَّما إِثمُهُ عَلَى الَّذینَ یُبَدِّلونَهُ إِنَّ اللَّهَ سَمیعٌ عَلیمٌ(۱۸۱) ✅پس کسانی که بعد از شنیدنش آن را تغییر دهند، گناه آن، تنها بر کسانی است که آن (وصیّت) را تغییر می‌دهند؛ خداوند، شنوا و داناست.
هدایت شده از لبیک الهم لبیک
✅خلاصه ای از پیامها و نکات تفسیری صفحه ۲۷ آیات۱۷۷ تا ۱۸۱ سوره بقره 1️⃣به جاى محتواى دين، به سراغ ظاهر نرويم و از اهداف اصلى باز نمانيم. «لَيْسَ الْبِرَّ ... وَ لكِنَّ الْبِرَّ» 2️⃣ايمان، مقدّم بر عمل است. «مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ ... آتَى الْمالَ» 3️⃣ ايمان به خدا و روز قيامت همراه با ايمان به همه‌ انبيا و ملائكه لازم است. «آمَنَ بِاللَّهِ ... وَ الْمَلائِكَةِ وَ الْكِتابِ وَ النَّبِيِّينَ» 4️⃣ارتباط با خدا در كنار ارتباط با مردم و تعاون اجتماعى در حوادث و گرفتارى‌ها مطرح است. «آمَنَ بِاللَّهِ وَ الْيَوْمِ الْآخِرِ ... وَ آتَى الْمالَ عَلى‌ حُبِّهِ» 5️⃣تمام كارهاى نيك، درسايه ايمان به خدا شكل مى‌گيرد. «آمَنَ بِاللَّهِ ... آتَى الْمالَ» 6️⃣هدف اسلام از انفاق، تنها سير كردن گرسنگان نيست، بلكه دل كندن صاحب مال از مال نيز هست. «عَلى‌ حُبِّهِ» 7️⃣نيكوكاران، مال و دارايى خود را با رغبت و علاقه در راه خدا انفاق مى‌كنند. «آتَى الْمالَ عَلى‌ حُبِّهِ» 8️⃣ در انفاق، بستگان نيازمند بر ساير گروه‌هاى مستمند، اولويّت دارند. «ذَوِي الْقُرْبى‌ وَ الْيَتامى‌ ...» 9️⃣سائل را ردّ نكنيد، گرچه فقير، مسكين، در راه مانده و فاميل نباشد. كلمه‌ «السائلين» به صورت مستقل مطرح شده است. «وَ الْمَساكِينَ وَ ... السَّائِلِينَ» 🔟ايمان ونماز و زكات، بدون شركت در جهاد كامل نمى‌شود. «وَ حِينَ الْبَأْسِ ... أُولئِكَ الَّذِينَ صَدَقُوا» 1️⃣1️⃣ مدّعيان ايمان بسيارند، ولى مؤمنان واقعى كه به تمام محتواى دين عمل كنند، گروهى اندك هستند. «أُولئِكَ الَّذِينَ صَدَقُوا» 2️⃣1️⃣نشانه‌ صداقت، عمل به وظايف دينى وتعهّدات اجتماعى است. «أُولئِكَ الَّذِينَ صَدَقُوا» 3️⃣1️⃣ متّقى كسى است كه عملش، عقايدش را تأييد كند. «آتَى الْمالَ ... أُولئِكَ الَّذِينَ صَدَقُوا وَ أُولئِكَ هُمُ الْمُتَّقُونَ» 4️⃣1️⃣اسلام، نه مانند يهود تنها راه را قصاص مى‌داند و نه همچون مسيحيّت بهترين راه را عفو مى‌شناسد، بلكه راههاى مختلفى مثل قصاص، خون‌بها و عفو را مطرح مى‌كند. «كُتِبَ عَلَيْكُمُ الْقِصاصُ ... فَمَنْ عُفِيَ» 5️⃣1️⃣تجاوز از حدود الهى و سوءاستفاده از آن ممنوع است. «فمن اعتدى عليه ... فَلَهُ عَذابٌ أَلِيمٌ» 6️⃣1️⃣ اگر در قانونى تخفيف قرار داديد، به آن پا بند بايستيد. «ذلِكَ تَخْفِيفٌ ... فَمَنِ اعْتَدى‌» 7️⃣1️⃣اجراى عدالت، تضمين كننده حيات جامعه است. «لَكُمْ فِي الْقِصاصِ حَياةٌ» 8️⃣1️⃣ تعادل ميان رأفت و خشونت، لازم است. خدايى كه رحمن و رحيم است، قصاص را رمز حيات مى‌داند. «لَكُمْ فِي الْقِصاصِ حَياةٌ» 9️⃣1️⃣حذف عنصر خطرناك، يك اصل عقلانى است. «يا أُولِي الْأَلْبابِ» 0️⃣2️⃣زود قضاوت نكنيد. ممكن است در برخورد سطحى، قصاص را خوب ندانيد ولى با خرد وانديشه درمى‌يابيد كه قصاص رمز حيات است. «يا أُولِي الْأَلْبابِ» 1️⃣2️⃣تقوا و دورى از گناه، فلسفه احكام دين است. چه احكام عبادى و چه قضايى. «لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ» 2️⃣2️⃣قصاص، سبب بازدارى مردم از تكرار قتل است. «لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ» 3️⃣2️⃣گرچه با مرگ، انسان از دنيا مى‌رود، امّا پرونده‌ عمل او با كارهايى نظير وصيّت باز مى‌ماند. «إِذا حَضَرَ أَحَدَكُمُ الْمَوْتُ .... الْوَصِيَّةُ» 4️⃣2️⃣در وصيّت بايد علاوه بر ارث، براى والدين و نزديكان سهمى قرار داد . «الْوَصِيَّةُ لِلْوالِدَيْنِ وَ الْأَقْرَبِينَ» 5️⃣2️⃣وصيّت بايد بر اساس عرف پسنديده‌ جامعه باشد. «الْوَصِيَّةُ ... بِالْمَعْرُوفِ» 6️⃣2️⃣ترك وصيّت، نوعى بى‌تقوايى نسبت به حقوق ديگران است. «الْوَصِيَّةُ ... حَقًّا عَلَى الْمُتَّقِينَ» 7️⃣2️⃣تغيير وصيّت از سوى ديگران، حرام است. «فَمَنْ بَدَّلَهُ ... فَإِنَّما إِثْمُهُ» 8️⃣2️⃣حقّ مالكيّت، بعد از مرگ نيز محترم است و كسى حقّ تغيير وصيّت را ندارد. «فَمَنْ بَدَّلَهُ ... فَإِنَّما إِثْمُهُ» 9️⃣2️⃣ايمان به اينكه ما در محضر خدا هستيم، بهترين عامل تقوا و دورى از تغيير و تبديل وصيّت مردم است. «فَمَنْ بَدَّلَهُ ... إِنَّ اللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ» 🤲اللّهُمَّ نور قلوبنابالْقُرآن اللّهُمَّ زین اَخْلاقَنا بِزینَةِ الْقُرآن اللّهُمَّ ارْزُقنا شَفاعَةَ الْقُرآن اللّهُمَّ اغْفِرلَنا ذُنُوبَنا بِالْقُرآن اللّهُمَّ اَکْرِمْنا بِکَرامَةَ الْقُرآن اللّهُمَّ ارْحَمْنا بِالْقُرآن اللّهُمَّ اخْذُلِ الْکُفّارَ وَالْمُنافِقینَ بِالْقُرآن اللّهُمَّ اشْفِ مَرضانا بِالْقُرآن اللّهُمَّ ارْحَم مَوْتانا بِالْقُرآن اللّهُمَّ ارْزُقْنا تَوفیقَ الطّاعَةَ بِالْقُرآن اللّهُمَّ ارْزُقنا حَجَّ بَیتِکَ الْحَرامَ بِالْقُرآن اللّهُمَّ تَقَبَّل صَلاتَنا بِالْقُرآن اللّهُمَّ تَقَبَّل تِلاوَتَنا بِالْقُرآن اللّهُمَّ اسْتَجِب دُعاءَنا بِالْقُرآن اللّهُمَّ اجْعَلْنا مِنَ الْمُصَلّینِ بِالْقُرآن اللّهُمَّ اجْعَلْنا مِنَ الْمُتَّقینِ بِالْقُرآن 🤲سلامتی وتعجیل در فرج مولا صاحب الزمان (عج) اللهم صل علی محم