eitaa logo
🇮🇷لبیک یا امام خامنه ای همان لبیک یا امام حسین ع است 🇮🇷
487 دنبال‌کننده
26.3هزار عکس
41.2هزار ویدیو
160 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴داریم به روزهای فرار شاه نزدیک میشیم 🔹هر کی گفت شاه نکشت ، این عکس رو بزنید تو صورتش با اسلحه جنگی انقلابیون رو محاصره کردند و یک نفر رو زنده نگذاشت. 🔹شاه تا میتونست کُشت ، ولی حریف ِ "ایدئولوژی " و "لیدر" انقلابیها نشد.
🔺سر به دار اغتشاشات، کم مانده بود خانواده خودش را هم بکشد! 🔹پدر محمد مهدی کرمی یکی از قاتلان شهید عجمیان که اخیران اعدام شد، 5 ماه قبل از پسرش بخاطر تهدید اعضای خانواده با چاقو، شکایت کرده بود 🔹وی پس از اعدام پسرش یکی از لباس‌های او را پوشید، او را شهید وطن، سر به دار وطن، کشته راه حق و... نامید و از فرزند قاتل خود یک قدیس جوان و بیگناه ساخت و زمینه فریب مردم توسط رسانه‌های بیگانه را فراهم ساخت. ➕ گفته می‌شود انگیزه‌هایی همچون گرفتن اقامت در کشورهای غربی، دریافت مبالغ مالی و مواردی از این دست، در بروز هنجارشکنی و دروغگویی‌هایی از این دست، اثرگذار است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سرداران رادان: عهد می بندم که آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندان بکنم 🔹 فرماندهی فراجا در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی کشور: تامین امنیت و آرامش عمومی در این سرزمین پهناور کار خردی نیست. حکم فرمانده کل قوا را امانت الهی و مردمی می دانم که چون کوهی سنگینی می کند ولی باید با تمام توان به اجرای بند بند آن همت گمارم 🔹 هیچ کس از چتر حمایت و خدمت فراجا بیرون نیست آسایش و آرامش مهمترین حق همه شهروندان با هر گرایش و مقام است ما خود را مکلف به تامین و حفاظت از حق خدادادی آسایش و آرامش می دانیم
📷 تصویربردارهای خانم امروز هم در دیدار رهبر انقلاب با مردم قم حضور داشتند
▪️ طبق اخبار موثقی که به دستم رسیده،یک از مقامات بلندپایه رژیم، از ترس خیزش سراسری در حال فرار از کشور هست و تاهفته آینده از ایران می رود، البته خبر یه کم قدیمیه و واسه ۴۴سال پیشه ولی خیلی موثقه:/ 💬 محمد بهبهانی
طی تفحص در منطقه چیلات پیکر دو شهید پیدا شد یکی از آنها دیگری را که مجروح بوده به آغوش کشیده بود. شماره پلاکشان ۵۵۵ و ۵۵۶ بود. معمولا کسانی که آشنا بودند با هم پلاک میگرفتند. با وارد کردن شماره ها در سیستم مشخص شد پیکر فرد نشسته متعلق به شهید سید ابراهیم اسماعیل زاده و پیکر درازکش متعلق به فرزند ایشان، شهید سید حسین اسماعیل زاده از اهالی روستای باقر تنگه بابلسر میباشد به پاس هر وجب خاكی از اين ملک چه بسيار است، آن سرها كه رفته...
▪️رسانه های معاند بازهم به تحریف روی آوردند.این رسانه ها عبارت «اغتشاش گران» در سخنان امروز رهبر انقلاب را تبدیل به «معترضان» کردند.عبارت «عادلانه» را هم بعد از کلمه «جدی» حذف کردند.
🔴ماجرای درگذشت فرزند سردار حاج قاسم سلیمانی در غیاب او! 🔹حاج قاسم پسرش بیمار شده بود و باید بین ماندن در کنار فرزند و ماموریت یکی را انتخاب می‌کرد. شهید سلیمانی ماموریت را انتخاب کرد و برای رهایی گروگان‌های ایرانی به افغانستان رفت. 🔹حاج قاسم سلیمانی نتوانست بالای سر پسرش باشد و پسرش هم در اثر بیماری در بیمارستان فوت شد. حتی حاجی بالای سر پدر و مادرش هم در زمانی که در بستر بودند، نتوانست برسد چون در سوریه بود و بعد از فوت آنها رسید. 🔸مقایسه کنید از خود گذشتگی حاج قاسم برای امنیت مردم را با فرخ‌نژاد که گفت پسرم را ترجیح میدهم به کل ٨٠میلیون ایرانی! @Akhbarevijeh1
💠حتما شنیده‌اید که ورزشگاه 974 کانتینری قطر توسط بهترین شرکت‌های مهندسی جهان در بیابان برهوت و آرام طی 3 سال احداث شد. 🔹اما نشنیده‌اید که 36 سال پیش بر روی اروند خروشان پل بعثت به طول 900 متر با 5000 هزار لوله ظرف 6 ماه توسط جوانان ایرانی زیر آتش دشمن اجرا شد.
هدایت شده از پویش مردمی حمایت از دادستان های کشور با محوریت دادستان و معاون دادستان مشهد
❄️تمایز میان «ضعف حجاب» و «کشف حجاب»: 💎حاشیه‌ای بر موضع ‌گیری اخیر رهبر انقلاب 🖊 ۱🔸. حجاب یک «ضرورت شرعی» است؛ هیچ تردیدی در «وجوب حجاب» وجود ندارد و هیچ جای خدشه و شبهه ندارد. یک «واجب شرعی» است که باید «رعایت» بشود.(در دیدار بانوان، ۱۴۰۱/۱۰/۱۴). تأکید ایشان بر این‌که حجاب، یک «امر شرعی» است به این سبب است که کسانی گمان می‌کنند که حجاب، فقط «جنبۀ قانونی» دارند و چون می‌توان قانون را «تغییر» داد، می‌توان از حجاب نیز عبور کرد. آنچه که قانون است، ساختۀ خود انسان‌هاست و اگر نظر جمعیِ انسان‌ها تغییر کند، قانون نیز باید دگرگون شود. ازاین‌رو، بقا و تداوم «امر قانونی»، وابستۀ به ارادۀ خودِ «جامعه» است و «حاکمیّت» نیز حقّ ندارد بر قانون، پافشاری کند. این در حالی است که حجاب، پیش از آن ‌که «قانون» و برآمده از «نظام سیاسی» باشد، «حکم دینی» و مبتنی بر «ارادۀ تشریعیِ الهی» است و تبدیل ‌شدنش به قانون نیز برخاسته از حکم دین است. حجاب، «حکم خدا» است و نه «حکم نظام جمهوری اسلامی». خدای‌ متعال، حجاب را برای زن خواسته است و چون حجاب، امر عمومی و معطوف به زندگی اجتماعی است، باید حاکمیّت دینی آن را به قانون تبدیل کند. از طرف دیگر، هرگز چنین نیست که این حکم، شبهه‌دار و مخدوش باشد و بتوان در اعتبار و انتساب آن به اسلام، تردید کرد، بلکه حجاب، یک امر «قطعی» و «حتمی» است؛ آن هم در مرتبۀ «وجوب». ۲🔹. نباید کسانی‌ که حجاب را «به‌طور کامل» رعایت نمی کنند به «بی‌دینی» و «ضدّ انقلابی» متهم کرد. در یکی از سفرهای استانی در جمع علما گفتم چرا بعضی از شما خانمی را که حجابش «ضعیف» است - مثلاً «یک مقداری موهایش بیرون است» - متهم می کنی؛ در حالی ‌که بنده وقتی وارد این شهر شدم، یک سوم جمعیّتی که استقبال آمد از این‌جور خانم‌ها بودند و اشک می‌ ریختند. یا فرض کنید که در فلان مراسم دینی یا فلان مراسم انقلابی شرکت می کنند؛ اینها دخترهای خودمان‌اند. در مراسم ماه رمضان که عکس ‌هایش را برای من می‌آورند، اشک می‌ریزند؛ من حسرت میخورم به آن‌جور اشک ‌ریختن. ضعف حجاب، «درست نیست»، اما این موجب نمی‌شود که ما او را «خارج از حوزۀ دین و انقلاب» بدانیم. همۀ ما «نقص»‌هایی داریم که باید نقص‌ها را «برطرف» کنیم و هرچه می‌توانیم برطرف کنیم بهتر است.‌(همان). با وجود قطعیّتی که دربارۀ حکم حجاب وجود دارد، نباید کسانی‌ را که «حجاب کامل» ندارند، «بی‌دین» یا «ضدّ انقلاب» دانست. رعایت ‌نکردن حجاب کامل، نه به معنی «عبور از دین» است و نه به معنی «ستیزه ‌جویی با انقلاب». این نقص، «نقص» است و «برخلاف شرع»، امّا مشاهده می‌کنیم که همین عدّه از زنان، هم در «مراسم دینی» شرکت می‌کنند و هم در «مراسم انقلابی»؛ در حالی‌ که اگر با «دین» و «انقلاب»، تضاد و مخالفت داشتند، نباید چنین می‌کردند. در واقع، دین‌داری آنان، گرفتار «نقص» و «ضعف» است و این به معنی «دین ‌گریزی» و «انقلاب ‌ستیزی» نیست. در عین حال که باید از متهم ‌ساختن زنانی که مبتلا به «ضعف حجاب» هستند به «ضدّیّت با دین و انقلاب» پرهیز کرد، امّا نباید نسبت به این نقص، «بی‌تفاوت» و «خاموش» بود. سخن دربارۀ «خودداری از اتهام ناروا» است نه «تعطیل ‌کردن امر به ‎‌معروف و نهی ‌از منکرِ مردمی و دولتی». همچنان که خود ما نیز گرفتار مجموعه‌ای از ضعف ‌های اخلاقی هستیم، اینان نیز از لحاظ حجاب، دچار ضعف هستند. البتّه میان «ضعف فردی» و «ضعف اجتماعی»، تفاوت وجود دارد و نمی‌توان ضعف اجتماعی را به حال خویش رها کرد و به ارادۀ خود فرد، وابسته دانست، بلکه اگر فرد، با هیچ توضیح و استدلالی حاضر نشد که ضعفِ اجتماعیِ خویش را برطرف کند، باید «قانون» به میدان بیاید. امّا حتّی مواجهۀ قانونی نیز به معنی «خارج ‌شدن فرد از حوزۀ دین و انقلاب» نیست. اینان، «غیر خودی» و «معارض» و «دشمن» نیستند، امّا این بخش از رفتار اجتماعی‌ شان هم برخلاف «حکمِ قطعیِ شرع» است و هم برخلاف «قانون». ۳🔸. در این قضایای اخیر، خیلی علیه حجاب کار شد و امیدشان این بود که همین ‌هایی که «حجاب نیمه ‌کاره» دارند، به‌ کلّی «کشف حجاب» کنند؛ اما چنین نکردند. یعنی زدند تو دهن آن تبلیغ‌ کننده و فراخوان فرستنده (همان). در اینجا میان «حجاب نیمه‌ کاره» و «کشف حجاب»، تمایز برقرار شده است؛ به‌ صورتی که «کشف حجاب» به ‌عنوانی حرکتی در امتدادِ خواست دشمن قلمداد شده است. از این ‌رو، زنانِ دارای «حجاب نیمه‌ کاره» از این جهت که به فراخوان دشمن، پاسخ مثبت ندادند و از این سطح، فروتر نرفتند و «کشف حجاب» نکردند، ستوده شده‌اند. پس سخن ایشان در این سخنرانی معطوف به آن دسته از زنانی است که «حجاب نیمه ‌کاره/ ناکامل/ ضعیف» دارند، نه آنان که به ‌کلّی «کشف حجاب» کرده‌اند 👤👥🆔پویش و کمپین مردمی حمایت از دادستان های کشور