eitaa logo
khotbeh-fadak
25 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
96 ویدیو
5 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از «عقلانیت»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 جبهه حق و باطل کاملا شفاف شده ✅ حجت الاسلام میرزا محمدی : ⚫️ یک حسینیه رو تو خرم آباد که مراسم فاطمیه برپا کرده بوده آتش زدن؛ بعد تو فضای مجازی توئیت میزنن: «در فاطمیه مثل همون روزیکه خونه فاطمه رو آتیش زدیم، حسینیه فاطمیه رو آتیش زدیم، دلمون خنک شد» ❗️ 🔹 خب، این نشان می‌دهد عقبه داستان کجاست؛ فرزندان اهل سقیفه پشت این آشوبها هستند ...! 🔹 خط مشخص است، تعجب می‌کنم از نفهمی و سکوت بعضی ها 🔹 ما نباید کاری برخلاف قانون انجام بدیم، ولی باید خط خودمان را مشخص کنیم تبیین؛ قطعی، ضروری، فوری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 حضرت سلام‌اللّه‌علیها أرْضِي أَبَوَيْ دِينِكَ مُحَمَّداً وَ عَلِيّاً بِسَخَطِ أَبَوَيْ نَسَبِكَ وَ لاَ تُرْضِي أَبَوَيْ نَسَبِكَ بِسَخَطِ أَبَوَيْ دِينِكَ. 🔹پدران دینی ات، یعنی محمّد و علی علیه‌السّلام را راضی ساز، هر چند با ناراحتی پدر و مادر نسبی‌ات باشد، و پدر و مادر نسبی خود را با خشم و نارضایتی پدران معنوی و دینی‌ات راضی نساز. 📗بحارالأنوار، ج٢٣، ص٢۶١ ❤️(ع) 🌼 🍂🖤♤☆🏴🕌🏴☆♤🍂🖤 @Ashegane_AHLE_beet 🍂🖤♤☆🏴🕌🏴☆♤🍂🖤
نمی خواهم بِرَنجانم دلت را بی سبب اما چگونه مرگ یک مادر ، چهل تن متّهم دارد .. 💔
🏴 ▪️حضرت امام موسی کاظم علیه السلام فرمودند: إنَّ فَاطِمَةَ عَلَيْهَا اَلسَّلاَمُ صِدِّيقَةٌ شَهِيدَةٌ ⚫️ به راستی که فاطمه علیها السلام صدیقه شهیده است. 📓الکافي  ج۱ ص ۴۵۸
18.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها: 💦افرادى كه عهد خدا و پیامبر خدا را درباره امیرالمؤمنین على علیه السلام شكستند، و در حقّ من ظلم كرده و ارثیّه‌ام را گرفتند و نامه پدرم را نسبت به فدك پاره كردند، نباید بر جنازه من نماز بگذارند. 📚بیت الاحزان، ص ۱۱۳ 📚کشف الغمه، ج۲، ص ۳۹۴ 💞🤲اللهم عجل لولیک الفرج 💫♥️ @DinAssLamm 〽️☘
هدایت شده از طب اسلامی
🅾️چند وقت قبل با یکی از اساتید مشهور طب سنتی صحبت می‌کردم. ایشان دکترای طب جدید و نیز دکترای طب سنتی دارند! ♦️ می‌فرمودند: «چند ماه قبل از پنجره مطبم که در حاشیه یکی از پارک‌های بزرگ تهران است داخل پارک را نگاه می‌کردم که ناگهان خانم بدحجابی را دیدم که در حال قدم‌زدن است و توجه جوان‌های اطرافش را به خودش جلب کرده است! بعد از چند دقیقه دیدم همان خانم به‌عنوان بیمار وارد مطب من شد و از بیماری‌های متعدد روحی و جسمی خود شکایت کرد! به او گفتم: اگر به شما نسخه بدهم انجام می‌دهید؟! گفت: قطعاً و اصلاً من به همین دلیل اینجا هستم! به او گفتم من برای شما یک نسخه دارم و آن هم رعایت حجاب است! با تعجب و اعتراض به من گفت: شما دکترید و این یک مسئله شخصی من است و لطفاً شما در حوزه تخصصتان نظر دهید! به او گفتم: بنده به‌صورت اتفاقی عبور شما را در پارک دیدم و توجه جوانانی که محو ظاهر شما بودند... حسرت آن جوانان می‌تواند برای شما انرژی منفی زیادی ایجاد کند و به نظر تخصصی بنده، مشکلات جسمی و روحی شما از این مسئله ناشی می‌شود! آن خانم سکوت کرد و از مطب من خارج شد! ♦️بعد از چند ماه خانمی وارد مطب من شد و گفت: آیا بنده را می‌شناسید؟! دقت کردم و فهمیدم همان خانم است؛ ولی این بار با ظاهری موقر و پوشیده! خیلی از من تشکر کرد و گفت آن مشکلات روحی و جسمی من حل شده و من تنها نسخه‌ای که عمل کردم همان بود که گفتید!» ✍️ پ.ن: لازم به ذکر است بحث انرژی‌ها در عالم، کاملاً اثبات شده است. وقتی در روایتی از پیامبر اکرم(ص)، نگاهِ حرام به‌عنوان از سوی شیطان معرفی شده است، حتماً این عمل می‌تواند مانند سم، انرژی‌های منفی‌ای را وارد روح و جسمِ نگاه‌کننده و نگاه شونده کنَد! وقتی امام علی(ع)، حفظ حجاب را موجب پایدارتر شدنِ زیباییِ زن می‌داند، حتماً این مسئله اثرات جسمی برای زن دارد! اگر یک مثال عامیانه و ساده بزنیم این می‌شود که؛ اگر روی شیرینی را هم باز بگذارید، روی آن مگس می‌نشیند! /دکتر کمیل یوسف شعیبی - پژوهشگر سبک زندگی ایرانی اسلامی 🌹گاھ نوشٺ هاے یڪ طلبھـ ـ ‌ 🍀 @besmellaherrahmanerrahimm
هدایت شده از پیام آسمانی
💠بهترین چیز برای زن امیر المومنین (ع) فرمودند که رسول خدا(ص) از ما پرسید بهترین چیز برای زن چیست؟ پس هیچکس پاسخی نگفت،تا آنکه آنرا به فاطمه(س) گفتم،پس گفت: چیزی بهتر از آن برای زن نیست که نه مردی را ببیند و نه مردی اورا ببیند. پس این مطلب را به رسول خدا(ص) گفتم پس فرمود درست است،او براستی پاره تن من است. 🔹«و عن علی ع أنه قال قال لنا رسول الله (ص) أی شی‏ء خیر للمرأة فلم یجبه أحد منا فذکرت ذلک لفاطمة (ع) فقالت ما من شی‏ء خیر للمرأة من أن لا ترى رجلا و لا یراها فذکرت ذلک لرسول الله (ص) فقال صدقت إنها بضعة منی» ✍دعائم ‏الإسلام، ج 2، ص 215