eitaa logo
کمک مربی
17.8هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
806 ویدیو
825 فایل
آیدی مدیرکانال حجه الاسلام علی نقی @Yamahde61 👈ارائه شیوه های دعوت دانش آموزان به نماز ♻️در قالب (متن؛ پاور پوینت؛ صوت؛ کلیپ؛ تجربیات؛شبهات؛ مشاوره نماز و...) ✅ویژه معلمان و مربیان مدارس
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️دانش آموز بعد از اجرای برنامه چه می گوید؟ ⏰ یک شنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ 🔷اصفهان. سده لنجان. دبستان مریم https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
🌺🍃 دوره تربیت نمازی فرزندان به صورت مجازی ورایگان(متن؛صوت،کلیپ) 👈ویژه اولیاء و مربیان مدارس ✋گروه هرشب ازساعت ۲۱ الی ۲۲ جهت پرسش وپاسخ اعضا باز می باشد لینک عضویت در گروه👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1095565524Cf29d695e81
💠 جاری کردن سوره مبارکه توحید ، در زندگی فرزندمان 🔰در پایه اول آشنایی درست با مخلوقات می‌تواند زمینه‌ساز شناخت مناسب از خالق باشد. لذا محور فعالیت‌ها در این پایه، آشنا کردن دانش‌آموزان با تنوعی از مخلوقات مانند انواع برگ‌ها، حشرات، گل‌ها، سنگ‌ها، صدف‌ها، موجودات دریایی، پرنده‌ها و ... در محیطی شاداب و نیز معرفی این مخلوقات با این رویکرد که خداوند خالق همه این مخلوقات است، می‌باشد. 🔰 درپایه دوم در این پایه کودک باید از هر مخلوقی چند خاصیت بداند و با تنوعی از خواص مخلوقات و موجودات آشنا گردد. بنابراین معرفی خواص متنوع در انواع مخلوقات و موجودات، محور فعالیت‌ها می‌باشد. تنوع خاصیت در مخلوقات باعث ارتباط محسوس‌تر کودک با عالم هستی و درنتیجه با خالق آن می‌گردد. https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
🔰 در پایه سوم بعد از شناخت کلی کودک از وجود خاصیت و فائده در همه مخلوقات، در این مرحله کودکان را با خواص و آثار یک مخلوق به صورت خاص و مصداقی آشنا می‌کنیم. مثلا کارکرد دست یا چشم یا بررسی اندام مورچه‌ها. از طریق نظم و عظمت و حکمت موجود در میان یک مخلوق، کودک به طور طبیعی و ملموس در معرض شناخت خالق این موجودات قرار می‌گیرد. 🔰 در پایه چهارم محور فعالیت در این مرحله، آشنا کردن کودک با اثرگذاری چند مخلوق در کنار هم و تولید یک چرخه و فرایند بزرگ‌تر که دارای آثار و خواص جدیدی هست، می‌باشد؛ مثل کاشتن لوبیا و اثر نور و آب در شکوفایی دانه یا نقش خورشید در چرخه تولید باران. https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
🔰 در پایه پنجم محور فعالیت‌ها در این مرحله، طراحی بازی یا فعالیتی است که دانش‌آموز قوانین طبیعی را درک کند و بداند اثرگذاری قوانین در همه جا یکسان است؛ لذا رب و خالق آن قانون یکی است؛ قوانینی مثل قوانین حاکم بر رشد گیاهان، بارش باران و ... . 🔰 در پایه ششم محور فعالیت‌ها در این مرحله، انجام یک کار یا مطالعه گروهی درباره نقش رهبر در جمع است؛ از این طریق دانش‌آموز به صورت محسوس و ملموس به ضرورت وجود خالق و مدبری واحد در عالم پی خواهد برد. این مطالعه می‌تواند درمورد زندگی موجودات باشد؛ مثلا پرنده‌های مهاجر، مورچه‌ها، زنبور عسل و ... . https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
8.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نقش نماز در سلامت جسم و روح 🍏 ✅ اول 🎙خانم دکتر آتنا اصفهانی خالقی 🔖روانشناس و عضو هیئت علمی گروه روانشناسی دانشگاه آزاد ملارد https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
base.apk
6.53M
✅کتاب راه های تکمیل نماز 👈استاد کفیل https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
🌺گزارش تصویری ✅ شیوه های دعوت دانش آموزان پایه سوم ابتدایی به نماز ⏰ پنج شنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ 👈همدان. شهرستان رزن https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
رزن.m4a
1.45M
🍃🌺گزارش صوتی 👈نظرخانم سیده ناهید تفرشی ازمعلمان پایه سوم شهرستان رزن همدان ✅پیرامون دوره توانمند سازی معلمان پایه سوم ابتدایی در دعوت دانش آموزان به نماز https://eitaa.com/joinchat/3474063506C931d2cd5ec
✍ اعضای محترم گروه درصورت تمایل کمک های مالی(صدقات وهدایا وخیرات اموات ...) خود را به این شماره کارت واریز نمائید. 👈روی شماره کارت بزنید کپی می شود.
5892101238909994
❇️اسماعیل علی نقی