eitaa logo
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله خویی (ره)
128 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
408 ویدیو
189 فایل
هوالمحبوب پایگاه اطلاع رسانی گروه فرهنگی تبلیغی آیت الله خویی(ره) ما را با نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود در مسیر نوکری امام زمان (ارواحنافداه) یاری فرمایید. ادمین کانال: @khoytablighi313
مشاهده در ایتا
دانلود
#پیشنهاد_مبلغین ✅پیشنهاد دهنده🔰 ◀️حجت الاسلام حجت پناه زاده ✅موضوع پیشنهاد🔰 ◀️تهیه اطلس تبلیغی ✅تشریح پیشنهاد🔰 ◀️یک سازوکاری برای مشخص کردن🔰 1⃣تعداد مساجد ،حسینیه ها ، تکیه ها، ادارات و مراکز آموزشی _فرهنگی دارای ظرفیت تبلیغی 2⃣بررسی مکان های دارای روحانی و فاقد روحانی_ در طول سال و مناسبت های تبلیغی(محرم_ماه مبارک..) 3⃣ساماندهی مبلغین🔰 براساس این اطلس و براساس توانایی ها و تخصص های مبلغین 💠💠💠💠💠💠 با تشکر از حجت السلام حجت پناه زاده 💠💠💠💠💠💠 @khoytablighi
🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴 🏴 السلام علیک یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها 🏴 هیئت مکتب الأئمه، طلاب شهرستان خوی 🏴 زمان: پنج شنبه 🏴 ساعت 20 🏴 مکان: ساختمان بیت الزهرا۶ نیروگاه، ابتدای جواد الائمه، انتهای 18 متری قدس، ک 5، پ 47 🏴 سخنران دکتر محمد ابراهیمی / بررسی مسائل اخیر کشور 🏴 مداح حجت الاسلام یاسین حسن زاده https://eitaa.com/tollabe_khoy ▪▪▪▪▪▪▪▪
۳ عزیزانی که تا کنون اعلام کرده اند جهت تبلیغ ، "فاطمیه دوم" در خوی حضور خواهند داشت🔰 حجج الاسلام⬇️ روح اله مرندی⬅️ زمان حضور ۶_۱۲ بهمن ماه مهدی ابراهیمی⬅️زمان حضور ۲۹ دی ماه یوسف شریفی⬅️زمان حضور ۲۹ دی ماه جابررضایی⬅️ساکن در خوی حسن قینرلو⬅️زمان حضور ۲۹ دی ماه توحیدعلیزاده⬅️؟؟ محمدطاهرلو⬅️زمان حضور ۷ بهمن ماه علی قاسملو⬅️؟؟ سیدمیکائیل سیداکبری⬅️انصراف از حضور قنبرصداقت⬅️زمان حضور ۶ بهمن ماه سجادسیدولیلو⬅️زمان حضور ۳ بهمن ماه ⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️⬛️ @khoytablighi
اطلاعات علمی_آموزشی مبلغین محترم جهت🔰 1⃣آشنایی مخاطبین کانال که اکثریت ایشان طلاب خوی هستند از مبلغین گروه تبلیغی 2⃣شناخت ظرفیت های مبلغین،برای استفاده حداکثری از ایشان در برنامه های تبلیغی فرهنگی گروه 3⃣آشنا شدن مسئولین حوزوی_تبلیغی خویی که با لطف و توجه کانال گروه تبلیغی را رصد میکنند،از توانمندی های مبلغین گروه. 4⃣کمک در جهت بهتر و مفیدترشدن برنامه های آموزشی گروه ویژه مبلغین 💠💠💠💠💠💠💠 📣توجه⬇️ 1⃣اکثریت این عزیزان از مبلغین فعال و خوش سابقه در مساجد و هیئات مذهبی شهر و روستاهای خوی می باشند و برخی نیز سابقه تبلیغ در نقاط دیگر کشور را دارند. 2⃣سوابق تبلیغی و فرهنگی مبلغین نیز درصورت صلاحدید دوستان درآینده جمع آوری خواهد شد. 3⃣دوستان درصورت وجود نواقص و اشکالات اطلاع دهند تا اصلاح شود 💠💠💠💠💠💠💠 توفیقات روز افزون برای این بزرگواران در عرصه تبلیغ دین مبین اسلام و مکتب نورانی اهل بیت علیهم السلام و پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستاریم. ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️ ✅ایوب رحیملو🔰 ⏺تحصیلات ⬅️۱_در خارج فقه و اصول/۲_کارشناسی ارشد موسسه تفسیر آیت الله جوادی آملی ⏺دوره های آموزشی اوقاف ⏺تدریس دروس سطح یک در برخی از مدارس قم(شش سال) 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅حسن اسدی🔰 ⏺تحصیلات⬅️۱_درس خارج فقه و اصول/۲_مهندسی کامپیوتر ⏺ آموزش ها⬅️۱_تفسیر/۲_تربیت مربی مهدویت/۳_تربیت مربی انسان۲۵۰ساله/۴_تربیت مربی طرح حکمت و طرح مطهر/۵_دوره های آموزشی اوقاف(مشاوره و..) ⏺مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خوی 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅سید محمد سیدرضایی🔰 ⏺تحصیلات ⬅️۱_پایه ده حوزه/۲_ فقه واصول موسسه شهیدین ⏺آموزش ها⬅️۱_دفتر تبلیغات/۲_دوره پژوهشی(سنندج) 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅رسول قوجالی🔰 ⏺تحصیلات⬅️۱_خارج فقه واصول ⏺آموزش ها⬅️ ۱_تربیت مربی ولا ء منتظر(سه سال)/۲_دوره های آموزشی اوقاف 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅حسن غفاری🔰 ⏺تحصیلات⬅️۱_درس خارج فقه و اصول/۲_کارشناسی ارشد مترجمی زبان عربی ⏺ آموزش ها⬅️۱_تربیت مربی طرح ولایت(یک سال)/۲_ بدو تبلیغ دفتر تبلیغات/۳_تربیت مربی تدبردرقرآن/۴_روانشناسی/۵_عرفانهای نوظهور/۶_پاسخ به شبهات (بناب) ⏺تدریس مکالمه عربی/۲_تدریس ادبیات و قرآن 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅میرسجادسیدولیلو🔰 ⏺تحصیلات ⬅️۱_پایه ده حوزه/۲_موسسه فقه واصول آل یاسین ⏺آموزش ها⬅️۱_تفسیر/۲_جریان شناسی تاریخ معاصر/۳_پودمانی دفتر تبلیغات ⏺حفظ قرآن کریم 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅معصوم احمدی🔰 ⏺درس خارج فقه و اصول ⏺آموزش ها⬅️۱_مکالمه انگلیسی/۲_سوادرسانه ⏺مسئول سایت شبکه بین المللی ولایت 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅کریم حسین زاده 🔰 ⏺تحصیلات ⬅️۱_درس خارج فقه و اصول/۲_کارشناسی ارشد شیعه شناسی/۳_کارشناسی ارشد کلام جدید موسسه دین پژوهشی علوی ⏺آموزش ها⬅️۱_راهکارها و چالش های فضای مجازی در خانواده/۲_پیشگیری از آسیب های اجتماعی با رویکرد تربیت جنسی/۳_تربیت مربی قرآن(دانشگاه فم)/۴_سبک زندگی اسلامی/۵_تبلیغ در فضای مجازی/۶_دستاوردهای مشابه انقلاب نبوی و انقلاب اسلامی 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅سیدمیکائیل سیداکبری 🔰 ⏺تحصیلات ⬅️پایه۹ حوزه ⏺آموزش ها⬅️۱_موسسه امیربیان/۲_دوره های دفتر تبلیغات 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅سیدهادی سیداکبری 🔰 ⏺تحصیلات ⬅️ سطح دو موسسه تبلیغ راهنما مرکزصدوق ⬅️آموزش ها⬅️۱_ترجمه و مفاهیم قرآن/۲_دوره آموزشی دفتر تبلیغات 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅مصطفی وضعی🔰 ⏺تحصیلات ⬅️۱_پایه۹ حوزه/۲_کارشناسی حقوق از خوی/۳_کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه قم ⏺آموزش ها⬅️دوره بشیران جوان
✅رضا محمدحسن پور🔰 ⏺تحصیلات⬅️۱_درس خارج/۲_حقوق وقضا زیر نظر مرکز مدیریت حوزه ⏺دوره های آموزشی⬅️۱_مهدویت/۲_وهابیت شناسی(بناب) 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐💠 ✅محمدعلی زینالی🔰 ⏺تحصیلات⬅️۱_درس خارج فقه و اصول/۲_کارشناسی ارشد مدرسی معارف دانشگاه شهیدبهشتی 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅عباس محمدزادگان🔰 ⏺تحصیلات حوزوی⬅️۱_سطح سه حوزه/۲_موسسه فقه و اصول عسگرین (سطح دو)/۳_مرکز جامع فقهی(سطح سه) ⏺دوره های آموزشی⬅️۱_توانمندسازی مبلغین دفتر تبلیغات/۲_مکالمه عربی 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅فرزاد زاهد🔰 ⏺تحصیلات⬅️۱_پایه۶ مدرسه علمیه معصومیه/۲_مهندسی علوم باغی ⏺دوره آموزشی موسسه میقات قم 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅محمدطاهرلو🔰 ⏺تحصیلات⬅️۱_پایه۸ حوزه قم/۲_کارشناسی موسسه امام خمینی رشته روان شناسی ⏺دوره تربیت مربی طرح صالحین(خوی) 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅محمدمقدسی 🔰 ⏺تحصیلات ⬅️پایه۹ ⏺دوره آموزشی دفتر تبلیغات 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅سجادمختاری 🔰 ⏺تحصیلات⬅️۱_درس خارج /۲_کارشناسی ارشد فلسفه اسلامی دانشگاه قم ⏺دوره های آموزشی⬅️۱_مهارتهای زندگی سازمان اوقاف /۲_دوره مقاله نویسی_ویراستاری_فیش برداری وتحقیق ⏺برگزیده استانی(آغ)درالمپیاددروس حوزه 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅آرش نقی لو🔰 ⏺تحصیلات⬅️۱_حوزه(پایه۴) مدرسه علمیه معصومیه /۲_کارشناسی مدیریت دولتی ⏺۱_دوره آموزشی منبر(خطابه و ...)/۲_مطالعات فلسفی ⏺فعال در نویسندگی 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅توحیدعلیزاده🔰 ⏺تحصیلات⬅️۱_درس خارج/۲_کارشناسی ارشد کلام جدید موسسه دین پژوهشی علوی،دکتراحمدبهشتی ⏺دوره های آموزشی⬅️۱_طب در موسسه طب اسلامی ایرانی زیر نظر استادخیراندیش(دوسال)/ ۲_آشنایی با تفسیر(استادقرائتی_سه ماهه)/۳_دوره بدو تبلیغ دفتر تبلیغات 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅عیسی باقرلو🔰 ⏺تحصیلات⬅️سطح دو حوزه_پایه۸(سطح یک در حوزه شیراز) ⏺دوره های آموزشی⬅️۱_مربی گری حلقات صالحین ۲_کتب شهیدمطهری ⏺تدریس ۱_درس دینی_عربی متوسطه درشیراز(یک سال)۲_تدریس شیعه در اسلام در حوزه شیراز(یک سال) 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅احمدقربانی🔰 ⏺تحصیلات⬅️۱_درس خارج/۲_تربیت مدرس حوزه/۳_سطح دو کلام اسلامی ⏺دوره های آموزشی⬅️۱_پودمانی(رتبه سه دفترتبلیغات)/۲_آشنایی با فرق نوظهور/۳_مهدویت /۴_فضای مجازی ⏺امام جماعت مدرسه ابتدایی در مسجد جمکران 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅ابوالفضل علیمحمدی🔰 ⏺تحصیلات⬅️۱_سطح سه حوزه/۲_کارشناسی حقوق ⏺دوره های آموزشی⬅️۱_مدیریت اجرایی/۲_تفسیر /۳_تربیت مربی قرآنی/۴_ آموزش های دفتر تبلیغات/۵_تبلیغ نوین وانیمیشن/۶_داستان نویسی 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅امیرقرالو🔰 ⏺تحصیلات⬅️پایه۹ حوزه ⏺دوره های آموزشی ⬅️۱_موسسه امیربیان/۲_مهدویت 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅غلامرضا خداوردیلو🔰 ⏺تحصیلات⬅️درس خارج فقه و اصول ⏺دوره آموزشی تفسیر 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅سعیدمقدسی🔰 ⏺ تحصیلات ⬅️۱_درس خارج فقه و اصول/۲_کارشناسی ارشد تاریخ اسلام(اراک) 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅سیداکبرهاشمی نسب🔰 ⏺تحصیلات ⬅️سطح۳ حوزه ⏺دوره های آموزشی ⬅️۱_موسسه امیربیان/۲_تفسیر 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅حسن قینرلو🔰 ⏺تحصیلات ⬅️درس خارج فقه و اصول ⏺دوره آموزشی دفتر تبلیغات 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅مسعود درستی🔰 ⏺تحصیلات⬅️پایه۳_۴حوزه ⏺تدریس مکالمه انگلیسی در مدرسه علمیه ۱۴معصوم قم و.. ⏺آموزش ها⬅️ مقاله نویسی به زبان انگلیسی 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐 ✅قنبرصداقت 🔰 ⏺تحصیلات ⬅️۱_پایه۸ حوزه/۲_سطح دو فلسفه اسلامی مرکز تخصصی ⏺آموزش ها⬅️۱_مطالعات شهیدمطهری/۲_سوادرسانه/مباحثی پیرامون رابطه فلسفه و روان شناسی_فلسفه رسانه و فناوری و.. 🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐
✅حمله موشکی ؛ضربه حیثیتی به آمریکا بود ◀️آمریکا سالهاست در سوریه،در عراق،در لبنان،در افغانستان ضربه میخورد. ◀️ولی این ضربه(حمله موشکی سپاه) ازهمه آنها بالاتر است.این ضربه حیثیتی بود. ◀️این هم یک جلوه کمک الهی است که پاسخ مجاهدت مخلصانه است. ❇️اخلاص برکت دارد، هرجا اخلاص بود خدای متعال به اخلاص بندگان مخلصش برکت میدهد؛ کار برکت پیدا میکند، رشد و نمو پیدا میکند. کار به نحوی میشود که اثر آن به همه میرسد، برکات آن در میان مردم باقی میماند. این ناشی از اخلاص است. ◀️نتیجه آن اخلاص همین عشق و وفاداری مردم، همین اشک و آه حضور مردم، همین تازه شدن روحیه انقلابی مردم است نمازجمعه_تهران ۲۷ دی ماه ۱۳۹۸ سخنرانی علیرضا‌پناهیان ✅موضوع🔰 اهمیت و آثار اخلاص در پنج جلسه 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰
❇️ تبینی از شاخصه های انقلابی گری در کلام امام خامنه ای(حفظه‌الله) برای انقلابی شدن، انقلابی فکر کردن، انقلابی بودن و انقلابی ماندن چه باید کرد؟ و اما در پاسخ به این پرسش مهم و کلیدی، سه سرفصل عمده قابل بیان و شمارش است: ✅ یک. تقوا باید سرلوحه زندگی هر انقلابی باشد از فحوای بیانات و رهنمودهای اخیر رهبرانقلاب استنباط می ‌شود که نگاه ایشان به انقلاب، همواره با پسوند «اسلامی» بودن آن همراه است. از این رو، با توجه به آنکه تقوا، یکی از مهم‌ترین کلیدواژه‌ های اسلام و دین است، بنابراین برای تحقق انقلاب اسلامی نیز، گریزی از تقوا، چه تقوای فردی و اجتماعی و چه تقوای دینی و سیاسی نیست. در این زمینه متون دینی ما هم مشحون از بحث کلیدی تقوا است که روایت «لِیَکُن زادُک التّقوی؛ زاد و توشه تو باید تقوا باشد»از امیر المومنین(ع) (غرر الحکم و درر الکلم، صفحه ۱۴۸) از آن جمله است. حضرتش همچنین در روایت دیگری، مخالفت با هوای نفس را به عنوان اصل، اساس و پایه دین معرفی می ‌فرمایند که ناگفته پیداست مخالفت با هوای نفس، همان تقواست (همان، صفحه ۲۴۱). ✅ دو. «انقلابی» باید مبانی را بشناسد هر فرد انقلابی لازم است که در زمینه اعتقادات خود، همواره به شناخت، تحکیم و تثبیت آن اعتقادات مبادرت ورزد تا عنوان«انقلابی»اش، دچار سستی و تردید نشود. در این زمینه هم می‌ توان گفت که با مرور بیانات اخیر رهبرانقلاب، باید این مبانی را برای انقلاب اسلامی به رسمیت شناخت؛ همان شاخص ‌هایی که هر انقلابی باید از دل و جان به آنها اعتقاد داشته باشد: ⬅️ الف. دینداری، خودسازی و انسان سازی. ⬅️ ب. عدالت. ⬅️ ج. اعتقاد به اسلام ناب در برابر اسلام آمریکایی. ⬅️ د. حمایت از مظلومان در برابر ظالمان. ⬅️ ه. اعتقاد عمیق به محوریت مردم در نظام اسلامی. ⬅️ و. اعتقاد به وجود دشمن برای انقلاب و «توهم توطئه» ندانستن آن. ✅ سه. «انقلابی» باید وظیفه خود را بشناسد و به آن عمل کند حضرت آیت الله خامنه ‌ای این سرفصل را معادل «دوری از تنبلی، ناامیدی و محافظه ‌کاری» می ‌دانند که به حفظ کرامت ایران و ایرانی منجر می شود. همچنین در این زمینه، شاخص‌ های فراوان دیگری هم در سخنرانی‌ های اخیر رهبر و در سایر بیانات معظم له قابل احصا است که مهم ترین آن‌ها عبارت است از: ◀️ الف. حداکثر تلاش برای تحقق استقلال کشور – به عنوان بیت الغزل انقلاب اسلامی – به ویژه تحقق استقلال فرهنگی با انتخاب سبک زندگی ایرانی اسلامی و پرهیز از تقلید از غرب و بیگانگان. ◀️ ب. حداکثر تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی. ◀️ ج. شناخت دشمنان حقیقی انقلاب و حداکثر هوشیاری در برابر آنان. ◀️ د. حداکثر پایبندی به وحدت کلمه. ◀️ ه. حداکثر کوشش برای تحقق پیوند دولت و ملت. مقام معظم رهبری در بیان شناخت و عمل به وظایف، یک فعالیت عینی هم برای هر «انقلابی» تعیین می فرمایند که همانا زنده نگه داشتن نام و یاد امام به عنوان یک «مومن متعبد انقلابی» و تامل و تعمق مستمر در صحیفه و وصیت‌نامه امام و انس با گفتار و مواضع آن رهبر الهی است. و اما در ادامه این گفتار، لازم است تا به چند نکته بسیار مهم در مورد انقلابی گری، برگرفته از سخنان اخیر رهبر انقلاب توجه شود: ↩️ یک . ضرورت توجه ویژه به شاخص ‌های انقلابی ‌گری از آن جهت است که علت اصلی فشار دشمنان و قدرت ‌ها بر ضد ملت ایران، همین خصوصیت انقلابی ‌گری ملت و نظام اسلامی است. ↩️ دو. انقلاب یک رود جاری است و همه کسانی که بر اساس شاخص‌ های انقلابی ‌گری عمل می‌ کنند، انقلابی هستند؛ حتی نوجوانان و جوانانی که امام را هم ندیده باشند. ↩️ سه. انقلابی گری لزوما به معنای افراطی گری نیست. ↩️ چهار. توقع یک اندازه «انقلابی‌ گری» از همه کسانی که در مسیر انقلاب هستند، توقعی بیجاست. بنابراین همینکه فردی در خط انقلاب باشد، «انقلابی» است و در جرگه انقلابیون قرار می‌ گیرد. شایسته است این گفتار را با عین جمله مقام معظم رهبری در این زمینه به پایان بریم که نشان دهنده سیاست «جذب حداکثری و دفع حداقلی» نظام مقدس جمهوری اسلامی هم هست: «ممکن است فردی نسبت به مفاهیم انقلاب و عمل انقلابی، بهتر حرکت کند و فرد دیگری با شدت و جدیت او حرکت نکند، اما هر دو انقلابی هستند و نمی‌ توان هر فردی را که در مسیر شاخص ‌های انقلاب قرار دارد، اما خوب حرکت نمی کند؛ متهم به غیر انقلابی گری و ضد انقلاب بودن، کرد.» کوتاه سخن آنکه این مختصر، تلاشی بود برای شناخت یک «نقشه راه انقلابی‌ گری» با محوریت رهنمودهای رهبرانقلاب؛ نقشه راهی که هر ایرانی علاقه ‌مند به اسلام و انقلاب و به ویژه بسیجیان مخلص و ایثارگر بتوانند بر اساس آن، دورنمایی برای خود تعریف کنند و در راستای عزت و سربلندی هرچه بیشتر ایران عزیز اسلامی همراه با توسعه همه جانبه کشور، به ویژه توسعه فرهنگی و اقتصادی گام بردارند و در جهت تحقق اعتلا و اقتدار بیشتر انقلاب شکوهمند اسلامی بکوشند.