eitaa logo
خوبان
643 دنبال‌کننده
10.7هزار عکس
9.2هزار ویدیو
21 فایل
ارتباط با ادمین:https://eitaa.com/Khoban7
مشاهده در ایتا
دانلود
💫🌹مجموعه ۳۳ 💫🖤 استفاده‌ی صحیح از توفیق، راه دریافت توفیقات بیشتر را باز می‌کند! 🥀🤍 توفیق به خلوت با خدا، در ابتدا به خیلی‌ها تعلّق می‌گیرد! 💫🖤بی اعتنایی های مکرر، باعث می‌شود مسیر دریافتِ توفیق انسان کور شود. 🥀🤍 اما اگر کسی از این توفیقات استفاده کند، بخش انسانی‌اش فعال شده، 🔺و از این توفیقات لذت می‌برد. 🔺و این استفاده از نعمت، راه توفیقات بعدی را برایش باز می‌کند.
یاد خدا ۳۳.mp3
9.99M
💫🌹مجموعه ۳۳ 🌙🌷 🌙🌷 🥀🤍 بعضیا با سرعت نور، مسیر لذّت بردن از خدا رو طی می‌کنند 💫🖤و بعضیا هم حرکت لاک‌پشتی دارند! 🥀🤍اولیاء خدا که به لذت از خدا افتادند، ⁉️چه فرقی با بقیه‌ای که به این لذّت نرسیدند، دارند؟
7.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔳صوت کوتاه 💫🖤آیت الله فاطمی نیا رضوان الله علیه: 🥀🤍ممکنه امام زمان علیه‌السلام از تو راضی باشه 🔺ولی متوجه نشی...
💫🖤ذکر روز جمعه 100 مرتبه اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم💫🖤
💫🖤بسم الله الرحمن الرحیم 🥀🤍با معارف قرآن کریم بیشتر آشنا شویم 💫🖤سوره مبارکه معارج آیات ﴿39-36﴾ ⬅️ ادامه نکته ها: 🤍«قِبَل» به معناى روبرو و «عِزین» جمع «عِزّة» به معناى گروه هاى پراكنده است. 📌عمر سعد در صبح عاشورا براى كشتن امام حسین علیه السلام به لشكرش گفت: «یا خیل اللّه اركبى و أبشرى بالجنّة»(23) اى لشكر خدا بر اسبان سوار شوید و شما را به بهشت بشارت باد. ♨️كفّار به تمسخر مى گفتند: اگر سخنان پیامبر درباره بهشت درست باشد ما هم بهشتى هستیم و حتّى زودتر به آنجا خواهیم رفت. «أیطمع كلّ امرءٍ منهم ان یُدخل جنّةَ نعیم» 21) تفسیر نورالثقلین. 22) اعراف، 14. 23) تفسیر اطیب البیان. 🌷پيام ها: 1️⃣ قرآن کریم، جاذبه اى داشت كه حتّى مخالفان، براى شنیدن آن گرد پیامبر اجتماع كرده و گردن مى كشیدند. «فمال الّذین كفروا قبلك مهطعین» 2️⃣ پیامبر صلی الله علیه وآله سعه صدرى داشت كه حتّى مخالفان دور او جمع مى شدند. «عن الیمین و عن الشمال عزین» 3️⃣ به هر اجتماع و استقبال گرم مردم، دلخوش نكنید. «مهطعین عن الیمین و عن الشمال عزین» 4️⃣ چه بسا دشمن براى گرفتن اخبار و تصمیمات مؤمنان، در اطراف آنان حضور یابند. «فمال الّذین كفروا... عن الیمین و عن الشمال عزین» 5️⃣ كفّار، از پیامبرصلى الله علیه وآله اعراض مى كردند و این منافقین بودند كه خود را هر چه بیشتر به پیامبر نزدیك مى كردند. «عن الیمین و عن الشمال عزین» 6️⃣ منافق، به عمل خود مغرور است و به بهشت طمع دارد. «یطمع كلّ امرء منهم ان یُدخل جنّة نعیم» 7️⃣ منافقان توقّع دارند بدون ایمان و عمل وارد بهشت شوند. «یُدخَل جنّة نعیم» 🔻🔻🔻
8️⃣ به دشمنان و آرزوهاى نابجاى آنان، قاطعانه پاسخ دهید. «یطمع... كلاّ» 9️⃣ كسانى كه مى دانند ما آنها را از آبى پست آفریده ایم، چرا این همه غرور دارند كه با وجود كفر و نفاق، توقّع بهشت دارند. «كلاّ انّا خلقناهم ممّا یعلمون» 0️⃣1️⃣ كسانى كه مى دانند ما آنان را از چه چیز آفریده ایم، باید بدانند قدرت دوباره آفریدن را داریم. «انّا خلقناهم مما یعلمون»
36-39.mp3
5.2M
💫🖤تفسیر سوره معارج آيات ﴿39-36﴾ حجت الاسلام قرائتی حفظه الله💫🖤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💫🌷جلیلی: با همت شهید رئیسی آذرآب و هپکو روی پای خود ایستاده‌اند 🥀🤍امروز شاهدیم با همت شهید رئیسی هپکو و آذرآب روی پای خود ایستاده و نتیجهٔ آن نشاط و شادی و امید در بین کارگران و خانواده‌هایشان است. ⭕️امروز دغدغهٔ کارگران این است که مبادا شرایط به عقب بازگردد.
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💫🌷کارگران هپکو خطاب به جلیلی: 🥀🤍در روزهای سخت شما و شهیدرئیسی به هپکو‌ کمک‌ کردید و پشتیبان ما بودید 💫🌷برخی فکر‌ می‌کنند ما سیاسی هستیم ولی اینگونه نیست، ماسیاسی نیستم 🥀🤍و از صمیم قلب شما را دوست داریم ، می‌دانیم شما همیشه پشتیبان ما 🔺زیرا یک انسان ولایتمدار و ‌فداکار هستید
19.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💫🌷جلیلی: 🥀🤍رونق امروز هپکو مرهون زحمات شهید رئیسی است 💫🌷و قدرشناسی کارکنان این شرکت قابل ستایش است ...
💫🌷شرح چهل حديث 🥀🤍امام خمینی رضوان الله علیه: 5️⃣3️⃣ حدیث سی و پنجم مشیت حق ⬅️ ادامه فصل در بيان آنكه براى اسماء حق دو مقام است‌ 💫🌷بالجمله، مقام مشيت فعليه مطلقه احاطه قيّوميه دارد به جميع موجودات ملكيه و ملكوتيه، و جميع موجودات به وجهى تعينات آن هستند، و به وجهى مظاهر آن مى‌باشند. و به حسب اين مقام از مشيت فعليه و مظهريت و فناى مشيت عباد در آن، 🔺بلكه مظهريت و مرآتيت خود عباد و جميع شئون آنها از آن، 🥀🤍در اين حديث شريف فرموده است: اى پسر آدم، به مشيت من تو آن كسى هستى كه مشيت مى‌كنى، ذات تو و كمالات ذات تو به عين مشيت من است، بلكه تو خود و كمالاتت‌ از مظاهر و تعينات مشيت منى: وَ ما رَمَيْتَ إذْ رَمَيْتَ وَ لكِنَّ اللَّه رَمى. [1] 🔺و از براى اين مطلب عرفانى شواهد كثيره از اخبار و آيات است كه ذكر آن لزومى ندارد. 💫🌷و شيخ جليل اشراقى، قدّس سره، علم تفصيلى حق تعالى را به اشيا عبارت از همين مقام علم فعلى مى‌داند، [2] و محقّق طوسى، قدس سرّه، در اين باب از او تبعيت فرموده. [3] و حضرت صدر المتألّهين، قدس سرّه، علم تفصيلى را همان مقام ذات بسيط مى‌داند. [4] 🥀🤍و كلام اين دو بزرگوار به طور اطلاق مرضىّ ايشان نيست. و نويسنده روح كلام آنها را به يك امر راجع مى‌دانم و نزاع را لفظى مى‌دانم به بيانى كه مناسب اين مقام نيست. 💫🌷و از اين بيان معلوم شد كه هر چه در دار تحقق متحقق گردد، چه از جواهر قدسيه الهيه، يا ملكيه طبيعيه، يا اعراض، و چه ذوات و اوصاف و افعال- تمام آنها به قيوميت و نفوذ قدرت و احاطه قوّت حق متحقق شوند. 🔻🔻🔻