eitaa logo
💚خورشید هشتم💚
5.1هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
2.2هزار ویدیو
195 فایل
🌱~~~~روز بر قامت خورشید فلک، شب در ماه~~~🌱 ✨~~~نور از چشمه خورشید خراسان می‏ریخت~~~✨ 📱تنها صفحه رسمی بخش خواهران ، یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی 🕌 ⊱•---•🕊@khorshidhashtm🕊•---•⊰ https://eitaa.com/cyber_MA : ارتباط‌ با ادمین
مشاهده در ایتا
دانلود
4_6028407944817676872.mp3
10.11M
📝 دل را سر شوقی اگرم هست تو آنی 💚 صوت قرائت قرار صبحگاهی منتظران ثابت قدم ظهور ˹⊱•---•🕊@khorshidhashtm🕊•---•⊰
🔅 علیه‌السلام: ✍️ مَنْ يَزْرَعْ خَيْرا يَحْصِدْ غِبْطَةً وَ مَنْ يَزْرَعْ شَرّا يَحْصِدْ نَدامَةً وَ لِكُلِّزارِعٍ ما زَرَعَ؛ 💠 هركس خوبى بكارد، خشنودى درو مى‌كند و هركس بدى بكارد، پشيمانى چيند، هركس هرچه بكارد، همان را دِرو مى‌كند. 📚 كافى، ج۲ ، ص۴۵۸، ح۱۹ ˹⊱•---•🕊@khorshidhashtm🕊•---•⊰
🍀  بِسْــمِ اللهِ الرَّحْــمٰنِ الرَّحیـــمْ 🍀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔅 شرکت در ختم قرآن برای فرج ˹⊱•---•🕊@khorshidhashtm🕊•---•⊰
02.Baqara.042-43.mp3
999.6K
🔆 آیه ی ( ۴۲ و ۴۳ ) سوره ی بقره استاد قرائتی ˹⊱•---•🕊@khorshidhashtm🕊•---•⊰
🔆 صلی‌الله عليه وآله: 💠 أحسِن مُصاحَبَةَ مَن صاحَبَكَ تَكُن مُسلِمًا؛ ❇️ با کسی كه هم‌نشين توست، نيكو هم‌نشينى كن تا مسلمان باشى. 📚 امالی مفید، ج۱، ص۳۵۰ ˹⊱•---•🕊@khorshidhashtm🕊•---•⊰
4_6030793399718642880.mp3
28.44M
چله زیارت عاشورا به نیت فرج مولا صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) و عاقبت بخیری 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِكَ عَلَيْكَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقيتُ وَ بَقِىَ اللَّيْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِيارَتِكُمْ اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ ‌‌‌ ‌ 🎙با صدای: علی فانی ˹⊱•---•🕊@khorshidhashtm🕊•---•⊰
🌵با مداومت به نماز اول وقت اکثر حاجت های دنیایی برآورده میشن آیت الله حق شناس نماز_اول_وقت اربعین محرم 🕊🦋أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج🦋🕊 ˹⊱•---•🕊@khorshidhashtm🕊•---•⊰
کتاب سوالات و پاسخ های درمان اکت اثر آقای دکتر راس هریس قسمت سوم سوال 8 در حوزه ارزش های مراجع در زندگی : چگونه تعارضات ارزش ها را حل نماییم؟ مثلا وقت گذاشتن با بچه ها یک ارزش در حوزه والدگری است و برای رسیدن به این ارزش والد باید برای فرزندان خود وقت بگذارد . از طرف دیگر رفاه فرزندان هم می تواند یک ارزش در حوزه والدگری باشد برای رسیدن به این ارزش والد باید دو شیفته کار کند. . برای حل تعارض ارزش ها در مراجع به صورت زیر عمل می کنیم: 1- مشخص کردن فقط یک حوزه از زندگی است که در آن ارزش ها باهم تضاد دارند. مثلا در حوزه والدگری وقت گذاشتن با فرزندان منافاتی با کار کردن دو شیفته ندارد. در این جا مدیریت زمان می تواند مشکل را برطرف نماید. 2-اگر در یک حوزه مثلا والدگری ارزش ها زیادی با هم در تعارض بودند. دو ارزش که از همه مهم تر هستند را انتخاب می کنیم. 3-به مراجع این موضوع را آموزش می دهیم که ارزش ها پویا هستند و یکسره می توانیم آنها را با توجه به شرایط و موقعیت هایی که در آن قرار داریم جا به جا نماییم . گاهی یک ارزش می تواند در ردیف اول اقدامات ما و گاهی می تواند در رتبه های پایین تر باشد . این جا به جایی به منزله به اهمیت بودن ارزش ها ما نیست بلکه به این معنی است که ما با قدرت انتخاب خود می توانیم اولویت های ارزش ها را مشخص کنیم. 4- به مراجع می آموزیم که روش بارش فکری را برای انجام فعالیت ها در دو حوزه ارزشی که انتخاب کرده است را به کار بندد و روش های نزدیک شدن به ارزش ها را مشخص نماید. 5-مراجع باید یاد بگیرد که هر کاری که در راستای ارزش ها انجام می دهد فقط به خاطر خودش است نه دیگران و اولین فردی که سود می برد خودش است. سوال 9 در حوزه ارزش های مراجع در زندگی : اگر برای زندگی با ارزش ها مجبور باشیم خانواده یا جامعه را کنار بگذاریم چه باید انجام دهیم؟ وقتی مراجع در چنین حالتی است رنج او را ابتدا تائید کنید. بعد از آن باید به دنبال فعالیت هایی باشیم که هم ما را به ارزش هایمان نزدیک کند و هم تضادی با پذیرش خانواده و جامعه نداشته باشد. مثلا مراجعی در حوزه معنویت در یک مراسم مذهبی شرکت می کند تا به معنویت خود را ارتقا دهد اما همسرش راضی نیست که وقت زیادی را در این مراسم بگذراند در چنین حالتی باید مراجع را کمک کنیم روش های دیگری برای ارتقاء معنویت در حوزه معنویت پیدا کند و همزمان تلاش کند تا دلایل مخالفت همسرش را کشف و برای برطرف نمودن مشکلات تلاش نماید. سوال 10 در حوزه ارزش های مراجع در زندگی : سوالات مفید برای اینکه بحث را درباره ارزش ها شروع کنیم چه هستند؟ ابتدا از مراجع در باره چیزهایی که از آن لذت می برد سوال کنید. فرض کنید مراجع پاسخ می دهد تفریح کردن شما می پرسید: منظورت از تفریج چه چیزی است می تونی در مورد آن برای من صحبت کنی. مثلا می گوید با خانواده . در این مورد از مراجع می توانیم سوال زیر را بپرسیم؟ چرا بیرون رفتن با خانواده برای تو لذت بخش است؟ وقتی با خانواده بیرون می روی چه حسی داری ؟ گاهی می توانیم سوالات معکوس بپرسیم : می تونی با من درباره فردی که نحوه رفتار او تو رو خسته کرده صحبت کنی ؟ اگر تو به جای او بودی چطوری رفتار می کردی ؟ در پایان می توانیم به مراجع بگوییم که ارزش را به عنوان یک چاشنی یا طعم دهنده در نظر بگیرد. مثلا برای یک مراجع مهربانی کردن یک ارزش است به او بگویید چگونه می تواند این چاشنی یعنی مهربانی کردن را به کارهای روزانه اش اضافه نماید. ˹⊱•---•🕊@khorshidhashtm🕊•---•⊰