4_5933928203428039171.pdf
8.7M
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗
📗📙📘📗📕📙📘📗📕📙
مجموعه تست مبحثیphو تعادل
#شیمی
دهم یازدهم دوازدهم
جامع
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗
📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗
📗📙📘📗📕📙📘📙📕📘
تکنیکهای تندخوانی 🤓
1⃣مکث و توقف چشم ها:
وقتی داریم یه متن رو میخونیم چشمای خودمونو به صورت جهشی به جلو حرکت میدیم و گاهاً توقفهای لحظهای روی حروف و واژهها داریم. تعداد این توقفات معمولا در افراد کندخوان به 7 بار تو یه سطر میرسه اما شما باید اونو به 3 بار کاهش بدید.
2⃣فقط کلمات و مفاهیم کلیدی:
ما برای نگارش مطالب مجبوریم دستورات نوشتاری و ساختار صحیح جملات رو رعایت کنیم، اما موقع خوندن نه! 40 تا 60 درصد کل یه متن، از واژهها و حروف بیاهمیت و غیرضروری تشکیل شده مثل حروف ربط! فقط اسمها و افعال رو بخونین، نکات و مفاهیم اصلی یه پاراگراف رو پیدا کنین و اونا رو تو ذهنتون بسپارید.
🔺نکته: اگه عادت ندارید، با صدای بلند مطالعه نکنین:
سرعت صحبت کردن و ادای کلمات، خیلی کمتر از ظرفیت یادگیری و مطالعه شماست. در فرایند مطالعه باید فقط چشمها و مغز درگیر باشن، چون سرعت قوه بینایی شما خیلی بیشتر از سرعت تکلم شماست.
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗
📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗
📗📙📘📗📕📙📘📗📕📙
#مدرسه_تلویزیونی پنج شنبه ۹ دی
📺 #شبکه_آموزش:
#فنی_حرفه_ای_کاردانش
🔸ساعت٨ تا ٨:٣٠ هنرهای دستی همه پایه ها
🔸ساعت٨:٣٠ تا۹:۰۰ آبرنگ همه پایه ها
🔵 #ابتدایی:
🔸ساعت۱۳:۴۵تا ١۴:۰۵فارسی و نگارش پایه اول
🔸ساعت ١۴:۰۸تا۱۴:۲۸فارسی و نگارش پایه دوم
🔸ساعت ۱۴:۳۲تا ۱۵:۵۲بازی و ریاضی پایه سوم
🔸ساعت۱۴:۵۵تا۱۵:۱۵ فارسی و نگارش پایه چهارم
🔸ساعت ۱۵:۱۸تا۱۵:۳۸بازی و ریاضی پایه پنجم
🔸ساعت ۱۵:۴۰تا۱۶:۰۰ بازی و ریاضی پایه ششم
🔵 #متوسطه_اول
🔸ساعت ۱۶:۰۰تا ۱۶:۳۰ عربی پایه هفتم
🔸ساعت۱۶:۳۰تا۱۷:۰۰ عربی پایه هشتم
🔸ساعت ١۷:۰۰تا ۱۷:۳۰عربی پایه نهم
🔵 #متوسطه_دوم
🔸ساعت ١۷:۳۰تا۱۷:۵۰ شیمی ۱ پایه ۱۰ تجربی
🔸ساعت ۱۷:۵۰تا ١۸:۱۰ زیست ۱ پایه ۱۰ تجربی
🔸ساعت ۱۸:۱۰تا ۱۸:۳۵ شیمی ۱ پایه ۱۰ تجربی
🔸ساعت ۱۸:۳۵تا ۱۹:۰۰ زیست شناسی ۱ پایه ۱۰ تجربی
📺 #شبکه_قرآن
🔸 ساعت۸ اصول عقاید۱ ۱رشته معارف
🔸 ساعت۸:۳۰ تاریخ اسلام۱ رشته معارف
🔸 ساعت۱۱ هدیه های آسمانی ششم دبستان
🔸 ساعت۱۱:۲۰ اموزش قران پایه ششم
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗
📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
شمارشی دوازدهم سوال.PDF
2.33M
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗
📗📙📘📗📕📙📘📗📕📙
جزوه سوالات شمارشی #زیست_شناسی
جزوه جامع و کامل
ویژه کنکور
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗
📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
4_5933587509442251409.pdf
3.11M
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗
📗📙📘📗📕📙📘📗📕📙
تیپ بندی مسئله ها در #شیمی
دهم یازدهم دوازدهم
📘📕📙📗📙📙📕📗📘📗
📗📙📘📕📘📗📙📙📕📗
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴
🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵
حذف شرط واکسن و آزمایش منفی کرونا برای کلاس های حضوری دانش آموزان
👤وزیر آموزش و پرورش:
🔹آنچه که پیش از این اعلام شده بود در جلسه ستاد ملی کرونا اصلاح و شرط تزریق واکسن و ارایه آزمایش منفی کرونا برای حضور دانش آموزان در مدارس برداشته شد.
🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴
🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
23.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حسابان کنکور
مثلثات
جلسه ۲۱
جهت مشاهده کامل فیلم این جلسه روی لینک زیر کلیک کنید👇👇👇
https://uoozet.com/v/TkmdBA
مدرس:حامد حسین خانی
#یوزیدیو #یوزیت #حسابان_کنکور
@uoozedu_official
48.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جلسه حل تست مبحث مفعول مطلق از عربی دوازدهم
برای مشاهده کامل ویدئو به صورت رایگان ، روی لینک زیر کلیک کنید . 👇👇👇
https://www.uoozet.com/@uoozedu?vid=1794
مدرس : امیرحسین حسنلو
#عربی_کنکور #عربی_دوازدهم #عربی_ریاضی #عربی_تجربی #عربی_انسانی #آموزش_رایگان #عدالت_آموزشی
@uoozedu_official
36.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مشاوره تحصيلي 🎥
مشاور:سید مصطفی حسینی کلام
موضوع:برنامه ریزی درسی
جهت مشاهده کامل ویدئو بصورت رایگان روی لینک زیر کلیک کنید👇👇👇
https://uoozet.com/uoozedu/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%AA%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%DB%8C_Rc1n53qqkWo7ojY.html
@uoozedu_official
🦋🌈🦋🌈🦋🌈🦋🌈🦋🌈🦋
🔆 #پندانه
✍ برای رضای خدا کار کن
🔹همسر پادشاهی دیوانهای را دید كه با كودكان بازی میكرد و با انگشت بر زمین خط میكشید. پرسید:
چه میكنی؟
🔸گفت:
خانه میسازم.
🔹پرسید:
این خانه را میفروشی؟
🔸گفت:
میفروشم.
🔹پرسید:
قیمت آن چقدر است؟
🔸دیوانه مبلغی را گفت! همسر پادشاه فرمان داد كه آن مبلغ را به او بدهند، دیوانه پول را گرفت و میان فقیران قسمت كرد.
🔹هنگام شب پادشاه در خواب دید كه وارد بهشت شده، به خانهای رسید، خواست داخل شود اما او را راه ندادند و گفتند:
این خانه برای همسر توست.
🔸روز بعد پادشاه ماجرا را از همسرش پرسید:
همسرش قصه آن دیوانه را تعریف كرد!
🔹پادشاه نزد دیوانه رفت و او را دید كه با كودكان بازی میكند و خانه میسازد. گفت:
این خانه را میفروشی؟
🔸دیوانه گفت:
میفروشم.
🔹پادشاه پرسید:
بهایش چه مقدار است؟
🔸دیوانه مبلغی را گفت كه در جهان نبود!
🔹پادشاه گفت:
به همسرم به قیمت ناچیزی فروختهای!
🔸دیوانه خندید و گفت:
همسرت نادیده خرید و تو دیده میخری، میان این دو، فرق بسیار است.
🔰ارزش كارهای خوب به این است كه برای رضای خدا باشد نه برای معامله با خدا
🦋🌈🦋🌈🦋🌈🦋🌈🦋🌈🦋
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
https://eitaa.com/klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
هدایت شده از ابرفقه
امر رهبری به فیلتر سلطه دشمن در فضای مجازی
✅ چکیدهای از سخنان رهبری:
۱. اهمیت فضای مجازی، «حیاتی» است. ۳ فروردین ۹۹
۲. «اصل» مسأله نیز، «اختیار مدیریت و حاکمیت بر» این فضا است؛ ۲ شهریور ۹۹
۳. اما اکنون این فضا، «در دست سرسختترین دشمن است؛ ۱۴ خرداد ۹۵.
۴. مدیریت دشمن بر این فضا، به گونه «آرایش جنگی» است؛ ۱۱ اردیبهشت ۹۸
۵. پس مسئولین، مردم را «بیپناه» در مدیریت جنگی دشمنی با ابزار «سلاح شیمیایی» رها کردهاند؛ ۱۲ مهر ۹۷
۶. ازاینرو فضای مجازی، «حقیقتاً قتلگاه جوانان و نوجوانان» شده است؛ ۱۹ آبان ۹۵
۷. تدبیر و «حکم» رهبری: باید فضای مجازی را از «سلطه دشمن» درآورد ! ۱۴ خرداد ۹۵؛ و دقیقاً میگویند که «باید فیلتر کرد»! ۲۲ اردیبهشت ۸۲
۸. رهبری: تغییر مدیریت دشمن بر فضای مجازی را کار «کوتاهمدت و میانمدت و نزدیک» دانستند؛ ۲۲ تیر ۹۹
۹. این تغییر در سلطه دشمن بر فضای مجازی، «اولویت کلیدی» است؛ ۲۲ تیر ۹۹
۱۰. در انجام این کار نیز «نباید، ملاحظه برخی مخالفتها به نام مردم کرد»؛ ۱۴ خرداد ۹۹
◾️چکیدهای از وظایف ما
۱. آیا آفریدهای را مییابید که از «زیستگاهی» که «قتلگاه» شده است، به زیستگاه امنی که اینک خرّمی کمتری دارد، نکوچد؟ اما برخی در فضای مجازی چنین حرفهای گمراهتر از چارپایان را پیش میکشند!
۲. کارکرد دولت، وزارت ارتباطات، وزارت اطلاعات، مجلس، قوه قضائیه، صداسیما، حوزه علمیه، جامعه مدرسین، منصوبان رهبری، ائمه جمعه، سپاه، بسیج، سازمان تبلیغات، ارشاد و نخبگانی مانند حسن عباسی، پناهیان، رائفیپور، شبکه افق، رجانیوز و سعید جلیلی چیست؟
۳. آیا پیگیری این حکمهای «روشن» رهبری، «اولویت» ندارد؟ «حیاتی و کلیدی» نیست؟ «کوتاهمدت و نزدیک» نیست؟ آخر چه شده است؟! آیا در «مارپیچ سکوت» قاتلان و قالتاقهای فضای مجازی اسیریم؟ یا در آن «چاه معروفی» افتادهایم، که «علامه حلی» آن را پر کرد؟! و ما حاضر نیستیم آن را پر کنیم!
۴. وقتی خودمان به فضای مجازی دشمن (مانند اینستا و توئیتر و واتساپ و تلگرام) آلوده باشیم، خُب با دستمال کثیف نمیشود شیشه کثیف را پاک کرد! بلکه ما، به حضور مردم بیپناه، در این قتلگاه وجاهت هم میهیم و شریک قاتلان صهیونیست و قالتاقهای داخلی آنها هستیم!
۵. آنچه از افراد و مراکز انقلابی نامبرده به چشم عموم مردم میآید، «سکوت» در قبال قتلگاه» یا «سخنی بگو و بگذر» است! نه «استقامت» و «پیگیری مؤثر»! بسیاری از اینها، کمتوجه یا دچار مشاوره غلط هستند! اما برخی افراد مؤثر، محافظهکار و در پی «مُلک ری» هستند! اینان خوب به سرنوشت لاریجانی نگاه کنند و عبرت بگیرند! آیا این کردارها، «التزام عملی به ولیّ فقیه» و «اسلام» است؟ شورای نگهبان به خواست خدا، طالبان «مُلک ری» را رد خواهد کرد!
۶. چقدر با ذهن تاریخیمان بجنگیم که برای «بیعملی» برخی، در برابر فریادهای «حیاتی»، عالمانه، مکرر، ژرف، «اولویتدار» و آتشین رهبری، سخن امیرالمؤمنین (ع) به خاطرمان نیاید که: «قاتَلَکُم اللهُ»!
۷. آری آنان که از سر محافظهکاری، نوجوانان معصوم را در قتلگاه دشمن رها میکنند، «خدا مرگشان بدهد»؛ پیش از آن که مرگ انقلاب را برسانند؛ که رهبری فرمود: «محافظهکاری قتلگاه انقلاب است»!
۸. پس ای ایرانی گرامی! شما «زنده» باشید و «برازنده پیگیری فرمان رهبر» در این مسأله «حیاتی و اولویتدار»! و خوب یادمان باشد که دچار توجیهات و حواشی نشویم که: «اولویت ترور، ترور اولویت» است!
⛔️ فرمود تنگه احد را نگهدارید! نگهنداشتند؛ گفت جزیر مجنون را نگهدارید! نگهداشتند! ما کدامیم؟ در پی غنیمت مجازی و جمع کردن چند دنبال کننده؟ یا عمل به حکم حجت خدا؟ یا اصلاً در پی «مُلک ری»؟ رد کردن حکم ولیّ امر + بازگذاشتن دست دشمن در قتلگاه بیپناهی مردم= «ضدیت» با ولایت فقیه!
✅ امام خامنهای: «میشود امپراطوری رسانهای صهیونیستی غربی را شکست داد؛ اگر همه همّت کنیم». ۲۶ دی ۹۶. شما را به خدا بیایید همت بورزیم و در برابر «نص روشن فرمایش رهبری» اجتهادهای جاهلانه نکنیم!
اگر این چکیده شما را قانع نکرد، نوشته تفصیلی را از عین عبارات رهبری در ابرنگار یا در پیدیاف، بخوانید.
یا علی